• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Sure, maar waar?


    Geen idee :x


    kindness is never a burden.

    Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vanavond is de rol klaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Smoak schreef:
    Mijn topics.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Heb dr zin an!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ook echt heel veel! Maar ik hoop wel dat er meer mensen mee gaan doen, maar anders open ik het topic gewoon zo al.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Tbh, denk ik niet dat er nog iemand gaat bijkomen...


    kindness is never a burden.

    Ik denk dat het zoals het nu is ook best gezellig kan worden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morticia schreef:
    Vanavond is de rol klaar.

    Urgh, sorry dat de rol nog niet klaar is, alleen er kwam iets tussen wat best hard aankwam. Voor acht á negen uur is de rol er in elk geval.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Urgh, sorry dat de rol nog niet klaar is, alleen er kwam iets tussen wat best hard aankwam. Voor acht á negen uur is de rol er in elk geval.


    Dat is niet erg hoor. Ik ben ook niet van plan om hem nu al te openen, op z'n vroegst morgen. Vandaag heb ik het erg druk.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik open het topic vanavond, gister had ik te weinig tijd, sorry.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Speeltopic 1!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    woohoo ik heb geschreven het staat jullie vrij om naar Jessica te gaan die zit tegen een boom ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Er mag ook nog iemand naast Adah liggen die door haar een mep krijg om wakker te worden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov