• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason
    James staat ondertussen al in zijn boxer en Eloise in haar bh. Ik grinnik en kijk naar James. 'Sexy hoor.' Ik grijns. Ondertussen lopen er al bijna geen leerlingen langs de coupé, we zijn aan de late kant. Straks zijn de koetsen al weg en moeten we lopen. 'Schiet eens op.' zucht ik als James nog steeds in zijn hutkoffer aan het zoeken is. 'Rustieg. Sta iek hier leuk mijn bh te showen, wielen jullie alleen maar naar het avondeten. Iek ben belediegd,' zegt Eloise voor de grap met een zeer verontwaardigd gezicht, waarna ze knikt. 'Maar ja, iek ben klaar om te gaan.' Ik grinnik zachtjes. Eloise is best grappig. James is ook al klaar ondertussen. Ik pak mijn bezem en schuif de coupédeur open. De trein is ondertussen al leeg. 'Iedereen is al weg, en ik heb geen zin om te lopen. Dus zullen we al vast gaan?' zonder op antwoord te wachten loop ik alvast de trein uit, er van uit gaand dat iedereen me wel volgt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    BarnOwl schreef:
    Lucy Wemel
    Ik kijk Roxanne aan die ik nog eens niet gezien had. 'Óh hey.' zeg ik en ik glimlach naar haar. 'Spaar jij ook chocokikkerplaatjes?' vraagt Fred nadat hij 30 seconden stil is geweest. 'Ja ik spaar ze ook, alleen heb er nog maar vijf.' zeg ik en ik kijk even naar buiten als de koets gaat rijden.
    'Ik heb best wel zin in het nieuwe jaar denk ik jullie?'

    [Sorry beetje weinig inspi]


    Fred
    'Ja ik spaar ze ook, alleen heb er nog maar vijf.' antwoord Lucy. Ik grinnik. 'Ik heb er 30, ik raak ze steeds kwijt.' zeg ik schouderophalend. De koets is ondertussen al aan het rijden. 'Ik heb best wel zin in het nieuwe jaar denk ik jullie?' vraagt Lucy dan. Ik knik hevig. 'Ja! Vooral in zwerkbal ik wil in het team komen! En dan krijgt Ravenklauw de zwerkbalcup!' zeg ik enthousiast. Roxanne zucht. 'Ik dacht het niet Fred, Huffelpuf wint dit jaar.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, Ravenklauw is veel beter.' Vervolgens krijgen Roxanne en ik een discussie over welk team gaat winnen. 'Maar kom op Roxy, wij hebben de beste jagers, geef toe.' zeg ik dan. Roxanne schud haar hoofd. 'Die van ons zijn sneller, en onze wachter is beter.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ons zwerkbalteam is beter punt uit.' Roxanne zucht geërgerd. 'Dat zien we aan het eind van het jaar wel.'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 14:20 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ~ Dan kan niemand het verbieden, namelijk. Want de spiegel is niet vernietigd en dat is de enige manier waarop hij zijn ouders ziet ^-^
    En als er iets is wat je niet wil, moet je het zeggen. ~

    Victoire Weasley.
    "Anytime." Hij ging vervolgens meteen in op mijn voorstel. Hij liet me los uit de omhelzing en deed zijn toverstok terug in zijn zak."Prima! Dan is het een date." Hij knipoogde naar me en ik kreeg een brede glimlach. Ik bloosde hevig, en pakte vervolgens zijn hand vast. "Kom mee." Ik trok hem mee aan zijn arm naar de gang op de zevende verdieping. Ik liep driemaal langs de muur, en dacht, Een gezellig diner voor Teddy en mij. Een gezellig diner voor Teddy en mij. Een gezellig diner voor Teddy en mij. Ik opende mijn ogen, en daar was de deur. Ik pakte de klink beet, en opende de deur. Er stond een prachtig ingerichte kamer, met een heerlijk diner voor twee op tafel, inclusief kaarslicht. Ik liep de kamer binnen, en keek om me heen. "Wauw, dit is echt prachtig!" Ik draaide me om naar Teddy met een brede lach op mijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Voor mij is het goed, maar nu nog niet. Too soon. :Y) Anders is het nogal fucked up. De eerste dag van school al koekenbak. xd -

    Teddy Lupin.
    Victoire nam Teddy's hand vast. "Kom mee." Ze trok hem mee naar de gang op de zevende verdieping en terwijl Vic in trance wat deed voor een muur, leunde Teddy tegen de andere muur van de gang en wachtte af. Niet veel later verscheen de deur van de Room of Requirement en Victoire opende de deur. Teddy duwde zich af van de muur en volgde haar de kamer binnen, welke mooi was ingericht. In het midden stond een tafel voor twee. "Wauw, dit is echt prachtig!" Teddy knikte instemmend en glimlachte terug naar Victoire toen zij zich omdraaide met een stralende glimlach op haar gezicht. Teddy stak zijn arm uit. "Ma'am?"


    kindness is never a burden.

    -Sws niet nu. Dat is echt veel te snel 0,0 -

    Victoire Weasley.
    Teddy glimlachte naar me terug, en stak vervolgens zijn arm uit. "Ma'am?" Ik nam deze aan, waarna ik naar mijn stoel werd begeleid en daar plaats nam. Toen Teddy ook zat opende ik mijn schaal, waar een bord onder zat met een heerlijk uitziende maaltijdsalade, waar een gegarineerd stuk zalm naast lag. Verrast keek ik Teddy aan. Dat was mijn lievelingsmaaltijd, en de kamer leek zelfs te weten dat ik vegetarisch was, te zien aan de kleine stukjes vegetarische kip die in de salade zat. Benieuwd keek ik naar Teddy's bord, om te kijken wat hij voorgeschoteld had gekregen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edgar schreef:
    | Eerstejaars gaan met de boten (;
    Hagrid neemt ze normaal onder zijn hoede. |


    Ik heb weer eens een van mijn "slimmere buien".
    Ik heb hem aangepast.

    IsA20 schreef:
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~ jaar 1

    Zenuwachtig loop ik de trein uit.
    Ik heb deze reis niet veel gedaan. Het meisje dat ik eerst aansprak heeft me volkomen genegeerd. Ik ben maar in een lege coupé gaan zitten en heb met Freddie gespeeld. Een heel interessante reis in mijn uppie dus.
    Ik houd Freddie stevig vast terwijl ik kijk waar ik naartoe moet. Links en rechts lopen leerlingen luid kletsend dezelfde richting op. Ik besluit ze maar te volgen.
    Ik zie een jongen met blauw haar een meisje in zijn armen houden terwijl hij praat met een man. Mijn mond valt open. De man is twee keer zo groot als een normaal mens en zijn hoofd ziet er uit als een onverzorgde, zwarte struik met grijze sporen erin. Ik schrik als hij begint te praten.
    'Laa'ste jaar, Teddy. Gaat-ie voor 't diploma? Remus zou trots geweest z'n, Teddy. Weet 'k zeker!'
    De jongen glimlacht, hetzij niet van harte, en loopt door. Ik blijf staan terwijl ik met open mond naar de reusachtige man blijf staren. Is dat een reus?
    'Eerstejaars hierheen!' brult de reus. Trillend loop ik naar hem toe. Ik zie dat de meeste andere kinderen van mijn jaar met open mond naar hem staren. Iedereen, behalve een klein, roodharig jongetje dat hyper op en neer aan het springen is.
    'Ben jij nou Hagrid?' vraagt hij. De reus knikt.
    Het jongetje begint breed te grijnzen en begint tegen mij te praten. Ik denk tenminste dat het tegen mij is.
    'Hoi, ik ben Hugo. Heb jij er ook zin in? Ik hoop echt dat ik bij Griffoendor kom. Mijn ouders hebben er ook gezeten en mijn zus ook en daarom wil ik het graag. Maar in iedere afdeling zit wel familie, dus ik ben eigenlijk nooit de enige in één afdeling. Zeg, hoe heet jij eigenlijk?'
    Dit alles zegt hij binnen nog geen tien seconden.
    'Ik ben Alexander.' zeg ik. Dan begint Hagrid de reus keihard te roepen.
    'Iedereen hier, oké, dan motten jullie in die booties gaan zitten. Drie of vier per boot.'
    Zelf gaat hij in een krakkemikkig bootje zitten, dat meteen dertig centimeter dieper ligt. Zelf ga ik met Hugo, een klein, blond meisje, en het meisje uit de trein in een bootje zitten.


    -

    IsA20 went xBoselfje


    -

    Emma Anna Wood

    Ik liep bijna huppelend achter Mason aan. We gingen naar de koetsen, mijn favoriete deel van de reis. Ik pakte Jared bij zijn pols vast en trok hem vrolijk mee.
    Ik hoorde iemand uit mijn leerjaar zeggen: 'Dat Emma en Jared nog niks hebben'
    Iemand anders reageerde daar zuchtend op: 'Gelukkig niet, Jared is best knap...'
    Ik keek grinnikend naar Jared, hij leek niks door te hebben.
    Ik begon wat tegen hem te praten. 'Ik heb deze vakantie zo iets Cools geleerd! Het is een dreuzelsport, ze noemen het Hockey. Je speelt het in twee teams met een stick, dat is een stok met aan het einde een krul. Maar hoogstwaarschijnlijk ken jij het wel, want nou ja.. Niet beledigend bedoelt.. Maar je moeder' zei ik blozend. Ik vond het altijd awkward om over zijn dreuzelmoeder te praten. Omdat ik het niet kende, ik was opgevoed door twee tovenaars. Mijn moeder vertelde wel eens over de dreuzels, omdat ze een modderbloedje was. Oke, dat klonk heel gemeen. Niet?
    Ik zuchtte diep. We waren al aan gekomen bij de koetsen, yes dat werd tijd!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre
    Mijn blik verandert even in verdrietig als hij zegt dat ik een stereotype Slytherin ben het is misschien wel zo, maar hij weet de reden niet waarom het zo is.
    'Weet je he? Sommige mensen hebben het geleerd om een stereotype Slytherin te zijn om gemeen te zijn mensen te kwetsen en dat soort dingen, sommige doen het gewoon voor hun lol, om plezier te maken. Andere, andere doen het misschien door iets anders, misschien zijn ze onzeker en willen ze het wegwerken om andere zich minder te laten voelen en diegene te pesten.' Ik haal even diep adem. 'Diegene hebben spijt, maar durven geen sorry te zeggen, ook omdat ze het misschien dan weer doen, ze willen wel hulp, iemand die kan laten zien dat het niet nodig is om onzeker te zijn. Dus hou op over dat Stereotype Slytherin als je de reden niet weet. Maar bedankt dat je er over na wilt denken, en ik zal alles doen wat je zegt, ook al zit je een klas lager.' ik zucht even en ontspan me weer.


    Scorpius Hyperion Malfoy

    'Weet je he? Sommige mensen hebben het geleerd om een stereotype Slytherin te zijn om gemeen te zijn mensen te kwetsen en dat soort dingen, sommige doen het gewoon voor hun lol, om plezier te maken. Andere, andere doen het misschien door iets anders, misschien zijn ze onzeker en willen ze het wegwerken om andere zich minder te laten voelen en diegene te pesten.' stort ze dan uit. Ik kijk aar stomverbaasd aan als ze verder gaat. 'Diegene hebben spijt, maar durven geen sorry te zeggen, ook omdat ze het misschien dan weer doen, ze willen wel hulp, iemand die kan laten zien dat het niet nodig is om onzeker te zijn. Dus hou op over dat Stereotype Slytherin als je de reden niet weet. Maar bedankt dat je er over na wilt denken, en ik zal alles doen wat je zegt, ook al zit je een klas lager.' Als ze ophoud, houd ik mijn hoofd lichtjes schuin en kijk haar schattend aan, geen enkele emotie op mijn gelaat. Ik was er goed in, maar de appel valt niet ver van de boom. 'Wat is je reden dan?' vraag ik voorzichtig, nieuwsgierig als ik was. 'Het spijt me, dat was er uit zonder dat ik het wilde, je hoeft er niet op te antwoorden. En ik heb gekozen het niet te zijn, enkel en alleen om te laten zien dat we niet allemaal slecht zijn.'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Roos Wemel ~Griffoendor ~ 3e jaar

    'Geen idee, ik zal het hem eens vragen.' zegt Albus 'Kom je?'
    'Ik weet niet hoor, maar ik sta hier half in het gangpad en jij nog achter in de coupé. En dan zeg jij dat ik moet komen?' zeg ik lachend. Ik stap de gang op en laat me meevoeren met de massa. Ik zie dat Hugo al druk tegen een klein jongetje met sproeten aan het kletsen is en lach. Stiekem heb ik een beetje medelijden met zijn "gesprekspartner".
    Ik kijk niet of Albus achter me aankomt en zoek een lege koest. Vol. Vol. Vol...
    'Hey, Al, kan jij er een vinden die nog leeg is?' vraag ik.


    -

    Milan Robbert Wood
    Liam, Max en ik lopen op ons gemak naar de koetsen.
    'We kunnen daar nog zitten!' zei Max enthousiast en liep driftig door naar de koets. Liam en ik keken elkaar schouderophalend aan. Ik aaide Sunny, die op mijn schouder zat, over haar vacht.
    Liam zuchtte en ik volgde zijn blik. Emma. 'Snel weg hier, voordat Max het ziet!' zei Liam en we wandelde naar Max toe.
    'Dude, er is een nieuw Frans meisje!' zei Max enthousiast. Ik keek hem fronzend aan. Waar kwam dit opeens vandaan? Ik had een keer een Frans vriendinnetje gehad en nu dacht Max dat ik alleen maar op Franse meisjes viel.
    'Wat maakt mij dat nu weer uit. Ik houd me liver bezig met zwerkbal'
    'Jaja, vast!' zei Max grijnzend. Ik keek naar buien, er waren nog veel leerlingen een koets aan het zoeken. Ik zag Roos ook nog zoeken. Ik keek haar glimlachend aan en zwaaide naar haar.
    'Zozo? Een Weasley! Niet verwacht, mate' zei Max grijnzend. Ik zuchtte diep en keek Liam aan. Liam was te druk bezig met het lezen van zijn zwerkbaltijdschrift en besteedde verder geen aandacht aan ons.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Lucy Dacre
    Ik lach om Fred die heftig knikt als ik vraag of ze zin hebben in het nieuwe schooljaar. 'Ja! Vooral in zwerkbal ik wil in het team komen en dan krijgt Ravenklauw de zwerkbalcup!' Ik glimlach. 'Ík dacht het niet Fred, Huffelpuf wint dit jaar,' zegt Roxanne en dan begint er een discussie over wie zal kunnen winnen. 'Nee Ravenklauw is veel beter, maar kom op Roxy wij hebben de beste jagers, geef toe.' zegt Fred. 'Die van ons zijn sneller, en onze wachter is beter.' en dan zegt Fred nog 'Nee ons zwerkbalteam is beter punt uit.' Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden van hun discussie, maar toch besluit ik om even mee te doen.
    'Nee, Griffoendor is beter, ze hebben de beste spelers en natuurlijk hebben ze mij!'


    Maerwynn Dacre
    Ik had niet verwacht dat hij die vraag zou stellen. 'Het spijt me, dat was eruit zonder dat ik het wilde, je hoeft er niet op te antwoorden. 'Wat is je reden dan?' vraagt hij voorzichtig 'En ik heb gekozen het niet te zijn, enkel en alleen om te laten zien dat we niet allemaal slecht zijn.'
    Twijfelend sta ik hem even aan te kijken. 'Wel uhm,' ik kijk even naar het raam de station op en zachtjes vervolg ik. 'Ben beetje onzeker.'
    Ik kijk hem weer aan.

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    Ik kijk om me heen en zie dan dat Milan vanuit een koets naar me zwaait. Naast hem zitten nog twee andere jongens, waarvan een naar mij begint te wijzen.
    Ik voel me een beetje ongemakkelijk. Dan zie ik links en rechts koetsen wegrijden en besluit dat ik het beter gewoon kan vragen. Ik haal diep adem en loop op de koets af. Ik trek het deurtje open en vraag: 'Kunnen Albus en ik hier nog bij komen?'
    Ik zie dat een van de jongens grijnzend naar Milan kijkt. Ik zucht. Ik heb al een flauw vermoeden waar ze het net over gehad hebben.


    -

    Albus Severus Potter
    Ik loop achter Roos aan, die een lege koets aan het zoeken is. Alles is vol. 'Hey, Al, kan jij er een vinden die nog leeg is?' Vraagt ze dan aan mij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, alles is vol.' Op dat moment loopt Roos weg naar een koets en ik ga snel achter haar aan. In de koets zitten Milan en zijn vrienden. 'Kunnen Albus en ik hier nog bij komen?' Vraagt Roos. Ik sta er een beetje verlegen bij. Ze willen vast niet dat wij erbij komen, maar anders hebben we geen koets.

    Mason Joe Stafler
    Emma en Jared lopen al achter me aan en ik spring snel in een koets. De laaste die nog leeg is. Ik kijk om me heen en zie al koetsen vertrekken. 'Schiet eens op.' mopper ik. Ondertussen begint het te regenen. Ik zucht. 'Gadver.' mompel ik. Het gaat steeds harder regen en mijn haar word ondertussen klets nat, en als ik ergens een hekel aan heb is het dat mijn haar verpest word. Ik haal mijn hand door mijn haar en zucht.

    Fred Wemel
    'Nee, Griffoendor is beter, ze hebben de beste spelers en natuurlijk hebben ze mij!' zegt Lucy dan. Ik zucht. 'Je weet nog niet eens zeker of je er in komt, de selectie is nog niet eens geweest.' Ik voel een druppel op mijn hoofd, jakkes, het gaat regenen. Er komen steeds meer druppels en dan plenst het van de regen. 'Neee!' roep ik. We komen ondertussen steeds dichterbij Zweinstein. 'Schiet eens op, stomme koets.' mopper ik terwijl ik de regendruppels uit mijn haar schud.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Milan Robbert Wood
    'Kunnen Albus en ik hier nog bijkomen?' vroeg Roos aan me.
    Ik knikte. 'Natuurlijk'
    In mijn ooghoek zag ik Max grijnzen en schopte hem. Een zachte kreun verliet zijn mond.
    Liam keek op van zijn tijdschrift en begroette Roos en Albus. 'Hey, ik ben Liam als je dat was vergeten. Dat is Max, hij is nogal apart dus niks van hem aantrekken. En Milan kennen jullie. En Oja! Dat is Sunny, de uil van Milan' vertelde Liam vrolijk.
    'Zo apart ben ik helemaal niet!' protesteerde Max en legde zijn armen mokkend over elkaar.
    'Als je verliefd bent op de zus van je beste vriend, klopt het niet precies. En ook als Milan of ik maar tegen een meisje praat, denk je dat het onze vriendin is' zei Liam grinnikend.
    Ik richtte me tot Albus en Roos. 'Niks van aantrekken, ze sporen niet echt en ze kibbelen nog wel even door' zei ik glimlachend.

    Emma Anna Wood
    Mason gaat in de laatste lege koets zitten en ik volg hem. Ondertussen heeft het weer besloten om ons een lekker nat te laten regenen. Ik zuchtte en keek ongeduldig waar de rest blijft.
    'Gatver' mompelde Mason. Ik lachte om zijn opmerking en vooral zijn gezichtsuitdrukking. Het begint steeds harder te regenen en ik zoek iets van een tas om boven mijn hoofd te houden. Maar ik kom er al snel achter dat we onze bagage niet mee hebben.
    'Kunnen ze niet opschieten? Mijn make-up loopt uit' zuchtte ik geërgerd. 'En is er geen spreuk die ons droog kan houden'


    My mom says I'm pretty, so fuck you