• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

Liam Payne
    Hem voelde ik in tegengestelde richting stoten, waardoor ik nog verder in hem kwam. Zowel mijn als zijn kreunen vulden de kamer en zijn erectie klapte af en toe tegen mijn buik tijdens het stoten. Mijn ademhaling was nu echt heel zwaar. Zijn bewegingen gingen sneller. Ik probeerde bij te blijven maar aan het parelende zweet op mijn voorhoofd was te zien dat het niet helemaal zo makkelijk lukte. Zijn nagels verlieten mijn borst op het moment dat mijn handen zijn heupen vonden. Met elke stoot trok ik hem hard omlaag. Zo kwam ik nog dieper in hem. Ik wilde hem geen pijn doen, maar het gevoel van mijn ballen die tegen zijn achterste kletsten zorgde voor zulke heerlijke sidderingen in mijn lijf, maar de strakke holte waar mijn erectie nu in stootte was wel het ultieme genot. Ik ging zo hard en diep mogelijk door. Mijn kreunen waren nog iets heser geworden en mijn ogen leken in brand te staan. Niet gevaarlijk, maar gewoon door wat dit met mijn lijf deed. Het deed een vuur in me oplaaien wat nooit meer dan een kampvuurtje was geweest, meestal maar een kaarsenvlam. Nu was het net een gigantisch paasvuur.

Bowties were never Cooler

Harry Styles
    Mijn handen steunde tegen Liam zijn schouders, omdat mijn bovenlichaam anders letterlijk zou dubbelklappen. Mijn knieën waren diep in het matras geduwd en mijn onderlichaam bewoog ritmische op en neer. Mijn erectie wiebelde ook mee, maar ik wist zeker dat als ik een hand weghaalde om hem vast te pakken, ik voorover zou vallen. Want mijn lichaam trilde aaridig en ik zou dan echt door mijn arm heen zakken. Liam zijn handen vonden mijn heupen en trok hij me bij elke stoot harde omlaag, waardoor zijn top, mijn prostraart raakte. Een harde kreun verliet mijn mond en mijn nagels borde weer in zijn huid. Mijn borstkas ging heftig op neer en mijn ademhaling was gejaagd. Mijn mond hing een stukje open en mijn blik was vernauwd. Dit was zo overweldigend. Liam zijn ballen kletste telkens opnieuw tegen mijn achterwerk als teken dat hij niet meer dieper kon. God, wat was dit goed. Kreunen bleven over mijn lippen rollen, maar ik werd gek van mijn kloppende erectie. Langzaam verplaatste ik mijn handen wat naar onder en bracht mijn hand naar uiteindelijk toch naar mijn zurende erectie. Ik moest me goed blijven ondersteunen, want mijn spieren van mijn arm trilde. Ik sloot mijn vingers om mijn erectie en begon mezelf op hetzelfde tempo af te trekken.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Een late mijn topics.]

Reality's overrated.

Liam Payne
    Zijn lichaam trilde al aardig toen ik zijn heupen naar beneden trok om nog dieper in hem te kunnen stoten. Blijkbaar raakte ik nu de perfecte plek, want een luide kreun klonk door mijn slaapkamer en zijn nagels zette hij diep in mijn borst. De volgende stoot zorgde dat ik een luide kreun uitliet. Ik heeg alsof ik net een marathon had gelopen en mijn hart raasde als een gek. Het zweet parelde op mijn voorhoofd en de krullen die ik had plakten er tegenaan. De kreunen bleven uit mijn keel vloeien, net als bij hem. De buren zouden wel denken. Achja, ze konden me wat. Ik voelde een van zijn handen van mijn borstkas verdwijnen, waardoor de druk op de ander hoger werd en mijn ademhaling zwaarder. Ik opende mijn ogen en zag dat hij zich ondertussen aan het aftrekken was. Na nog een keer stoten begon ik over mijn hele lijf te trillen en trok mijn rug al hol. Nog twee luide kreunen verlieten bij de volgende stoten mijn mond voor ik bij de derde diep in hem klaar kwam. Mijn nagels drongen zich in zijn heupen. Ik bleef wel in hem en verplaatste nog licht natrillend mijn handen naar zijn kloppende erectie. Ik verdrong die van hem en keek op. "Laat mij maar." heeg ik. Ik begon hem af te trekken met mijn ogen gefixeerd op zijn gezicht.

Harry Styles
    Mijn hoofd hing in mijn nek en langzaam begon ik sterretjes te zien. ik wist niet wat Liam met me deed, maar het was overweldigend. de stoten waren hard en diep en raakte elke keer maar weer, precies de goede plek. Ik kon enkel nog kreunen en meegaan in zijn bewegingen. Helemaal werd ik gek toen ik mijn eigen vingers om mijn erectie sloeg. Ik had liever dat Liam het deed, maar mijn kloppende erectie, kon gewoonweg niet langer wachten. sidderingen schoten door mijn lijf, toen ik me op hetzelfde tempo begon af te trekken. Ik voelde gewoon dat ik dit niet lang meer ging volhouden. het dubbele gevoel zou me heel snel teveel worden.
    Liam was het al teveel geworden en harde kreunen verlieten zijn mond, terwijl zijn nagels in mijn huid borden en hij klaar kwam. Het stoten viel stil, dus ik zakte verder weg op zijn erectie en bleef daar zitten, toen hij mijn hand van mijn erectie haalde en het overnam. mijn nu vrije hand plaatste ik weer op zijn borst en mijn ogen vielen dicht. Mijn mond hing letterlijk open, omdat ik nu elke beetje zuurstof nodig had, wat ik maar kon krijgen.
    mijn nagels krasten in zijn huid alles trok samen. Ik wilde hier zoveel langer van genieten, maar ik kon het niet meer opbrengen. ik kon niet eens meer normaal kreunen en haperend spoot mijn sperma over Liam zijn borstkas, terwijl mijn adem piepten. Meteen liet ik mijn bovenlichaam op die van hem vallen, maar nam geen aanstalten om zijn penis uit me te halen. gewoon omdat ik er geen kracht meer voor had, maar ook omdat het eigenlijk wel lekker zat zo. 'Je bent geweldig.' Hijgde ik piepend, terwijl ik mijn lippen op die van hem drukten.

Liam Payne
    Luid schokkend en kreunen kwam ik klaar. Al mijn spieren hadden zich tijdens de climax samengetrokken en nu het over was en mijn borst hevig op en neer bewoog om al het zuurstoftekort weg te werken liet ik mijn handen langzaam naar voren glijden en ik sloot er een van om zijn erectie. Het beetje kracht wat ik nog had gebruikte ik om hem in een rap tempo af te trekken. Mijn ogen waren gefocussed op zijn gezicht. Ik wilde zijn gezicht zien als hij klaar kwam. Nu stond zijn hoofd er een beetje raar bij, al zou dat van mij net echt niet charmanter zijn geweest. Zijn mond hing open en zijn ogen waren dicht terwijl hij stevig op mijn borst leunde. De rest van zijn gewicht rustte op mijn heupen. Zijn nagels klauwden in mijn borst en hij hapte als een vis op het droge naar lucht toen hij zijn goetje over mijn borst spoot. Hij klapte op mijn borst, waardoor ik naar adem hapte, maar die toch al snel weer vond en het hijgen veranderde nu langzaam in een gewone ademhaling. Ik lag eigenlijk wel best zo, ondanks het feit dat mijn 3 borstharen nu aan zijn borst kleefden door het sperma dat tussen ons in geplakt zat. Ik deed dan ook geen moeite om uit hem te glijden. Het kwam allemaal wel. Mijn armen legde ik om zijn middel en ik veegde zijn krullen die plakten van het zweet uit zijn gezicht. "Jij bent nog veel beter." zei ik met een glimlach voor ik hem terug kuste. Als het aan mij lag bleef dit nu gewoon even rustig en onschuldig met onze lipen tegen elkaar schuren, want ik was echt heel moe. Dan te bedenken dat we nog de hele avond door zouden moeten. Misschien was het zo erg nog niet om zo even in slaap te sukkelen.

Harry Styles
    Ik was nu al uitgeput en dan te bedenken dat we vannacht helemaal tekeer zouden gaan. Nouja, misschien liet ik hem wel gewoon drinken voor me halen en mijn voeten masseren. Ik vond het wel een leuk idee, maar we wisten allebei dat dit niet het geval was en dat we heel de nacht alles zouden hebben, totdat we echt niet meer konden. Bij het idee alleen al zou ik zo weer opgewonden kunnen worden. Mijn lippen schuurde over die van Liam, terwijl mijn vingers door zijn haar gingen. Ik had nog altijd moeite met ademhalen, maar het ging al een stuk beter. Net als met mijn hart. Maar die zou waarschijnlijk nooit meer normaal kloppen met Liam in de buurt. Ik kroop iets beter tegen hem aan, maar door het bewegen, voelden ik Liam ook weer hoe Liam nog in me zat. Het kon ook niet anderes, want hij was veelte groot om niet te kunnen voelen. Ik beet automatisch op zijn lip en mijn hart sloeg even een slag over. Waarna ik me langzaam weer herpakte.

Liam Payne
    Onze lippen schuurden rustig over elkaar. Er was nu geen haast bij, wat heel fijn was, want ik was op. Ook Harry leek helemaal uitgeput. Misschien liet hij me vanavond wel gewoon zijn huis opruimen en hem drinken brengen, al was dat nog onrealistischer dan dat ik vrijwillig de rest van mijn leven met een lepel zou eten. Ik zou morgen echt niet op of neer kunnen en daar zou de jongen die nu bovenop me geplakt lag persoonlijk voor zorgen, iets wat me vreemd genoeg nog best wel een beetje opwond. Zijn handen gleden rustig door mijn haren en hij kroop nog wat beter tegen me aan. Mijn armen verstrakten een beetje om zijn middel en ik voelde zijn tanden op mijn lip. Ik dacht er even aan om mijn mond open te doen, maar het idee om weer wild te liggen zoenen stond me nu heel even niet aan. Mijn armen ontspande ik weer en een liet ik los terwijl de andere in de holling van zijn onderrug bleef liggen. Ik trok mijn dekbed van de grond af en legde die zo goed en zo kwaad als het ging over ons heen voor ik mijn armen weer herenigde om zijn middel. Mijn ogen werden langzaam aan zwaar. Met mijn hoofd zo in de kussens en zijn warme lijf tegen het mijne was het veel te aanlokkelijk om mijn ogen te sluiten en in te dutten. Zeker omdat we vanavond het toch ook niet rustig zouden houden.

Harry Styles
    Het was heel ontspannend dit. Gewoon even niets en bijkomen van ons harde werken net. Ik beet persongelijk op Liam zijn lip, toen ik me bewoog, omdat ik meteen voelde, dat hij nog altijd in me zat. Liam reageerde er gelukkig niet op. Ik had niet zo'n zin om wilt te gaan liggen zoenen. Langzaam trok ik mijn lichaam op en gleed Liam zijn penis uit me. Meteen voelde het hol aan, want best een raar gevoel gaf. Ik glimlachte en trok mijn lippen terug. toen hij de deken over ons heen drapeerde. Ik gaapte en verborg mijn gezicht in zijn nekholte en drukte er zacht kusjes. Als ik wilde kon ik zo in slaap vallen nu. Mijn krullen plakte tegen mijn voorhoofd en mijn lichaam plakte tegen dat van Liam. Zijn prachtige, goed gebouwde lichaam. Het lichaam dat nu alleen zo tegen die van mij mocht liggen en niet meer tegen dat van iemand anders. Het lichaam wat bij de jongen hoorde, waar ik enorm veel van hield en ik nooit meer los zou laten.

-*Klikt op topic om te zien wie er nog leven*
    Eerste woord wat ik zie: Erectie.

Ohke, I'll leave ._. -

[ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 18:28 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Haha, sorry

Liam Payne
    Ik voelde zijn lichaam wat bewegen waardoor ik uit hem gleed. de buitenlucht voelde erg koel aan mijn penis toen die uit Harry zijn warme lijf schoof. Ik rilde kort en glimlachte terug. Hij was echt heel speciaal voor me. Al een aantal jaar als vriend, maar nu ook als vriendje. Ik sloeg de dekens over ons heen. Het was best koud in de kamer, op Harry's warme lijf na. Zeker omdat we beiden nog nat en plakkerig waren van het zweet en Harry's sperma dat tussen ons in plakte. Een klein 'Awh' geluidje ontsnapte uit mijn mond toen ik hem zag gapen. Het was echt heel erg lief. Ik grijnsde bij het kusje in mijn nek en leunde mijn hoofd tegen het zijne. Ik liet mijn handen rustig op zijn rug liggen en voelde zijn sterke warme lijf tegen het mijne liggen. Hoe onwerkelijk het misschien ook was, hij was nu echt van mij en ik hoefde me geen zorgen te maken dat hij niet hetzelfde voor mij voelde. Nu nog aan mijn ouders vertellen en het zou officieel zijn. "Zal ik het morgen avond op twitter zetten als ik het heb vertelt aan mijn ouders?" vroeg ik zo zacht dat het even hard was als een ademhaling.

Harry Styles
    Het was fijn dat mijn lichaam nu verborgen lag onder de dekens, al had ik de neiging, hem helemaal over onze hoofde te trekken. Helemaal weg van de buitenwereld, alleen met zijn tweetjes. Al waren we dat nu natuurlijk ook gewoon. ik trok langzaam mijn lippen terug en gaapte zachtjes. iets wat een vertederend geluidje van Liam opleverde en ik zachtjes giechelde, terwijl mijn wangen rood werden. Snel verstopte ik mijn gezicht in zijn nek, waar ik zachtjes zijn huid kusten om hem af te leiden. Ik hield er niet van om in verlegenheid gebracht te worden, maar Liam lukte het aardig vaak. ik strekte mijn benen ondertussen weer, omdat mijn knieën pijn begonnen te doen en verstrengelde meteen mijn benen met die van hem. langzaam haalde ik mijn gezicht weer tevoorschijn en glimlachte ik gelukzalig, maar ik schudden mijn hoofd. 'Zulle we het doen via een live video?' Ik vond twitter zo onpersoonlijk.

Liam Payne
    Ik glimlachte toen ik zijn wangen zag gloeien en hem hoorde giegelen. hij was zo schattig, zeker als hij verlegen was. Ik wist hoe erg hij het haatte, maar het was zo lief. Ik kon gewoon niet laten om hem af en toe in verlegenheid te brengen, en die momenten zouden er nu niet minder om worden. Ik voelde hoe hij zijn benen strekte. Ik trok ze juist iets meer op om de rek er weer in te krijgen. Toen ik ze weer strekte verstrengelden onze benen. ik glimlachte en aaide zacht over zijn plakkerige krullen. Mijn hoofd viel van zijn hoofd toen hij zijn hoofd schudde. "Vind ik ook prima, maar hoe? We zitten kilometers uit elkaar. Via skype ofzo? Of in de auto terug?" het was nou niet heel veilig een videobericht op te nemen in de auto, maar goed. Zoizo wilde ik het zo snel mogelijk doen als mijn ouders het wisten. Twitter was misschien niet persoonlijk, wat wel een minpunt was, maar het was wel snel. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd en aaide weer met mijn hand over de krullen op zijn achterhoofd.

Harry Styles
    Een lieve, tevreden glimlach vormde mijn lippen toen Liam door mijn haar streek. Ondanks dat onze lichaam letterlijk klam tegen elkaar plakten van het zweet, lag ik heerlijk zo. Mijn voet wreef rustig over zijn scheenbeen en mijn vingers tekende figuurtje tegen zijn schouders, terwijl ik nadacht over een oplossing. Het maakte opzich niet zoveel uit, hoe we het bekend zouden maken, als ik op dat moment maar bij hem was. Want ondanks alles, was ik best zenuwachtig over de reacties. En eigenlijk verwachte ik enorm veel haat over me heen te krijgen en dan vooral van de Larry shippers. Degene die er dan alles aan zouden doen, om te bewijzen dat mijn relatie met Liam niet echt zou zijn. Ik wilde bij hem zijn, als ik zulke berichten zou krijgen, gewoon omdat ik dat niet in me eentje aan zou kunnen. En als hij het morgenavond op Twitter zou zetten, was dat niet het geval, omdat ik hem overmorgen pas weer zou zien. 'We kunnen ook wachten totdat we weer samen zijn. Dan duurt het maar een dag langer.' Mompelde ik stil.

Liam Payne
    Ik wachtte rustig op zijn antwoord. Ondanks dat we aan elkaar kleefden lag ik erg prima. Zijn vingers die over mijn schouder streken en zijn voet die over mijn scheenbeen ging deed me van binnen week en zacht voelen. Zijn gezicht stond zorgelijk. Ik kon misschien wel raden waaraan hij dacht: de fans. Lang niet allemaal zouden het zomaar accepteren. Ik knikte toen hij zijn ideeën uitsprak. Dat was ook wel beter. "Nemen we het dan bij jou thuis op als ik je kom ophalen?" Ik wilde het graag de wereld laten weten, hoeveel zooi we ook over ons heen zouden krijgen. Ik had hem en hij had mij. Dat was genoeg, voor mij in elk geval wel. Als mijn ouders het zouden accepteren, en die van hem ook, dan was het echt perfect. We konden dan alles aan. Daar geloofde ik in. Ik drukte nog een kusje op zijn neus. Zijn lieve zachte neusje. Ik glimlachte naar hem en aaide gewoon door- door zijn krullen. "Zullen we hier even nog slapen, of bij jou op de bank?" Bij hem op de bank zou ik ook zo in slaap dommelen, maar toch lag ik liever hier met hem.