• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

Harry Styles
    Ik hield echt van mijn beste vrienden downloaden dit moment thuis op mijn bank zaten, maar op dit moment, mochten ze best weer terug naar huis, zodat ik hier kon blijven liggen. Ik wilde me gewoon niet dat ik hun nu een uitleg verschuldigd was omdat we lang weg waren geweest. Langzaam trok ik terug van Liam zijn lippen en zuchten ik zachtjes, terwijl mijn vingers zijn wang kietelde. Ik pruilde zachtjes toen Liam me zacht van zich afduwde, maar giechelde al zachtjes bij het aanzicht van zijn borst en buik, wetend dat, dat mijn schuld was. Ik bleef liggen en keek toe hoe Liam en zijn mooie kontje de kamer verlieten. Ik wilde helemaal niet opstaan.ik schoot in de lach, toen ik merkte hoe erg Liam zijn stem eigenlijk klonk. Maar mijn lach was ook veel heser dan normaal, waardoor ik snel ophield. Moeizaam stond ik op en strompelde ik letterlijk naar de badkamer. Ik had er totaal geen moeite mee, om naakt rond te huppelen. Stiekem deed ik dat namelijk ook wel graag. 'Ben er al.' zei ik onschuldig.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Liam Payne
    Ik hoorde hem lachen bij mijn vraag. Zijn stem was erg hees, wat me deed grinniken. Dit werd nog leuk straks. Dit was echt heel duidelijk. No way dat de jongens dit over het hoofd gingen zien. Ik glimlachte toen ik hem binnen zag strompelen. Misschien was ik wat wild geweest, maar ik zou het tien keer harder terugkrijgen vanavond. Ik draaide me naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Ik glimlachte naar hem en gaf hem een kus op zijn neus. Hij liep graag naakt, ik niet echt. Ik deed een stap naar achter de douche in en trok hem mee. Het water was heerlijk warm. Ik trok hem nog iets verder onder de straal en sloot mijn ogen. Ik genoot hier erg van. Het warme water dat op ons kletterde en Harry's nog warme lijf tegen het mijne. Ik was gewoon gelukkig. Ik drukte zacht nog eens mijn lippen op die van hem terwijl al het zweet en sperma van ons af werd gespoeld. Mijn armen liet ik rustig om zijn middel liggen. Ik was gewoon erg blij met hem. Het had zo ongemakkelijk en raar geleken vanochtend. Nu leek dat jaren geleden, al was het maar een paar uur geleden geweest.

Bowties were never Cooler

Harry Styles
    volgens mij liep ik erbij als een verlepte pinguïn. mijn kont deed pijn en hevige spierpijn in mijn bovenbenen, protesteerde bij elke stap die ik zetten. Zielig kroop ik in Liam zijn armen, toen hij deze om me heen sloeg. Maar ik kirde al snel weer bij het kusje op mijn neus. Ik voelde me zo enorm onbezonnen bij deze jongen. Alsof ik weer zes jaar oud was en niets er meer toe deed. Alsof heel de grote boze wereld om ons heen, niet meer bestond. Ik piepten zachtjes toen Liam me onder de douche trok, maar ontspande al snel weer bij het voelen van de heerlijke warme stralen op mijn lichaam. Een tevrede glimlach vormde mijn lippen en genieten sloot ik mijn ogen. Tot nu toe bestond onze dag enkel uit seks en douche en ik vond het geweldig. even het stukje niet meegerekend, dat ik moest doen of ik Liam nog nooit had aangeraakt. De glimlach werd groter bij de kus die ik van hem kreeg en meteen had ik weer de neiging om op hem te klimmen. Maar ik hield me braaf in, om niet geheel als een kleuter over te komen, maar verstrakte mijn grip om zijn lichaam wel. om toch nog even te laten zien, dat ik me nog altijd niet volwassen kon gedragen blies ik uit het niets tegen Liam zijn lippen aan, waarna ik zachtjes giechelde.

Liam Payne
    Al Harry's kleine geluidjes maakten de vlinders in mijn buik aan het dansen en zorgden voor een erg vertederd gevoel in mijn lichaqm. Hij was zo lief en schattig. Toen ik hem onder de stralen trok zakten zijn krullen al snel over zijn ogen. Ik veegde ze uit zijn gezicht toen ik het merkte en kuste hem zacht. Het enige wat we vandaag hadden gedaan, op wat ongemakkelijk doen rond de anderen en het hele ongemakkelijke gedoe bij het opstaan wat hiertoe had geleid, was sex hebben en alles daar omheen. Het was heel anders gelopen dan een normale relatie bij mij. Al was dit geen normale relatie. Deze jongen was al een aantal jaren een van mijn allerbeste vrienden en net als van de rest wist ik alles van hem. Toch was gewoon zo staan met hem al heel erg fijn. Ik kuste hem zacht en liet onze lippen met gesloten ogen heel rustig tegen elkaar schuren. Zijn grip voelde ik om me heen verstrakken, waardoor ik hem vanzelf dichter naar me toe trok en ook mijn spieren wat meer spande. Ze spanden nog net iets meer toen hij tegen mijn lippen blies en giegelde. Ik kuste hem weer, al wel wat ruwer. Hij moest dat niet doen net na sex als hij geen herhaling wilde in de douche, wat geheid mis zou gaan. Ik werd nou eenmaal snel opgewonden als ik net sex had gehad. Toch kon het nu niet, want we zouden echt onze krachten moeten sparen voor vanavond. Als ik daaraan dacht vochten nogsteeds gezonde angst en opwinding om de overhand. Vooral de onzekerheid hoe en de zekerheid over de uitkomst maakten me gek.

Harry Styles
    Volgens mij kon ik me echt niet meer normaal gedragen bij Liam in de buurt. Maar ik steeg gewoon helemaal op, van al die vlinders in mijn buik en werd er helemaal vrolijk van. Als een kind op kerstochtend. En zo gedroeg ik me dan ook. Giechelend blies ik hard tegen Liam zijn lippen, waardoor hij me alleen maar ruwer terug kusten. Meteen had ik de neiging hem tegen de muur te duwen en met mijn handen, zijn lichaam te verkennen. Ik duwde mijn vingertoppen in zijn huid en probeerde mijn aangespannen spieren te negeren. Anders zou het eeuwig duren voordat we terug konden en volgens mij had Liam al haast. Onze lippen schuurde over elkaar heen en met mijn tenen kriebelde ik speels over zijn voet. Ik zou wel doorgaan, totdat Liam me terug vloot.

Liam Payne
    Toen ik zijn lippen ruwer zoende voelde ik zijn spieren spannen. Ik trok hem nog iets dichter tegen me aan. Zijn vingers op mijn huid voelden koud aan, maar ze lieten brandende plekken achter waar ze loslieten. De kus ging verder. Om op te kunnen schieten zouden we niet verder moeten gaan. Haast had ik niet om weg te komen van hem, maar het zou gaan opvallen als omkleden uren ging duren. Ik voelde zijn voet over de mijne kriebelen. De sensatie die dat gaf deed me licht sidderen. Mijn armen wist ik nu wat te relaxen. Ik liet hem even los, maar liet onze lichamen of lippen niet schijden. Blind pakte ik de douchegel en deed wat op mijn hand. De fles zette ik terug waarna ik zijn rug begon in te zepen. De geur van mannendouchgel vulde langzaam de douche. Dat zoete was ook wel eens lekker, maar dit was toch waar ik aan gewend was. Waar het precies naar rook was nogsteeds een raadsel voor mij. Het rook gewoon stoer en mannelijk. Toen ik klaar was met zijn rug zette ik zonder de kus te breken een stapje naar achter en begon ook zijn borst en buik te wassen.

Harry Styles
    Als we nu weer dezelfde weddenschap zouden afsluiten, zou ik verliezen. Waarschijnlijk was mijn lichaam nog altijd in trans van net en reageerde op elke aanraking van Liam. Zijn lippen waren warm en schuurde langs die van mij. Mijn tenen kriebelde onschuldig langs zijn voet, maar al snel schuurde deze langs zijn scheenbeen. Harry protesteerde zachtjes toen Liam iets naar achter schoof en zijn handen schoten meteen door zijn haar, toen Liam zijn handen mijn lichaam verlieten. toen hij zijn nu met handen bedekte koude douchegel, over mijn rug wreef, hapte ik naar zijn lippen en verscheen er kippenvel op mijn huid. Pas toen Liam een stapje achteruit deed, protesteerde ik zachtjes en wilde ik hem meteen weer naar me toe trekken. Tot zijn handen zich op mijn borstkas bevonden. Liam zijn douchegel rook zoals elke andere mannen douchegel, maar ik herkende Liam zijn geur er wel in. Hij rook ook altijd zo, maar dan meer naar Liam. Nu zou ik ook zo ruiken, maar dan weer meer naar Harry.

Liam Payne
    Ik genoot heel erg van deze douche en Harry. Zacht masseerde ik zijn huid met douchegel. Ik was nu heel rustig. Ik voelde zijn handen door mijn haren gaan en glimlachte tegen zijn lippen. Ik wilde graag dat onze lippen altijd zo tegen elkaar bleven schuren. Mijn handen gleden van zijn rug naar zijn borst en ik voelde zijn voet over mijn kuit schuurde. Het maakte het helemaal af. Mijn handen gleden langzaam verder naar beneden. Ik liet ze even op zijn heupen wrijven voor mijn handen naar zijn opgetrokken been gleden en die iets meer omhoog trokken om hem in te zepen. Ik had nog een klein beetje over voor zijn andere been en lieflijke achterwerk. Eerst zette ik zijn ene been neer en pakte voorzichtig de andere om die ook in te zepen. Hij rook nu naar mijn douchegel, maar nogsteeds heerlijk naar Harry, alleen iets mannelijker. Toch vond ik die cocosgeur beter bij hem passen. Ook zijn andere been zette ik weer neer. Met het laatste beetje douchegel legde ik mijn handen op zijn kont en begon die zacht en schuimig te masseren. Zijn vlees was zacht, warm en erg kneedbaar. Ik drukte mijn lippen nog iets steviger op de zijne. Ik hield zo veel van deze jongen. Er waren gewoon geen woorden sterk genoeg voor. Nu bedacht ik me alleen wel dat als een van de anderen zou merken dat hij naar mijn douchegel rook we het onverhoopt eerder zouden moeten uitleggen, maar ach, hij was nu in elk geval weer schoon.

[ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 6:44 ]

[Bryonylle wents Cimmaron.]

Reality's overrated.

[aamgepast]

Harry Styles
    Liam mocht me wel altijd zo inzepen. Zijn handen voelde heerlijk op mijn huid en ik had de neiging me helemaal tegen hem plat te drukken. Mijn voet schuurde langs zijn kuit en mijn handen waren in zijn haar gewikkeld. Echt niet dat ik deze jongen binnen nu en tien minuten los zou laten. Als het aan mij lag stonden we zo zelfs nog uren. Zijn handen gleden af naar mijn opgetrokken been en ik duwde mijn bovenlichaam weer tegen dat van hem. Volgens mij zogen we nog net geen facuem. De gebruikelijke mannengeur, die van de douchegel afkwam, vond ik persoonlijk maar niets. Ja, bij Liam rook het heerlijk. Maar Liam was dan ook wel mannelijk en ik niet.
    Langzaam begon hij aan mijn andere been, waardoor ik deze juist optrok, nadat ik de andere had neergezet. Maar op het moment dat hij aan mijn kont begon, hapte ik verslagen naar zijn onderlip. Gelukkig masserde hij mijn achterwerk zacht, want hij was nog altijd gevoelig. Ik moest zeggen, dat Liam me goed te pakken had gehad.

Liam Payne
    Hij ging heel prettig mee met alles wat ik deed en het feit dat Harry alleen maar dichter tegen me aan kroop maakte het alleen maar beter. Zo wilde ik altijd wel douchen. Het enige wat wat minder was was dat Harry nu niet meer naar cocosnoot, maar naar mijn mannenspul rook. Ik had toch liever die cocosnoot ger, maar die had ik hier nou eenmaal niet. Alleen de aardbeiendouchegel van mijn zus die ze hier was vergeten, maar dat was weer iets te zoet. Ik voelde hem naar mijn onderlip happen toen ik zijn kont begon in te zepen en te masseren. ik deed het zacht, maar toch vond ik het leuk deze reactie te krijgen. Volgens mij had ik hem misschien zelfs wat hard aangepakt, maar ik kreeg het waarschijnlijk vanavond 10 keer zo hard terug. Hopelijk begonnen we een beetje optijd, want ik wilde nog wel slapen voor ik zo'n pokke end ging rijden. "Vanavond bij jou?" mompelde ik tegen zijn lippen aan. Eigenlijk zou dat voor hembeter zijn, voor mij niet perse. Hij had daar al zijn spulletjes, weet ik veel wat allemaal, al had ik er een deel van al onder zijn bed zien liggen, wat me toch wel nerveus maakte. Hier had ik alleen condooms, glijmiddel en misschien een bolletje touw in de keuken. Meer niet. Al zou hij daar vast ook al genoeg mee kunnen.

[oef, nu wil ik wel eens weten wat
    Harry allemaal onder zijn bed heeft liggen ;p]

Harry Styles
    Nog even en ik zou helemaal in Liam kruipen. Helemaal toen zijn handen afzakten naar mijn kont. En deze was behoorlijk gevoelig nu. Niet dat het echt pijn deed, maar ik voelde het wel degelijk. Automatisch hapte ik naar zijn lippen en duwde mijn vingers steviger in zijn haar. Ik trok mijn lippen een heel klein stukje terug, toen Liam begon te praten en ik knikte langzaam, terwijl ik mijn ogen weer opende. 'Lijkt me wel zo makkelijk.' Ik had geen zin om nu weer naar mijn huis te gaan, om vanavond weer terug naar hier te keren. Daar was ik een veelte lui persoon voor. Daarbij zou ik Liam waarschijnlijk opeten, zodra de andere jongens weer weg waren. Ik snapte niet hoe ik al die jaren, zonder dit had gekund. 'Kom, jou buurt.' Ik drukte nog een klein kusje op zijn lippen, waarna ik de douchegel pakte, een grote klodder op mijn hand spoot, om vervolgens rustig Liam zijn borstkas in te zepen.

[Tja, wat denk je zelf?]

Liam Payne
    Harry hapte naar mijn lip en verstrakte zijn grip in mijn haren toen ik zijn bips begon in te zepen. Dat ik zo'n uitwerking had op een jongen die iedereen kon krijgen was toch heel speciaal. Mijn handen gingen zacht verder met het masseren van zijn kont terwijl ik vroeg of we vanavond bij hem bleven. Natuurlijk stemde hij in. Het was inderdaad wel handig, want dan hoefden we niet meer hier heen als de rest eenmaal weg was. Het zou waarschijnlijk nog wel lastig worden om tot die tijd van elkaar af te blijven. Nu ik hem eenmaal had wilde ik hem het lirfst zo dicht mogelijk bij me houden en nooit meer loslaten. Jammer genoeg kon dat niet... Nog niet. Ik glimlachte bij zijn woorden en liet mijn handen stil vallen terwijl die van hem juist na een kort kusje op mijn lippen over mijn lichaam gleden. Het voelde echt heel erg fijn. Ik sloot mijn ogen en genoot bvan zijn aanrakingen. Gelukkig zou het zo maar voor even zijn dat we elkaar los moesten laten, maar waarschijnlijk duurde dat al een eeuwigheid. Dit was wat ik wilde: hem. Niets meer, niets minder. Ik bewoog nog een klein beetje naar hem toe en kuste hem weer. Gewoon omdat het nu nog kon.

[ een teddybeer verzameling? ;x]

Harry Styles
    Mijn handen bewogen soepel over Liam zijn lichaam en masseerde rustig zijn huid. Ik likte even over mijn lippen en mijn handen gleden naar Liam zijn schouders. Nu rook hij weer naar zijn eigen douchegel en niet meer naar die van mij, van onze eerste douche vandaag. Dit paste ook veel beter bij hem. Ik glimlachte bij de kus op mijn lippen en ging er meteen in mee. Nu het nog kon, zou ik er gebruik van maken ook. Maar ik wilde zoveel meer van deze jongen. Onze borstkassen, stonden weer tegen elkaar geplakt, terwijl mijn handen via zijn rug, naar beneden gleden. Ik greep zachtjes zijn kont vast en begon er langzaam in te kneden. Zijn billen leken perfect gevormd en waren erg aanraakbaar. Speels zoog ik even aan Liam zijn onderlip. Ik wilde helemaal nog niet weg.