• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    \ -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena xMeCrazyMofo
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Luminis
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars VOL!
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash Darkmandel-Hades LacieChan
    -Viviane (Viv) Loise D' Coeur-Poseidon Timelesss
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Luminis


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen
    Paardrijden op gewone, eenhoorn en Pegasussen.

    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Spellen
    Af en toe wordt er een spel gehouden bevoorbeeld Vlaggenroof, waar je vecht technieken en strategie extra goed kan oefenen.

    Queeste
    Voor als er een queeste komt.


    rollentopic
    rollenstory



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.


    Je begint thuis, op weg naar school of waar dan ook, je loopt eigenlijk naar een kleine verlaten station, waar vele rode auto's staan, de bestuurders van die auto's brengen je naar de bos rand waar de school zich bevindt aangezien de bos verder niet toegankelijk is voor de auto's staan daar paarden met en zonder strijdwagen te wachten die je verder naar de school brengen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:09 ]

    Windlesss schreef:
    ~Had het deze week erg druk, kan ik ergens bij springen? sorry.~


    That is a perfect copy of reality.

    Damianne Abigail Stavros
    "Zullen we maar een plek gaan zoeken? Ik denk dat de toespraak zo gaat beginnen" zegt hij en ik knik, samen lopen we dan de grote zaal in, het is nog niet zo druk, ik zie af en toe ergens een kind van Hermes zitten, af en toe een kind van Hades of Osiris, en nog wat andere half god kinderen waarvan ik hun ouder niet weet. 'Zullen we een tafel in het midden nemen?' vraag ik aan Kendall.

    Kendall Francis Jackson:

    Damianne knikte op mijn vraag. Samen liepen we de grote zaal in, het was nog niet zo heel druk. "Zullen we een tafel in het midden nemen?" vroeg Damianne. "Ja is goed" Zei ik, en we liepen naar de middelste tafel, en gingen zitten. "Ik hoop dat ze die toespraak niet te lang dradig maken, ik heb echt honger" Zei ik.


    How far is far

    Damianne Abigail Stavros
    "Ik hoop dat ze die toespraak niet te lang dradig maken, ik heb echt honger" zegt Kendall, en nu besef ik pas dat mijn maag af en toe aan het knorren is. 'Ja, ik heb eigenlijk ook best honger.' zeg ik dan. 'Ben wel benieuwd of er veranderingen zijn geweest of komen.' zeg ik dan en ik kijk even rond de eetzaal, geen een van de leraren zitten er al, maar verder begint de eetzaal wel vol te stromen met leerlingen.

    [Waar kan Sharony bijspringen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xMeCrazyMofo schreef:
    Lauryn Catherine Valentine

    Zoey is duidelijk erg enthousiast over het aankomende jaar. Haar gezicht licht al helemaal op als ze haar zusje Selini de trap op ziet komen. Ze is vast erg trots op haar. Ik ben ook erg trots op Caine, ook al is hij een paar jaar ouder. 'Ik begrijp ze wel hoor. Niet iedereen heeft zo'n leuk vakkenpakket als wij hier op de Demigod Academy. Daarbij zijn sommige mensen ook gewoon heel erg gehecht aan hun ouders. Ik vind het ook altijd naar om mijn moeder weer achter te laten, hoewel ik wel duidelijk de voordelen van school op vind wegen tegen de nadelen. Dus, ik heb er zin in ja,' ratelt Dawn achter elkaar door. 'Ik heb vooral zin in de lessen bliksem creëren en beheersen. Dat miste ik echt tijdens de vakantie.' Dat snap ik natuurlijk wel. Bliksem en lucht zit in haar bloed, ze heeft dat vak nodig. Ik denk weer aan de kermis die er in de vakantie was. 'Mijn vader bracht me in de vakantie naar de kermis.' vertel ik dan ook. 'Ze hadden daar een kraampje waar je pijl en boog kon schieten. Mijn vader geeft me altijd na Demigod Academy een middeltje waardoor ik alles vergeet. Hij is bang dat ik "het grote geheim" eruit flap. Maar ik voelde toch dat ik hem aan moest nemen. Ik vuurde de pijlen zo hard dat ze dóór de roos belandden! Toen won ik een supergrote knuffel.' Ik heb een lichte obsessie voor knuffelbeesten. Ze zijn zo pluizig! Ik heb er ook duizenden meegenomen. Dat vinden de meesten waarschijnlijk kinderachtig, maar ja, zo ben ik nou eenmaal.


    Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins || Zeus || Vijfde jaars

    'Mijn vader bracht me in de vakantie naar de kermis. Ze hadden daar een kraampje waar je pijl en boog kon schieten. Mijn vader geeft me altijd na Demigod Academy een middeltje waardoor ik alles vergeet. Hij is bang dat ik "het grote geheim" eruit flap. Maar ik voelde toch dat ik hem aan moest nemen. Ik vuurde de pijlen zo hard dat ze dóór de roos belandden! Toen won ik een supergrote knuffel,' vertelde Lauryn, waarop ik even fronste. Als mijn moeder mij zoiets zou flikken, zou er waarschijnlijk een knallende ruzie ontstaan, waarbij ik dan hoogstwaarschijnlijk het huis zou verlaten. Mensen hoorden niet te spelen met elkaars geheugen. Ik wilde er dan ook een opmerking maken, toen mijn blik de tijd op mijn horloge vond. Oh help, we moesten over een aantal minuten al klaar zitten in de eetzaal voor de toespraak en dergelijke.
    'Ik ga snel mijn spullen op mijn kamer droppen, want ik heb geen zin om de toespraak te missen. Tot zo misschien en anders spreek ik jullie nog wel,' zei ik, waarna ik mij snel omdraaide en richting mijn kamer beende. Daar legde ik mijn tas op mijn bed, checkte nog even of mijn vlecht wel goed zat en liep weer naar beneden naar de eetzaal. Normaal nam ik altijd wat meer tijd om te genieten van mij kamer, maar aangezien de toespraak zo zou beginnen, was dat geen slim plan. Ik hield ervan als de dingen goed geregeld waren en haatte het om te laat te komen.
    In de deuropening van de eetzaal hield ik even halt en keek om mij heen, bedenkend waar ik eens zou gaan zitten.

    (Iemand waarbij Dawn kan zitten tijdens de toespraak?)


    Happy Birthday my Potter!

    Damian Xifos Machon - Ares - 7de jaars

    Ze schudt haar hoofd. 'Helaas niet,' zucht ze en ze zet haar koffer neer. Ik hoor de teleurstelling in haar stem. Sinds ik haar ken, heb ik ontdekt dat ze het net zoals ik helemaal niet erg vindt om monsters te moeten vermoorden. Ik zelf zie er meestal veel plezier in. Af en toe ben ik niet echt opgewassen tegen het monster tegenover welke ik sta, maar met mijn vindingrijkheid weet ik mezelf er meestal wel uit te redden. Al vond mijn moeder het nooit echt fijn als ik dan na zo'n gevecht gewond thuis kwam. Want ik was namelijk nog wel een zwaar toegetakeld geweest.
    'Ik wil naar mijn kamer,' grinnikt ze dan. 'Want dan kan ik dit ding droppen.' Ze kijkt naar me op en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vind het altijd wel grappig als mensen vanwege mijn lengte naar me op moeten kijken. Alleen met mensen die langer zijn dan ik, ben ik nooit zo blij.
    'Loop je mee?' vraagt ze. 'Jouw kamer ligt toch dicht bij die van mij.'
    'Tuurlijk, al geloof ik dat we wel een beetje moeten opschieten. De directeur zal zo zijn toespraak houden en ik ben liever niet te laat.' Ik kijk Lil nog even met een glimlach aan en hijs dan mijn backpack goed op mijn rug. Met goede moed loop ik richting de grote trappen om me dan te bedenken dat ik drie paar trappen omhoog mag lopen met een aardig gewicht op mijn rug. 'Oh, dit gaat leuk worden,' mompel ik. En dan te denken aan de jongste halfgoden hier, waarvan de meisjes soms tassen meeslepen die bij elkaar groter zijn dan zij zelf. Ik moet even grinniken bij deze gedachte.
    Ik wacht even tot Lil naast me staat en begin dan aan de klim naar de 3de verdieping waar de jongensslaapzalen zijn.


    Stenenlikker

    [Ik wacht eigenlijk nog steeds op een reactie van VladiFerr]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LacieChan schreef:
    [Waar kan Sharony bijspringen?]


    Sharony mag wel bij Dean en Asar inspringen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lauryn Catherine Valentine

    Dawn wist niet hoe snel ze weg moest komen en ik keek haar beduusd na. 'Wow.' mompel ik. 'Die had haast. Wij moeten ook gaan. Jij moet je koffers nog uitpakken!' ratel ik achter elkaar in paniek. Ik word helemaal gestrest als er nog veel dingen moeten worden gedaan, en dat was nu ook het geval. Ik móést bij de toespraak zijn. Niet dat ik het schoolhoofd wilde dwingen om mij een queeste te geven of zoiets, nee, ik wilde gewoon weten wat er ging veranderen. Ik ben nu vierdejaars en dat zie ik als een soort "bovenbouw". 'Kom op Zoey!' roep ik en ik ren alvast de trap op, naar Zoey's kamer.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Seth Noah Eblis Vapula - Sixth Year - Anubis
    Noah keek toe hoe Carleigh een stap naar Kate toe zette en met een zweem van een glimlach naar voren boog. Desondanks de jonge man niet kon horen wat het meisje in de oren van het andere meisje fluisterde, wist hij dat het vast niks goed was. Hij begon zich te vervelen aan Kates gedrag en ging bijna de eetzaal binnen, wat hij nooit vrijwillig zou doen. Het voedsel was hier niet te vreten de leerlingen waren allemaal sukkels. Op een aantal uitzonderingen na, natuurlijk. Noah zwierf graag rond op het schoolterrein na zonsondergang samen met Raum in het donker. Meestal ging hij pas slapen rond drie uur 's nachts en doordat zijn vader de god van de doden was, kon hij zich amuseren met de doden en zijn lichaamstemperatuur laten dalen zodat niemand op school zou merken dat hij 's nachts naar binnen en buiten glipt. En zijn duistere verschijning helpt daar natuurlijk ook bij.
    Noah was zo in gedachten verzonken dat hij het gesprek van de twee meisjes pas weer opving toen Carleig Noah een duwtje tegen zijn elleboog gaf. ''Voor dat lijk klaar is met zijn gezwets wil ik weten hoe Raum er aan toe is.'' Het meisje met de vuurrode haren nam haar tas en wierp die over haar schouder. Ze begon al van Kate weg te lopen, dus duwde ook Noah zich af van de reling en volgde haar nonchalant. Hij haalde zijn schouders op en wilde net antwoorden toen Kate zich er weer tussen wurmde.
    Haar slanke hand greep Carleighs bovenarm vast en ze trok het meisje naar zich toe. Kates armen sloeg ze om Carleighs middel heen, terwijl ze glimlachte. Noah trok vragend een wenkbrauw op. Dit zag er vreemd uit. Deze keer stond Noah dicht genoeg om Kates woorden op te vangen.
    "Jij hebt alleen maar een slechte kant, niets anders. Niets," zei ze zacht en glimlachte breed. "Alles wat je hebt is leedvermaak en de bedriegende gedachte dat je meer weet dan elk zieltje om je heen. Houd dat maar vast als je wil, niemand dwingt je..."
    Kate liet Carleigh los en deed een stap naar achteren, vooraleer ze zich volledig omdraaide en in de richting van de eetzalen liep. Noah schudde traag zijn hoofd. "Vreemd meisje," mompelde hij en haalde alweer een sigaret uit. Vooral uit verveling en ook omdat hij toch naar buiten ging. Hij had geen zin in die toespraak, of zijn interessante entree. Hij ging buiten wel wat rondhangen met de doden. Bij wijze van spreken.
    Terwijl Noah naar de dubbele deuren liep, wierp hij een blik achterom naar Carleigh en trok een wenkbrauw op, waarmee hij wilde zeggen: 'Kom je mee of ga je bij die losers gaan zitten?'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 11:25 ]


    kindness is never a burden.

    Kendall Francis Jackson:

    'Ja, ik heb eigenlijk ook best honger.' Zei Damianne. 'Ben wel benieuwd of er veranderingen zijn geweest of komen.' Zei ze terwijl ze rondkeek. "Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd" Zei ik. Ik keek naar de hulpeloze eerste jaars. De meeste hadden geen idee wat ze met de school aanmoesten, net zoals ik in de eerste, maar nu is het mijn tweede thuis voor me, nou ja, eigenlijk mijn enigste thuis.


    How far is far

    Carleigh Eralis Hallaghar.
    Een seconde. Zo lang had het kunnen duren voor Carleigh het laatste restje leven uit Cate's lichaam had kunnen zuigen. Als een opvallend figuur waren er maar weinigen die ongeschonden uit de strijd kwamen. Het meisje met het bloedrode haar was altijd te sterk, te snel, te slim of te sluw. De weinigen dié overleefden, waren genoeg beschadigd om niet langer over zoveel moed te beschikken. Een fijne glimlach bewoog afwegend over haar gezicht toen ze toezag hoe Cate zich omdraaide en weg beende. Haar woorden hadden de glimlach rond haar lippen nog verder omhoog gedrukt en haar hoofd iets laten kantelen.
    ''Vreemd meisje.'' Ze wierp een blik opzij om Noah bedachtzaam aan te kijken, toeziend hoe hij een nieuwe sigaret uit het pakje haalde en aanstak. De vlam trok haar aandacht heel even, al was deze al snel weer bij de jongen zelf. Ze haalde haar smalle schouders op terwijl ze zich op haar hielen naar hem omdraaide en de plek aan zijn linkerzijde innam. Het was een apart gezicht om het tweetal samen te zien. Carleigh was nu eenmaal opvallend, mede door haar rode lokken, en een stuk kleiner dan Noah. Qua karakter verschilden ze dan weer iets minder.
    ''Ik weet het niet,'' opperde ze uiteindelijk bedachtzaam, ''het voelt alsof ze me uitdaagt.'' Bijtend op haar onderlip stak ze haar handen in de zakken van haar wollen herfstjas.
    ''Dus, nu kun je me eindelijk vertellen hoe jouw vakantie was.'' Ze stootte met haar elleboog nogmaals tegen de zijne, al waren haar ogen op het brede bos voor hen gericht. Ze hield van het donker, maar ook van vuur. Men beweerde dat haar lokken zo rood waren omdat het vuur van Tartaros haar al voor haar geboorte gebrand had. Slechts een mythe, wist het meisje zelf. Maar toch vond ze het prachtig om die verhalen aan te horen.
    Het was in ieder geval zeer zeker waar dat ze in Tartaros geleefd had.


    x

    (Verkeerde post)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 21:46 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Ik wacht op een reactie van Penthesilea)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa