• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Willen jullie hem alsjeblieft niet dood laten gaan, zo snel?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik wacht nog op een reactie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    nee inderdaad deze rpg is te leuk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    nee inderdaad deze rpg is te leuk!

    Ik zal vanavond ook op jou reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik zal vanavond ook op jou reageren.
    you make me verry happy =D


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik reageer deze namiddag.


    kindness is never a burden.

    Sorry dat ik gisteren niet heb gereageerd. Maar mijn nicht kwam donderdagavond onverwachts slapen en toen kreeg ik een kat en moest ik wafels gaan eten en gisteravond kwam mijn andere nicht slapen en deze namiddag gaan we naar Antwerpen dus reageer ik óf deze avond nog óf morgen óf maandag. Het zal één van die drie zijn.


    kindness is never a burden.

    RavensMoon


    > Guinness


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    C'mon, laat dit niet nu al dood gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    C'mon, laat dit niet nu al dood gaan.

    Ik reageer morgen, ik ga nu slapen ^^.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer dit weekend.


    kindness is never a burden.

    Ik ga nu even een post maken.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Inferno schreef:
    Ik reageer dit weekend.


    Ga je ook voor Kasper schrijven?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ga je ook voor Kasper schrijven?


    Ja, vanavond. Ik moet eerst nog reageren voor een andere rpg en dan voor Kasper. (:


    kindness is never a burden.

    Smoak --> Olicity


    To the stars who listen — and the dreams that are answered