• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

[Hij zal vast heel bang zijn voor teddys in bed XD]

Liam Payne
    Ik voelde hem direct meegaan toen ik hem kuste. Nu was het echt perfect. Onder de kus speelde een klein glimlachje om mijn lippen en ik genoot van het gevoel wat onze samensmeltende lippen en zijn handen me gaven. Zijn handen gleden soepel over mijn huid en masseerden het zacht. Je kon zeggen wat je wilde, maar deze jongen wist maar al te goed waar hij mee bezig was. Ik sprong een klein beetje toen hij mijn billen vast greep, maar relaxte toen toch weer en bleef dicht tegen zijn borst aangeplakt staan. Waaom kon dit niet nog uren duren? ow, ja... De boiler raakte langzaam leeg en de rest wist niet waar we uithingen. Ik opende mijn mond gewillig toen Harry aan mijn lip zoog. Met mijn tong tikte ik even tegen die van hem voor die zich eromheen wikkelde. Zodra het nieuws de wereld in was zou ik hem echt nooit meer loslaten. Dat zou dan gelukkig nooit meer hoeven. Problemen zouden we vast wel tegenkomen, maar voor nu wilde ik daar echt niet aan denken. We waren nu samen en daar ging het om. Niemand ging hem nog van me afnemen. Zacht kneep ik nog even in zijn kont en ik glimlachte tegen zijn lippen terwijl ik zijn tong en lijf alle macht in handen gaf.

Bowties were never Cooler

[ja ik kan Harry me gewoon een beetje moeilijk inbeelde met een heel sm uitrusting onder zijn bed ja, ;c]

Harry Styles
    Hoe langer dit nu duurde, hoe minder in terug wilde naar de buitenwereld. Naar de wereld waar dit nooit gebeurd was en ik Liam zelfs niet meer durfde aan te kijken. Ik klemde mijn handen in zijn kont, met als doel deze voorlopig niet los te laten. Mijn vingertoppen masseerde zijn vlees en ik was allang weer vergeten dat ik hem gewoon netjes aan het inzepen was. Ik zoog zijn onderlip tussen mijn lippen en meteen opende hij zijn mond. Missie geslaagd. Onze tongen tikte even tegen elkaar, waarna ze liefdevol samen leken te smelten. Alles ging zo natuurlijk en vanzelf. Alsof we dit al jaren deden. Echt, als iemand hier een film van zou maken, zouden mensen het nog niet geloven. Twee beste vrienden die van de ene op de andere dag, uit het niets ineens een relatie kregen. Hoe raar klonk dat. Maar ik was dolgelukkig met deze rare wending. Of mijn leven nog niet gekker kon.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[handboeien en een stuk touw liggen er vast wel onder ;p

Liam komt zo]

Liam Payne
    De kus duurde gelukkig voort. Onze tongen vlochten samen in de zoen vol liefde. Dit keer even geen lust. Het voelde nu al zo normaal, zo huiselijk. Het was pas een paar uur geleden dat we boos op elkaar waren, jankten en dit als onmogelijk hadden gezien. Het was zo gek en onverwacht, maar ik voelde me er geweldig bij. Zijn lippen waren gewoon verslavend. Toch moesten we jammer genoeg straks weer uit elkaar. Naar een wereld waar we niets hadden, we niet aan elkaar mochten zitten en we moesten doen of dit alles niet was gebeurd. Ik had zo'n afkeer aan liegen. Een koude douche was nog fijner, waar we binnekort onder zouden staan. Dat was het enige echte minpunt aan dit appartement: het warme water was na een half uur op. Plots hoorde ik mijn mobiel gaan. "Fuck" mompelde ik voor ik terugtrok. Ik nam altijd op of het moest echt onmogelijk zijn, zoals op het podium. "Die moet ik nemen." Ik sprong snel de douche uit en sprintte naar mijn slaapkamer. Als een wilde zocht ik naar mijn mobiel. Ik vond hem in mijn broek en nam op. "Hey mam." begon ik het gesprek terwijl ik mijn ademhaling en hartslag onder controle probeerde te houden en een natte plek op het vloerkleed creëerde

Harry Styles
    Ik wilde onze hier opsluiten in de badkamer, totdat de waarheid op tafel lag en ik Liam niet meer los hoefde te laten. Het gaf me gewoon zo'n naar gevoel. Alsof het niet echt was,
    Of dat het ons niet gegund werd. Maar als iets echt was, was dit het wel. Onze lichaam die tegen elkaar aan stonden geklemd. Onze handen die elkaars huid betasten en onze tongen die rond elkaar vlochten. En niet te vergeten de liefde die ik voelde. Want die was niet te missen en veel meer dan alleen echt.
    Wat ook niet te missen was, was Liam zijn mobiel, die dit liefdevolle momentje even bruut verstorden. En het zou Liam niet zijn als hij daarvoor alles uit zijn handen zou laten vallen en stoppen waar hij mee bezig was, om op te nemen. Dus ik stond al heel snel alleen onder de vallende waterdruppels. Ik zuchten zachtjes en draaide de kraan met enorm veel tegenzin uit. Weten de dat het warme water zo toch op zou zijn en mijn droomwereld, niet voor eeuwig stand kon houden. We moesten de waarheid weer onder ogen komen en die stond al voor de deur. Ik zocht naar handdoeken en droogde eerst maar haar iets, zodat het niet meer droop, voordat ik maar lichaam afdroogde. Met een handdoek om mijn middel en een andere in mijn hand, liep ik naar Liam zijn kamer. Ik kon een zachte lach niet onderdrukken bij het zien van dit tafereel en sloeg snel de handdoek om Liam zijn schouders, drukte nog een kus op zijn neus en begon langzaam mijn kleding weer bij elkaar te zoeken.

Liam Payne
    Ik vloekte zacht toen ik mijn mobiel hoorde gaan. Ik moest opnemen anders werd degene aan de andere kant zoizo bezorgd. Ik verontschuldigde me tegenover Harry. Ik wist namelijk wat voor een rotstreek dit eigenlijk was, maar het ging voor nu even niet anders. Ik sprintte de badkamer uit naar mijn slaapkamer en vond mijn mobiel in mijn broekzak. Ik haalde het rinkelende ding eruit en nam nog net niet hijgend op. "Hey mam." zei ik. "Ja, alles gaat prima... Dat is mooi... Echt waar?" Op dat moment voelde ik een warme handdoek om mijn schouders vallen en Harry's lippen op mijn neus, waardoor ik een giegel moest onderdrukken. "Nee, ik vind het juist geweldig. Ik heb haar echt heel erg gemist." Ik liet me op mijn bed zakken, waardoor mijn achterwerp zo wel droog zou zijn en ik legde de handdoek over mijn bovenbenen en geslachtsdelen heen. "Is goed... Ja, mam zal ik doen... Nee, ik vergeet het niet... Ik hou ook heel erg van jou... Love you. Bye mam." Ik hing op en keek een beetje ongemakkelijk en beschaamd naar Harry terwijl ik me al zittend begon af te drogen. "Als je een schone boxer wil hebben liggen die in de derde la van onder links. Rechts zijn sokken." De onderste vier moest ik zo erg voor bukken, dus die gebruikte ik niet. Dat was wel erg lekker aan je eigen grote appartement: Je kon het zo gebruiken als je wilde en niemand die er wat van zei. Misschien lagen er nog wat dingen van een van mijn zussen in van toen ze kwamen logeren.

[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 0:00 ]

Harry Styles
    Ik voelde me eigen behoorlijk ongemakkelijk zo. Ik wist dat het niet zo was, maar ik voelde me behoorlijk ingehaald door een telefoon. Ik denk dat het kwam, omdat hij hiermee ons moment verbroken had, dat we pas vanavond laat terug zouden krijgen. Tot dat zou er weer afstand zijn. Ik luisterde half mee met Liam zijn worden, terwijl ik mijn vest en shirt van de grond visten. Ik durfde niet zo goed te vragen, wie hij dan miste. Tenslotte ging me dit ook niets aan. Ik keek pas weer op naar Liam, toen hij had opgehangen en me vertelde waar zijn boxers lagen. Aan zijn beschaamde blik, wist ik dat het over was voor nu. We zouden ons aankleden en terug naar mijn huis gaan. Ik kauwde op mijn onderlip, terwijl ik de aangewezen la opentrok en haalde er de eerste de beste boxer uit die ik te pakken kreeg.
    Nu stonden we gelijk, wat boxers betrof. Ik trok hem snel over mijn kont heen en begon me helemaal aan te kleden. Ik wilde de stap naar buiten nu zo snel mogelijk maken, geen zin om weer teleurgesteld te worden.

[ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 17:13 ]

[aangepast.]

Liam Payne
    Ik keek verontschuldigend naar Harry terwijl hij in mijn boxerla grabbelde en ik me afdroogde. "Sorry, dat was mijn moeder, maar ik denk dat je dat al mee had gekregen." zei ik terwijl ik mijn haar nog wat droger wreef en zelf opstond om een boxer over mijn kont te trekken. Ik keek niet welke, tot ik zag dat ik er een met katjes aan had getrokken. Dat ik die nog had... Maar goed, er lagen nu alleen oude in omdat ik nog moest wassen van na de tour. "Mijn oma komt ook mee eten en ik heb haar al echt heel lang niet meer gezien." zei ik met een glimlach voor ik mijn kast open trok voor schone kleren. Ik vond mijn batmanshirt en een normale spijkerbroek die ik gewoon aan trok. Dat mijn haar er niet zo showvol uitzag maakte me even niets uit. Ik zou morgen mijn stoppels scheren en mijn haar goed doen, maar vanavond ging het toch weer door de war. Ik slikte even bij het denken aan vanavond. Ik vond het best spannend. Gewoon omdat ik bijna zeker wist dat het pijn ging doen. Ik had hem pijn gedaan hiermee en hij had het vaker gedaan. Ik was een maagd en hij was niet echt klein geschapen. Toch vertrouwde ik hem wel. Ik liep naar Harry toe toen ik eenmaal alles weer aan had en drukte een kusje op zijn wang, om niet in de verleiding te komen meer te doen. Dat zou namelijk jammer genoeg moeten wachten tot vanavond. Hoe gespannen ik namelijk er voor was, naar zijn lippen verlangde ik nu al weer.

Harry Styles
    Ik had het best wel gehad nu. Mijn krullen waren nog vochtig en plakte tegen mijn voorhoofd. Het zag er werkelijk verschrikkelijk uit en ik was blij dat ik mijn beanie had meegenomen. Al lag deze nog beneden in de gang. Ik knikte afwezig bij Liam zijn worden. Ik had inderdaad kunnen weten dat het zijn moeder was geweest. Ik glimlachte en trok mijn trui weer goed, zodat de plek in mijn nek verborgen zat. 'Gezellig toch.' Ik stapte in mijn schoenen en bekeek mezelf even in de spiegel. Ik zag er weer net zo gewoon uit als normaal. Ik glimlachte klein bij het kusje op mijn wang, maar meer kon er niet meer vanaf. Misschien was het kinderachtig, maar ik voelde me behoorlijk kloten onder deze situatie. 'Kom.' Mompelde ik en liep de kamer uit, naar beneden. Ik gristen mijn beanie van de grond en trok hem over mijn natte haar, waarna ik ook mijn capuchon eroverheen trok. Klaar om te gaan.

[ik heb geen flauw idee hoe lang het is, want ik zit op mijn mobiel en dat wordentelding is weg. ;x]

[Lang genoeg, maar het is inderdaad flink klote dat de woordentelling weg is]

Liam Payne
    Het was meer dan duidelijk dat Harry deze situatie even rot vond als ik, maar ik was degene die nog uit de kast moest komen en hij niet. Nu we dit zo hadden zag ik daar toch iets minder tegenop, maar het was alsnog erg spannend. Daarbij wilde ik niet dat mijn ouders het in elk geval niet van een derde zouden vernemen of dat ik het over de sms zou sturen, dus we moesten in elk geval tot morgen wachten met de waarheid. Ook tegenover de jongens was het wel netjes het face to face te zeggen, dus het werd overmorgen. Het was nog een krappe 48 uur tot de wereld het zou weten, maar alsnog voelde het als een eeuwigheid. Ik keek naar Harry. Zelfs zo verfomfaaid zag hij er geweldig uit. Ik keek achter hem langs in de spiegel en drukte een kusje op zijn wang. Even trok ik de kraag van mijn shirt zo dat er niets zichtbaar was. Ik liep met hem mee naar beneden, waar ik ib de gang mijn schoenen aantrok. "We waren gewoon thee aan het drinken en waren de tijd vergeten?" vroeg ik aan hem. Hoe verschrikkelijk dit liegen ook was, het moest wel, of toch niet? Nu opeens begon mijn hoofd echt gekke bokkensprongen te maken om te bedenken hoe het zou uitpakken als de jongens het eerst zouden weten. Misschien hoefde vertellen niet eens direct, maar eerlijk antwoord geven op een vraag als die kwam over zuigzoenen was wat anders... Toch?

Harry Styles
    Ik kroop diep weg in mijn warme sweater. Ik had het nu al koud. Mij wachten tot Liam zijn schoenen aan had en trok de voordeur open. Mijn handen stopten ik diep weg in de enorme zak van mijn vest en ik stapte naar buiten. "We waren gewoon thee aan het drinken en waren de tijd vergeten?" Ik haalde mijn schouders op. 'Prima.' Mompelde ik. Het interesseerde me geen meter wat voor onzin Liam de jongens wilde vertellen, om onze relatie geheim te houden. Het was namelijk toch niet waar. Ik wachten op hem tot hij ook buiten stond en begon terug naar mijn huis te lopen. Ik werd hier echt enorm sacherijnig van. Ik wist dat het oneerlijk was tegenover Liam, maar ik kon er niets aan doen. Het voelde gewoon enorm kut, om geheim gehouden te worden. Ook al wist ik dat het maar voor even was en ik begreep het ook gewoon. Maar toch, het was niet eerlijk.

Liam Payne
    Harry stemde in toen hij al buiten stond, maar hij klonk echt heel chagrijnig. Mijn gedachten bleven lopen. Zelf vond ik deze situatie ook verschrikkelijk. Ik haatte liegen, al helemaal tegen mijn vrienden. Ook wilde ik nu gewoon het liefst bij Harry zijn en aan hem zitten, hoe onschuldig ook. Misschien was het wel het beste. De jongens zouden het hopelijk niet door vertellen. Ik trok de hals van mijn shirt wat omlaag zodat de zuigzoen duidelijk zichtbaar was. Daarna trok ik mijn jas aan en pakte ik mijn sleutels. Op hoop van zege dan maar. Ik vond het echt heel spannend. Ik stapte ook naar buiten en trok de deur achter me dicht. Een rilling liep over mijn rug van de kou. Ik wilde zo graag gewoon zijn hand pakken, maar dat ging niet. Langzaam begon ik te lopen. Slenteren eerder. Ondanks de kou wilde ik het zo lang mogelijk uitstellen. Ik vond het heel spannend, eng zelfs. Ondanks dat het voor het grotere goed was. Ik stak mijn handen stevig in mijn jaszakken.

Harry Styles
    Ik liep stug door en staarde naar de straat die onder mijn voeten doorgleed. Nog even en ik zou vol tegen een lantaarnpaal opknallen. Ik keek uit mijn ooghoeken naar Liam, omdat deze een stukje langzamer liep en merkte meteen dat zijn kraag weer naar beneden was gevouwen en de liefdesplek in zijn nek zichtbaar was. 'Wat doe je nou. Zo ziet toch iedereen het.' Piepten ik en trok meteen zijn kraag weer omhoog. Hij wilde zo graag, dat nog niemand het wist, dan moest hij wel een stuk zorgvuldiger worden. Ik stak mijn handen terug in mijn zakken en zuchten. Ik begon op hetzelfde tempo als hem te slenteren en mijn blik richten ik weer op de stoeptegels. Ik had niet gedacht dat dit me zo zou raken.

Liam Payne
    Ik liep een stuk langzamer dan Harry, die bijna tegen een lantarenbaal opliep. Zelf was ik niet veel beter aan het opletten. Ik keek pas op toen hij aan mijn kraag zat te moederen. Wat was hij toch lief. Ik stopte met lopen en legde mijn handen op zijn schouders om hem oom te stoppen. "Misschien was dat wel de bedoeling. Ik wil niet meer van je afblijven, maar ik durf het ook niet te zeggen. Ik ben bang, Haz. Bang voor veroordelingen. Bang dat mensen me erom gaan haten. Doodsbang voor wat mijn ouders zullen zeggen. Het leek me makkelijker om het gewoon te laten zien." De woorden stroomde in een lange stroom uit mijn mond en ik stond op de rand van een mental breakdown. Ik stond te trillen op mijn benen. Nu ik alles eruit had gegooid voelde ik me ontzettend kwetsbaar. Als Harry me nu maar geen pijn zou doen. Hij leek me er geen jongen voor, maar toch. Ik was eigenlijk gewoon een klein bang en onzeker kind.