• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Oké! Dan heb ik Isaiah nog over. Smoak, wil je hem anders hebben voor Daphne?


    Is gooed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb chase nog


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik heb net met chase geschreven, hij is nog vrij dus schrijf maar naar hem toe.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    ik heb net met chase geschreven, hij is nog vrij dus schrijf maar naar hem toe.

    Dat wil ik op zich wel, maar ik moet eerst mijn rol verder schrijven en dat kan ik op het moment niet, want ik zit nogal in een lastig parket. Zal het z.s.m. doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat wil ik op zich wel, maar ik moet eerst mijn rol verder schrijven en dat kan ik op het moment niet, want ik zit nogal in een lastig parket. Zal het z.s.m. doen.
    je weet als je hulp nodig hebt je mij kan vragen he?!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)je weet als je hulp nodig hebt je mij kan vragen he?!

    Ja, dat weet ik. Dank je meid.
    Het is nu al wat rustiger, ik probeer het op mobiel verder te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    het is stil vandaag ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yes, it is. Ik wacht nog even op een post van Kasper voor ik weer ga posten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 20:33 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    ik houd nu ook even op met posten anders gaat het veel te snel xD nu ben ik ook heel ongeduldig xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eternamente schreef:
    Yes, it is. Ik wacht nog even op een post van Kasper voor ik weer ga posten.


    Ik reageer strakjes. Was de hele dag in Gent.

    Aurae -> Inferno, btw.


    kindness is never a burden.

    Inferno schreef:
    (...)

    Ik reageer strakjes. Was de hele dag in Gent.

    Aurae -> Inferno, btw.


    Dat is niet erg, ik heb wel geduld hoor haha.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Damn, het zal pas morgen zijn, want nu ben ik verschrikkelijk moe en moet nog wat dingetjes afwerken. Sorry. :x


    kindness is never a burden.

    Ravensmoon, zou je alsjeblieft als je twee stukjes schrijft, het in één post willen doen en niet twee?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ravensmoon, zou je alsjeblieft als je twee stukjes schrijft, het in één post willen doen en niet twee?
    ik was ook vanplan het in twee stukjes te doen alleen drukte op de verzend knop. foutje sorry.
    iks schreef het zegmaar in een nieuw ding omdat hij anders de woorden niet meer telt, alleen was ik vergeten om de boel te kopieren en het 1e bericht te wijzigen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ik was ook vanplan het in twee stukjes te doen alleen drukte op de verzend knop. foutje sorry.
    iks schreef het zegmaar in een nieuw ding omdat hij anders de woorden niet meer telt, alleen was ik vergeten om de boel te kopieren en het 1e bericht te wijzigen.


    Dat kan gebeuren natuurlijk.


    Eternamente, everlastingly, for all time