• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Langzaam word ik wakker en rek me geeuwend uit. Ik loop naar de badkamer en douche mezelf. Daarna trek ik een wit shirt met een spijkerblouse aan en doen mijn haren. Buiten was het echt lekker weer. Vrolijk begroet ik iedereen en geef mijn mannen een dikke kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik kus Niall terug. '' Ik ga even douchen '' glimlach ik en ik ga naar boven. Ik trek mijn kleren uit en ik stap onder de warme stralen. Als ik klaar ben droog ik mezelf af. Ik had de shampoo van Niall gebruikt want die ruikt zo lekker. Ik trek een wit shirt aan met zwart jasje erover heen. Ik doe een beige broek aan en dan bedenk ik dat het niet staat dus ik doe het jasje weer uit. Ik grijns als ik mezelf zie en ik zet een cap op. Ik loop weer naar beneden en ik geef ze allebei een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en knuffel James vrolijk. Ik help mijn ouders met het ontbijt en de tafel staat geheel vol gepropt met eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak een schaaltje van tafel nou ik pak er eigenlijk 2 en ik gooi ze half vol met melk. Ik glimlach en ik doe er wat choco dingen in. Ik doe er een lepeltje bij en ik zet het voor James . Hij giechelt en ik neem het andere schaaltje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Naill

    Vrilijk pak ik een broodje met omelet en bacon en eet deze op. Ik zucht als de telefoon gaat. ' sorry het is Simon' ik vond het onbeleefd maar het was eenmaal belanhrijk. Ik praat snel wat. Als ik klaar ben loop ik terug en ik ga zitten. " volgende week hebben we vijf optredens'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed babe'' glimlach ik . '' James en ik gaan dan wel wat leuke dingen doen'' glimlach ik . '' Papa week weg ?'' vraagt James. Ik knik. '' Papa mag niet !'' zegt hij nog al boos. '' Maar Papa moet centjes verdienen babe'' zeg ik . '' Wij gaan dan leuke dingen doen'' zeg ik . Direct veranderd zijn boze gedrag in een vrolijke cupcake. Ik grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel zachtjes. ' je mag ook mre dat je daar dan dingen gaat doen' zg ik en neem nog ren broodje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maar Niall je bent al sinds dat je met mij iets hebt nooit meer ALLEEN met de jongens op tour geweest.. Ik was bij elk optreden . Ik vind dat jij is een keer gewoon weer zoals vroeger alleen met de jongens kan gaan'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en glimlach even ' dankje' ik geef hem nog een kus en eet weer verder. ' vandaaaaag gaan we met zijn alle naar de dierentuin' vertel ik vrolijk. Mijn ouders en ik hadden dit afgesproken en we zouden met iedereen gaan . Opa en oma zouden komen en greg gaat mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Die-die-dierentuin?! '' vraag ik . Ik heb echt een vreselijke hekel aan de dierentuin. Ik vind het zielig hoe al die diertjes worden opgesloten. En een van die giraffen heeft me ooit gebeten. Een lama heeft me onder gespuugd en een stekelvarken zat achter me aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begon te lachen. :het is een speciale dieren tuin. Hun leefomgeving is heel groot nagebootst en ze leven daar als in het echt' stel ik hem gerust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' zeg me dat dan ook eerder'' grinnik ik en ik ga op zijn schoot zitten. Ik begin hem te zoenen en ik stop met de zoen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha morgen opassen mn opaskimdje roept heel de tijd dat ik nu moet koen blijkbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik gniffel en zoen hem terug. Ik hoor mijn ouders pachen en de bel gaat. Vrolijk ren ik naar de deur. ' omaa' ik geef oma een stevige knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww

    Jim Horan

    Ik had de oma en opa van Niall nog nooit ontmoet. Ze waren wel bij de bruiloft volgens mij maar ze kwamen niet naar ons toe ofzo. Ik glimlach en ik stel mezelf voor.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik