• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

[DANK JE!]

Bowties were never Cooler

Liam Payne
    Ik glimlachte tegen zijn lippen toen zijn vingers met mijn kraag begonnen te spelen. Hij had het blijkbaar ook echt niet leuk gevonden dat we in het openbaar van elkaar af moeten blijven, voor nu dan. Het maakte het wel extra prettig als het wel kon. Ik hield hem dicht tegen me aan gedrukt, zodat er echt geen ruimte meer tussen ons zat en de knoopjes van mijn shirt weer bijna pijnlijk in mijn borst werden geduwd. Een hand liet ik van zijn rug naar zijn krullen glijden, die nu vrij waren, omdat zijn muts af was gevallen, maar de klitten erin waren alleen maar erger. "Als ik nou eens een fijner shirt aan doe, kan jij misschien de klitten uit je haar krijgen." mompelde ik tegen zijn lippen. Mijn vingers bleven namelijk de klitten hangen en ik wilde hem geen pijn doen. Ik wilde hem echt niet loslaten, in geen miljoen jaar, maar met die knoopjes voorop was dit nou geen prettig shirt om dicht tegen elkaar te kunnen staan. Ik wilde zo graag zo dicht mogelijk bij hem zijn. Een uurtje zouden ze ons echt niet missen. Dat betekende dat we heel mooi een uurtje voor elkaar hadden. Ik grijnsde tegen zijn lippen bij die gedachte.

[ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:42 ]

[mijn topics.]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Styles
    De knoopjes van Liam zijn shirt. Drukten voor de tweede keer vandaag, pijnlijk tegen mijn borst. Ook zijn vingers die door mijn klittende haar, deden redelijk veel pijn, elke met als hij ze bewoog en er dus aan mijn hoofdhuid werd getrokken. Toch kon ik het niet opbrengen om dit te stoppen. Liam wel en ik piepten zielig. Ik drukte nog een kusje op zijn lippen en liet mijn lichaam iets terugveren, zodat ik niet meer tegen hem aangedrukt stond. 'Van mij hoef je helemaal geen shirt aan hoor.' Lachte ik onschuldig, terwijl ik langzaam de knoopjes van zijn shirt lostrok. Ik giechelde zachtjes tikte op zijn neus. 'Kijk, zo hebben we nergens last van. Nu nog een borstel door mijn haar en dan zijn we klaar.' Grijnsde ik onschuldig.

Liam Payne
    Ik hoorde hem afgrijselijk zielig piepen toen ik terug trok. Nog even schoot er een sterke sensatie door me heen omdat hij zijn lippen nog even vederlicht op die van mij drukte, maar toen was hij ook weg. Ik grijnsde naar zijn woorden en keek twinkelend hoe hij mijn bloes losmaakte. Ik liet het ding op de grond zakken en tikte hem grijnzend terug op zijn neus. "Smiecht." Een idee bekroop me wat ik niet meer van me af kon zetten, niet makkelijk in elk geval. "Als je snel genoeg bent met borstelen, heb ik misschien nog geen shirt aan als je m'n kamer binnen komt." Mijn ogen glommen ondeugend voor ik het appartement door liep naar mijn kamer die achterin aan het balkon lag. Mijn appartement was het penthouse bovenin dit gebouw. Het was heerlijk ruim en licht, maar tegelijkertijd knus en huiselijk. Ik hield er echt heel erg van. Ik liep so door de open deuren mijn kamer in en liet me voor mijn kast vallen. Wat zou ik toch eens aandoen? Niets met knoopjes in elk geval. In de spiegel aan de wand zag ik hoe slecht mijn haar eraan toe was. Het leek net of Harry's kat op mijn hoofd was overleden. Ik griste een roze borstel van de grond die mijn zusje hier had achtergelaten bij haar laatste bezoek en begon ermee mijn haar te fatsoeneren terwijl ik doelloos naar de kast keek.

Harry Styles
    Mijn blik veranderde al snel van onschuldig, naar ondeugend en ik beet even speels in mijn onderlip. Volgens mij was al dit liefdes gedoe, helemaal niet goed voor me, want ik ging er hele rare dingen van doen. Ik giechelde zachtjes. 'Wel een smiecht, waar jij voorlopig mee opgescheept zit.' Ik stak speels mijn tong uit en liet mijn handen over zijn borstkas glijden. Toen hij zijn shirt van zijn schouders liet vallen. Veel beter zo. Ik sloeg mijn ogen gretig toe bij Liam zijn worden, maar voor ik wat kon zeggen, liep hij alweer weg. Ik gromde zachtjes en trippelde zelf naar de badkamer om op zoek te gaan naar een kam. Deze kon ik natuurlijk weer een geen mogelijkheid vinden. 'Li!' Jammerde ik, terwijl ik naar zijn slaapkamer hupste. 'Borstel.' Kierde ik vrolijk, en trok zonder pardon het ding uit zijn hand. Maar niet om mijn eigen haar er mee te ontklitten. In plaats daarvan, ging ik rustig door met het kamen van zijn zachte haar. 'Ik zei toch dat je geen shirt aanhoefds.' Zei ik op net weer zo'n onschuldige toon, terwijl ik de kastdeur een zetje gaf, zodat deze dichtviel.

Liam Payne
    Ik grijnsde bij zijn woorden. "Ik zou niet anders willen." Ik voelde zijn warme hand over mijn borst gaan, die een heet spoor achterliet, terwijlik mijn shirt liet vallen. Ik deed hem een voorstel en liep toen rrichting mijn kamer. Ik had eigenlijk niet eens zin om nu een shirt aan te doen. Ik ging dus voor mijn kast zitten en luisterde naar wat Harry deed, terwijl ik mijn haar borstelde met mijn zusje haar borstel die ze hier wass vergeten. "Tweede la links." riep ik toen ik hem hoorde jammeren. Inmiddels waren de meeste klitten al uit mijn haar. Ik begon zacht te neuriën en opeens stond Harry voor mijn neus. Zijn haar was nogsteeds een bos klitten. Hij trok de borstel uit mijn klauwen en voor ik iets kon doen borstelde hij mijn haar al. Het was een vreemde gewaarwording, maar het was er niet minder prettig om. Ik glimlachte toen hij zei dat ik geen shirt hoefde te dragen. "Dan heb je geluk dat je optijd was." Ik pakte nu de borstek uit zijn hand weg. Mijn haar was nu wel klitvrij. Ik leunde wat naar hem toe en begon zo voorzichtig mogelijk alle klitten uit zijn pluizige bruine krullen te borstelen. Zelfs dit soort kleine dingen waren heel speciaal met Harry.

Harry Styles
    Ik had niets meer aan Liam zijn aanwijzing, want ik was de badkamer al uit was gelopen. Al was het veel slimmer om dus even terug te lopen, ik liep gewoon naar Liam zijn kamer. Die had blijkbaar ook al gewoon een borstel gevonden. Al was deze roze. Giechelend trok ik de borstel uit zijn handen en begon ik zijn haar te borstelen. Ik gooide de deur van zijn kast dicht. Nee, hij hoefde echt geen shirt aan. Van mij hoefde hij helemaal geen kledingen aan. Ik lachte onschuldig en legde mijn handen op Liam zijn borstkas, toen hij de borstel uit mijn handen trok en hij nu degene was die mijn haar begon te borstelen. Eigenlijk had ik er een hekel aan als andere mensen dit bij me deden. Ze deden het altijd veelte hard en ik had nu eenmaal een gevoelige hoofdhuid. Maar Liam deed het heel voorzichtig en ik gaf het een kans. Zolang hij zijn shirt maar uithield, vermaakte ik me wel even.

Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij de deur van mijn kleerkast dichtduwde. Nee, ik hoefde geen shirt aan. Zeker niet toen ik zijn handen weer op mijn borst legde. Ik voelde me heerlijk. Voorzichtig borstelde ik de klitten uit zijn krullen. Normaal liet hij niemand toe aan zijn haren, maar nu blijkbaar wel. Het voelde heel speciaal, op een bepaalde manier. Toen ik voorzichtig de achterkant van zijn hoofd uitbegon te borstelen, drukte ik mijn lippen op zijn voorhoofd. Hij was echt heel speciaal. Hoe zenuwachtig ik ook was om het aan iemand te laten weten, hij liet me me heel speciaal voelen. Zo was niemand dat ooit nog gelukt. Zijn voorpluk hield ik als laatste over. Daar deed ik heel voorzichtig, want ik wilde zijn gezicht niet raken. Toen ik uiteindelijk klaar was gaf ik hem een zacht tikje op zijn neus met de achterkant van de borstel. "Wat wil je nu doen? We hebben nog best even voor ze ons gaan missen." vroeg ik semi-onschuldig. De borstel legde ik achterop mijn tweepersoonsbed. Ik vond het fijn een groot bed te hebben, zeker nu het wel goed in de kamer paste. Niet omdat hier vaak meer magische dingen gebeurde dan ik die alleen het hele bed besloeg tijdens het slapen, maar goed. Binnenkort misschien wel, een gedachte die me licht liet blozen.

Harry Styles
    Ik sloot genietend mijn ogen. Liam borstelde gelukkig heel
    Voorzichtig mijn haar, anders had ik de borstel allang uit zijn handen getrokken. Ik giechelde zachtjes bij het kusje op mijn voorhoofd en trok mijn neus even op, toen hij met de voorkant van mijn haar begon. Ook dat ging heel rustig en voorzichtig. Maar toch was ik blij dat Liam met de mededeling kwam dat het klaar was. Al was het tikje op mijn neus minder. Ik wikkelde mijn armen om Liam zijn nek en trok mezelf aan hem op. 'Iets leuks.' Giechelde ik, terwijl ik mijn benen om hem heen wikkelde. Ik had gewoon even zin om lekker te vervelen en gek te doen. Maar ik wilde Liam nu niet meer loslaten. En dat ging ik dus ook niet doen.

Liam Payne
    Toen ik hem vroeg wat we gingen doen was zijn antwoord voor mij vrij duidelijk. Zijn armen gooide hij om mijn nek en al snel lagen zijn benen om mijn middel. Lekker klooien en we zagen wel. Ik grijnsde naar hem en sloeg mijn armen stevig om hem heen. Mijn handen legde ik op zijn kont en zo trok ik hem nog iets dichter tegen me aan. Zacht kneep ik even in het vlees van zijn achterste. "We kunnen ook een spelletje doen." Mijn ogen glimsterden ondeugend. Ik had wel iets in gedachte, maar of hij ermee zou instemmen was de vraag. Ik zag hem als eerst van de jongens met dit plan instemmen, maar na vanochtend was ik er niet zo zeker van. Daarbij zou dit waarschijnlijk ongemakkelijk aflopen voor in elk geval een van ons als we het zouden doen. Toch wilde ik het wel proberen. Ik was op dit gebied niet zo'n durfal, maar dit moest nog wel lukken. Zo moeilijk waren xe regels van het spelletje niet, alleen zou het ook onze avond bepalen als we het zouden doen. Daarbij had ik het idee dat Harry er zoizo beter in zou zijn dan ik. Als hij iets anders leuks wist gingen we dat natuurlijk doen, maar hem loslaten zat nu alleen niet in de planning.

Harry Styles
    Ik had mezelf opgetrokken aan Liam en mijn benen om zijn middel gevouwen. nu was ik net een koalabeertje. mijn lippen planten overal smak kusjes in zijn gezicht en mijn lichaam hupste iets omhoog, toen hij in mijn kont kneep. als wraak, beet ik giechelend, heel zachtjes in het puntje van zijn neus. waarna ik mijn gezicht in zijn nek verborg. Nee, ik leek eerder op een klein kind nu. Meteen na Liam zijn worden, schoot mijn hoofd terug en keek ik hem opgewonden aan. 'Wat dan?' vroeg ik nieuwsgierig, terwijl ik zachtjes op en neer bewoog. Ik hield van spelletjes spelen en het ondeugende gezicht van Liam te zien, had hij heel wat in gedachten. en ik hield nog meer van ondeugende spelletjes. Maar het was niet dat ik er eentje kon bedenken, waar Liam nu mee zou gaan komen. al wist ik nooit zo goed waar deze jongen mee kwam. hij kwam vaak ontzettend verrassend uit de hoek zetten en dat maakte me des te nieuwsgieriger.

Liam Payne
    Harry hing als een baby koala aan mijn lijf. De kusjes die hij me toe drukte waren klef, maar prettig. Bij mijn woorden hopte hij op en neer langs mijn lijf. Ik ging dit echt verliezen. De nieuwsgierigheid in zijn ogen brandde in de mijnen. "De winnaar heeft vanavond de totale controle over de verliezer en die moet alles doen wat de winnaar zegt zonder tegenstribbelen." Ik drukte een kusje in zijn mondhoek. "Wie het eerst z'n volledige lengte rechtop heeft heeft verloren. Alles is toegestaan, behalve eraan zitten." Ik keek hem ondeugend aan en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Ondanks dat ik hard zou verliezen van de perfecte jongen met de groene ogen die veel meer ervaring had hiermee dan ik, had ik er eigenlijk wel zin in. De gedachte alleen al wond me best op. Ik kneep nog eens in zijn kont. Dat was echt heel aanlokkelijk om te doen. Daarbij pasten het binnen de regels van het spel. Het zou in elk geval betekenen dat ik voor een tijd aan hem mocht zitten zonder excuses die hij ervoor zou kunnen verzinnen. Het feit dat we vanavond waarschijnlijk weer sex zouden hebben maakte het ook alleen maar beter. Met een grijns op mijn gezicht keek ik in zijn groene ogen. Binnen een uur zou er wel een winnaar zijn, dat zeker. Een uur met hem klooien zou me namelijk echt niet koud laten.

Harry Styles
    Mijn ogen werden groot en de grijns op mijn gezicht breder. En dit was enkel nog de verliesersopdracht. Maar als die al zo goed klonk, wilde ik wel eens weten wat de echte weddenschap was. Want die zou vast als muziek in mijn oren klinken. En dat deed hij zeker. Mijn pupillen werden groter en ik kreeg al kriebels in mijn buik, bij het idee alleen al. 'Geld dat alleen voor handen, of mag dit ook niet?' Vroeg ik onschuldig, terwijl ik mijn onderlichaam tegen die van hem duwde. Misschien was het een foute zet. Want de sidderingen liepen al over mijn eigen rug heen. Dit ging ik Sowieso verliezen. Ik wist best hoe ik iemand op moest geilen. Maar dit was wel Liam. Op alles wat hij zou doen, zou mijn lichaam reageren. Toch vond ik het wel een leuk spelletje. Al had ik nog geen flauw idee wat ik allemaal met hem ging doen als ik won. Behalve hem vastbinden op bed en hem helemaal binnenstebuiten ging keren en er voor zorgen dat er geen spermacel meer over zou blijven.

[ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 20:49 ]

Liam Payne
    Mijn ogen werden heel groot toen hij zijn onderlichaam tegen het mijne duwde. Een paar sterke sidderingen liepen door mijn lijf en ik had moeite een kreun binnen te houden. Nu wist ik zeker dat ik ging verliezen. "Nee, no touchie in die zone." Met mijn handen duwde ik hem weet wat omhoog, zodat onze onderlichamen in elk geval elkaar niet meer raakten. De vlinders in mijn buik waren nu al aan het razen en mijn hart klopte razendsnel. Als ik niet zou oppassen was dit zo over. Voor hij kon bedenken hoe hij me het snelst af kon krijgen drukte ik mijn lippen op het gevoelige plekje van zijn nek, die netjes stond aangegeven met een zuigzoen, en begon daar en eromheen kusjes te zetten. Al was het maar om tijd te winnen. Het was namelijk vrij zielig om binnen een kwartier al klaar te zijn. Daarbij wilde ik, ondanks dat ik geen idee had hoe, toch proberen hem in elk geval een beetje op te geilen en te laten zweten voor zijn winst. Mijn handen gleden ondertussen naar zijn shirt en eronder om over zijn borst te gaan.