• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -
    -


    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    \ -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena xMeCrazyMofo
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Luminis
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars VOL!
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash Darkmandel-Hades LacieChan
    -Viviane (Viv) Loise D' Coeur-Poseidon Timelesss
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Luminis


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen
    Paardrijden op gewone, eenhoorn en Pegasussen.

    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Spellen
    Af en toe wordt er een spel gehouden bevoorbeeld Vlaggenroof, waar je vecht technieken en strategie extra goed kan oefenen.

    Queeste
    Voor als er een queeste komt.


    rollentopic
    rollenstory



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.


    Je begint thuis, op weg naar school of waar dan ook, je loopt eigenlijk naar een kleine verlaten station, waar vele rode auto's staan, de bestuurders van die auto's brengen je naar de bos rand waar de school zich bevindt aangezien de bos verder niet toegankelijk is voor de auto's staan daar paarden met en zonder strijdwagen te wachten die je verder naar de school brengen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:09 ]

    Dean Matteo Lifeless-Hades

    Dawn keek geschrokken toen ze mijn voet zag. Ze was daarbij ook midden in de zin gestopt.
    'Oh my,' bracht ze eruit, waarbij ze weer ergens naar opzoek ging. ik zag dat er uit de biebliotheek een vrouw stappen. Ze kwam me bekend voor als Amello de lerares Latijns.
    Professor Amello!' riep dawn naar de vrouw. ik had nog steeds mijn voet vast om het recht te zetten, maar het bleef zoals het was. Proffesor Amello snelde naar me toe. 'Voet gebroken, meneer Lifeless,' zei ze, waarbij ik zachtjes knikte. Ze pakte mijn voet zachtjes vast.
    Ik kan hem wel even voor je helen als je wilt? Dan heb je er geen last meer van en kun je er weer gewoon volledig op steunen,' bood ze aan. 'Dat is goed, ik wordt er gek van,' zei ik en Amello legde voorzichtig een hand op mijn voet. Ik keek weg en keek recht in de ogen van een meisje die me erg bekend voor kwam. 'Lauryn,' zei ik geschrokken. Ik had haar ooit wel eens in de gangen zien lopen. Gush, wat is hier aan de hand?' vraag Lauryn. Ik zuchtte even.
    'Wiel van een van de strijdwagens brak en ben lelijk gevallen, voet gebroken,' zei ik en wachtte geduldig af tot Amello mijn voet geheeld had.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dastan Howard
    Ik glimlach even en onderzoek haar even ze heeft groene ogen, ze heeft halflang donkere bruine haren en ze is kleiner dan mij 'Hoe was jouw vakantie?' vraagt ze dan en ik knik. 'Ja het was wel leuk, en de jouwe?' Als ik zie dat ze een gaap probeert te onderdrukken grinnik ik even, 'Niet goed geslapen?' ik pak mijn koffers op en kijk dan even naar de school wat er zoals altijd er weer prachtig er bij lag.

    (Ik heb iets verkeerd gepost. Aangezien je een reactie niet kan verwijderen…)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 7:22 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (uhm, zou je mijn personages niet willen besturen? Dat mag namelijk niet en staat ook duidelijk in de regels vermeld. )


    Happy Birthday my Potter!

    Andrew Foster - zoon Ares. Leraar boogschieten.

    Zoals gewoonlijk was ik al vroeg in de ochtend. Al vanaf s'ochtends vroeg stond ik al op het veld met pijl en boog. De dauw zat nog half vastgeplakt aan mijn broekspijpen als ik de eerste leerlingen aan hoor komen. Ik glimlach en ontspan de boog waar ik mee trainde. Die berg ik op en dan loop ik naar het kasteel. Ik glimlach en knik vriendelijk naar de leerlingen. Dan loop ik naar mijn kamer. Ik doe de deur achter me dicht en kijk rond. De kamer was niet echt bijzonder. De muren waren wit geverfd en de kamer was vierkant. Er stond een simpel bed, een bureau, kledingkast en mijn wapens hingen aan een rek aan de muur. Ik was niet van plan ze ooit te gebruiken voor buiten school. De bescherming was hier goed en ik zou niet ieder moment een monster mijn kamer zien binnenstormen. Ik trek de kledingkast open en pak een leren jack en loop de kamer weer uit.


    "Rebellion's are build on hope"

    Rider schreef:
    (uhm, zou je mijn personages niet willen besturen? Dat mag namelijk niet en staat ook duidelijk in de regels vermeld. )


    (O sorry! Ik dacht dat het de bedoeling was dat je niet in de POV van een ander personage mocht schrijven… Ik snap het! Thx (; )

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 7:19 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    O sorry! Ik dacht dat het de bedoeling was dat je niet in de POV van een ander personage mocht schrijven… Ik snap het! Thx (;


    (Ja, nee. Je mag eigenlijk nooit de personages van andere besturen, dus ga er maar vanuit dat ze dat in alle RPG's bedoelen c; Pas je je post aan, of zal ik hem maar gewoon negeren? (Oh, en OOC moet tussen haakjes of iets dergelijks c; )

    Edit: Aangezien je offline bent, negeer ik je post gewoon. Anders moet ik zolang wachten tot ik weer kan reageren. )

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 20:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cleo Sahirah Amello || Isis || Lerares Latijn

    Dean had geknikt, ook al was dat niet echt nodig geweest, aangezien je het bot scheef kon zien staan. Ik vroeg mij af hoe dit gebeurd kon zijn, maar dat was geen prioriteit. Eerst moest zijn voet maar eens helen. 'Dat is goed, ik wordt er gek van,' antwoordde de zevende jaars en heel voorzichtig pakte ik de voet zo vast, dat ik hem kon helen. Geconcentreerd staarde ik naar de voet en stuurde de energie naar mijn handen.
    'Het kan even pijn doen, omdat je bot moet worden teruggezet,’ waarschuwde ik voor ik aan een spreuk begon. Dit was er eentje die heel vaak werd gebruikt en ook in de boeken stond, hoewel zelf één verzinnen soms ook nog wel handig kon zijn. Ook al was het dan niet honderd procent zeker dat het ook zou werken, maar ik had het aardig onder de knie gekregen.
    'Deze betovering spreek ik uit, bot tot bot, vlees tot vlees, ader tot ader, pees tot pees, dat al wat ziek is wordt nu geneest,' mompelde ik zachtjes. Mijn handen begonnen te tintelen en ik kon haast voelen hoe de voet van Dean genas. Achter mij hoorde ik Dawn een verwonderd geluidje maken en Lauryn was ook verschenen, maar ik negeerde het, concentreerde mij op de botbreuk, tot ik er zeker van was, dat hij genezen was.
    'En?' vroeg ik de jongen vervolgens. 'Oh, en ik zal dadelijk één van mijn sterke mannelijke collega's vragen of ze even naar de desbetreffende strijdwagen kunnen kijken en misschien de rest ook gelijk even kunnen controleren,' voegde ik er nog met een vriendelijke glimlach aan toe.
    'Ja, dat lijkt mij wel slim. Zou mooi zijn als straks iedereen van zijn strijdwagen afvalt en iets breekt. Ik had al een hekel aan die dingen, maar nu al helemaal,' hoorde ik Dawn met een sarcastische ondertoon in haar stem zeggen. 'Maar gelukkig heeft u hem weer geheeld. Het heeft toch wel gewerkt, Dean?'

    (Lag Q er bij jullie ook uit?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Bij mij lag die er ook uit ja^^)

    Dean matteo likeless
    Het kan even pijn doen, omdat je bot moet worden teruggezet,’ waarschuwde Amello. Ze mompelde zacht een spreuk.
    Ik beet op mijn lip toen er een tinteling door mijn voet heen stromen. Zacht kreunde ik om het niet uit te schreeuwen, al deed het vervloekt veel zeer. Het bot kwam zachtjes op zijn plek terecht en de pijn begon zelf wat lichter te worden.
    'En?' vroeg ze. 'Stuk beter.' 'Oh, en ik zal dadelijk één van mijn sterke mannelijke collega's vragen of ze even naar de desbetreffende strijdwagen kunnen kijken en misschien de rest ook gelijk even kunnen controleren,' voegde ze er nog met een vriendelijke glimlach aan toe, daarna hoorde ik Dawn nog iets zeggen over de strijdwagens. Ik ging eigenwijs staan.
    Maar gelukkig heeft u hem weer geheeld. Het heeft toch wel gewerkt, Dean?' hoorde ik haar zeggen. Ik keek op. 'Ehm..' ik nam een aantal passen, wankelde even, maar bleef gelukkig staan. 'Jep het heeft geholpen,' zei ik. 'Bedankt proffesor.' Ik liep voorzichtig terug naar mijn koffer en begon voorzichtig mijn schoenen weer aan te trekken.

    [bij mij lag q er ook even uit.]


    Vampire + Servant = Servamp

    Rider -> Luminis


    Happy Birthday my Potter!

    Oke, nou moest ik mijn bagage dus helemaal tot de ingang van de school zelf helemaal meeslepen, alsof ik daar lekker veel zin in had. Ik zuchtte en pakte mijn koffer en begon naar de ingang te lopen, maar toen zag ik een meisje staan, en ik besloot om maar gewoon een praatje te gaan maken. Ik had haar nog nooit eerder gezien, maar ze leek ook niet op een eerste jaars. Ik ging er maar van uit dat ze hier al een paar jaar op school zat. Dus ik liep naar haar toe en zei "Hey, ik ben Kendall" En ik stak mijn hand naar haar uit om mezelf voor te stellen. Ik keek even naar het school gebouw, wat na 2 maanden weggeweest te zijn, best wel goed voelde. Ook al heb ik een hekel aan school. Het voelde alsof ik na een lange vakantie weer thuis kwam, en eigenlijk was dat ook zo.


    How far is far

    Damianne Abigail Stavros
    "Hey, ik ben Kendall" hoor ik iemand achter me zeggen en ik draai me ook waar ik een jongen zie staan een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht.
    'Hey, mijn naam is Damianne aangenaam,' zeg ik dan. Ik kijk weer even naar de school, waar ik aan de ene kant blij ben om terug te zijn maar aan de ene kant liever nog bij mijn vader had willen zeggen. Ik kijk Kendall weer even aan. 'Fijne vakantie gehad?' vraag ik.

    "Hey, mijn naam is Damianne aangenaam" Antwoord ze. Ze keek net zoals mij even naar de school. "Fijne vakantie gehad?" Vroeg Damianne. Nouja het was niet echt een vakantie te noemen, ik moest de hele tijd toe kijken hoe mijn stomme stiefvader mijn moeder uitbuitte, en als ik iets zei dan had ik het gedaan en werd ik, om het me af te leren, gewoon recht in mijn gezicht geslagen, en mijn moeder kon er niks tegen doen. Dus ik besluit maar gewoon het gewoonlijke antwoord te geven "Ja, best wel, en jij?" Vroeg ik. En toen ik weer aan mijn vakantie terug dacht was ik blij dat ik eindelijk op een plek was waar mensen me begrijpen.


    How far is far

    Damianne Abigail Stavros
    "Ja, best wel, en jij?" vraagt hij, en weer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht als ik aan de leuke tijd denkt met de meerminnen, de dolfijnen en de haaien, en natuurlijk mijn vader, stiefmoeder en halfbroers en halfzussen. 'Mijn vakantie was best wel leuk ja.' zeg ik glimlachend.