• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik geef opa ook een stille knuffel en ze begroeten Jim en James ook. Die hadden ze door mijn drukke schema nog niet vaak gezien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik pak snel even mijn mobiel . Ik had een smsje van Tim. Hey broertje. Hoe is het daar ? Ik wilde even zeggen dat we een huis hebben gekocht in Londen. Het is een huis tegenover jullie x Timm Ik grijns breed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik klets wat bij en kijk naar Jim. " whasup?' vraag ik hem. Ik zou met Jim James Theo en Greg rijden en papa zou met mama oma en Denise rijden.

    Ff naar buren toe zodat ze niet door krijgen dat r vanaaf een verassingsfeestje is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed babe

    Jim Horan

    '' Mijn broer. Ze wonen nu in Londen. Vlak tegenover ons'' grijns ik . '' Ik ben echt zo blij voor hun'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin ook te grijnzen ' leuk zijnn ze er nu ze kunnen anders wel mee naae de dierentuin' glimlach ik

    Haha ze hebben echt niets door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahhahaha

    Jim Horan

    '' Lieve Niall kan ik je er aan herinneren dat we in Ierland zijn?'' vraag ik grinnikend. '' We gaan wel een andere keer met hun naar een pretpark ofzo'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen ' owja helemaal vergeten' ik gniffel. ' kom James dan gaan we kleertjes aan doen:'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    '' Jaaa kleertjes !!'' roep ik blij en ik pak de hand van NiNi vast. '' Theo ook diertjes kijken?'' vraag ik aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik niffel en help hem de trap op ' ja sameb met opa oma oome greg tante denise overgroot oma en opa en wij' ik pak ee shirt en een blousje en spijkerbroek met schoenen. Als hij aangekleed is doe ik zijn haarjes wat omhiog. ' zoo James is ool mee dan pak ik je tasje" ik doe er reserve kleding luiers tutje flesje en shit in ' wil je de buggy mee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    '' Jaa ik niet goed lopen .. '' zeg ik tegen Niall. Ik hoor hoe iemand de trap op komt en ik zie dat het papa JiJi is . '' JiJiii'' glimlach ik en ik ren naar hem toe. Hij tilt me op en geeft me een kus waar door ik begin te lachen. '' Papa ? ik plassen moeten.. '' zeg ik. JiJi grijnst en hij loopt samen met mij naar de wc. Hij trekt mijn broekje en luier uit en ik word op de wc bril gezet. Gelukkig een kleintje anders viel ik erin. Papa kijkt me aan en ik glimlach. '' Klaaaar'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik glimlachend. Ik hoor hpe hij naar Jim rent en verteld dat hij moet plassen. Ik glimlach grots hij deed alles al zo goed.

    Ze hebben wel eenwonder kind op zn eerste al praten en zindelijk zozo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Straks word Jim zwanger ahahahahahahahahahaha. Dan is het geen normale rpg meer xd

    Jim Horan

    '' Jij word echt een grote vent '' glimlach ik en ik doe hem een andere luier om. Ik doe zijn broekje weer aan en doe zijn hemd in zijn broek. Ik grinnik en ik loop samen met hem naar beneden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahaha gekkerd over half uur naar scouting

    Niall

    Met een volle tas zet ik de buggy in de kofferbak.. Vrolijk loop ik naar beneden waar Theo naar me toe rent en knuffelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oki

    Jim Horan

    Ik grijns en ik zet James in de auto. Greg zet Theo in de auto en Niall en hij gaan voorin zitten. Ik ga bij de kinderen zitten die vrolijk een gesprek beginnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zet een cd aan met verschillende muziek en zing zacht mee terwijl ik naar de dierentuin rijd. Als snel zijn we er. " there we are" roep ik vrolijk en klap de buggyuit en hand de tas eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan