• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik stap de auto uit en ik rek mezelf even uit. Ik was onderweg inslaap gevallen en ik grinnik . Ik haal James uit de auto en ik zet hem in de buggy. Ik haal mijn tas uit de auto en ik hou hem vast. Ja ik heb een handtas .. Ik heb ook spullen en die kan ik niet allemaal in mijn broekzak bewaren hoor.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik duw de buggy en we lopen met onze groep naar de ingang waar ik kaartjes haal. " eerst kunnen we dior het park lopen en daarna gaan we op een grootboot het water op voor waterdieren en met een bus nog een safari" glimlach ik. Het was echt mega hier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik had afgesproken met Niall dat we de eerste helft Niall liep met de buggy en de andere helft ik . Ik glimlach en ik loop achterhun aan. Ik wil niks weten van de dieren dus telkens als ze dichterbij de dieren gaan staan loop ik een stukje naar achter. Ik vind het gewoon eng .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach bemoedigend naar Jim. Ik vond het goed ban hem dat hij wel is mee gegaan maar dit was een diervriendlijke dierentuin . Straks was er nog zon vistunnel maar daar ging ik nooit henen met mijn claustrofobie aangezien ik dan echt panisch werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als we bij de enge dieren weg zijn geef ik Niall een kus en ik hou zijn hand vast. '' Ik ga zo wel met James door de tunnel.. Ook al ben ik doods bang ik ga voor hem '' glimlach ik . Ik wist dat Niall er niet in gaat door zijn claustrofobie. Ik glimlach en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik en we lopen erheen. Vani mij wist iedereen dat ik er niet in zou gaan aangezien toen ik zeven was er doorheen ging en toen bewusteloos raakte door te weinig zuurstof en shiit. Ik plof neer op het bankje. " papa jij ook mee visjes kyken" ik schu mijn hoofd en James begint te huilen. " papa meee" snikt hij. " sorry schat dat kan papa niet" zeg ik zacht en knuffel hem. " papaaa mee" huilt hij hard. Uiteindelijk zeg ik ja en met een gek wordend hoofd loop ik een stukje mee. Al gelijk bij het begin overspoelt me een benauwd gevoel en alles begint te draaien. " kijk daar, fluister ik naar James en ren hard naar buiten waar ik me op het bankje laat zakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall weg rent begint James weer te huilen. Ik haal hem uit de buggy en ik laat de rest even verder lopen. '' Papa meee !!!'' schreeuwt hij huilend. '' Shhh. Papa durft niet.. '' zeg ik. Hij kijkt me dom aan. '' Papa bang voor vis?'' vraagt hij. '' Nee papa is niet bang voor vissen maar voor kleine ruimtes.. '' zeg ik . Hij kijkt me aan en hij drukt zijn gezicht tegen het glas aan wat er nu echt heel schattig uit ziet. Er komt een dolfijn naar hem toe en ik glimlach. '' Oooh kijk !'' zegt James. James zwaait naar de dolfijn en de dolfijn zwaait terug. Ik glimlach en ik maak een foto.'' Kom dan gaan we naar papa toe'' glimlach ik. Hij knikt. Ik hou hem op mijn arm en ik loop met hem naar buiten. De buggy had ik ook nog en die nam ik gewoon zonder moeite mee. Het ging best wel makkelijk. '' Papaa'' zegt hij tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na een poosje word mijn ademhaling wat rustiger en ik haal opgelucht adem. " paapaaa" hoor ik en zie James en til hem op. " papa bang?" Vraagt hij schattig. ". Papa is bang voor kleine ruimtes zoals toenet" leg ik uit. " papa niet bang zijn, ikke hier zijn en papa troosten" ik glimlach en jnuffel stevig. " het is al goed lieverd"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en ik stuur een smsje naar Tim. Hey Timmy !! Ugh we zijn in de dierentuin met de familie van Niall.. En zoals je weet heb ik echt een hekel aan de dierentuin. x Jim als snel krijg ik een smsje terug Hey Jim! Haha ahww poor you. Mijn verloofde en ik zijn nu bij starbucks . Ik bel je straks wel x Timmy ik grinnik en ik stop mijn mobiel weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knuffel hemeven " sorry dat papa niet mee gingkom we gaan lekker wat eten" hij knikt hongerig en ik geef Jim een kus. " laten we een restaurant zoeken" iedereen knikt en ik til James op en duw de bggy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik loop achter de rest aan. Het voelt nu niet echt meer als mijn familie.. Ik word een beetje vergeten. Niet dat ik zo'n aandachtskind wil zijn hoor maar de hele tijd heeft nog niemand tegen me gepraat. Alleen James . Ik loop maar achterhun aan en ik ga zitten aan een andere tafel. Ik bestel een chocomelk en ik pak mijn mobiel erbij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Bezorgt kijk ik Jim aan " heey gaat het wel?" Vraag ik zacht aan hem en geef James een broodje. Zelf had ik twee broodjes en de rest had ook eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ? Ow ja hoor '' lieg ik en ik sms weer wat naar een paar mensen van mijn familie. Mijn tante vraagt hoe het gaat en dat ze het sneu vind voor mij en Tim. Niet veel later word ik gebeld door Tim '' Hey brother '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even en help James wat. Ik zie dat hij belt en laat hem maar even." Waar om belt hij" vraagt oma zachtjes. " het gaat hem even niet zo goed. Hij heeft problemen met zijn ouders en daarom vind hij het moeilijk dit soort dingenmaar het komt grotendeels goed want zijn broer gaat tegenover ons wonen" oma knikt. Als Jim klaar is begint oma een heel gesprek over hoe een leuke en lieve jongen hij is enzo

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen door al die lieve dingen die de Oma van Niall zegt. Hoe weet ze al die dingen ze kent me net uhmm 1 dag ? '' Niall heeft me alles over je verteld '' grinnikt ze. '' Aha dat verklaart een hoop '' zeg ik met een glimlach . Opeens pakt ze mijn hand vast. '' Ik ben blij dat jij met Niall getrouwd bent en niet een of andere psygophaat '' zegt ze. '' Nou ik ben ook wel een problemen iemand maar ik ben niet echt gek ofzo '' grinnik ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik