• Jep, dat heb ik gedaan afgelopen maandag op pinkpop bij de signeersessie van go back to the zoo. Er stond een ongelofelijke lange rij, dus ik had geen zin om achteraan te sluiten. Ik ging bij het hek staan en hield de band wat in de gaten. Opeens kreeg ik oogcontact met de gitarist, dit ging vijf minuten door en toen gingen we naar elkaar gebaren. Hij gebaarde dat ik naar hem toe moest gaan en omdat de rij zo lang was mocht ik van hem over het hek heenklimmen (kon er omheen lopen, wist hij niet). Dus ik naar hem toe en de security liet het ook gewoon toe (: Heb nog lang met hem staan praten en ben ook met hem op de foto geweest waar hij echt lief op staat! Zijn advies voor mij was dat als er nog eens zo'n lange rij was ik gewoon moest voordringen haha. Heb ook nog even met de rest gesproken, de drummer gaf aan dat hij me ook herkende en de basgitarist vroeg of ik een vriendje had en stuf. Het was echt onwijs gaaf!

    Heeft een van jullie ook wel eens iets soortgelijks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:52 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    oeewwhh. (dance)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb jij geluk zeg (:

    Haha beter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeewhh leuk ! En ja heb ook zo iets gehad. Ik & Mijn vriendin mochten bij Dean backstage gaan om foto en handtekening omdat wij helemaal uit zelzate naar Geraadsberge geweest waren en al naar bijna al zijn optredens geweest waren :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Uneventful schreef:
    oeewwhh. (dance)


    Hád ik het maar een keer meegemaakt.


    Food.

    Ahw. Dat is wel echt toff (:


    To infinity and beyond •

    Haha dat is vet leuk van die gast! (:

    Wij hadden ziek veel voorgedrongen bij de signeersessie van All Time Low hihi ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Best wel gemeen van je dat je voordrong, want al die mensen staan daar ook maar te wachten en ik heb es lang staan wachten om uiteindelijk geen handtekening te krijgen, dus niet leuk.
    Dat je voorsteekt op concerten/festivals om dichter te gaan, tot daar, maar voor een signeersessie is dat niet zo lief, want de meeste mensen staan dan heel lang in de hitte daarvoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omfg, me is so jealous!
    Ik hóu van de gitarist van GBTTZ. Van iedereen trouwens!
    My god.. Mag ik die foto zien?:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet echt, maar wel superleuk voor je :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Apocalyptica schreef:
    Best wel gemeen van je dat je voordrong, want al die mensen staan daar ook maar te wachten en ik heb es lang staan wachten om uiteindelijk geen handtekening te krijgen, dus niet leuk.
    Dat je voorsteekt op concerten/festivals om dichter te gaan, tot daar, maar voor een signeersessie is dat niet zo lief, want de meeste mensen staan dan heel lang in de hitte daarvoor.


    De gitarist gebaarde dat ik mocht komen en dus voordingen, die kans laat ik dan natuurlijk niet links liggen. Als ik in de rij was gaan staan had ik netjes mijn beurt afgewacht, dan dring ik niet voor.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ixora schreef:
    Omfg, me is so jealous!
    Ik hóu van de gitarist van GBTTZ. Van iedereen trouwens!
    My god.. Mag ik die foto zien?:9~


    Heb je ze al eens live gezien? (:
    http://twitpic.com/5bjdn3


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    De gitarist gebaarde dat ik mocht komen en dus voordingen, die kans laat ik dan natuurlijk niet links liggen. Als ik in de rij was gaan staan had ik netjes mijn beurt afgewacht, dan dring ik niet voor.
    Er stond een ongelofelijke lange rij, dus ik had geen zin om achteraan te sluiten. Ik ging bij het hek staan en hield de band wat in de gaten. Hieruit lijkt het alsof je niet wilt aanschuiving en daardom vooraan gaat staan in de hoop daat ertussen te kunnen of zoals je nu vertelt, de aandacht van de band te lokken. Leuk voor je dat ie dat deed, maar tis natuurlijk niet leuk voor degene die staan aan te schuiven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Er stond een ongelofelijke lange rij, dus ik had geen zin om achteraan te sluiten. Ik ging bij het hek staan en hield de band wat in de gaten. Hieruit lijkt het alsof je niet wilt aanschuiving en daardom vooraan gaat staan in de hoop daat ertussen te kunnen of zoals je nu vertelt, de aandacht van de band te lokken. Leuk voor je dat ie dat deed, maar tis natuurlijk niet leuk voor degene die staan aan te schuiven.


    Het hek was voor de wachtende mensen, zodat die in een nette rij zouden staan. Er was ook een hek bij de uitgang, waar ik stond met een paar anderen. Ik stond alsnog op zo'n 6-8 meter afstand, dus niks vooraan.


    You try so hard not trying to try so hard.

    MrsBillieJoe schreef:
    Heb jij geluk zeg (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.