• Port Royal, een piraten haven zoals elk ander, de straten vies en overspoelt met ongedierte en zwerfbeesten. Het stinkt er naar alcohol en mensen die zich al weken niet hebben gewassen. De stad heeft geen regels behalve de waarden en normen van de bewoners die natuurlijk niet altijd even goed zijn. Moord, chantage, afpersing en zijn aan de orde van de dag. Hoewel deze stad gewoon een leider heeft blijven deze dingen gewoon door gaan. De burgemeester heeft namelijk geen zin om zich te mengen in het piraten probleem. Zolang hij veilig is zal het hem gestolen kunnen worden.
    Daarbij zijn veel mensen die er wonen of komen primitief. Ze eten, ze slapen en genieten van het simpele leven. Twee grote schepen leggen aan in de haven, beiden om nieuwe voorraden te kopen en hun buit te verkopen. De bemanning heeft even vrije tijd na hun lange maanden op zee.
    Een aantal dagen later komt er nieuws dat een grote piraten bende die behoorlijk berucht is op de zee van plan is deze stad in te nemen. Hun plan om deze stad te onderdrukken valt dan ook niet in de smaak bij de crew van de twee schepen en de bewoners van deze stad. De boosheid word dan ook verdeeld tussen het naderend probleem en de burgemeester.

    Mee doen:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (vanaf nu boven de 20)
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Schrijf je 16+: Ja/Nee



    Rollen
    Bewoners
    Mannen:

    - Ardley Read (scheepsbouwer) - BilboBaggins - Pagina 1,10
    -


    Vrouwen:
    - Meredith Emma Johnson (Winkeleigennaar/huurmoordenaar) - VladiFerr - Pagina 1,2
    - Mazie Lockwood - Smoak - Pagina 1,8
    - Dana Janelle Wright (bakker) - MinnieMouseX - Pagina 1,8
    -

    Bemanning van het schip Lost mermaid
    Mannen:
    - Timothy -Tim- Bennett (kok) - Tonto - Pagina 1,1
    - Loki Jones (scheepsjongen) - KiliOfDurin - Pagina 1,3
    - James Armando Bradley - Eruditex - 1,4
    -

    Vrouwen: Tijdelijk vol
    - Leanne Alderick (scheepsarts) - Guinness - Pagina 1,1
    - Seijn Anneline Change (Kapitein) - Pwettyness - Pagina 1,2
    - Jane Campbell (stuurvrouw) - MinnieMouseX - Pagina 1,2
    - Reservatie - XLaheyX

    Bemanning van het schip golddigger
    Mannen:
    - Julio Walkers (scheepsjongen) - Dorchadais - Pagina 1,4
    - Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] (mastrat) - Ninuturu Pagina 1,6
    - Klarck - Kapitein - norainbow - pagina 1,8

    Vrouwen: tijdelijk vol
    - Morrigan Liudwind (zieneres) - Guinness - Pagina 1,5
    - Namira Teresea Middleton (huurlinge) - Laconiek - Pagina 1,6 Non-actief voor onbepaalde tijd
    - Lydia Fitts (stuurvrouw) - Rosarium - Pagina 1,10
    - Scarlett Brooke - BilboBaggins - Pagina 1,11
    - Emily Red Watson - VladiFerr - Pagina 1,12

    Karakters die vrij gebruikt mogen worden door omstandigheden:
    - Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst. (smid) - Pagina 1,3
    - Jason William Callum - Pagina 1,3


    Regels
    - Reservatie blijft maximaal 24 uur staan
    - Minimaal 300 woorden per post, meer is altijd goed
    - Vermeld altijd boven je post duidelijk de naam van het karakter dat je beschrijft
    - Houd de mannen en vrouwen in balans, net zoals de schepen en de bewoners
    - Niet allemaal tieners, ik denk niet dat het realistisch is om een piraten schip vol 16 jarige te hebben
    - Geen perfecte karakters
    - Minstens 1x per week per karakter reageren, als je het niet haalt laat even weten in het praat topic
    - Geen eendagsvliegen
    - 16+ is toegestaan
    - Bestuur niet de karakters van een ander, moord mag alleen in overleg met de eigenaar
    - Naamswijzigingen door geven
    - Alleen ik maak de topics aan


    Wie schrijven er 16+


    Ik pas zo vaak mogelijk het topic aan en ik zal controleren of de regels worden na geleefd, bij 3x een overtreding is het exit.
    Mee doen kan altijd nog, let er wel op rollen in het rollentopic en er moet een balans blijven

    Topics
    Rollen Topic
    Praat Topic
    Speel Topic

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Teixeira schreef:
    (...)

    Vaker lukt wel, maar 1 keer per dag gaat sowiesoniet lukken. Als dat gaat gebeuren kan ik beter niet meedoen
    je je bent niet verplicht om elke dag reageren


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Laconiek schreef:
    Gaaf, lijkt me leuk om mee te doen!
    Is er nog een plekje bij de Golddigger? (H)
    een man of een vrouw


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)een man of een vrouw


    Een vrouw, kan dat nog?

    Laconiek schreef:
    (...)

    Een vrouw, kan dat nog?
    je staat erbij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)je je bent niet verplicht om elke dag reageren


    Dan moet het wel lukken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Dan moet het wel lukken c:
    je reservatie staat


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol:
    Een huurlinge op het schip de Golddigger
    Naam:
    Namira Teresea Middleton
    Leeftijd:
    Onbekend
    Geslacht:
    Vrouw
    Beroep:
    Premiejager, ze verhuurd zich voor geld. Ze word vaak gevraagd als verdediging en is in bijna elke stad bekend. Ze kan vechten met ieder wapen maar geeft de voorkeur aan haar zwaard Vuurroos.
    Uiterlijk mét foto:
    Lang met een lichte huid. Ze heeft diepliggende lichtbruine ogen en lange bruine haren vervlochten met blond. Haar lichaam verteld dat ze nog jong is, maar ze heeft oude ogen die veel gezien hebben en haar kennis is groot. Niemand weet eigenlijk haar echte leeftijd maar omdat ze knap is word ze vaak gevraagd.



    Innerlijk:
    Ze is vaak erg hard van de buitenkant maar heeft een goede aard. Ze vertrouwt mensen niet snel maar wanneer ze dat wel doet kunnen ze altijd op haar vertrouwen. Namira heeft er een enorme hekel aan als mensen haar bevooroordelen omdat ze een vrouw is. Ze heeft moeite met banden leggen omdat ze in het verleden veel verraden is. Ze houd ervan om met mensen te praten maar vermijd grote groepen. Vanwege haar geschiedenis is ze altijd op haar hoede en slaapt ze met een wapen. Eigenlijk is ze een heel gevoelig meisje maar is ze bang dat mensen haar pijn doen dus sluit ze zich af. Het is ook maar beter om haar niet tot vijand te maken want op dat moment kun je in de toekomst een hoop problemen krijgen.
    Ze heeft eigenlijk nooit echte liefde gekend en geloofd daarom niet dat het bestaat. Ze heeft er wel respect voor maar denkt dat het lot haar over heeft geslagen. Ze word ook snel verdrietig wanneer ze een stelletje samen ziet. Ze heeft nooit iemand gehad die van haar hield en dat zit haar persoonlijkheid erg dwars.
    Geschiedenis:
    Namira is geboren als dochter van een landheer maar omdat ze een meisje was werd ze achtergelaten in de wildernis om te sterven. De bediende die haar achter moest laten had medelijden met het meisje en besloot haar achter te laten voor het huisje van een oude kluizenaar. Die heeft haar opgevoed en getraind tot ze twaalf jaar was en wegliep. De oude man hield nooit van haar maar omdat hij zelf zo oud was kon hij wel iemand gebruiken die hem beschermde tegen de beren in het woud waar hij woonde. Daarom heeft hij haar leren vechten en haar met harde hand opgevoed zodat ze niet snel bang zou zijn. Toen Namira na een zware training opnieuw werd uitgefoeterd door haar meester besloot ze weg te lopen. De jaren daarna heeft ze in de stad geleefd van roven en stelen. Op haar zeventiende verhuurde ze zichzelf als verdediger bij een geldtransport. Hier bleek ze goed in te zijn en ze bleef dit jaren lang doen. In de tijd van huurlinge heeft ze veel steden bezocht en staat daar ook bekend als iemand die je niet kwaad moet maken. Ze verhuurd zichzelf aan de mensen die het meeste bieden en gebruikt het geld om zichzelf in leven te houden. Het liefste houd ze zowel haar geschiedenis als haar leeftijd geheim omdat ze bang is dat mensen niets meer van haar moeten hebben. Ze is bekend, niet berucht, en veel mensen hebben een groot respect voor haar.
    Extra:
    Namira heeft nooit oog gehad voor liefde, dus ze vind het geen probleem om zowel met mannen of vrouwen te werken. Ze is niet bang voor de dood, maar haar angst is om alleen te sterven.
    Schrijf je 16+:
    Ja (nog nooit gedaan maar ik vind het geen probleem ^.^ )


    (Edit: foto's bijgevoegd! (H) )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 16:40 ]

    Laconiek schreef:
    Rol:
    Een huurlinge op het schip de Golddigger
    Naam:
    Namira Teresea Middleton
    Leeftijd:
    Onbekend
    Geslacht:
    Vrouw
    Beroep:
    Premiejager, ze verhuurd zich voor geld. Ze word vaak gevraagd als verdediging en is in bijna elke stad bekend. Ze kan vechten met ieder wapen maar geeft de voorkeur aan haar zwaard Vuurroos.
    Uiterlijk mét foto:
    Lang met een lichte huid. Ze heeft diepliggende lichtbruine ogen en lange bruine haren vervlochten met blond. Haar lichaam verteld dat ze nog jong is, maar ze heeft oude ogen die veel gezien hebben en haar kennis is groot. Niemand weet eigenlijk haar echte leeftijd maar omdat ze knap is word ze vaak gevraagd.



    Innerlijk:
    Ze is vaak erg hard van de buitenkant maar heeft een goede aard. Ze vertrouwt mensen niet snel maar wanneer ze dat wel doet kunnen ze altijd op haar vertrouwen. Namira heeft er een enorme hekel aan als mensen haar bevooroordelen omdat ze een vrouw is. Ze heeft moeite met banden leggen omdat ze in het verleden veel verraden is. Ze houd ervan om met mensen te praten maar vermijd grote groepen. Vanwege haar geschiedenis is ze altijd op haar hoede en slaapt ze met een wapen. Eigenlijk is ze een heel gevoelig meisje maar is ze bang dat mensen haar pijn doen dus sluit ze zich af. Het is ook maar beter om haar niet tot vijand te maken want op dat moment kun je in de toekomst een hoop problemen krijgen.
    Ze heeft eigenlijk nooit echte liefde gekend en geloofd daarom niet dat het bestaat. Ze heeft er wel respect voor maar denkt dat het lot haar over heeft geslagen. Ze word ook snel verdrietig wanneer ze een stelletje samen ziet. Ze heeft nooit iemand gehad die van haar hield en dat zit haar persoonlijkheid erg dwars.
    Geschiedenis:
    Namira is geboren als dochter van een landheer maar omdat ze een meisje was werd ze achtergelaten in de wildernis om te sterven. De bediende die haar achter moest laten had medelijden met het meisje en besloot haar achter te laten voor het huisje van een oude kluizenaar. Die heeft haar opgevoed en getraind tot ze twaalf jaar was en wegliep. De oude man hield nooit van haar maar omdat hij zelf zo oud was kon hij wel iemand gebruiken die hem beschermde tegen de beren in het woud waar hij woonde. Daarom heeft hij haar leren vechten en haar met harde hand opgevoed zodat ze niet snel bang zou zijn. Toen Namira na een zware training opnieuw werd uitgefoeterd door haar meester besloot ze weg te lopen. De jaren daarna heeft ze in de stad geleefd van roven en stelen. Op haar zeventiende verhuurde ze zichzelf als verdediger bij een geldtransport. Hier bleek ze goed in te zijn en ze bleef dit jaren lang doen. In de tijd van huurlinge heeft ze veel steden bezocht en staat daar ook bekend als iemand die je niet kwaad moet maken. Ze verhuurd zichzelf aan de mensen die het meeste bieden en gebruikt het geld om zichzelf in leven te houden. Het liefste houd ze zowel haar geschiedenis als haar leeftijd geheim omdat ze bang is dat mensen niets meer van haar moeten hebben. Ze is bekend, niet berucht, en veel mensen hebben een groot respect voor haar.
    Extra:
    Namira heeft nooit oog gehad voor liefde, dus ze vind het geen probleem om zowel met mannen of vrouwen te werken. Ze is niet bang voor de dood, maar haar angst is om alleen te sterven.
    Schrijf je 16+:
    Ja (nog nooit gedaan maar ik vind het geen probleem ^.^ )


    (Edit: foto's bijgevoegd! (H) )


    Echt niet gemeen bedoeld, dat je dat wel even weet ^^
    Maar ze lijkt een beetje op Meredith vind ik. Met het vermoorden voor andere mensen en zo.
    Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar nou ja.
    Wel leuk bedacht. :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)


    Echt niet gemeen bedoeld, dat je dat wel even weet ^^
    Maar ze lijkt een beetje op Meredith vind ik. Met het vermoorden voor andere mensen en zo.
    Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar nou ja.
    Wel leuk bedacht. :')


    Ooow, sorry :o Dat was echt niet de bedoeling! Nee ik heb de personage uit de serie van Sinbad (BBC) gebruikt en een beetje vervormd enzo.
    Maar qua innerlijk, geschiedenis en omstandigheden lijken ze nauwelijks op elkaar, dacht scheelt.
    Maar vind je het heel erg als ik deze personage hou of heb je liever dat ik wat anders verzin? (H)

    Rol: Bemanning Golddigger

    Naam: Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] [Heeft geen verdere namen]

    Leeftijd: 26

    Geslacht: Mannelijk

    Beroep: Mastrat maar stuurt ook wel eens en is altijd aanwezig bij belangrijke gesprekken [zorgt voor de mast en de zeilen]

    Uiterlijk mét foto:

    [whatever]
    Zwart haar en bruine ogen, ongeveer 1.80 lang en draagt meestal te lange kleding of juist amper wat, zoals alleen een broek of broek en buis zonder shirt.

    Innerlijk: Omdat Sigurd zonder stem geboren is, kan hij moeilijk zijn verhaal kwijt aan andere mensen. Maar mensen kunnen daarin tegen hun verhaal wel aan Sigurd vertellen. Hij zal, en overigens kan, deze dingen nooit doorvertellen. Dit maakt hem dus een perfect slachtoffer om ellelange geheimen aan te vertellen. Sigurd zal nooit een opdracht die hij opgedragen krijgt, afslaan en maakt deze ook af.
    Een ding waar Sigurd bekend om staat is zijn erg hoge pijngrens. Overigens is hij ook erg flexibel waardoor hij dus makkelijk de mast in kan klimmen, en door kan gaan waar menig andere in faalt.
    Zijn zwaktepunt is zijn rat, als iemand zijn rat iets probeert aan te doen zal hij niet aarzelen om die persoon te pijnigen of zelfs erger dan dat.
    Omdat Sigurd op jonge leeftijd al op het schip is gebracht, heeft hij zijn ervaring in verstoppen flink gevorderd. Hij weet zich vaak voor dagen te verstoppen zonder ook maar tevoorschijn te komen. Alleen wanneer hij hier dan echt zin in heeft komt hij naar boven. Wel is Sigurd altijd aanwezig bij belangrijke besprekingen , hij zal dan ook zijn best doen deze dingen altijd bij te staan. Hij wil namelijk niets missen en wordt vertrouwd door de kapitein. Ook omdat hij niet kan spreken.
    Een plek waar Sigurd vaak te vinden is, is in de masten. Dit is echt zijn plek en hij geniet van het uitzicht over de zeeën en de frisse lucht. Ook zorgt hij voor de masten tijdens noodweer en wanneer deze gerepareerd moeten worden.
    Een echte vechter is hij niet, maar hij kan wel flink met zwaarden omgaan. Dit komt doordat hij al op jonge leeftijd op het schip woont.
    Geschiedenis: Sigurd is geboren zonder stem en kan dus niet praten, hij comuniceert op zijn manier maar doet dat meestal niet. Ondanks dat hij niet kan praten weet hij heel veel, over schepen en piraten. Hij heeft zijn eigen familie eigenlijk nooit echt gekent want hij is toen hij 5 was verkocht aan een handelsship. Dat schip werd overvallen door de piraten en hij verstopte zich aan boord terwijl de rest werd vermoord. Hij heeft 2 weken overleefd zonder ondekt te worden, hij steelde eten van het schip als de kok sliep. De kapitein kwam er uiteindelijk van te weten en heeft een val voor hem gemaakt, als een rat trapte hij erin en hij is toen afgeronseld omdat hij niet wou praten. De kapitein preisde hem uiteindelijk omdat hij zolang aan boord was zonder ondekt te worden en hij werd gedwongen te werken aan boord. Sigurd vond het piraten leven wel leuk en besloot te blijven, zo ging hij van schip naar schip naar schip en heeft hij heel veel ervaring gekregen.

    Extra: Sigurd heeft altijd een rat bij zich, deze is zwart. De rat lijkt naar hem te luisteren ondanks dat hij niet kan praten, een simpel knikje is al genoeg voor de rat.


    Sigurd is Bi, maar probeer dat maar eens te weten te komen

    Schrijf je 16+: Ja, ongeveer, weet ik het xD

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 20:15 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Laconiek schreef:
    (...)

    Ooow, sorry :o Dat was echt niet de bedoeling! Nee ik heb de personage uit de serie van Sinbad (BBC) gebruikt en een beetje vervormd enzo.
    Maar qua innerlijk, geschiedenis en omstandigheden lijken ze nauwelijks op elkaar, dacht scheelt.
    Maar vind je het heel erg als ik deze personage hou of heb je liever dat ik wat anders verzin? (H)


    Nee joh. Lekker zo houden. ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb zo'n zin in dit RPG ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heeft de Golddigger al een kapitein?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Heeft de Golddigger al een kapitein?
    nee als je die rol wilt moet je wel een man pakken. Zal ik de reservatie neer zetten?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)nee als je die rol wilt moet je wel een man pakken. Zal ik de reservatie neer zetten?


    Ja, dat is goed. Ik heb ook liever een man, vrouwen moeten geen kapitein zijn haha.


    Eternamente, everlastingly, for all time