• Kun je eigenlijk een tatoo over een litteken laten zetten?
    (cat)

    ja dat kan dat had ik en keer gezien bij LA ink ofzo iets of Miami ink dat kan ook daar was zo'n gast en die was dus een keer neergeschoten en toen heeft tie een tatoo over het litteken laten zetten :'D


    Shoganai i ne~

    Me dont know.


    Owl you need is love.

    Haha, misschien wel maar ik denk dat het dan wel veel pijn doet, ofzo. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, dat is wat Demi Lovato ook heeft gedaan over haar littekens.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Jep.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja, maar het litteken moet natuurlijk niet 'nieuw' zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Volgensmij wel?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    het kan wel, maar dan moet je litteken goed genezen zijn en niet op de huid 'liggen' (dat je echt zo'n mega litteken hebt dat aanvoelt als een worm ofzo omdat ie zo dik is.) Daarnaast hang het ook af of het litteen egaal is of geribbeld/gedeukt. het beste is om een bezoek te brengen aan een shop en je litteken gewoon te laten zien, bij mij hebben ze het wel gedaan, maar moest een paar maand wachten tot het goed genezen was en om te kijken of ze toch niet nog meer zouden vervagen.

    Het kan, maar 't ligt aan het litteken. Je kan beter advies vragen hierover bij een tatoeëerder, die zal je uitgebreid kunnen uitleggen wat de mogelijkheden met een litteken zijn.


    Rated by prejudice.

    Als je litteken goed genezen is, dat weet ik door Demi Lovato hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yea whatever, ik geef het toch al op :'D Over zoveel littekens valt toch nooit te tatoeeren. /ik wist niet dat het moeilijk was daarover te tatoeren.

    Ja schat dat kan ;D en zeker als het een litteken is die is gekomen zonder hechtingen ofzo, anders moet je paar jaar wachten, zodat het helemaal genezen is (: dus jah zelfs dan kan het.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ja schat dat kan ;D en zeker als het een litteken is die is gekomen zonder hechtingen ofzo, anders moet je paar jaar wachten, zodat het helemaal genezen is (: dus jah zelfs dan kan het.


    Hoe weet je :/ + niet 1 litteken, maar ach nvm. /Fml

    Antichrist schreef:
    (...)

    Hoe weet je :/ + niet 1 litteken, maar ach nvm. /Fml



    die + 1 litteken zei je zo net niet D; + mijn mama heeft een vriend met tattoo's en heb toen het 1 en ander gevraagd aangezien ik door het krabben wat littekens eraan over heb gehouden ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Antichrist schreef:
    Yea whatever, ik geef het toch al op :'D Over zoveel littekens valt toch nooit te tatoeeren. /ik wist niet dat het moeilijk was daarover te tatoeren.


    Het is niet moeilijk, maar het gaat om de wond en het eindresultaat, Ze moeten voorzichtig tatoeëren omdat het gevoelig is om weer kapot te gaan, het kan wel gewoon hoor ;)