• Hoi! Ik ben een meisje en ben 11 jaar. Ik kijk Anime en vraag me af wat voor Anime voor mij geschikt is.
    Ik heb al Humanity has Declined gekeken, Hyouka en K-On! (Clannad mag ik niet kijken van mijn broer want dan zegt hij dat ik ga huilen.. Maar ik wil het zo graag kijken!)
    Ik ben opzoek naar iets met een soort magisch gevoel erachter, of gewoon leuk! :D
    Nu heb ik echt heel veel zin om Anime te kijken dus.. Reageer snel alstublieft!
    - KillingBunny :D (Bawahahahahahahahaha...)

    Ik kijk nu Fullmetal Alchemist: brotherhood omdat iemand me dat aanraadde. En het is tot nu toe echt heel gaaf :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa, Clannad is echt zo zielig vooral after story :O
    Die is echt erg, die brengt iedereen aan het huilen xd

    Maar als Clannad niet gaat dan zou ik gaan voor Angel Beats! die is ongeveer op hetzelfde niveau en net zo goed :O
    Angel beats! is echt een geweldige anime en moet je ook gewoon zien.
    Ook Anohana, Code Geass, Deathnote en boku wa tomodachi ga sukunai zijn ook geode aanraders :)
    Ik hoop dat je wat vindt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ok, ik ga zeker is een kijkje nemen bij al die Animes die jullie hebben genoemd..!
    Bedankt voor jullie reacties :)

    Eh, ik zal zo eens even een kijkje voor je nemen. Maar je kunt het alsnog zelf ook even opzoeken? Wil je een fantasy-anime of een realistische of iets? Ik weet niet waar jij van houdt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hey,
    Over Clannad and Clannad After story beide erg zielig en ik moest er bij huilen,maar het is dan ook een drama anime. Maar ook een aanrader (:
    Over magic and Fantasy anime hier een paar die ik geweldig vond :
    Cardcaptor Sakura
    Kamikaze Kaitou Jeanne
    D.N.Angel
    Sugar Sugar Rune

    Nog een paar anime die ik gewoon wil aan raden :
    Ouran high school Host Club
    Yumerio Patissiere
    Fruit basket b(Mijn eerste anime Overigens! Tot ik wist dat het anime was)
    K-On!

    Oke dat was het wel even als je nog meer anime wil kijken kun je me altijd vragen dit is trouwens mijn Animelist : http://myanimelist.net/animelist/shirley1994


    Kawaii ^w^

    Hashirama schreef:
    Ik kijk nu Fullmetal Alchemist: Brotherhood omdat iemand me dat aanraadde. En het is tot nu toe echt heel gaaf :D.

    It is awesome. Goedzo dat je het nu kijkt Sam :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een Anime gekeken.. was een beetje een magische Anime,
    alleen ik weet de naam niet meer.. :l
    Gaat over een meisje die een of andere knuffel vind of zo, en dan leert ze iets over een soort kaarten of zo.. wel magische anime btw d:
    Mijn uitleg klinkt super saai maar goed x'D
    ik zal ehm even opzoeken..
    En er is er nog één, die is eigenlijk best gaaf.
    Die eerste die ik net noemde vond ik zelf een beetje langdradig, maar die andere is echt best leuk, alleen ik weet niet of dat wel voor jou leeftijd catogorie past..
    Ik zal even de namen er van op zoeken en dan zet ik ze wel neer hier, dan kun je zelf kijken of het wat voor je is (:


    Little do you know

    Oké, de tweede Anime waar ik het over had was dus Soul Eater,
    De eerste weet ik niet meer :')
    Daar weet ik ook de namen van de personages niet meer dus ik zou het ook niet makkelijk kunnen vinden d:
    Maar ik weet niet of Soul eater iets voor je is d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik heb een Anime gekeken.. was een beetje een magische Anime,
    alleen ik weet de naam niet meer.. :l
    Gaat over een meisje die een of andere knuffel vind of zo, en dan leert ze iets over een soort kaarten of zo.. wel magische anime btw d:
    Mijn uitleg klinkt super saai maar goed x'D
    ik zal ehm even opzoeken..
    En er is er nog één, die is eigenlijk best gaaf.
    Die eerste die ik net noemde vond ik zelf een beetje langdradig, maar die andere is echt best leuk, alleen ik weet niet of dat wel voor jou leeftijd catogorie past..
    Ik zal even de namen er van op zoeken en dan zet ik ze wel neer hier, dan kun je zelf kijken of het wat voor je is (:


    Een soort kaarten? Dan denk ik echt meteen aan Cardcaptor Sakura. Is dat 'm?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Roww schreef:
    Ik heb een Anime gekeken.. was een beetje een magische Anime,
    alleen ik weet de naam niet meer.. :l
    Gaat over een meisje die een of andere knuffel vind of zo, en dan leert ze iets over een soort kaarten of zo.. wel magische anime btw d:
    Mijn uitleg klinkt super saai maar goed x'D
    ik zal ehm even opzoeken..
    En er is er nog één, die is eigenlijk best gaaf.
    Die eerste die ik net noemde vond ik zelf een beetje langdradig, maar die andere is echt best leuk, alleen ik weet niet of dat wel voor jou leeftijd catogorie past..
    Ik zal even de namen er van op zoeken en dan zet ik ze wel neer hier, dan kun je zelf kijken of het wat voor je is (:

    Die over die Kaarten en Knuffel moet Cardcaptor Sakura zijn !!


    Kawaii ^w^

    Eens denken...
    Magi (fantasy/ magie)
    Code breaker (superpowers/ fantasy)
    Guilty crown (sf/ fantasy/ romance)
    Nabari no ou (fantasy/ ninja/ en op het rantje shounen-ai)
    the K project (superpowers/fantasy)

    Allemaal met een vleugje magie/ fantasy ik hoop dat je er een leuke tussen vind.

    Rozen maiden!


    Searching heavens for another earth

    Roww schreef:
    Ik heb een Anime gekeken.. was een beetje een magische Anime,
    alleen ik weet de naam niet meer.. :l
    Gaat over een meisje die een of andere knuffel vind of zo, en dan leert ze iets over een soort kaarten of zo.. wel magische anime btw d:
    Mijn uitleg klinkt super saai maar goed x'D
    ik zal ehm even opzoeken..
    En er is er nog één, die is eigenlijk best gaaf.
    Die eerste die ik net noemde vond ik zelf een beetje langdradig, maar die andere is echt best leuk, alleen ik weet niet of dat wel voor jou leeftijd catogorie past..
    Ik zal even de namen er van op zoeken en dan zet ik ze wel neer hier, dan kun je zelf kijken of het wat voor je is (:



    Moest denken aan Fantasista Dolls.. maar volgens mij kwam daar geen knuffel in voor xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hashirama schreef:
    Ik kijk nu Fullmetal Alchemist: brotherhood omdat iemand me dat aanraadde. En het is tot nu toe echt heel gaaf :D.


    It is!! (:

    Je moet gewoon de beschrijving bij een anime lezen en kijken voor welke leeftijd geschikt is. Romeo x Juliet is de enige anime die ik gezien heb die voor iemand van jouw leeftijd geschikt is, als je broer graag wil dart je iets kijkt wat je aankan. Wel is hij erg zielig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik denk dat je Fairy Tail helemaal geweldig zult vinden! Het gaat over een Magic Guild, Fairy Tail, en de "members" maken allemaal komische/magische/spannende avonturen mee. Behoort tot één van mijn favoriete anime. ^^

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 16:11 ]


    | Reality is for people that lack imagination |