• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Teddy Lupin.
    De deur sloeg hard achter Victoire dicht toen ze de toiletten uitliep. Teddy zette meteen een aantal stappen naar de deur toe en riep: "Vic! Laat het me uitleggen!" Hij betwijfelde of ze het gehoord had. "Teddy?" Hij draaide zich om. Cat keek hem aan. "Je wilde háár meevragen, hé?" Teddy zuchtte, twijfelde wat hij zou antwoordden en schudde toen zijn hoofd. "Ik moet met haar gaan praten. Maar maak je geen zorgen; we gaan samen. Ik zie je straks bij het diner." Hij glimlachte zo overtuigend mogelijk en drukte een kus op haar wang, waarna hij de toiletten uitliep en op zoek ging naar Victoire. Hij stopte toen hij zich herinnerde dat ze overal heen kon gegaan zijn, dus ook de Ravenclaw toren, maar de bel ging, wat wilde zeggen dat het diner werd opgediend, dus liep Teddy naar de Grote Zaal. Zich duwend tussen de menigte door, perste hij zich door de deuren en liep naar de Ravenclaw tafel, waar Victoire inderdaad zat met Harrold Davies naast haar. Teddy's ogen vernauwden zich. Het was algemeen bekend dat hij en Davies niet bepaald overweg konden. Davies was een rotzak. Met vaste tred liep Teddy naar het tweetal toe en ging vlak tussen Victoire en Davies zitten. "Kunnen we praten? Onder vier ogen?"


    kindness is never a burden.

    [Noo, mijn laptop is kapot. Maar ik reageer zo wel ff met de ipad]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Victoire Weasley.
    Ik zag hem aan komen lopen, en zijn ogen die vernauwden. Hij propte zich tussen mij en Harrold in, en keek me serieus aan. "Kunnen we praten? Onder vier ogen?" Ik knikte en gaf Davies een verontschuldigende blik, maar die had een venijnige blik op Teddy geworpen en staarde nu naar een plek verdacht dicht bij mijn decolleté. Ik zuchtte. Samen met Teddy liep ik naar de Great Hall, en daar keek ik hem aan. "Hoe is het nu met Catherine?" Een lichte trilling was in mijn stem te horen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    Teddy volgde Victoire door de grote deuren van de Grote Zaal en trok haar mee naar een verlaten gang. "Hoe is het nu met-" begon ze, maar Teddy liet haar niet uitpraten. "Wat moest Davies van jou?" onderbrak hij haar. Zijn ogen priemden in de hare. Hij wist al half wat het antwoord zou zijn. Victoire was dan misschien bind, maar Teddy wist hoe Davies naar haar keek. Hij ging misbruik van haar maken en dat kon Teddy niet toestaan.


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    Hij liet me niet eens fatsoenlijk uitpraten. "Wat moest Davies van jou?" Zijn ogen priemden in de mijne, en voor een miliseconde deed hij me verschrikkelijk denken aan mijn vader als ik met jongens was. Veel te zorgzaam. "Nou, Harrold vroeg me mee naar het bal. En ik zei ja." Ik hief mijn hand op voordat hij nog iets kon zeggen. "En je doet echt veel te bezorgd. Ik ben zeventien, Teddy. Ik red me wel." Mijn woorden klonken killer dan ze bedoeld waren, maar daar viel niks meer aan te veranderen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    "Nou, Harrold vroeg me mee naar het bal. En ik zei ja." Teddy opende net zijn mond toen Vic haar hand hief. "En je doet echt veel te bezorgd. Ik ben zeventien, Teddy. Ik red me wel." Teddy nam Victoire beet aan haar pols om er zeker van te zijn dat ze niet zou weglopen. "Ik moet juist wél bezorgd zijn," zei Teddy kwaad. "De manier waarop hij naar je kijkt bevalt me niet." Hij speurde Victoires ogen af, op zoek naar een teken dat ze het niet meende of zoiets. De ogen waren immers de poorten van de ziel. Vervolgens zuchtte hij en sloeg zijn ogen neer. Hij liet Victoires pols los en wreef met zijn hand tegen zijn voorhoofd. "Het spijt me, Vic. Maar er zijn genoeg andere jongens die staan te springen om je mee te vragen. Alsjeblieft." Hij keek haar smekend aan.


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    "Ik moet juist wél bezorgd zijn," zei hij kwaad. "De manier waarop hij naar je kijkt bevalt me niet." Ik keek hem sceptisch aan. "Het spijt me, Vic. Maar er zijn genoeg andere jongens die staan te springen om je mee te vragen. Alsjeblieft." Hij keek me smekend aan, maar mijn blik werd alleen maar meer argwanend. "Weet je wat ik denk, Ted? Ik denk dat jij gewoon jaloers bent op Davies. Misschien doe je daarom wel zo belachelijk." Snauwde ik, en ik beende weg. Ik kwam aan bij de deur van de Ravenclaw Common Room, maar ik was zo van streek dat ik me niet kon concentreren om het antwoord te vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    "Weet je wat ik denk, Ted? Ik denk dat jij gewoon jaloers bent op Davies. Misschien doe je daarom wel zo belachelijk." Victoire beende kwaad weg in de richting van de Ravenclaw toren. Geërgerd rolde Teddy met zijn ogen. "Veel plezier met Davies!" schreeuwde hij haar na. "En denk maar niet dat je bij mij moet komen wanneer hij je kleine hartje breekt! Ik heb je gewaarschuwd." Teddy keek haar na terwijl ze uit de gang verdween en sloeg dan hard tegen de stenen muur. De pijn in zijn hand was niet te stuiten, maar Teddy negeerde die en liep naar de Huffepuff kelder.


    kindness is never a burden.

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    Toen ik mijn eten ophad, pakte ik mijn bezem weer en begon richting de deuren te lopen. Ik voelde mij nerveus, wat toch wel bijzonder was voor mij. Ik was bijna nooit zenuwachtig, waarschijnlijk omdat ik een vrij lui persoon was en om niet heel veel dingen zoveel gaf, dat ik echt bang was dat het fout zou gaan. Quidditch vond ik echter al mijn hele leven geweldig en als ik eindelijk eens in een team kon komen, zou ik die kans echt niet willen verpesten. Vandaar dat ik hierop dan ook anders reageerde dan op een toets of examen.
    Ik had in het tussenuur al uitgevogeld waar het veld precies was en liep er rechtstreeks heen. Geen omwegen of nieuwsgierige uitstapjes. De vingers van mijn rechterhand vlochten zich om de vijf seconden om een nieuwe pluk van mijn haar, terwijl die van mijn linker krampachtig het hout van de bezemsteel omklemden. Oké, ik was echt achterlijk bezig.
    'Kom op, Eloise. Je gaat gewoon lekker vliegen, nieks aan het handje. Geen reden om zenuwachtieg te zijn,' zei ik zachtjes tegen mijzelf, waardoor ik iets rustiger werd en zowaar een glimlach op mijn gezicht kon toveren. Dus... waar was de rest...

    (Ik heb Eloise maar alvast naar het veld gestuurd. Weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar had toch niks beters te doen)


    Happy Birthday my Potter!

    Alys Joëlle Iftan

    Ik zit te eten aan de Griffoendor tafel. Ik vind dat altijd gezellig. Het is druk, en overal klinken stemmen en gelach. Wat ik nog leuker vind is dat we straks allemaal naar buiten gaan voor de Zwerkbal try-outs. Ik ga maar voor de positie van Drijver, het past wel bij me. Ik hoor twee oudere meisjes naast me ook praten over Zwerkbal. Ik glimlach. Ik hoop wel dat ik in het team kom, onze vliegleraar van vorig jaar, die nu helaas met pensioen is, zei dat ik best talent had en voordat ik naar Zweinstein ging heb ik een tijdje op honkbal gezeten. Mijn moeder had al aangegeven dat ik misschien Zwerkbal zou kunnen spelen op Zweinstein, dus daarom had ik mijn hoop gevestigd op Drijver en was ik op honkbal gegaan. Ik loop naar boven om mijn splinternieuwe ongebruikte Vuurflits 5 te pakken en ga vast op weg naar het veld, waar al iemand staat, en ga ook maar wachten op de rest van het ex-team.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:08 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre
    'Ik ga even naar de leerlingenkamer.' zegt Albus en ik kijk even naar Scorpius, we praten even over de leraren, de lessen over de aankomende bal, en de andere leerlingen.
    Ik kijk even bedenkelijk en besluit dat ik nu misschien wel stiekem naar die lieve hippogrief kan sluipen en hem een appel kan aanbieden, ik pak snel een appel van tafel.
    'Ik ben zo terug.' En ik loop de grote zaal uit, ik ren over het veld door richting Hagrid huisje maar voordat ik in het zicht van hem zou kunnen zijn ren ik wat anders en ren ik richting de plek waar Hagrid de Hippogrieven had staan.


    Lucy Wemel
    Ik grinnik even. 'Mijn eerste les was leuk ja, ik had eerst bezweringen wat opzicht wel interessant en leuk was, maar verzorging van Fabeldieren dat ik daarna had was veel leuker en interessanter echt waar!'
    Ik kijk even rond de andere afdelingstafels .
    'Heb jij trouwens al iemand voor de bal?' vraag ik en ik kijk hem nieuwsgierig aan terwijl ik dan even een appel pak.

    Arissa Howard
    'Dat geeft niet, Arissa.' zegt hij 'Ongelukken gebeuren. Ik was net deze post aan het doorkijken, het ministerie is weer vreselijk aan het zeuren.' 'Maar ik heb nu wel honger. Loopt u mee naar de grote zaal?'
    Ík kijk hem even glimlachend aan. 'De ministerie ook altijd, kan nooit eens ophouden met zeuren.' zeg ik grinnikend.
    Ik begin nou wat aardig honger te krijgen en het is inderdaad veel gezelliger als je met iemand samen loopt naar de grote zaal ook al is het nog maar een klein stukje dan alleen.
    'Natuurlijk, loop ik met u mee.''


    JamesPotter schreef:
    James Sirius Potter

    'Dan zeg je nee James. Moet ik het voor doen?' Zegt Mason. Voordat hij er iets tegen in kan brengen, loopt Mason al weg. Ik vervloek dat joch nog eens... Ik bestudeer Laurens woedende gezicht even. 'James gaat niet met je naar het bal. James is namelijk homo.' Hoor ik Mason zeggen en ik zucht. Zo wilt hij het dus spelen. Ach, dan speel ik toch lekker mee?
    'Dat is geregeld.' Zegt Mason als hij aan komt lopen. 'Laten we nu naar nog zo'n plek gaan die op de kaart staat. En in Ravenklauw zitten trouwens de knapste meisjes, dus misschien moeten we één van hun vragen.'
    Ik kijk hem aan. 'Ik was net van plan jou mee te vragen naar het bal. Jij ben sexier als die meisjes van Ravenklauw. Dus Mason, wil je met me naar het bal? We moeten trouwens zo ook naar de try-outs, want die zijn over een half uur.' Zeg ik en ik grijns. Ja Mason, je krijgt hem terug.
    [/spoiler]

    Mason
    Ik trek even mijn wenkbrauw op maar grinnik dan. 'Sorry James, maar je bent niet mijn type.' Zeg ik dan. 'Maar laten we onze bezems ophalen en dan naar de try-outs gaan.' Ik sprint alvast naar boven. 'Wie het laatst bij de leerlingenkamer is is een drakenkeutel!' Roep ik grijnzend naar hem. Ik sprint snel naar boven, ik heb al een trap voorsprong. Ik spring behendig over een gat in de trap waar een treden mist en kom hijgend bij de leerlingenkamer aan. 'Fortunatis.' Hijg ik en het portretgat zwaait open. Snel ga ik naar binnen en klim op mijn bed, waar mijn nimbus 3000 ligt. Met de bezem in mijn hand loop ik het portretgat weer uit. 'Schiet eens op!' Roep ik grijnzend tegen James.

    Fred
    'Heb jij trouwens al iemand voor het bal?' Vraagt Lucy dan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, maar daar hoef ik me nu nog niet druk over te maken. Dat bal is pas over 3 maanden. Met wie ga jij dan?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Laten we trouwens zo even naar het zwerkbalveld gaan, de try outs van Griffoendor zijn zo. James is aanvoerder dit jaar! Gaan we kijken?' Ik kijk Lucy vragend aan. Ik wil zien hoe de try outs er eigenlijk aan toe gaan.

    Professor Stafler, schoolhoofd.
    Ik loop met Arissa naar de grote zaal. Daar aangekomen gaan we aan de lerarentafel zitten en ik schenk mijn beker vol met wijn. Daarna kijk ik even glimlachend de zaal rond, alle leerlingen zijn al aan het eten. Ik schep gebakken aardappeltjes op en neem een slok wijn. 'Hoe was uw eerste lesdag?' Vraag ik dan beleefd aan Arissa. 'Nog hele slimme leerlingen tegen gekomen?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    - Er staat trouwens nog steeds Ellison in de beginpost, :') -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [i'm sorry, ik verander het.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Kom op, Roos, ga nou,' zeurt Tess. Ze schud aan mijn arm waarmee ik probeer de vork waar een berg aardappelpuree op ligt niet te laten kantelen.
    'Oké, oké,' zeg ik. 'Maar laat me eerst even eten.'
    Tess glimlacht en kijkt me doordringend aan.
    'Ben je al klaar?'
    'Nee.'
    'Ben je nu klaar?'
    'Nee.'
    'Ben je-'
    'Tess, hou je mond.'
    Na zo'n vijf minuten sta ik op en loop richting de leerlingenkamer met Tess naast me. Ik klim door het portretgat en haal mijn Vuurflits 6 uit mijn hutkoffer. Ik heb een week geleden voor het laatst gevlogen, bij oma Molly en opa Arthur. Nu maar hopen dat het een beetje wilt lukken. Vorig jaar kwam ik net niet door de selecties heen, en ik ben vastbesloten om dit jaar wel in het team te komen.
    Samen met Tess stap ik weer door het portretgat heen, waarbij ik bijna tegen Mason aanbots.
    'Hey, Mason,' zeg ik. 'Jij gaat ook weer meedoen?'
    Wat een domme vraag. Natuurlijk gaat hij meedoen. Heeft hij gister nog gezegd en anders stond hij hier niet met een bezem in zijn hand.
    'Kom o-hop,' zegt Tess, van het ene op het andere been springend. Ik glimlach en kijk naar Mason.
    'Loop je mee?'


    -

    [ik wil niet heel vervelend zijn Wunjo, maar er staat geen vliegleraar bij de lerarenlijst]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }