• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

Rollen:

Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -

Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -

Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -

Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje

Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness

Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.

Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss

Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)

Zelfbedachte personages mogen ook!

Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema

Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:

Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean

Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:

Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

Stamboom:

Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)

Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

Invullijstje

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:

Veel Plezier!

Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.

praattopic
    Rollentopic

TOPIC 2!!!

[ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Faisean schreef:
    Mag ik een samenvatting? )

| Trein is gestopt, iedereen loopt naar de koetsen of eerstejaars naar de boten (; |

kindness is never a burden.

Teddy Lupin.
    Vic wierp Teddy een brutale blik toe. "Als prins Teddy mij er tenminste heen tilt." Ze woelde alweer door zijn haar. "Prins Teddy. Klinkt wel, niet? Dan koop ik een kasteel in Schotland, met 10 huiselfen, die ik natuurlijk met respect ga behandelen." Dat laatste voegde hij er snel aan toe. Hij wist hoe sommige meisjes dachten over het misbruik van huiselfen en wilde Vic voor zijn. "He Edward, daar is nog wel een koets over!" Ze wees naar een koets en Teddy begon net in de richting te lopen toen Hagrid hen vertelde dat hij nog een bootje overhad. Teddy keek Victoire aan, maar zij keek hem vragend aan, waarmee hij besloot dat hij moest beslissen. "Hmm. Ik denk dat we beter de koets nemen. We willen niet dat iemand denkt dat wij 'Hagrids lievelingetjes' zijn, of wel? En trouwens, moet jij de eerstejaars niet helpen?"

Mortensio Holmes.

Voorzichtig stapte hij, nadat Victoire en Teddy gepasseerd waren langs Roos. "Zie je misschien nog eens." Zei hij, ging even door Roos' haren en verdween in de drukte van de mensen die de trein uitkwamen. Hij vond onderweg Sadara, zijn '' vriendin''. Want ze hadden niet echt iets, teminste ze hadden elkaar nooit gevraagd. Zijn arm lag simpel om haar schouders, en hij keek even achter zich naar Roos en Albus. Hij keek weer voor zich uit, dit was ook zo iets. Hij mocht niet van iemand houden, behalve als het een slytherin was. Nou mooi niet dus, hij hield van Sadara, als wist hij niet of het wederzijds was.

Yeah, and people in hell want Slurpees.

Victoire Weasley.
    "Hmm. Ik denk dat we beter de koets nemen. We willen niet dat iemand denkt dat wij 'Hagrids lievelingetjes' zijn, of wel? En trouwens, moet jij de eerstejaars niet helpen?" Ik kijk Hagrid grijnzend aan. "Jaja. Eerste jaars! Eerste jaars hierheen!" Ik lachtte om Teddy's opmerking over het kasteel. "Voor nu moet je het doen met Hoggy Hoggy Hogwarts." Hagrid keek naar ons met een brede glimlach. "Ikzie jullie wel bij het k'steel." Ik knikte. "Eh, Teddy." Mijn wangen kleurden rood. "Wil je me straks meteen naar de ziekenzaal brengen? Dan is het meteen voorbij."

0,0% inspiratie.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Edgar schreef:
    (...)

| Trein is gestopt, iedereen loopt naar de koetsen of eerstejaars naar de boten (; |

(Nou, niet iedereen, de coupé met James, Mason, Sadara, Emma en Eloise moet hun gesprek nog afronden en uitstappen en zo... en ze hebben zich ook nog niet omgekleed :') )

Happy Birthday my Potter!

Teddy Lupin
    Teddy knikte. "Eerst naar het kasteel. Dan brengen we een bezoekje aan meneer Mikealson. Ik denk niet dat hij ooit al iemand op de eerste dag in zijn ziekenzaal heeft gehad." Hij grinnikte en opende de deur van de koets. Voorzichtig zette hij Victoire neer op de bank en ging toen tegenover haar zitten. Twee andere leerlingen van Huffelpuf stapten bij hen in de koets en niet veel later werden ze door onzichtbare wezens naar het kasteel van Hogwarts getrokken. Teddy maakte een kort praatje met de Huffelpuffers over de Klassenoudsten en over Zwerkbal. "Ga je dit jaar weer meedoen aan de try-outs, Vic? Vorig jaar was je een jager, niet?"

- I have no idea what I'm writing xd -

[ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 11:54 ]

Mason
    'Ik ben níét vernoemd naar mijn vader.' zegt James nadat ik het chocokikkerplaatje heb terug gegeven. Ik grijns en kijk even naar buiten, het kasteel komt steeds dichterbij en we hebben ons nog niet omgekleed. Op dat moment vraagt Eloise waar we ons moeten omkleden. 'In de trein, en we zijn er bijna dus eigenlijk nu.' antwoord ik. Op dat moment staat de trein stil. 'Accio hutkoffer.' mompel ik. De hutkoffer komt op me af vliegen en ik houd hem tegen met mijn handen, waarna ik even wankel. Dat ding is zwaar zeg. Ik trek mijn vest uit en haal mijn gewaad uit de hutkoffer. Nadat ik mijn gewaad aan heb getrokken kijk ik ongeduldig de coupé rond. 'Opschieten jullie, we missen het avondeten nog.' Zeg ik geïriteerd. Ik ga zitten en wacht op de rest.

Albus
    Ik staar de hele tijd uit het raam en let niet echt op waar Roos en Holmes het over hebben. Pas als de trein met een schok tot stilstand komt kijk ik op. Gelukkig had ik mijn gewaad al aan. Holmes gaat er al van door en ik stap langzaam de coupé uit. Ik ga snel achteruit voor Teddy, met Victoire in zijn armen. 'Zeg, Al, sinds wanneer hebben Vic en Teddy iets met elkaar?' vraagt Roos nadat Hugo de coupé uit is gestuiterd. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik zal het hem eens vragend.' zeg ik terwijl ik mijn hutkoffer en de lege kooi van Medeco pak. 'Kom je?' vraag ik glimlachend aan Roos.

Fred
    De trein staat opeens stil. 'Aah, we zijn er!' roep ik opgewonden. Ik trek als een speer mijn gewaad aan en pak mijn spullen. Zonder achterom te kijken stuiter ik de coupé uit en ren ik door de trein om als eerste bij de koetsen te zijn. Ik duik tussen de benen van een laatste jaars door en duw Albus aan de kant. Als ik eindelijk uit de trein ben zoek ik snel een koets en spring er in. Ik leg mijn spullen naast me neer en ga zitten. Hopelijk heeft Lucy me gevolgd.

Roxanne
    De trein staat stil, vlak na dat ik mijn gewaad aan heb getrokken. Vlug speld ik mijn aanvoerders badge op en pak mijn spullen. Domenique is niet zo spraakzaam geweest deze rit. Met mijn spullen in mijn handen sjok ik de coupé uit. Fatty ligt nog te snurken in zijn kooi. Ik loop naar de koetsen. Ik kijk even rond maar zie geen bekenden, alleen Fred. Zuchtend ga ik naast hem zitten en leg mijn spullen neer. Fred begint gelijk weer een verhaal te vertellen maar ik luister niet echt. Fred wacht meestal ook niet echt op een reactie, dus als je af en toe ''oh'', ''ja'' of ''inderdaad'' zegt denk hij al dat je luisterd.

Victoire Weasley.
    Teddy knikte. "Eerst naar het kasteel Dan brengen we een bezoekje aan meneer Mikaelson. Ik denk niet dat hij ooit iemand op de eerste dag in de ziekenzaal heeft gehad." Ik grinnikte. "En dan naar het feest. Ik heb inmiddels wel zin in wat." Teddy en de twee jongens uit Huffelpuf die er net bij kwamen zitten hielden een gesprek over de klassenoudsten, waarna het gesprek algauw overging naar zwerkbal. En toen werd ik er bij betrokken, nadat ik gewoon een beetje had zitten luisteren. "Ga je dit jaar weer meedoen aan de try-outs, Vic? Vorig jaar was je jager, niet?" Ik knikte. "Maar natuurlijk! Al denk ik wel dat of ik, of Catherine er wat rotzooi om gaat krijgen, aangezien we in hetzelfde jaar zitten en goed bevriend zijn." Ik keek ze een voor een aan, en mijn blik bleef wat langer hangen met Teddy. Onwillig deed hij me glimlachen.

Lucy Wemel
    De trein staat stil 'Aah we zijn er!' roept Fred opgewonden en ik schiet even in de lach.
    Als ik merk dat hij snel zijn gewaad aan trekt zijn spullen pakt en de trein uit rent doe ik het zelfde. Ik ren hem achterna wat nog moeilijk is door al die leerlingen die opgewonden de trein uit komen maar ik zal en moet samen met mijn neef in een koets zitten. Als ik hem al in een koets zie zitten stap ik bij hem in en grinnik.
    'Had je haast of zo?'

Teddy Lupin
    Victoire grinnikte. "En dan naar het feest. Ik heb inmiddels wel zin in wat." Teddy werd zich plots bewust van zijn knorrende maag. Hij had zin in eten. En hij wilde ook wel weten welke eerstejaars er bij Huffelpuf zouden komen. Lily en Hugo deden nu ook hun eerste jaar op Hogwarts. Hij hokte dat Lily bij Gryffindor zou terecht komen en Hugo misschien ook bij Gryffindor of bij Huffelpuf. Teddy knikte. "Ik ook." En startte vervolgens een gesprek over Zwerkbal met de Huffelpuffers. Hij vroeg of Vic opnieuw ging meedoen aan de try-outs en ze knikte. "Maar natuurlijk! Al denk ik wel dat of ik, of Catherine er wat rotzooi om gaat krijgen, aangezien we in hetzelfde jaar zitten en goed bevriend zijn." Teddy snoof. "Daar zouden ze niet om mogen zeveren. Als je een goeie jager bent, wat je ook bent, doet het er niet toe in welk jaar je zit en met wie je bevriend bent," zei hij en glimlachte naar Victoire die ook naar hem glimlachte. "En zo wel, dan krijgen ze met mij te maken." Hij knipoogde naar Vic.

Victoire Weasley.
    Teddy snoof minachtend. "Daar zouden ze niet om mogen zeveren. Als je een goeie jager bent, wat je ook bent, doet het er niet toe in welk jaar je zit en met wie je bevriend bent," Zei hij, en ik kreeg een glimlach terug. "En zo wel, dan krijgen ze met mij te maken." Het was de knipoog die me lichtelijk deed blozen. God, waarom deed ik dat de hele tijd, en waarom had ik er geen controle over? Ik keek naar buiten, en lachte zachtjes toen ik Fred en Lucy naar een koets zag sprinten. Hij zat net als mij in Ravenclaw, en ik vond het erg leuk om ook anderen dan mijn broer en zus van de familie in die afdeling te hebben. Ineens bedacht ik me iets. "Ik heb volgens mij nog een paar smekkies in mijn hutkoffer!" Ik opende hem, en zag dat er inderdaad nog een half-lege zak in zat. Ik liet de zak rond gaan, en stak daarna zelf een blauwe in mijn mond. "Hmm, bosbes."

Fred
    Lucy komt bij mij en Roxanne zitten. 'Had je haast of zo?' grinnikt ze. 'Nee, ik wou als eerste bij de koetsen zijn.' zeg ik met een brede grijns. De voorste koetsen zijn al weg, waarom gaat die van ons niet? Ik sta op om het kasteel beter te kunnen zien. 'Het ziet er wel mooi uit in het donker!' roep ik enthousiast. Ik kijk bewonderend naar het kasteel en ga dan weer zitten. Roxanne lijkt geïrriteerd, volgens mij heeft ze spijt dat ze bij mij is gaan zitten. 'He Roxy, als ik in het zwerkbalteam kom, krijg ik dan een chocokikker van je?' vraag ik grijnzend. Roxanne zucht. 'Je krijgt er ook één als je even je mond houd.' zegt ze wrang. Ik ga snel zitten en probeer stil te zijn. 'Spaar jij ook chocokikkerplaatjes?' vraag ik aan Lucy, nadat ik ongeveer 30 seconde stil ben geweest.

Lucy Wemel
    Ik kijk Roxanne aan die ik nog eens niet gezien had. 'Óh hey.' zeg ik en ik glimlach naar haar. 'Spaar jij ook chocokikkerplaatjes?' vraagt Fred nadat hij 30 seconden stil is geweest. 'Ja ik spaar ze ook, alleen heb er nog maar vijf.' zeg ik en ik kijk even naar buiten als de koets gaat rijden.
    'Ik heb best wel zin in het nieuwe jaar denk ik jullie?'

[Sorry beetje weinig inspi]

Teddy Lupin
    Teddy keek op toen Victoire zei dat ze nog smekkies in haar hutkoffer had zitten. Ze haalde de smekkies uit en opende het zakje, die ze rond liet gaan. Teddy nam één, en hoopte dat dat eentje met appelsmaak was. Hij wachtte tot de anderen hun smekkie hadden opgegeten. Eric, één va de Huffelpuffers, had één met broccoli, maar gelukkig at hij dat graag. De andere Huffelpuffer, een kleine, dikke jongen die Jason heette, had er één met marshmallow smaak. "Hmm, bosbes," zei Victoire toen ze haar blauwe in haar mond had gestoken. Nu was het Teddy's beurt. Hij verwachtte dat hij er één had met een slechte smaak en stak de smekkie in zijn mond. Meteen spuwde hij hem weer uit. "Rotte eieren," mompelde hij en lachte toen. Hij spuwde nog wat speeksel uit de koets omdat hij nog altijd de vieze nasmaak in zijn mond had.

[Mijn personages springen in als het feestmaal begint.]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!