• Hallo lieve mensen,
    ik ben een blog begonnen met tips voor tekenen.
    om de twee weken zal er een berichtje bij komen te staan.

    Ik zal jullie stap voor stap laten kennis maken met het waarnemingstekenen.
    Het eerste hoofdstuk gaat over het blindtekenen, een grondbeginsel van het waarnemen.

    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tips.

    blog 1

    Voor de mensen die zich afvragen of ik er wel dergelijk iets van weet: Ja, ik weet redelijk veel over het onderwerp.Ik ben niet geweldig, en dat weet ik, maar ik weet veel erover (dat mag ook wel na 2 jaar op de Kunstschool).

    Vind ik leuk.
    Oke dit is geen facebook


    Owl you need is love.

    Hmm, ik heb leren tekenen zonder al die poespas. Maar ik weet dat je het goed bedoelt, hoor. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oe, handig. Hier heb ik waarschijnlijk meer aan dan aan mijn lerares tekenen(die toch niks goed vind wat ik maak)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Colibre schreef:
    Hmm, ik heb leren tekenen zonder al die poespas. Maar ik weet dat je het goed bedoelt, hoor. (cat)


    Als je veel talent heb kan het zonder al die poespas, dat zeker. Er zijn genoeg grote schilders die geweldig kunnen tekenen zonder al dit gedoe.
    Maar vaak zie je dan niet de kleine dingen die iemand, die wel al deze poespas heeft geleerd, ziet.
    Ik snap je heel goed, zo dacht ik er eerst ook over, maar naderhand bleek dat een klein beetje oefening nooit kwaad kan.

    Colibre schreef:
    Hmm, ik heb leren tekenen zonder al die poespas. Maar ik weet dat je het goed bedoelt, hoor. (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    leuk ik hou van tekenen ga zeker kijke


    If you can dream it, you can do it❤️

    Colibre schreef:
    Hmm, ik heb leren tekenen zonder al die poespas. Maar ik weet dat je het goed bedoelt, hoor. (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het mezelf aangeleerd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    het is leuker om uit je vrije hand te tekenen, zonder regeltjes of andere stijlen overnemen(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    KILMISTER schreef:
    Hmm, ik heb leren tekenen zonder al die poespas. Maar ik weet dat je het goed bedoelt, hoor. (cat)


    Wel leuk voor mensen die niet goed kunnen tekenen, trouwens. Of mensen zonder techniek! Leuk initiatief van je, ik help je graag als je dat wilt ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    simba1 schreef:
    leuk ik hou van tekenen ga zeker kijke


    - One Direction Infection -

    Abo vergeten :Y)


    - One Direction Infection -

    curlybiatch schreef:
    het is leuker om uit je vrije hand te tekenen, zonder regeltjes of andere stijlen overnemen(flower)



    Je moet natuurlijk wel je eigen stijl behouden, dat doe ik ook hoor.
    Ik kan bijvoorbeeld heel slecht perspectief, ik vind het lastig om dingen in een kadertje te zetten en dan te tekenen. Daar zijn de regeltjes voor, het is een hulpmiddel om je verder te helpen. xx

    Accidental schreef:
    (...)

    Wel leuk voor mensen die niet goed kunnen tekenen, trouwens. Of mensen zonder techniek! Leuk initiatief van je, ik help je graag als je dat wilt ;)


    Je mag altijd helpen haha, ik heb het nogal druk dus hulp is altijd welkom xx

    Ik kan gewoon niet tekenen :Y). En ik zal het ook nooit kunnen ook. Ik leer er maar mee leven.


    "Ignite, my love. Ignite."