• De machtige piratentijd, waar iedereen in schepen over de wereld heen voer. Het Caribische gebied was favoriet in die tijd, vooral voor de Engelse. Er zijn twee ongelukkige schepen, een prachtig koopvaardijschip met de naam Endurance en het piratenschip Nemesis. Deze belanden in een hevige storm, waarbij hun schip kapot gaat en ze aanspoelen op een onbewoond eiland. Het is niet groot, er is maar één meer wat betekent dat ze samen moeten delen. Gaat dit goed, of maakt iedereen elkaar gewoon af? Op het piratenschip zitten uiteraard enkel piraten, maar op het koopvaardijschip een verscheidenheid aan mensen. Ze hebben gasten die mee moesten, militairen om hen te beschermen, hun eigen bemanning en nog heel wat. Het eiland heeft mooie witte stranden en veel bomen met wat kleine heuvels. Veel soeps is het niet, ze moeten het doen met spullen die zijn aangespoeld en wat er al is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Barbarossa schreef:
    Er mag ook nog iemand naast Adah liggen die door haar een mep krijg om wakker te worden.


    Me.


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    (...)

    Me.


    Mijn nederlands is zo goed, haha. Yay!
    @RavensMoon: ik kan Silas wel sturen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Barbarossa schreef:
    (...)

    Mijn nederlands is zo goed, haha. Yay!
    @RavensMoon: ik kan Silas wel sturen?


    Hahlol, indeed xd


    kindness is never a burden.

    Barbarossa schreef:
    (...)

    Mijn nederlands is zo goed, haha. Yay!
    @RavensMoon: ik kan Silas wel sturen?
    top!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb Isaiah en Mari in de aanbieding!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik post vanavond wel iets.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eternamente schreef:
    Ik heb Isaiah en Mari in de aanbieding!


    Ik heb Kasper?


    kindness is never a burden.

    Ik heb Daphne ook nog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurae schreef:
    (...)

    Ik heb Kasper?


    Stuur maar op één van hen af hoor.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Stuur maar op één van hen af hoor.


    Is goed. (:


    kindness is never a burden.

    Ik ga trouwens reageren op Maribel, mocht je dat willen weten.


    kindness is never a burden.

    Willen jullie wel op de minimum aantal woorden letten, alsjeblieft? Ik heb liever dat je wat langer over een post doet dan snel reageert met te weinig woorden.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Aurae schreef:
    Ik ga trouwens reageren op Maribel, mocht je dat willen weten.


    Oké! Dan heb ik Isaiah nog over. Smoak, wil je hem anders hebben voor Daphne?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Kan je trouwens de links naar het rollentopic en praattopic in het speeltopic plaatsten en de links naar het rollentopic en speeltopic in het praattopic?
    Is handiger (;


    kindness is never a burden.

    Aurae schreef:
    Kan je trouwens de links naar het rollentopic en praattopic in het speeltopic plaatsten en de links naar het rollentopic en speeltopic in het praattopic?
    Is handiger (;


    Dat doe ik later, als alle rollen er zijn. Mijn browser heeft de neiging om alle links te vermoorden die ik erin stop en die niet tussen img staan, anders moet ik ze steeds opnieuw opzoeken als ik het bericht aanpas.


    Eternamente, everlastingly, for all time