• Hallo Quizletters!

    Ik heb voor een economieproject een enquête gemaakt over fairtrade producten en ik wil aan jullie vragen of jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om deze in te vullen. Het zijn maar 10 vraagjes en het zou mij heel erg helpen!

    Klik hier voor de enquête!

    Alvast heel erg bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gedaan!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ingevuld!
    Leuk onderwerp. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Natuurlijk doe ik hem voor je!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga hem nu invullen. ^^


    •*• Lululu •*•

    Ingevuld! :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Done. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voila


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Done!


    From these ashes, I will rise

    Ingevuld.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij vraag één vind ik het antwoord " Producten uit derde wereld landen " beetje verkeerde gesteld :p Vooral omdat dat het antwoord is, maar dan wel dat de mensen onder goede werkomstandigheden en dergelijke het product hebben vervaardigd enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    done


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cicero schreef:
    Done. (:


    -

    Ingevuld!