• Port Royal, een piraten haven zoals elk ander, de straten vies en overspoelt met ongedierte en zwerfbeesten. Het stinkt er naar alcohol en mensen die zich al weken niet hebben gewassen. De stad heeft geen regels behalve de waarden en normen van de bewoners die natuurlijk niet altijd even goed zijn. Moord, chantage, afpersing en zijn aan de orde van de dag. Hoewel deze stad gewoon een leider heeft blijven deze dingen gewoon door gaan. De burgemeester heeft namelijk geen zin om zich te mengen in het piraten probleem. Zolang hij veilig is zal het hem gestolen kunnen worden.
    Daarbij zijn veel mensen die er wonen of komen primitief. Ze eten, ze slapen en genieten van het simpele leven. Twee grote schepen leggen aan in de haven, beiden om nieuwe voorraden te kopen en hun buit te verkopen. De bemanning heeft even vrije tijd na hun lange maanden op zee.
    Een aantal dagen later komt er nieuws dat een grote piraten bende die behoorlijk berucht is op de zee van plan is deze stad in te nemen. Hun plan om deze stad te onderdrukken valt dan ook niet in de smaak bij de crew van de twee schepen en de bewoners van deze stad. De boosheid word dan ook verdeeld tussen het naderend probleem en de burgemeester.

    Mee doen:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (vanaf nu boven de 20)
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Schrijf je 16+: Ja/Nee



    Rollen
    Bewoners
    Mannen:

    - Ardley Read (scheepsbouwer) - BilboBaggins - Pagina 1,10
    -


    Vrouwen:
    - Meredith Emma Johnson (Winkeleigennaar/huurmoordenaar) - VladiFerr - Pagina 1,2
    - Mazie Lockwood - Smoak - Pagina 1,8
    - Dana Janelle Wright (bakker) - MinnieMouseX - Pagina 1,8
    -

    Bemanning van het schip Lost mermaid
    Mannen:
    - Timothy -Tim- Bennett (kok) - Tonto - Pagina 1,1
    - Loki Jones (scheepsjongen) - KiliOfDurin - Pagina 1,3
    - James Armando Bradley - Eruditex - 1,4
    -

    Vrouwen: Tijdelijk vol
    - Leanne Alderick (scheepsarts) - Guinness - Pagina 1,1
    - Seijn Anneline Change (Kapitein) - Pwettyness - Pagina 1,2
    - Jane Campbell (stuurvrouw) - MinnieMouseX - Pagina 1,2
    - Reservatie - XLaheyX

    Bemanning van het schip golddigger
    Mannen:
    - Julio Walkers (scheepsjongen) - Dorchadais - Pagina 1,4
    - Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] (mastrat) - Ninuturu Pagina 1,6
    - Klarck - Kapitein - norainbow - pagina 1,8

    Vrouwen: tijdelijk vol
    - Morrigan Liudwind (zieneres) - Guinness - Pagina 1,5
    - Namira Teresea Middleton (huurlinge) - Laconiek - Pagina 1,6 Non-actief voor onbepaalde tijd
    - Lydia Fitts (stuurvrouw) - Rosarium - Pagina 1,10
    - Scarlett Brooke - BilboBaggins - Pagina 1,11
    - Emily Red Watson - VladiFerr - Pagina 1,12

    Karakters die vrij gebruikt mogen worden door omstandigheden:
    - Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst. (smid) - Pagina 1,3
    - Jason William Callum - Pagina 1,3


    Regels
    - Reservatie blijft maximaal 24 uur staan
    - Minimaal 300 woorden per post, meer is altijd goed
    - Vermeld altijd boven je post duidelijk de naam van het karakter dat je beschrijft
    - Houd de mannen en vrouwen in balans, net zoals de schepen en de bewoners
    - Niet allemaal tieners, ik denk niet dat het realistisch is om een piraten schip vol 16 jarige te hebben
    - Geen perfecte karakters
    - Minstens 1x per week per karakter reageren, als je het niet haalt laat even weten in het praat topic
    - Geen eendagsvliegen
    - 16+ is toegestaan
    - Bestuur niet de karakters van een ander, moord mag alleen in overleg met de eigenaar
    - Naamswijzigingen door geven
    - Alleen ik maak de topics aan


    Wie schrijven er 16+


    Ik pas zo vaak mogelijk het topic aan en ik zal controleren of de regels worden na geleefd, bij 3x een overtreding is het exit.
    Mee doen kan altijd nog, let er wel op rollen in het rollentopic en er moet een balans blijven

    Topics
    Rollen Topic
    Praat Topic
    Speel Topic

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol:bowoner
    Naam: Callum James Diablo
    Leeftijd:16
    Geslacht: jongen
    Beroep: hulp van de bakker (?)
    uiterlijk:[url][/url]http://media.nu.nl/m/m1gz5qwa35ao.jpg[url][/url] callum heeft blonde krullen en is stevig gebouwd hij is 1.75 m. hij heeft 2 verschillende ogen de linker is blauw en de rechter is hazelnootkleurig. hij heeft een litteken op zijn voorhoofd maar alleen als je goed kijkt zie je het want zijn haar heeft hij er altijd voor hangen. hij heeft een beetje een bruiner kleurtje. hij heeft op zijn pols een moedervlek waar zelfs iemand met geen verbeelding er een rechterkant van een gebroken hartje heeft.
    Innerlijk:Callum is brutaal en verteld graag zijn eigen mening maar hij weet wel waarneer hij het voor zich moet houden. hij is een goed kletsmaatje en hij verteld nooit geheimen door. hij doet soms een beetje bot maar dat kan gebeuren. hij is bijna nooit onzeker.
    Geschiedenis:callum werdt mishandeld door zijn vader een alcolist. zijn moeder is spoorloos verdwenen. zijn litteken kwam omdat hij ruzie had met zijn vader en toen heeft zijn vader een fles wijn tegen zijn hoofd kapot geslagen. dezelfde dag is callum vertrokken naar het dorp waar hij nu woont. hij begon op zijn vierde al een beetje met pijl en boog en messen en/of zwaarden te werken waardoor hij nu een natuurtalent is. hij vindt piraten heel cool maar hij durft niet de zee op.
    Extra:hij kan met wapens (pijl en boog, mes/zwaard) overweg


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    Rol:bowoner
    Naam: Callum James Diablo
    Leeftijd:16
    Geslacht: jongen
    Beroep: hulp van de bakker (?)
    uiterlijk:[url][/url]http://media.nu.nl/m/m1gz5qwa35ao.jpg[url][/url] callum heeft blonde krullen en is stevig gebouwd hij is 1.75 m. hij heeft 2 verschillende ogen de linker is blauw en de rechter is hazelnootkleurig. hij heeft een litteken op zijn voorhoofd maar alleen als je goed kijkt zie je het want zijn haar heeft hij er altijd voor hangen. hij heeft een beetje een bruiner kleurtje. hij heeft op zijn pols een moedervlek waar zelfs iemand met geen verbeelding er een rechterkant van een gebroken hartje heeft.
    Innerlijk:Callum is brutaal en verteld graag zijn eigen mening maar hij weet wel waarneer hij het voor zich moet houden. hij is een goed kletsmaatje en hij verteld nooit geheimen door. hij doet soms een beetje bot maar dat kan gebeuren. hij is bijna nooit onzeker.
    Geschiedenis:callum werdt mishandeld door zijn vader een alcolist. zijn moeder is spoorloos verdwenen. zijn litteken kwam omdat hij ruzie had met zijn vader en toen heeft zijn vader een fles wijn tegen zijn hoofd kapot geslagen. dezelfde dag is callum vertrokken naar het dorp waar hij nu woont. hij begon op zijn vierde al een beetje met pijl en boog en messen en/of zwaarden te werken waardoor hij nu een natuurtalent is. hij vindt piraten heel cool maar hij durft niet de zee op.
    Extra:hij kan met wapens (pijl en boog, mes/zwaard) overweg
    probeer de link van de foto tussen [img ] [ /img] te zetten(spaties weg halen) en hij moet iets uit gebreider. let er ook op dat de spelling in orde is

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 9:51 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol: Dorpeling.

    Naam: Meredith Emma Johnson.

    Leeftijd: 20 jaar.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Beroep: Meredith werkt in een specerijen winkel. Maar ook werkt ze als huurmoordenaar. Als appeltje voor de dorst.

    Uiterlijk mét foto:


    Mer heeft lange blonde haren die ze koestert. Ze vallen in lange lokken langs haar smalle gezicht en komen tot aan haar schouderbladen. Ze heeft blauwe ogen die worden omlijst door een donkerblauwe rand. Ook zitten er grijze spikkels verspreid in haar oogkleur. Ze is slank gebouwd en heeft een volle boezem. Ook haar lengte is middelmatig. 1.72 is ze. Ze vind zichzelf soms te lang, maar heel veel boeit het haar niet. Over haar gezicht liggen kleine sproetjes verspreid. Haar haren heeft ze meestal los hangen en soms in een vlecht. Ze draagt tunieken, broeken, mantels en leren laarzen voor het vermoorden van mensen. Als ze in haar winkel werkt van specerijen draagt ze simpele jurken met rustige kleuren.

    Innerlijk:
    Meredith is iemand die vaak op de achtergrond staat. Ze bestudeerd mensen terwijl ze in de schaduwen staat. In haar specerijen winkeltje is ze altijd vriendelijk en aardig. Ze bediend je met een glimlach. Maar als je weet wat je moet zeggen neemt ze je mee naar de achterkant van de winkel. Hier plant ze alles als huurmoordenaar. Ze doet het voor de zwakke of mensen die geen enkel wapen kunnen hanteren. Meredith heeft dus twee kanten. Vriendelijk en tegelijkertijd een moordenaar. Ze heeft een heel onstabiel karakter en heeft het daar soms erg moeilijk mee. Ze kan soms wel de haren uit haar hoofd rukken omdat ze niet met zichzelf overweg kan. Meredith hunkert daarbij naar de liefde. Maar omdat ze niet als prostituee wilt werken, omdat naar haar mening mannen je daar alleen willen voor de seks, heeft ze naar haar eigen smaak niet veel kans. Ze sluit zich daarom af voor mannen. Bang dat als ze verliefd word hij niks voor haar voelt. Ze baalt ook hiervan.

    Geschiedenis:
    Meredith is geboren op de straten van de stad. Haar moeder was een prostituee en kreeg haar per ongeluk. Merediths moeder lette nooit op haar dochter. Hierdoor was Mer altijd op de straten en kent ze nu alle geheime straatjes uit haar broekzak. Haar eerste moord gebeurde toen ze veertien was. Ze had na jaren eindelijk de man gevonden wie haar vader was. Ze was zo woedend dat ze hem neerschoot met een revolver. Ze had vele wapens leren te beheersen op de straat. Ze keek vaak naar gevechten en merkte al snel dat niemand haar opmerkte. Ze was vaak in het zwart gekleed of was op een dak te vinden. Mer wist al snel hoe ze overal op en af kon komen en was vaak op daken te vinden. Toen ze zeventien was opende ze haar eigen specerijen winkeltje. Met al het geld dat ze kreeg voor moorden kon ze dit eindelijk doen. Het was de ultieme dekmantel. Als je weet hoe je haar aanspreekt zal ze je helpen met het vermoorden van mensen.

    Extra Merediths moeder werkt nog steeds in het prostitutie huis. Ze bezoekt haar wel eens maar nooit zo vaak.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 12:56 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    candy2001 schreef:
    Rol:bewoner
    Naam: Callum James Diablo
    Leeftijd:16
    Geslacht: jongen
    Beroep: hulp van de bakker (?)
    uiterlijk:

    callum heeft blonde krullen en is stevig gebouwd hij is 1.75 m. hij heeft 2 verschillende ogen de linker is blauw en de rechter is hazelnootkleurig. hij heeft een litteken op zijn voorhoofd maar alleen als je goed kijkt zie je het want zijn haar heeft hij er altijd voor hangen. hij heeft een beetje een bruiner kleurtje. hij heeft op zijn pols een moedervlek waar zelfs iemand met geen verbeelding er een rechterkant van een gebroken hartje heeft.
    Innerlijk:Callum is brutaal en verteld graag zijn eigen mening maar hij weet wel waarneer hij het voor zich moet houden. hij is een goed kletsmaatje en hij verteld nooit geheimen door. hij doet soms een beetje bot maar dat kan gebeuren. hij is bijna nooit onzeker.
    Geschiedenis:callum werdt mishandeld door zijn vader een alcolist. zijn moeder is spoorloos verdwenen. zijn litteken kwam omdat hij ruzie had met zijn vader en toen heeft zijn vader een fles wijn tegen zijn hoofd kapot geslagen. dezelfde dag is callum vertrokken naar het dorp waar hij nu woont. hij begon op zijn vierde al een beetje met pijl en boog en messen en/of zwaarden te werken waardoor hij nu een natuurtalent is. hij vindt piraten heel cool maar hij durft niet de zee op.
    Extra:hij kan met wapens (pijl en boog, mes/zwaard) overweg


    zorg voor een goede url deze werkt niet zet hem dan op de plek waar de url nu staat, dus niet de img code weg halen

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 9:55 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ik ben benieuwd of er nog mensen mee willen doen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol: Kapitein Lost Mermaid.
    Naam: Seijn Anneline Change.
    Leeftijd: 21.
    Geslacht: Vrouw.
    Beroep: Kapitein.
    Uiterlijk mét foto:




    Seijn heeft lange bruine haren, welke bijna dezelfde kleur hebben als haar bruine ogen welke altijd zeer doordringend naar een persoon kunnen kijken. Meestal staan ze kil, en veraden ze niks van haar emotie's. Maar soms zijn er momenten waarop je toch even de echte Seijn ziet. Ze heeft ook een licht gebruinde huid van het op zee zijn en vrijvaak altijd in de zon staan. Ze heeft een slank figuur, maar draagt vaak een jas, hoe warm het ook is waardoor haar slankheid en voor een vrouw heeft ze vrijwel rondingen op de goede plaatsen.
    Innerlijk: Seijn is vrij kil tegenover haar bemanning, maar zeker ook tegenover andere. Haar echte ik zit verborgen onder het ijzere masker van haat tegenover de (Engelsen?) welke ze vrijwel altijd koesterd en haar nergens voor terug laat gaan. Haar echte gevoelens uitten zich alleen als ze ergens alleen is en er niemand bij haar is die kan zien hoe gebroken ze is door haar verleden.
    Geschiedenis: Seijn's geschiedenis is kort, haar ouders waren beide piraten en haar vader was de 1e kapitein van The Lost Mermaid. Nadat deze stierf aan de galg, door de engelsen nam haar moeder alles over en daardoor werd ze een soort van alleen gezet. Haar moeder had geen tijd voor haar en vrienden had ze niet echt op het schip. Enkel als ze eens aan land gingen wist ze waar ze moest zijn en speelde ze net zo lang tot ze weer vertrokken. Dagenlang zat ze alleen ergens naar het water te staren. Op haar 16e werd ook haar moeder opgehangen en eistte ze de macht op aan het schip.
    Extra: Seijn is als de dood voor vuur, dit komt doordat ze verscheidene mensen heeft zien verbranden.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 12:04 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik raak wel eens in de war met jouw RPG en met die van iemand anders, want jouw RPG heet 'Pirate Life' en die van iemand anders 'Pirate Haven.' Lijkt er echt veel op :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Bemanning schip Gold Digger
    Naam: Florentina Casiraghi
    Leeftijd: 29
    Geslacht: vrouw
    Beroep: bemanning (houdt niet van een vaste baan)
    Uiterlijk mét foto:


    Florentina heeft lang donker bruin/zwart haar en ijsblauwe ogen. Ook al zijn haar armen bedekt met tattoo's, ze lijkt nog steeds erg vrouwelijk. Florentina is een vrouw met curves. Ze heeft een normale lengte; ze is ongeveer 1.70 lang. Ze draagt vaak een zwarte broek met een blousje. Heel af en toe kun je haar in een jurk tegen komen.
    Innerlijk: Florentina is een typische badass; ze houdt van een goed gevecht en geeft alleen om haar famlie en vrienden. Florentina toont alleen haar diepe emoties aan mensen om wie ze geeft.
    Geschiedenis: Haar beide ouders waren ook piraten, zelf wilde ze ook een piraat worden totdat ze doordat hoeveel pijn piraten andere mensen aan doen. Haar ouders waren vaak weg, meestal zat Florentina dan met haar oma opgescheept.
    Extra: Florentina is een goeie vechter en kan met ieder soort wapen over weg.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:35 ]


    Stay Strong Darling

    Rol: Bemanning Lost Mermaid
    Naam: Jane Campbell
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Stuurvrouw
    Uiterlijk mét foto:


    Jane heeft lange lichtblond, steil haar. Ze is 1.65 meter lang en is slank gebouwd. Ze heeft een zeer lichte huid die donkerder lijkt door al het vuil en heldere blauwe ogen.
    Innerlijk: Jane's karakter is vooral ontstaan uit haar verleden. vroeger moest ze veel zelf doen, was ze arm, had geen geld, groot gezin en weinMaarig vrienden. Ze is daardoor dus erg zelfstandig en op zichzelf. En ze is ook erg ambitieus en doet er alles voor om haar doel te bereiken, daardoor is ze ook erg koppig en als ze dan iets in haar hoofd heeft, praat je het er niet snel uit. Maar ondanks dat, is ze snel geïrriteerd en chagrijnig. Maar Jane kan ook erg zorgzaam en behulpzaam zijn, al kan dat snel weer veranderen. Ze heeft er geen moeite mee anderen te verraden, maar ze zou haar dierbaren noooit iets aan doen.
    Geschiedenis: Jane heeft haar hele leven al in armoede geleefd in een groot gezin met veel broertjes en zusjes. Doordat ze zo'n groot gezin had, moest ze veel voor zichzelf doen en probeerde haar eigen steentje bij te dragen. Doordat de straten in hun woonplaats zo gevaarlijk waren, leerde haar vader haar en een paar broers en zussen hoe ze zichzelf kunnen verdedigen. Haar moeder overleed toen ze 10 was waardoor ze het nog moeilijker kregen. Eerst zorgde haar moeder altijd goed voor haar, maar daarna moest ze veel meer doen. Rond haar 12e ging een van haar broers werken op een groot schip en ze was er zeker van dat ze zijn voorbeeld wou volgen. Op haar 18e ging ze de zee op en kwam ze terecht op The Lost Mermaid.
    Extra:


    Ik lever dit deel alvast in, want ik moet nu douchen en daarna maak ik haar af.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 8:41 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik heb volgens mij iedereen er in gezet, vertel me het als ik iets ben vergeten.

    @ Malafide, klopt de topic eigenaar reageerde niet en komt heel weinig online tot frustratie van de rpg-ers. dus heb ik een gelijk soort rpg geopend die ik wel bij houd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik een mannelijk bemanningslid voor de Mermaid?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik een mannelijk bemanningslid voor de Mermaid?
    done


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    Ik heb volgens mij iedereen er in gezet, vertel me het als ik iets ben vergeten.

    @ Malafide, klopt de topic eigenaar reageerde niet en komt heel weinig online tot frustratie van de rpg-ers. dus heb ik een gelijk soort rpg geopend die ik wel bij houd.

    Oh, vandaar. Haha. Ik dacht al, huh? Waarom kiest ze nou zo'n naam?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, vandaar. Haha. Ik dacht al, huh? Waarom kiest ze nou zo'n naam?
    haha, lol jah kwam ook niet zo gauw op iets beters


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb een mod gevraagd de naam van dit topic te veranderen in Pirates of Port Royal


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.