• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

Harry Styles
    Ik giechelde hard bij Liam zijn woordkeuze, om aan te geven, dat we onder geen beding, in aanraking mochten komen van elkaars edele delen. Hij duwde me weer iets omhoog,
    Zodat het contact ertussen verbroken was en ik knipperde een paar keer onschuldig met mijn ogen. In mijn hoofd probeerde ik al te bedenken hoe ik dit aan ging pakken, maar voor ik goed en wel wat in gedachte had, was Liam al bezig om me af te leiden. Of tenminste, was hij al aan zet. Ik beet op mijn en mijn nagels zetten zich automatisch vast in zijn schouderbladen, toen hij zijn lippen in mijn nek planten. Maar ik bedacht me, dat stil zijn ook geen enkele nut had, dus ik slaakte expres en kreun. 'Alleen daarmee gaat het je niet lukken hoor.' Hijgde ik, met een veelte geile ondertoon en een enorme grijns op mijn gezicht. Ja, ik vond dit spelletje nu al leuk. Langzaam ging ik weer op mijn eigen benen staat en draaide ik ons naar het bed, waar ik Liam met een zetje opgooide. 'Ik ga jou zo geil maken, dat je zal smeken om je aan te raken.' Ik beet speels op mijn lip, waarna ik de heel sensueel mijn shirt uit begon te trekken. Dit moest me echt lukken, anders zou ik voor altijd een gat in mijn ego hebben.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Liam Payne
    Toen hij zijn nagels in mijn schouders boorde schoten de sidderingen door mijn lichaam en beet ik vrij prongelijk in zijn nek. Zijn kreun kwam erg onverwachts, maar zijn woorden relativeerde het. Tch was hij zelfs al met zijn geluiden hard bezig me een stevige druk in mijn onderbuik te bezorgen. nee, ik kon echt niet tegen hem op. Flirten ging nog wel, maar echt iemand opgeilen kon ik niet. Ik was lief en meewerkend, geen sex op benen zoals hij. Mijn handen gleden onder zijn shirt en ik kraste met mijn nagels 10 strepen over zijn borst met een lichte, maar toch serieus flink geile gezichtsuitdrukking. Ik voelde hem van mijn lijf glijden. Instinctief schoten mijn handen naar zijn billen, maar hij stond al. Hij duwde me zacht en ik kieperde zo achterover op mijn bed. Ik kon nog net genoeg nadenken om mijn schoenen uit te trappen, maar tot veel meer was ik niet in staat met wat er allemaal in de kamer gebeurde. Hij had gewonnen, dat wist hij volgens mij nu ook wel, maar ik was nog niet helemaal van plan me gewonnen te geven. Mijn hoofd werd helemaal hor en dol van zijn woorden. "Try me." was het enige wat ik nog aan zinnigs uit mijn mond kreeg. Mijn ogen volgden al zijn bewegingen. Toen zijn shirt eenmaal uit was pakte ik zijn arm en trok hem dicht naar me toe waarna ik ons omrolde. Nu zat ik als een soort kooitje over hem heen. Zijn troefkaart om gewoon zijn kruis tegen het mijne te duwen had ik hem gelukkig al afgenomen. Ik ging op zijn bovenbenen zitten en begon met mijn duimen over zijn tepels te wrijven. Niet eens zo voorzichtig als ik normaal zou doen. Als ik voorzichtig ging doen zou ik waarschijnlijk het hem niet eens een beetje moeilijk maken. Ik boog wat voorover en drukte mijn lippen aan de andere kant van zijn hals in zijn nek en begon daar het bloed omhoog te zuigen. Hij had zo in elk geval een extra merkje voor ik vanacht zijn slaafje werd. Om het drukkende gevoel in mijn onderbuik wat weg te laten ebben begon ik onder het wrijven en het zetten van de zuigzoen te denken aan vervelende dingen als lepels en huiswerk. Het hielp niet veel, maar net genoeg om me iets meer hoop te geven op wat extra tijd.

Bowties were never Cooler

Harry Styles
    Ik deed echt mijn best, maar het leek niet echt iets uit te halen. Mijn vingers streelde sensueel mijn huid, terwijl ik langzaam mijn shirt uittrok, maar zodra deze op de grond lag, was ik alweer op bed getrokken. Ik hapte even naar adem, toen ik merkte dat ik geen uitweg meer had en met samengeknepen ogen keek ik Liam aan. Maar deze knepen al snel dicht toen hij mijn tepels begon te masseren. Dit keer rolde er een echt kreun over mijn lippen en ik wist meteen dat dit niet meer goed ging komen. Ik zou veelte snel om zijn. Als ik eenmaal zin kreeg, was er bij mij ook geen stoppen meer aan. Ik gromde zachtjes, toen zijn lippen mijn nek weer raakte. Misschien ging ik verliezen, dat betekende niet dat ik op zou geven. Mijn nagels krasten over Liam zijn borstkas, naar beneden. Speels gleed ik langs heel zijn broeksband naar achter, waar mijn handen in zijn broek en boxer verdwenen. Het was heel gemeen, dat Liam nog maagd was, kwam geneukt worden, anders had ik gewoon mijn vinger erin gestopt. Eens kijken hoe snel die dan overeind stond. Maar ik wist dat ik dat niet kon maken. Dus hield ik het netjes en masseerde ik zijn achterwerk, terwijl af en toe mijn nagels heen en weer krasten.

Liam Payne
    Ik hoorde een kreun over zijn lippen rollen toen ik zijn tepels begon te masseren. Dat was ten minste nog een puntje voor mij. ik grijnsde en begon aan een zuigzoen in zijn nek. Ik hoorde hem nog grommen, wat me alleen maar tegen zijn huid liet grijnzen. toch was die grijns niet van lange duur. Zijn nagels lieten me even naar adem happen en de lepels en huiswerk waren direct uit mijn gedachten verdwenen. Ook was de druk in mijn onderbuik weer terug. Ik was echt hopeloos. Ik voelde zijn handen naar beneden en in mijn boxer naar mijn kont glijden. Mijn handen vielen stil en werden alleen nog maar punten waar ik op kon steunen. Steun die ik nodig begon te hebben. Ik vergat langzaam hoe ik normaal moest ademhalen en mijn ademhaling werd dan ook zwaar en onregelmatig. Ik had mijn ogen gesloten en slaakte een hese kreun toen zijn nagels over mijn billen gleden. Mijn nagels duwden zich een stukje in zijn borst, maar meer lukte me niet meer. Ik was ten volste bezig dat drukkende gevoel af te wenden, wat eigenlijk al een verloren slag was. Hij was er gewoon te goed in. Waarschijnlijk had hij me nog op kunnen geilen zonder me aan te raken, want zelfs zijn striptease was echt heel erg hot geweest. Het had me moeite gekost mijn pokerface op z'n plek te houden. een pokerface die ik nu al even kwijt was. Elke handeling die me sidderen van genot. Dit liep echt niet goed voor me af.

Harry Styles
    Ik was echt heel blij dat Liam zijn handelingen staakte, zodat ik meer normaal naar adem kon happen. Dit ging echt een hel worden. Mijn nagels krasten in de stevige stukken vlees en af en toe trok ik zijn billen iets uit elkaar. Och, wat wilde ik deze jongen graag neuken. Maar deze gedachte moest ik echt verbannen, wilde ik het ook nog maar een paar minuten volhouden.
    Ik vond het maar niets zo onderop en draaide de rollen al snel om. Oke, misschien was het gewicht van Liam zijn lichaam, op mijn tepels, ook gewoon niet zo fijn. Ik ging met mijn gezicht boven dat van Liam hangen en had mijn handen alweer terug getrokken. 'Weetje wat ik met je ga doen als ik win?' Vroeg ik met een hese stem, met een geile ondertoon, alsof ik allang drie keer was klaargekomen. Ik ging op zijn bovenbenen zitten, en plaatste zijn handen, onder mijn knieën, zodat hij geen kant op kon. Ik streelde zachtjes zijn borstkas en kraste af en toe langs zijn tepels. 'Ik laat je me eerst pijpen, je mag zo hard aan me zuigen als je wilt.' Mijn vingers volgde de lijnen van zijn spieren, steeds verder naar onder. 'Dan, ga ik je enorm hard neuken. Hard en diep. Hoe dieper hoe beter.' Nog even en ik zat hief zelf al met een erectie. 'En dan laat ik jou, me neuken. Maar ik ga wel bovenop. Ik laat je smeken om sneller te gaan.' Nu speelde ik met de rand van zijn boxer. 'Nee, ik ga je helemaal plat neuken, zodat je drie weken niet meer normaal kan lopen en Totdat er geen sperma meer over is.' Ronde ik het verhaaltje hijgend af.

Liam Payne
    Ik lag nu dan nog wel bovenop, hij had al lang de controle weer overgenomen. Hij trok mijn billen wat uit elkaar wat me naar adem liet happen. Ik moest sterk zijn, maar als de druk in mijn buik eenmaal te hoog zou worden en zou ontploffen had ik verloren. Hij draaide ons weer om en ging zo zitten dat met mijn tenen en ogen wiebelen het enige was wat ik nog kon. Hese kreunen vloeiden over mijn lippen toen zijn nagels mijn tepels beroerden. Zijn woorden en hele geile hese stem deden de rest, waardoor ik het nu echt lastig kreeg. Toen hij zijn verhaaltje af leek te ronden en met de rand van mijn boxer speelde, stond de bom in mijn buik op barsten. Normaal zou ik het niet eens zo ver laten komen dat het zo erg werd tot buikkramp aantoe, maar ik vocht er nogsteeds tegen. Al mijn spieren waren opgespannen. Ik had vanaf het begin geen schijn van kans gehad. Alleen al het idee wat Harry allemaal met me ging doen maakte me helemaal wild en gaf genoeg aanleiding voor mijn erectie om op te komen. Ik zocht met mijn ogen die van de krullenbol. Hij zou waarschijnlijk zien hoe zwaar ik het had en de genadeklap geven. Dan zou alles over zijn en zou hij vanavond waarschijnlijk doen wat hij net had vertelt. Niet dat ik het heel erg vond, maar goed. Zelf winnen was wel leuker. Ik had nog geeneens een plan bedacht voor als ik zou winnen, want mijn voorspelling was correct geweest dat ik geen kans maakte tegen hem.

Harry Styles
    De kriebels in mijn buik waren overweldigend. Door mijn eigen seks praatje zag ik het al helemaal voor me, en dat was niet zo goed voor mijn eigen stand van zaken. Al zag ik in Liam zijn ogen, dat hij er echt tegen moest vechten. 'Kom, je hoeft het niet tegen te houden. Is nergens voor nodig.' Mijn handen gleden over zijn liezen en heupen. 'Laat het maar gaan. Word zo hard als je kan en laat me aan je zitten.' Ik ging nog iets naar achter zitten, waardoor zijn handen wel weer vrij kwamen. Mijn handen gleden naar zijn bovenbenen en zachtjes wreef ik met mijn duimen over de binnenkant. Ik hoopte echt dat dit hielp, want ik had geen flauw idee wat ik verder nog kon doen eigenlijk.

Liam Payne
    Ik beet hard op mijn lip om mijn erectie tegen te gaan. Hij maakte het wel heel aanlokkelijk om toe te geven. Ik voelde zijn handen over mijn liezen en de binnenkant van mijn bovenbenen gaan. Ik had het nu heel erg zwaar. Ik hield het nog heel even vol, maar toen barstte de bom. Ik voelde direct mijn lengte snel groeien. Al mijn bloed leek erheen te voelen en ik werd er zelfs een beetje licht in mijn hoofd door. Ik hapte naar adem. Ik haakte mijn vingers achter zijn benen en trok hem naar voren. Ik had verloren, met afstand. Ik was echt heel erg opgewonden en wilde hem nu nemen. Het maakte me niets uit wat hij vanavond met me ging doen, maar nu hij me zo had opgegeild mocht hij het nu ook afmaken. Als hij het niet zou doen zou ik het zo in de douche af moeten maken. Niet dat ik dat graag zou hebben, maar als hij me nu al wilde laten lijden moest het maar. Mijn vingers stonden stevig in zijn kuiten.

Harry Styles
    Ik had gewonnen. Liam zijn ondraaglijke gezichtsuitdrukking was goudwaard, maar ik was meer geïnteresseerd in het groeiende deel vlak voor mijn heupen. Liam trok me aan mijn benen, dichter naar zich toe en ik zetten mijn handen weer op zijn borstkas. Heel langzaam begon ik met mijn onderlichaam tegen zijn erectie aan te rijden. Eigenlijk vond ik zulke spelletjes spelen wel heel vermakelijk. 'Wat wil je schat?' Vroeg ik grijnzend, terwijl het kriebelde gevoel in mijn onderbuik heftiger werd. 'Zeg het maar. Moet ik je er vanaf helpen? Mijn warme lippen om je erectie sluiten, er zo hard aan trekken als ik kan. Of misschien mijn mooie kontje.' Mijn nagels krasten over zijn huid en ik boog me voorover om zijn kaak te kussen. 'Zeg het maar. Nu mag het nog. Vanavond niet meer.' Hijgde ik zachtjes, terwijl ik mijn eigen erectie ook voelde opkomen.

Liam Payne
    Een luide kreun rolde schaamteloos over mijn lippen toen hij tegen mijn lid aan begon te rijden. Het voelde zo ongelofelijk goed. Ik sloeg mijn ogen open en zag aan zijn ogen hoe vermakelijk hij het vond. Zelf vond ik het een stuk minder, want ik zat niet in de meest comfortabele positie: Machteloos tussen zijn benen met een boxer die pijnlijk strak gespannen stond. Zijn woorden maakten me weer helemaal gek. Zijn hagels lieten naast striemen ook withete paden achter op mijn borst, net als zijn lippen op mijn kaak. Mijn ademhaling was erg gehaast en ik zette mijn handen stevig op zijn rug om hem dichtbij genoeg bij me te trekken zodat ik in zijn oor kon fluisteren, of eigenlijk hijgen. "Laat je mooie kontje dan maar eens zien. Dan ga ik even kijken of ik jou ook iets mank kan laten lopen voor ik na vanavond de komende weken het bed niet meer uit kan." Mijn handen gleden over zijn rug naar beneden en trokken zo de boxer van zijn kont. Zijn lid was ook al redelijk hard, maar die van mij was erger, ondanks dat die nog wel gevangen zat in mijn boxer. Een van mijn handen ging naar het onderste laatje van mijn nachtkastje. Ik draaide blind het sleuteltje om en trok hem open. Het slot zat erop voor als mijn zusje bij me kwam logeren. Ik viste er glijmiddel uit en mikte het op het bed. Dat zou het in elk geval iets makkelijker voor hem maken, want volgens mij had ik hem wel degelijk pijn gedaan de vorige keer.

Harry Styles
    Liam trok me naar zich toe en hijgde zachtjes in mijn oor, wat me kippenvel veroorzaakte. Ik pinde mijn nagels zachtjes in zijn vel en duwde mijn opkomende erectie, dicht tegen die van Liam aan. Ik grijnsde breed en beet op mijn lip. 'Doe dan. Je mag me zo hard neuken als je wilt.' Hijgde ik geil, terwijl Liam mijn boxer van mijn kont trok. Ik kreeg hem nu onmogelijk uit, maar zo ging het ook nog wel even. Ik was alleng blij dat mijn erectie nu vrij spel had, want deze was al vier overeind gesprongen, zodra het stof naar beneden was getrokken. Ik ging iets naar achter zitten en rolde ook Liam's boxer naar beneden rolde. Maar deze kreeg ik ook niet verder dan zijn bovenbenen dus ging ik snel weer terug zitten. Ik liet zijn erectie tussen mijn billen glijden en keek toe hoe Liam dit keer wel de glijmiddel pakten. Dat was al een beter begin, ik had namelijk niet weer echt zin in die pijn. Liam was gewoon te groot geschapen om het makkelijk te laten verlopen zonder.

Liam Payne
    Ik grijnsde bij zijn veels te geile woorden. Ik trok met een beweging zijn boxer van zijn heupen en liet die om zijn knieen zitten. Zijn erectie stond al fier naar voren. Ik had het dus niet helemaal beroerd gedaan. Toch voelde ik me pas echt opgelucht toen hij mijn boxer af trok en mijn al kloppende erectie de ruimte gaf. Ik grabbelde naar het glijmiddel in mijn la vol 'volwassen spulletjes' en liet nog een kreun gaan. Ik draaide het dopje van de tube en legde die op het nachtkastje. Met een hand hield ik zijn billen wat uit elkaar en met de ander smeerde ik best wat glijmiddel rond zijn anus. Even gleed er ook een vinger bij hem binnen om zeker te zijn dat hij nu goed glad was. Toen mikte ik de tube ook op mijn nachtkastje en keek hem bloedgeil recht in zijn groene kijkers aan. Met mijn hand stuurde ik een beetje tot mijn eikel tegen hem drukte. Nog even en ik zou hem weer om mijn lengte voelen. Dat we nu face-to- face lagen had echt wel voordelen, maar daar zou ik later wel achter komen. Ik spreidde zijn billen nog wat meer en gleed toen redelijk makkelijk door de koele gel, maar nog wel rustig, bij hem binnen. Mijn ogen waren op zijn gezicht gericht. Nu konik pas echt goed zien hoe mijn vriendje zou reageren.

Harry Styles
    Liam had al wilde plannen gemaakt en ik vond de kant die hij vandaag had laten zien, maar al te leuk. Iedereen die dacht dat hij de lieve onschuldige jongen was, had het mis. Want geile, opwindende spelletjes bedenken, deden zulke jongetjes niet. Al was ik best trots op mezelf, dat enkel mijn worden en onschuldige aanrakingen hem zo hadden doen opwinden. Mijn ogen pinde ik op de tube glijdmiddel en ik bekeek zijn handelingen nouw. Ik volgde zijn vinger, totdat deze onder mijn lichaam verdween en tilde mijn kon op, zodat hij erbij zou kunnen, waarbij mijn ogen zich op zijn gezicht richten. Maar deze rolde al snel weg in hun kassen toen het de koude vloeistof langs mijn anus werd gestreken. Ik beet hard op mijn lip, maar een kreun gleed over mijn lippen toen Liam zijn vinger even bij me naar binnen liet glijden. Ondanks dat ik er vanochtend niets van had gezegd, leek hij het behoorlijk goed opgepikt te hebben. Al stond mijn anus er nu nog hol van en zou het veel makkelijker gaan, door vanochtend. Maar het maakte het wel prettiger. Hij trok zij vinger terug en langzaam opende ik mijn ogen. Ik voelde zijn eikel al tussen mijn billen en ik ging weer iets beter rechtop zitten. Mijn billen werden uit elkaar gehaald en ik zetten mezelf goed op zijn eikel en ik liet mezelf op zijn totale lengte zakken. Mijn nagels klemde zich automatisch vast in zijn huid en ik slaakte een kreun. Ja, dit voelde al veel beter.

Liam Payne
    Met al dat hitsige opgeilen was het nu gelukkig gebeurt. Ik zou waarschijnlijk gewoon daar in mijn boxer zijn klaargekomen als hij niet was gestopt. Ik wreef rustig het glijmiddel over zijn anus en zag zijn ogen terug in zijn kassen rollen. Vanochtend had ik hem duidelijk pijn hedaan, ookal had hij niets gezegd. Nu wilde ik dar niet weer. Ik gleed even met een vinger bij hem binnen om het ook daar goed aan te brengen. Een kreun hoorde ik hem slaken en ik grijnsde breed. Ik trok mijn vinger terug en spreidde mijn billen met mijn handen. Mijn eikel vond al snel de juiste plek en ik duwde hem zacht naar binnen. Met de gel ging dat echt veel makkelijker. Een haast opgeluchte hese kreun vulde mijn kamer toen hij zich op me liet zakken en zijn nagels in mijn vel zette. In een rustig tempo begon ik mijn heupen op en neer te bewegen. Elke keer als ik in hem stootte rolde er een kreun over mijn lippen. Mijn handen masseerden ondertussen het zachte vlees van zijn kont. Heel snel kon ik nu ook gewoon niet meer. Het vechten tegen mijn drangen had me teveel kracht gekost. Gelukkig zou ik niet heel erg veel meer nodig hebben om klaar te komen. Wat Harry betrefde wist ik het nog niet, maar daat vond ik ook wel een oplossing voor.

Harry Styles
    Ondanks dat ik vanochtend al was opgerekt, voelde alles nog strak aan en dat was juist het ultieme gevoel. Al was ik de uitvinder van glijdmiddel, voor eeuwig dankbaar. Want dat was hetgene wat dit nu zo prettig maakte. Ik bewoog mijn heupen in tegengestelde richting, van Liam zijn stoten, zodat hij nog dieper kwam. Kreunen vulde de kamer en nu niet alleen maar die van Liam. Ondanks dat mijn erectie fier overeind stond en klopte tegen mijn onderbuik en me dus afleiden, was dit overweldigend.
    Ik ging iets sneller op en neer, in de hoop Liam erin mee te krijgen. Ik wilde hem nog veel harder en dieper in me hebben. Zover als mogelijk was en tot hij mijn spot zou raken.
    Mijn nagels trok ik voorzichtig terug. Ik hoopte maar dat ik hem geen pijn had gedaan.