• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Inferno schreef:
    (...)

    Ja, vanavond. Ik moet eerst nog reageren voor een andere rpg en dan voor Kasper. (:


    Ik had het eigenlijk al verwacht, maar je hebt alsnog niet gepost. Kan je ze de volgende keer dan niet gewoon tegelijk doen?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ik had het eigenlijk al verwacht, maar je hebt alsnog niet gepost. Kan je ze de volgende keer dan niet gewoon tegelijk doen?


    Excuseer dat ik al een tijdje in een moeilijke periode zit en niet altijd de tijd heb om te posten voor de rpg's.
    Daarvoor hoef je ook niet zo bitchy te doen. Ik ging vandaag wel posten hoor.


    kindness is never a burden.

    Leven we nog?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mir schreef:
    Leven we nog?
    jup


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    People D= deze rpg is te leuk om dood te gaan


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik post morgen, maar ik had vandaag geen tijd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Even een melding hier; ik kom wat minder online, waarschijnlijk alleen om dingen te controleren, aangezien mijn laptop het begeven heeft. Momenteel leen ik even die van mijn zus, zodat ik het iedereen kan laten weten. En bij sommigen al terug antwoorden, maar dan hebben jullie hier weet van!
    Ik zal 'm op laten sturen, en hopelijk krijg ik 'm weer snel terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik schrijf me uit


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, deze is dus ook dood?


    Quiet the mind, and the soul will speak.