• Port Royal, een piraten haven zoals elk ander, de straten vies en overspoelt met ongedierte en zwerfbeesten. Het stinkt er naar alcohol en mensen die zich al weken niet hebben gewassen. De stad heeft geen regels behalve de waarden en normen van de bewoners die natuurlijk niet altijd even goed zijn. Moord, chantage, afpersing en zijn aan de orde van de dag. Hoewel deze stad gewoon een leider heeft blijven deze dingen gewoon door gaan. De burgemeester heeft namelijk geen zin om zich te mengen in het piraten probleem. Zolang hij veilig is zal het hem gestolen kunnen worden.
    Daarbij zijn veel mensen die er wonen of komen primitief. Ze eten, ze slapen en genieten van het simpele leven. Twee grote schepen leggen aan in de haven, beiden om nieuwe voorraden te kopen en hun buit te verkopen. De bemanning heeft even vrije tijd na hun lange maanden op zee.
    Een aantal dagen later komt er nieuws dat een grote piraten bende die behoorlijk berucht is op de zee van plan is deze stad in te nemen. Hun plan om deze stad te onderdrukken valt dan ook niet in de smaak bij de crew van de twee schepen en de bewoners van deze stad. De boosheid word dan ook verdeeld tussen het naderend probleem en de burgemeester.

    Mee doen:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (vanaf nu boven de 20)
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Schrijf je 16+: Ja/Nee



    Rollen
    Bewoners
    Mannen:

    - Ardley Read (scheepsbouwer) - BilboBaggins - Pagina 1,10
    -


    Vrouwen:
    - Meredith Emma Johnson (Winkeleigennaar/huurmoordenaar) - VladiFerr - Pagina 1,2
    - Mazie Lockwood - Smoak - Pagina 1,8
    - Dana Janelle Wright (bakker) - MinnieMouseX - Pagina 1,8
    -

    Bemanning van het schip Lost mermaid
    Mannen:
    - Timothy -Tim- Bennett (kok) - Tonto - Pagina 1,1
    - Loki Jones (scheepsjongen) - KiliOfDurin - Pagina 1,3
    - James Armando Bradley - Eruditex - 1,4
    -

    Vrouwen: Tijdelijk vol
    - Leanne Alderick (scheepsarts) - Guinness - Pagina 1,1
    - Seijn Anneline Change (Kapitein) - Pwettyness - Pagina 1,2
    - Jane Campbell (stuurvrouw) - MinnieMouseX - Pagina 1,2
    - Reservatie - XLaheyX

    Bemanning van het schip golddigger
    Mannen:
    - Julio Walkers (scheepsjongen) - Dorchadais - Pagina 1,4
    - Sigurd [Word ook wel Rat genoemd] (mastrat) - Ninuturu Pagina 1,6
    - Klarck - Kapitein - norainbow - pagina 1,8

    Vrouwen: tijdelijk vol
    - Morrigan Liudwind (zieneres) - Guinness - Pagina 1,5
    - Namira Teresea Middleton (huurlinge) - Laconiek - Pagina 1,6 Non-actief voor onbepaalde tijd
    - Lydia Fitts (stuurvrouw) - Rosarium - Pagina 1,10
    - Scarlett Brooke - BilboBaggins - Pagina 1,11
    - Emily Red Watson - VladiFerr - Pagina 1,12

    Karakters die vrij gebruikt mogen worden door omstandigheden:
    - Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst. (smid) - Pagina 1,3
    - Jason William Callum - Pagina 1,3


    Regels
    - Reservatie blijft maximaal 24 uur staan
    - Minimaal 300 woorden per post, meer is altijd goed
    - Vermeld altijd boven je post duidelijk de naam van het karakter dat je beschrijft
    - Houd de mannen en vrouwen in balans, net zoals de schepen en de bewoners
    - Niet allemaal tieners, ik denk niet dat het realistisch is om een piraten schip vol 16 jarige te hebben
    - Geen perfecte karakters
    - Minstens 1x per week per karakter reageren, als je het niet haalt laat even weten in het praat topic
    - Geen eendagsvliegen
    - 16+ is toegestaan
    - Bestuur niet de karakters van een ander, moord mag alleen in overleg met de eigenaar
    - Naamswijzigingen door geven
    - Alleen ik maak de topics aan


    Wie schrijven er 16+


    Ik pas zo vaak mogelijk het topic aan en ik zal controleren of de regels worden na geleefd, bij 3x een overtreding is het exit.
    Mee doen kan altijd nog, let er wel op rollen in het rollentopic en er moet een balans blijven

    Topics
    Rollen Topic
    Praat Topic
    Speel Topic

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 23:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rol: Scheepsjongen Lost Mermaid
    Naam: Loki Jones
    Leeftijd: 17(31-10[vind datum])
    Geslacht: Jongen
    Beroep: Scheepsjongen. Hij doet eigenlijk alles wat niemand wil doen of waar iemand te lui voor is. Het liefst zit hij bovenin het kraaiennest.
    Uiterlijk mét foto:


    Loki heeft warrig stijl zwart haar en felle ijsblauwe ogen. Zijn huid is bleek, met een licht tintje van de zon. Hij is zo'n 1,70 lang en erg mager. Op elk gegeven moment kan je al zijn botten tellen, ondanks dat hij genoeg eet. Loki's stem is erg zwaar, maar hij krijgt het maar niet voor elkaar om een stoppelbaardje te groeien.
    Innerlijk: Loki is van zichzelf een kwajongen met een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Hij heeft zich altijd de mindere gevoeld op het schip en ook heeft hij zich nooit een volledig lid van de maatschappij gevoelt, wat klopt want dat is hij ook eigenlijk niet. Hij is ook nog eens een gigantische manipulator, als het hem uitkomt, maar uit zichzelf geen slecht persoon. Hij is ook lief, zorgzaam en trouw, maar hij maakt vaak andere keuzes dan hij zou moeten. Zeker zijn minderwaardigheidscomplex en het feit dat hij door de mensen om hem heen, op zijn vader na, nooit als een van hen is geaccepteerd hielpen daar ook aan mee. Loki is heel slim en heeft alles heel snel en goed door, al zijn zijn oplossingen niet altijd even juist. Als hij wil kan Loki het kwaad zelve zij, meedogenloos, angstaanjagend en gevuld met haat, maar die kant van hem houd hij meestal verborgen. Vaak is hij stil en erg op zichzelf en zit graag alleen bovenin de mast. Je hoort hem maar weinig, maar als hij iets zegt is het wel altijd waardevolle informatie. Zoals hieboven al geschreven staat kan Loki erg lief en trouw zijn. dit is hij alleen naar de mensen toe die hij als familie beschouwt. Trouw en zorgzaamheid zijn voor hem de twee dingen die vallen onder liefde. Echte liefde heeft hij namelijk nooit gekent. De mensen om wie hij geeft beschermt hij en is hij trouw aan. Hij gelooft dan ook niet dat liefde bestaat.
    Geschiedenis: Wie Loki's biologische ouders zijn is bij niemand bekend. Hij werd als baby in een mandje gevonden dobberend in de haven van Oslo. Daar werd hij gevonden door een van de jonge havenhulpjes en naar de taveerne gebracht. Daar wist ook niemand wat ze met het knulletje met de donkere haren, blauwe ogen en immense stilte in haar doen en laten aan moesten. Geen van de vrouwen wilde een kind hebben wat zo mager en stil was, met grote ogen die zo ver weggezakt waren in zijn hoofdje dat het wel zwarte gaten leken. Hij werd een kind van de duivel genoemd. Toen het een grote herrie werd in de taveerne stapte er een kapitein naar voren, de kapitein van de Caedes. Hij had nooit een vrouw of kinderen gehad , zei hij. Hij nam het kindje in het mandje mee en zo groeide Loki op op het schip. Toen hij 13 was heeft zijn vader hem in Port Royal afgezet. Daar mocht hij zijn eigen weg gaan vinden. Dat lukte hem na een paar weken zwerven. Hij hoorde dat de Lost Mermaid nog een scheepsjongen nodig had en ging aan boord. Sindsdien is hij daar. Hij zie de crews van de beide schepen nogsteeds als zijn familie. Loki werd zijn naam omdat hij was gevonden in Oslo en hij het kind van de duivel werd genoemd. Zo kreeg hij de naam van de oud Noorse god van de magie, ongein en slechtheid. Ook kreeg hij de achternaam Jones, naar de visser uit de Bijbel: Johannes.
    Extra: Loki kan lezen en schrijven. Dit heeft hij van zijn vader geleerd met behulp van diens dagboeken en kaarten. kaartlezen kan hij dus ook, net als zwaardvechten, zwemmen en roerhouden. Liever zit de jongen toch bovenin de mast.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 12:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol: Dorpsbewoner Dorgate
    Naam: Alexander Raven Grey - Hij gebruikt Raven het liefst.
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Man
    Beroep: Smid
    Uiterlijk mét foto:



    Alexander is met zijn 1.88 erg lang. Hij ziet er slungelig en spierloos uit, maar hij heeft ze juist wel. Zijn haren zijn pikzwart. Hij heeft donkerbruine ogen en voor een man vrij lange wimpers. Zijn huid is erg wit, zijn lippen hebben een rozige kleur. Hij heeft meestal een baardje.
    Innerlijk: Alexander is erg schichtig en vertrouwt mensen niet snel. Toch is hij gauw nieuwsgierig. Hij houd van zijn werk en is daar dan ook erg goed in. Alexander is erg stil en zegt niet vaak wat, meestal als het moet of als hij het wil. Mensen vinden hem nogal een depressief persoon, aangezien hij er zo uit ziet en weinig praat. De zogenaamde 'twinkel' in zijn ogen is dan ook allang verdwenen. Hij heeft veel littekens. Hij is angstaanjagend als hij kwaad is.
    Geschiedenis: Zijn moeder is vermoord door zijn vader. Hij werd (nu nog) vaak mishandelt, op de meest erge manieren die je je kunt bedenken. Op zijn 13e werkte hij al in de smederij. Hij moet vaak drank voor zijn vader halen, en doet alles zelf. Ook zorgt hij voor eten in huis.
    Extra: Alexander is erg sterk, wat niet snel van hem verwacht word. Ook wil je hem niet meemaken als hij kwaad is. Hij staat dan niet voor zichzelf in.

    Rol: Bewoner Port Royal.
    Naam: Jason William Callum
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Hij heeft niet echt een beroep. Zijn vader zorgt voor alle spullen.
    Uiterlijk mét foto:




    Innerlijk: Jason is iemand die niet veel emoties laat zien, en vaak sarcastisch is. Als er iets is, kropt hij het altijd op totdat hij een woedeuitbarsting krijgt en alles kort en klein slaat. Hij heeft veel mensen verloren, en heeft daarom een soort bindingsangst.
    Geschiedenis: Jason heeft een ruig verleden gehad. Laten we maar zeggen dat hij zijn jeugd helemaal heeft overgeslagen en dus van kleins af aan al dingen moest doen die niet voor normale kinderen geschikt waren. Hij moest moorden, stelen, en nog meer dingen waarvan hij nog niet eens wist wat het was, of wat het betekende. Daarom heeft hij soms kinderlijke trekjes of gedraagt zich zo, vooral voor zijn leeftijd.
    Extra: Hij ziet er veel ouder uit dan hij is door zijn verleden

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:15 ]

    Jensen Ackles!

    Loki is af


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat ik er nog een dorpsbewoner bijneem maar ik weet het nog niet zeker, ik denk er nog even over na


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Haha volgens mij heb ik gewoon een schip voor mezelf :)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 13:21 ]


    Stay Strong Darling

    Yay Seijn heeft twee knappe jongens op haar schip :3.

    Lifehouse schreef:
    Haha volgens mij heb ik gewoon een schip voor mezelf


    Volgensmij wel haha


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    xJigglyPuff Let er even op dat je geen dorgate neer zet.

    Tijdelijke stop omdat the golddigger moet worden bij gevuld daarna zijn er weer meer soorten karakters beschikbaar.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 13:30 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lifehouse schreef:
    Haha volgens mij heb ik gewoon een schip voor mezelf :)
    Nee hoor, deze rpg begint pas wanneer alle rollen in balans zijn niet eerder.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    MinnieMouseX schreef:
    Ik denk dat ik er nog een dorpsbewoner bijneem maar ik weet het nog niet zeker, ik denk er nog even over na
    als je dat wilt zal je moeten wachten tot de golddigger ook genoeg bemanning heeft.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik zo'n amateuristisch jochie van 17 op de Golddigger ?

    Moest ik meteen aan denken hahah

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Mag ik zo'n amateuristisch jochie van 17 op de Golddigger ?

    Moest ik meteen aan denken hahah
    er staat een reservatie.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dank je, ik ga hem meteen even invullen. Althans, ik maak een beginnetje ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verplaatst

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 19:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha. Ik zie nu pas dat Meredith het enige meisje is in het dorp.


    "Rebellion's are build on hope"