• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik begin hard te lachen 'die mag je best vaak geven hoor' grijnzend kijk ik hem uitdagend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow dat weet ik maar deze keer maak ik het speciaal '' grinnik ik . '' Eigenlijk is het altijd al speciaal maar goed'' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik begin te grijnzen 'Krijg ik vanavond een voorproefje' knipoogend kijk ik hem aan. Ondanks dat ik moe was had ik best zin in een stevige vrijpartij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Misschien maar we hebben ook nog een kindje schat. En dat kindje is altijd heel snel wakker'' zeg ik . Ik begin te grijnzen . Ik heb echt zin in een vrij partij.. Dat kun je ook wel zien aan de tent die zich in mijn broek bevind.. Maar we hebben James weet je..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Hij heeft vanmiddag wat minder geslapen en zo te zien is hij aardig moe dus als we hem moeier maken slaapt hij fantastisch' zeg ik grijnzend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Weet je? ik dacht altijd dat Zayn de bad boy was maar ik heb me duidelijk vergist '' grinnik ik . Ik leg mijn hand op zijn boven been en ik wrijf er over. '' Maar goed . We maken hem moe '' grinnik ik . Ik weet precies hoe ik mijn kleine spruit moe krijg. Door met hem te gaan spelen . EN NEE NIET SPELEN OP DIE MANIER ! Maar gewoon met speelgoed wat ik dus net gekocht heb


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik kreun zacht en grijns even door Jim. 'hyperactief begin ik met James gte spelen die echt heel moe word. Na een kwartier vind ik het genoeg en leg ihem in de buggy Ik geef James een baby koekje zodat hij wakker blijft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' De tubbie familie gaat terug naar het hotel !!'' roep ik door het restaurant en ik grinnik . Ik betaal en ik loop naar buiten met die 30 tassen . Ik hou de deur open zodat mijn man en mijn kind eruit kan en ik loop naar het hotel.. Daar leg ik de dikke deken op de grond en ik leg al zijn speelgoed erop . '' Ga maar spelen kleine spruit '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Lachend maken we hem heel erg moe en naar een kwartier krijgt hij zijn ogen niet meer open. 'papa moe' mompelt hij . Grijnzend verkleed ik hem en leg hem in bed. 'trusten liefie' grijnzend loop ik naar Jim toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij hebt echt zin eh ?'' fluister ik in zijn oor als hij James in bed legt. Ik ga op bed zitten . Ik begin breed te grijnzen als hij naar me toe komt . Ik sta op en ik duw hem op bed. Ik begin hem te zoenen en ik maak zijn riem los


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Lachend knik ik naar Jim. 'ja ik heb er behoorlijk veel zin in' hij begint me te zoenen en onder voel ik al wat groeien. Ik voel hoe hij met mijn riem prutst en vol verlangen kijk ik hem aan. Dit keer was het zijn beurt om mij te verwennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik trek zijn schoenen van zijn voeten af en ik gooi ze ergens in de kamer. Niet veel later volgt zijn broek en zijn shirt. Ik wrijf over zijn boxer heen terwijl ik hem zoen . Daarna trek ik in een ruk zijn boxer naar beneden en kijk ik naar zijn mooie stijve lid. Ik trek zijn voorhuid naar achter en ik neem zijn lid in mijn mond. Ik lik met mijn tong over zijn eikel en ik geef hem een goede BJ


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik kreun zacht als hij mij uitkleed en voel hoe hij mijn voorhuid naar achter trekt en begint te likken enzo. Ik begin hard te kreunen en met mijn ogen dicht geniet ik ervan waardoor ik erg snel in zijn mond klaar kom. Nu zou de echte seks komen, ik was benieuwd of hij de spullen ging gebruiken of niet en of hij me zou gaan plagen nu ik zo'n hoge nood had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Sttt '' zei ik tegen Niall en ik zette mijn hand op zijn mond maar ik trok hem weer weg toen hij eraan begon te likken . Ik likte de restjes sperma van zijn lid weg en ik pakte iets uit de tas. Een viberator. Ik drukte hem aan en ik stopte het in zijn anus. Ik begon te lachen en haalde hem eruit. Ik ging onder hem liggen en ik wou dat hij me ging berijden . Berijden zoals een paard. Ik stootte in een keer in hem en ik stootte steeds harder en harder. '' Ow Niall you are so tight !'' kreun ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kreun zachtjes als hij een vibrator in mijn gat doet en kreun. Hij haalt hem eruit en gaat onder me liggen. Al snel stoot hij en ik duw met mijn gewicht zijn Jim in mijn gat en ik kreun hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan