• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.

Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles

De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam

Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin

Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.

Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.

"Family don’t end in blood”

Harry Styles
    Met was niet dat ik niet achter onze keuze stond het naar buiten te brengen. Ik wilde het maar al te kraag uitgillen en iedereen mocht weten dat Liam nu van mij was. Het was ook niet dat de haat die we zouden krijgen, me tegen zou houden. Maar wel als ik het alleen moest doorstaan. Ik probeerde mezelf wel wijs te maken, dat het me niets zou doen, omdat ik zelf wel wist dat ik van Liam hield en hoe dan ook bij hem zou blijven. Maar ik wist dat als ik het eenmaal zou lezen, ik dat uiteindelijk toch echt niet zou trekken. Gelukkig leek Liam met me mee te denken en te begrijpen dat ik dit niet alleen wilde doen. Ik knikte en kroop dichter tegen hem aan. 'Maar moeten we het niet eerst aan de jongens vertellen, voordat we het de wereld vertellen?' Ik zou het zelf niet zo op prijs stellen als een van de jongens het mij zou flikken om zulk groot nieuws, eerder met de wereld zou delen, dan met mij. 'Wil je beloven, dat wat er ook gebeurd. Wat mensen ook zeggen. Dat je bij me blijft?' Vroeg ik heel zachtjes en onzeker. Ondanks dat ik het wel wist, moest hij het me beloven. Want ik werd er behoorlijk onzeker van. 'Hier.' Ik wilde niet opstaan en ik wilde Liam nu al helemaal niet loslaten.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Liam Payne
    Hij was zo lief. Hij had dan wel het imago van een womanizer en flirt, eigenlijk was hij gewoon een lieve aanhankelijke puppy. En hij was nu helemaal van mij. Daar ging geen flirt meer tussen komen. Ook geen haters, hoe gemeen die ook konden zijn. Samen konden we het wel aan. Alleen zou ik er misschien wel onder vallen, maar het feit dat ik hem dan ook in het openbaar in mijn armen mocht houden was het zeker waard. Mijn armen spanden zich licht op toen hij dichterbij me kroop. Zijn woorden dezen me denken. Dat was ook wel goed. Ze waren toch ook familie. "Is goed. De jongens hebben inderdaad het recht het eerst te weten." Ik aaide door zijn krullen. Zijn gezicht betrok helemaal en ik werd heel bezorgd. Zijn woorden kwamen er heel onzeker over. Ik aaide door zijn krullen en glimlachte. "Voor altijd." Ik trok hem wat omhoog en drukte mijn lippen op die van hem. Ik wilde hem voor geen goud kwijt, wie er ook tussen wilde komen. Ik trok langzaam terug en vroeg waar we zouden slapen. Hij wilde ook hier blijven liggen. "Fijn." Mijn ogen vielen langzaam maar zeker dicht. Ik zou zo wel uren kunnen liggen. Dat ik met iemand in bed lag was al best een tijd geleden geweest. En het kon niet beter voelen.

Bowties were never Cooler

Harry Styles
    Mijn lichaam lag helemaal tegen dat van Liam aangesteld en het lag heerlijk. Zijn legde mijn hoofd op zijn borst en voelde en hoorde, zijn hart kloppen onder mijn oor. Mijn vingers streelde zachtjes zijn huid en ik had mijn ogen gesloten, helemaal opgaande in het moment. Het was fijn dat hij het er mee eens was om het eerst de jongens te vertellen, dat we onze ouders in hadden gelicht. Het zou anders echt heel onaardig tegenover hun zijn. ik hief mijn hoofd iets op en keek hem met een betrokken gezicht aan. Hij moest me beloven dat hij hoe dan ook bij me bleef. Wat er ook zou gebeuren en wat mensen ook over ons zouden zeggen. Ik wilde hem niet meer kwijt. Want als ik Liam kwijt raakte, nam hij mijn hart mee. En deze had ik nodig om verder te leven. ik glimlachte tevreden en kuste hem kort terug. gevolgd door een kusje op zijn borst, voordat ik mijn hoofd weer neerlegde. 'Ik hou van je.' Gaapte ik zachtjes en sloot langzaam mijn ogen.

Liam Payne
    Door mijn moeheid en zijn zachte aanrakingen en woordjes werd ik langzaan heel rozig. Af en toe wist ik nog wat nuttigs uit te kramen, maar voor het grootste gedeelte lag ik doodstil en genoot van hem. Alleen al door hier gewoon tegen me aan te liggen maakte hij dit moment speciaal. De belofte die hij dan ook graag wilde horen was voor mij niet moeilijk te maken. Tuurlijk zou ik het er erg lastig mee hebben, maar de gevoelens die hij opriep door alleen maar in de buurt te zijn gaven direct de doorslag. Ik kuste hem zacht even terug en glimlachte schaapachtig. "Ik hou ook van jou." mompelde ik. Mijn handen liet ik rustig nog even door zijn krullen gaan terwijl mijn ogen langzaam dicht zakten. Uiteindelijk vielen ook mijn handen stil en viel ik in slaap.
    Ik werd wakker van mijn ringtone, die was al hetzelfde sinds ik een mobiel had gekregen toen ik naar de middelbare ging. Ik grabbelde naast het bed voor mijn broek. Ik wilde Harry niet wakker maken, die nog op mijn borst gekrult lag te slapen. Ik kreeg het ding uiteindelijk te pakken en nam op. Het was mijn moeder die wilde weten wat ik morgen wilde eten. Ik hield mijn stem erg zacht en vertelde haar dat ik nogsteeds hetzelfde lekker vond als vroeger en ze echt niets speciaals hoefde te maken voor mij. Met mijn vrije hand aaide ik weer door Harry's bruine krullen. Ik drukte mijn moeder nog op haar hart hoebeel ik van haar hield en hing toen op, waarna ik rustig naar mijn vriendje keek die ondanks dat hij lieflijk stil lag te slapen nogsteeds reuze interessant was.

Harry Styles
    Hoe graag ik nog langer van dit moment had willen genieten, mijn lukte me niet meer. Mijn gedachtes en lichaam werden te zwaar en langzaam zakte ik weg. Weg in een droom, die al net zo perfect was, als mijn echte leven. Met Liam aan mijn zijde en iedereen die gelukkig voor ons was. Ik was totaal verlamd en kreeg werkelijk niet meer mee. Ik besefte me niet waar het geluid vandaan kwam wat ik hoorde en probeerde me iets beter neer te leggen. Ik bewoog altijd gigantisch veel in mijn slaap en had Louis al vaak genoeg blauwe schenen geschopt. 'Hou... Van.' Brabbelde ik Liam na, totaal niets meekrijgend van de dingen om me heen en nog steeds ver weg in dromenland. Er zou geen nacht zijn dat ik niet droomde en geen onzin uitkraamde tussendoor. Gelukkig was ik van het slaapwandelen af.

[sorry, wist totaal niet wat ik met slappende Harry aan moest. ;x]

Liam Payne
    Onder het telefoontje met mijn moeder voelde ik Harry erg onrustig worden. Ik had Louis vaker dan eens horen klagen over het feit dat harry hem blauwe schenen schopte in zijn slaap, maar tot nu toe was het me mee gevallen. Ik moest een vertederent geluidje inhouden toen hij me nabrabbelde en dacht even dat hij wakker werd, maar niets anders leek erop de wijzen. Mijn moeder hing op en ik legde mijn mobiel op het nachtkastje waarna ik weer door zijn krullen begon te aaien. Toch bleef hij draaien. Om mezelf blauwe plekken te besparen zou ik hem moeten wakker maken, hoe lief hij er nu ook uitzag. Ik boog mijn hoofd voorover en kon net zijn arm ontwijken. "Harry, wakker worden." fluisterde ik zacht in zijn oor voor ik een kusje onder zijn oor drukte en daarna zacht op zijn oorlel beet. Ik wilde dit niet hardhandig doen, dus hopelijk werd hij zo wakker. Ik keek even op mijn wekker en zag dat het nu al bijna anderhalf uur later was dan dat we bij hem waren vertrokken. De jongens zouden wel denken. Toch wilde ik zo eerst gaan douchen. Onze lichamen plakten nogsteeds aan elkaar door het opgedroogde zweet en sperma ertussen en dat voelde echt niet fris.

Harry Styles
    Ik smakte even en krabbelde even aan mijn neus. Alles ging automatisch. Een arm hier en knie daar. Ik was nooit een rustige slapen geweest en dat zou ik ook nooit worden. Ik had teveel om over te dromen 's nachts. Het was dat ik hier bekend was en dit een vertrouwd iets was, anders had het nog veel erger geweest. Dan ging ik zulke dingen doen als slaapwandelen en eindigde ik ergens beneden van het balkon af. 'Harry, wakker worden.' Het geluid kwam van ver en ik brabbelde even. Pas toen er zachtjes aan mijn oor geknabbeld werd, kreeg mijn onder bewustzijn door, dat ikecht wakker moest worden. Ik gaapten en kroop dichter tegen Liam aan, nog half verlamd, van dromenland. 'Harry is er niet. Probeer dit oor.' Mompelde ik slaperig, terwijl ik mijn hoofd omdraaide. Ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen en weer terug gaan slapen. Alsof ik een beer was, die gestoord werd in zijn winterslaap.

Liam Payne
    Harry's armen en benen gingen alle kanten op. Hij moest echt wakker worden anders zou dit voor mij niet goed aflopen. Hij had namelijk geen idee wat hij deed en ik had ook vaker dan eens Louis's blauwe plekken gezien. Mijn schenen waren dan nog wel het minste waar ik me zorgen voor maakte. Ik fluisterde in zijn oor dat hij wakker moest worden. Hij brabbelde wat onsamenhangende woordjes. Ik drukte zacht nog een kus onder zijn oor en knabbelde zacht op zijn oorlel. Hij kroop dichter tegen me aan en mompelde wat wat wel samenhing. Ik liet zijn oorlel los. Even knabbelde ik op zijn andere oorlel en toen ik die weer los liet duwde ik hem een klein stukje van me af. "Harry! Wakker worden!" riep ik in zijn andere oor. Niet heel hard, maar wel harder dan met mijn normale stem. Zijn knie zat net al bijna tussen mijn kkroonjuwelen. Als dat zou gebeuren zou vanavond echt geen pretje worden. Ik hield hem voor de zekerheid bij zijn schouders af, want hij kon alsnog spastisch wakker worden. Toch drukte ik nog wel een kus op zijn haren.

Harry Styles
    Ik wilde helemaal niet wakker worden en ik snapte ook niet zo goed waarom dat moest. Ik brabbelde tevreden toen Liam ook even aan mijn andere oor knabbelde, met de bedoeling nu gewoon weer in slaap te vallen. Maar hier dacht Liam duidelijk anders over. Ik schoot overeind en het was maar goed dat hij mijn schouders vast had, anders had hij een klap in zijn gezicht gehad. 'Ben al wakker.' Bromde ik zachtjes en wreef in mijn ogen. Ik rekte me iets uit, waardoor er een pijnscheut door mijn kont ging. 'Ik heb kontpijn.' Pruilde ik zachtjes, terwijl ik mijn neus tegen Liam zijn sleutelbeen drukten en mijn lippen eronder op zijn huid. Mijn armen wikkelde ik stevig om zijn lichaam. Mondaine dat mijn lichaam plakte en we waarschijnlijk stonken van al het zweet, wilde ik echt niet opstaan. Ik voelde nu de spierpijn al en wist dat ik er meer last van zou gaan krijgen. God, dat werd nog leuk morgenochtend. Dan zouden we beide waarschijnlijk amper meer kunnen lopen en moesten we nog naar onze ouders ook.

Liam Payne
    Toen ik in zijn oor riep werd hij gelukkig wel wakker. Hij schoot omhoog en ik had moeite om hem te weerhouden me te slaan. Ik glimlachte toen hij in zijn ogen wreef. "Awh." zei ik zacht. Ik lag nogsteeds onder hem gevangen en ondanks dat we er zo toch echt uit moesten, kon ik nu geen kant op. Ik zag zijn gezicht vertrekken toen hij zich uitrekte en al snel kwam de verklaring. Zacht kneep ik in zijn bil. "Het is waarschijnlijk niets in vergelijking wat jij vanavond met mij gaat doen." We wisten allebei dat dat waar was. Hij zou morgen waarschijnlijk spierpijn hebben, maar ik was bang dat ik niet op of neer kon. Lekker, en dan nog 3 uur autorijden. Ik glimlachte toen hij zijn lippen op mijn sleutelbeen drukte. Ik wilde niet opstaan, maar we waren echt vies, zo voelde ik me ook. Ik drukte mijn lippen op zijn krullen. "Zullen we gaan douchen? We zijn al bijna 2 uur hier. Ik denk dat het gaat opvallen." De jongens kwamen het echt wel te weten, maar nu nog niet. Later. Overmorgen waarschijnlijk. Ik zuchtte en probeerde mezelf uit te rekken, maar verder dan mijn handen tegen de muur drukken lukte me niet. Ik geeuwde kort. Ondanks dat het maar een krap uurtje was geweest, had het wel geholpen. Ik voelde me een stuk minder moe. Hopelijk hij ook, want we zouden zo toch echt ook mijn bed uit moeten, hoe vervelend dat ook was.

[ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:22 ]

Harry Styles
    Ik piepten zachtjes toen Liam in mijn kont kneep en grijnsde gemeen bij zijn worden. Hij moest eens weten wat ik allemaal van plan was vanavond. 'Pff, je mocht wensen dat je morgen ochtend enkel spierpijn hebt.' Giechelde ik heel onschuldig. Mijn ogen had ik weer gesloten en mijn handen gleden over Liam zijn zij. Ik moest gewoon nog even wakker worden. Liam vond dat we daar geen tijd voor hadden en wilde douche. Maar ik klemde me alleen maar meer aan hem vast bij het idee wat me daarna te wachten stond. Ik wilde niet meer doen alsof er niets tussen ons was. Het gaf me een naar gevoel en het was oneerlijk. Liam probeerde zichzelf uit te rekken, wat niet echt lukte, maar ik gaf hem er ook geen gelegenheid toe. 'Ik wil eerst honderd kusjes.' Met getuigen lippen ging ik met mijn gezicht boven zijn hoofd hangen. Alles om het terugkeren naar de nare buitenwereld uit te stellen. En Liam wist ook wel, dat ik hem eerder echt niet liet gaan.

Liam Payne
    Mijn ogen werden heel erg groot bij zijn woorden. Ze waren groot van verwachting, spanning, maar ook lichtelijk van angst. Hij deed dan wel heel onschuldig, het bijna feit dat ik morgen niet zou kunnen lopen zorgden toch wel voor spanning aan mijn kant. Toch zou ik niet afstappen van het feit dat hij vanavond en vanacht de touwtjes in handen zou hebben. Eigenlijk wilde ik nu wel douchen. We waren al te lang weg en ik kon nu ook even niet op een goede smoes komen. Het liefst zou ik de hele dag hier met hem liggen, voor vanavond een keer douchen en hem dan zijn gang laten gaan, maar om de buitenwereld te doen geloven dat wij niets hadden, tot overmorgen, kon dat niet. Het was erg zuur hem straks niet meer te kunnen aanraken, maar de belofte aan meer zou het hopelijk dragelijk maken. Ik rekte me wat uit, maar kreeg het alleen voor elkaar mijn armen uit te strekken. inmiddels klampte Harry zich aan me vast als een baby aapje aan zijn moeder die door de bomen vloog. Bij zijn voorstel grijnsde ik een beetje. Mijn hart kon z'n geluk neit op erdoor, maar mijn brein smeekte op te schieten. Dat was het probleem: mijn brein. Ik kreeg het gewoon heel erg moeilijk uit. Daarnet had hij het weten uit te zetten, maar nu had ik geen idee meer hoe. Toch begon ik zacht vederlichtje korte kusjes op zijn lippen en de rest van zijn gezicht, hals en haren te drukken. Tellen deed ik niet, want dit was toch eigenlijk ook wel een erg leuk spelletje. Mijn lippen kwamen overal: op zijn lippen, achter zijn oren, in het holletje van zijn nek. Ik sloeg geen stukje over. Na een tijdje stopte ik en keek hem in zijn smaragd groene ogen aan. "Zit ik al op de honderd?" vroeg ik speels voor ik even met mijn wenkbrauw wiebelde. Ik wist niet waarom, maar het leek gepast. Hij had waarschijnlijk toch niet getelt, maar goed.

[ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 7:04 ]

[aangepast]

Harry Styles
    Ik knorde tevreden, toen ik kreeg wat ik wilde en Liam zijn lippen overal op mijn gezicht te vinden waren. Ik begon zachtjes te giechelen, mijn vingers klemde zich in zijn huid en mijn benen trappelde zachtjes heen en weer. Alsof ik een baby was, die vertroeteld werd. Ik voelde zijn lippen werkelijk overal. Mijn gezicht, lippen, hals, zelfs in mijn haar. Van mij mocht hij zo wel eeuwig doorgaan. Maar dat deed hij helaas niet. Ik schudden onschuldig mijn hoofd. 'Nog eentje.' Fluisterde ik giechelden, waarna ik mijn lippen op die van hem drukten. Ik had helemaal niet geteld, maar ik wist ook wel dat dit niet te lang kon gaan duren als we eerst nog wilde douche, voordat we weer naar mijn huis vertrokken. Maar dat maakte niet dat ik deze laatste kus niet van hem wilde. 'Nu is het goed.' Glimlachte ik tevreden.

[ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 12:04 ]

Liam Payne
    Ik glimlachte toeh hij zijn hoofd schudde. Ik voelde zijn warme adem tegen mijn lippen slaan. Ik glimlachte iets breder toen hij me kuste en ik kuste hem maar al te graag terug. Dat we zo echt terug moesten betekende niet dat ik dit niet voor eeuwig wilde laten duren. Toen hij uiteindelijk terugtrok moest ik een pruillipje onderdrukken. Ik drukte nog een klein kusje in zijn mondhoek. "Kom, dan gaan we douchen." We plakten nogsteeds erg aan elkaar. Ik wilde hem ook niet loslaten, amar het moest wel. Ik duwde hem zacht van me af. dag 3 borstharen. Met wat moeite ging ik rechtop zitten en ik kroop uit mijn bed. Naakt lopen deed ik eigenlijk niet, ook niet alleen in mijn eigen appartement, maar nu kon het wel even want de badkamer lag 4 meter verderop in de gang. Ik liep ernaartoe en deed de douche aan. Dat was zeker fijn aan alleen wonen: De douche stond altijd goed ingestelt. "Kom je nog?" vroeg ik aan Harry. Aan mijn stem kon je nog horen dat ik net sex had gehad. Hopelijk ging dat snel over, want dat zou echt heel genant zijn straks.