• Katherine Mary McFall.

    In het eerste opzicht een doodnormale heks, maar ze is veel meer. Ze heeft niet alleen één van de beste heksen op Hogwarts, ze is een pureblood. Een pureblood die ingedeeld is in Gryffindor. Kate is bekend door de hele school en de Slytherins zijn het er niet mee eens dat ze is ingedeeld in Gryffindor. Katherine maakt het niet uit, ze is blij dat ze in Gryffindor zit. Dat vanwege één speciale reden, ze is al vanaf het begin van het begin verliefd geweest op iemand en niet zomaar iemand.

    Harry Potter.

    Maar wat als je ouders onderhandelen met Voldemort? Wat als Malfoy een oogje op je heeft? Wat als je zelf geen keuzes meer mag maken?


    "Fight for me, Harry."



    Ik ben gister begonnen met het schrijven van een nieuwe story. :] Ik vind de boeken en films van Harry Potter nog steeds helemaal geweldig en ik heb eigenlijk altijd al een story erover willen schrijven.
    Dusja, het werd er wel een keertje tijd voor, haha 8D. Het is over het algemeen een Harry Potter love story, maar Draco komt er ook in voor. Voor de geïnteresseerden is hier de link.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 14:14 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.