• Ik heb een heel verhaal.

    Dus ik moest vandaag Dansles geven tijdens de lessen Lo, ik heb zondag een heel uur aan een dansje gewerkt zo kei hard mijn best gedaan. Dus geef ik vandaag die dansles, ik voelde dat het al niet goed ging, had het nog nooit gedaan ook trouwens in de kleedkamer hoor ik Julie en Jitka lachen en grapjes maken en dan Liesbeth ik kon van in het begin niet meer volgen, en dan nog maar weten dat ik makkelijke pasjes heb gebruikt en ik zei dat dus en ik had ook wel honderd keer gevraagt snapt iedereen het, vragen? Zij niet reageren ja sorry niet mijn probleem dan hoor. Jessica had commentaar op dat ik mijn bewegingen niet groot maak en dat ik te rap ging. Dan na Lo hadden we Nederlands en ging Julie en Jitka stomme op merkingen maken over wat er allemaal op mijn pennenzak stond, o.a ASFA en ze vroegen wat is de afkorting er van en ik zo 'Aivée & Sharissa For Always!' beginnen ze vet hard te lachen het na te zeggen, kwetste me behoorlijk. En dan was het middag dus gingen we eten, Silke moest naar Wc dus ik mee en dan we kwamen terug en daar stond Shauni en zei zo tegen mij, 'Charissa je moet het zeggen als ze je uitlachen!' zegt ze en toen begon ik zoal te denken van wie heeft dat verteld bleek dat Liesbeth had verteld tegen Shauni dat ze me aan het utilachen waren met mijn dansje, barste ik in wenen uit want ik was net twee weken uit mijn depressie die ook door hen kwam. Ga ik er weer invallen. Het was helemaal geen stom dansje, maar ik had nog nooit les gegeven ik wou het ten eerste al niet doen, toch moest ik, ik doe alles wat ik kan, Terwijl zei de eerste les al zeiden van 'Nee toch niet dansen!' Ze kunnen gwn niet dansen en volgen en dan gaan ze maar me uit lachen dat mijn dansje slecht was, terwijl het probleem bij hun ligt. Nu volgende week dinsdag moet ik normaal verder gaan, maar ze kunnen er maar achter gaan fluiten dat ze maar zelf iets doen ik doe het niet meer, ik ben hen zo beu.

    Zo dat was mijn verhaal. Nu ben ik dus ook vet verdrietig en kwaad en ben bang dat ik weer in depressie geraak.


    *He's the one.

    Weetje wat het is

    Ze kunnen niet dansen
    en dan gaan ze de aandacht ergens anders op richten dan op dat zij het niet kunnen volgen.
    Op jou dus.
    En dat is stom.

    En je moet zeker niet door hen weer depressief worden, ga dan naar iemand toe om het er over te hebben, iemand die ze even vertelt dat ze dat niet meer moeten doen (een leerkracht)
    Want zij zijn het niet waard dat jij door hen depressief word.
    Echt niet.

    :)

    Wat Krul dus zegt, ze zijn het echt niet waar. Ze zijn enkel jaloers op jouw omdat de leraar jou vertrouwt en jij les mag geven. Iets wat zij ook helemaal niet zouden kunnen.
    Fak hen, dat ze even oprotten. <3

    Zo fucking lullig! Echt man, wat een tering trutten! :|
    Hopelijk word je niet weer depresief! ;)


    Scream for mercy!

    Schat, je moet niet door zulke mensen in depressie raken. Zulke mensen zyn niet goed snik, en beseffen niet wat ze anderen aandoen. Laat ze, negeer ze. Ze zyn vast jaloers op je, omdat jy het beter kunt dan zy, en daarom zeggen ze zulke lullige, domme dingen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weetje wat het is

    Ze kunnen niet dansen
    en dan gaan ze de aandacht ergens anders op richten dan op dat zij het niet kunnen volgen.
    Op jou dus.
    En dat is stom.

    En je moet zeker niet door hen weer depressief worden, ga dan naar iemand toe om het er over te hebben, iemand die ze even vertelt dat ze dat niet meer moeten doen (een leerkracht)
    Want zij zijn het niet waard dat jij door hen depressief word.
    Echt niet.

    :)


    Ja dat weet ik, maar is het niet logisch dat ik het me ga aantrekken. En ik zal het volgende week toch moeten uitleggen tegen mijn leerkracht Lo waarom ik niet verder wil.


    *He's the one.

    Hm.. doet me zwaar denken aan wat ik vorig jaar had meegemaakt, word er nu nog kwaad over. Daarom kom ik ook niet aan met het gebruikelijke 'Moet je maar negeren' want in zulke gevallen, met zulke meiden werkt dat niet. Het enige dat werkt is zo af en toe een grote bek terug geven en nog arroganter zijn dan hen. Ik ken behalve dat geen andere methode. En ja, leraar op raad vragen werkt ook niet. Dan zijn ze als je mazzel hebt een paar weken rustig en dan begint het hele cirkeltje van voren af aan.
    Ik heb zo'n diepe haat tegen dat soort mensen, altijd maar die geniepige, venijnige geintjes. Klotewijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat Krul dus zegt, ze zijn het echt niet waar. Ze zijn enkel jaloers op jouw omdat de leraar jou vertrouwt en jij les mag geven. Iets wat zij ook helemaal niet zouden kunnen.
    Fak hen, dat ze even oprotten. <3


    Haha Jolla jij maakt me altijd weer aan het lachen, ^^


    *He's the one.

    Zo fucking lullig! Echt man, wat een tering trutten! :|
    Hopelijk word je niet weer depresief! ;)


    Ja Tyfustrutten dat zijn het, ze denken dat ze perfect zijn echt waar, ze denken dat ze alles zijn, noemen zich zelf knap enzo.


    *He's the one.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom der ASFA opstond, zou der ook mee lachen (:
    But voor de rest weetje, alsof zij meer vrienden hebben als jij? Je kan der toch ook niets aan doen dat je een gemakkelijk dansje had genomen zodat hun met hun stomme kop zouden kunnen volgen? :3


    All was well.

    (...)

    Ja Tyfustrutten dat zijn het, ze denken dat ze perfect zijn echt waar, ze denken dat ze alles zijn, noemen zich zelf knap enzo.

    Oh yeah... zo herkenbaar. Ghehehe. Bitches


    No growth of the heart is ever a waste

    liefe sgat.
    laat je tog niet zo beinvloeden door die kinderen als je zelf weet dat je het goed deed moet je je er gwn niks van aan trekken en anders moet je naar dat kut kind toe gaan en er een harde klap geven (oh srry mag ik eignelijk neit zeggen) maar zoiezo je moet niet in depressie raken door een paar kut kinderen want volgens mij ben je een hartstikke liefe meid (H):)
    XxX


    /

    Schat, je moet niet door zulke mensen in depressie raken. Zulke mensen zyn niet goed snik, en beseffen niet wat ze anderen aandoen. Laat ze, negeer ze. Ze zyn vast jaloers op je, omdat jy het beter kunt dan zy, en daarom zeggen ze zulke lullige, domme dingen.


    Ik kan niet goed dansen, heb ik te weinig zelfvertrouwen en ik zag er echt tegen op om les te geven. Want ik had al zo een voorgevoel wat er ging gebeuren. vroeger was ike cht veel zelfzekerder en arroganter dan nu, sinds ik er helemaal alleen voor sta nu in school is dat flink gezakt.


    *He's the one.

    liefe sgat.
    laat je tog niet zo beinvloeden door die kinderen als je zelf weet dat je het goed deed moet je je er gwn niks van aan trekken en anders moet je naar dat kut kind toe gaan en er een harde klap geven (oh srry mag ik eignelijk neit zeggen) maar zoiezo je moet niet in depressie raken door een paar kut kinderen want volgens mij ben je een hartstikke liefe meid (H):)
    XxX


    dank je, en vroeger had ik dat gedaan een klap gegeven maar er is echt veel veranderd aan me sinds ik er helemaal allen voor sta op school.


    *He's the one.

    Charissa.

    Dit is echt gemeen wat ze je flikken. Het is echt flink lullig. Het is erg laag dat ze zo diep zijn gezonken. Zoals je zelf al zegt: je moet ze gewoon laten dan vinden ze het niet meer leuk. En weetje als ze hier gelukkig van worden laat ze lekker. Stel je beter op en ze zullen merken dat het je koud laat. Ze zullen vast gewoon jaloers op jou wezen dat jij die les mocht geven en zij niet.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom der ASFA opstond, zou der ook mee lachen (:
    But voor de rest weetje, alsof zij meer vrienden hebben als jij? Je kan der toch ook niets aan doen dat je een gemakkelijk dansje had genomen zodat hun met hun stomme kop zouden kunnen volgen? :3


    Niemand snapt dat, maar je moet er niet meteen mee gaan lechen als je niet eens weet waarom het er op staat, ik zou het ook niet doen.


    *He's the one.