• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Olympus went Valdez]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maerwynn Dacre
    Ik leun tegen het raam aan en kijk weer naar de voorbij razende landschappen, het is mooi en langzaam droom ik weg, geen leuke dromen zoals ik ze zou willen hebben. Maar dromen over leerlingen op Hogwarts die ik heb vernederd, pijn heb gedaan en heb gekwetst alleen maar omdat ik onzeker voel over mezelf.
    Al vele malen heb ik er over na gedacht om te zeggen dat het me spijt, maar het lukte me niet, ze zouden me toch niet geloven en ze haten me toch.
    Waarom dan sorry zeggen? en misschien zouden de Slytherins mij dan de rug toekeren.
    Ik schud even zachtjes mijn hoofd en kijk glimlachend naar Scorpius.
    'In welke vakken was jij ook al weer goed in Scorpie?' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:05 ]

    Catherine Gabriëlle Yorkwill

    Hij knikt opgewonden. 'Ja! Ik wil heel graag zoeker worden en ik heb de hele zomervakantie getraind!' zegt hij enthousiast. 'Mijn vader was drijver in het zwerkbalteam en mijn moeder was jager. En mijn zus Roxanne is aanvoerder van het zwerkbalteam van Huffelpuf.' Hij stopt even en komt op adem. 'Ik wil dus ook in het zwerkbalteam komen.' Hij glimlacht. Dan gaat de coupédeur open en staat daar een rood-harig meisje staan (waarschijnlijk ook een Wemel). 'Uhm hey, mag ik hier bij komen zitten?' vraagt ze vriendelijk. 'Tuurlijk!' zegt Fred. "Of course" mompel ik. "Smekkie?" ik steek de zak uit naar het meisje en Fred. "O trouwens ik ben Catherine" zeg ik tegen het meisje.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Teddy Lupin | Huffelpuf | Zevende.
    Victoires wangen kleurden rood en in zijn hoofd riep iemand luidkeels 'Yes!'. Ze zou niet blozen mochten zij en Teddy gewoon vrienden zijn in haar ogen. "D-dankjewel." Ze lachte verlegen, terwijl Teddy heftig knikte,"Ik meen het hoor." Vervolgens vroeg Victoire of Teddy haar straks naar de ziekenzaal wilde brengen. Teddy wist even niet waarom ze dat vroeg, maar toen ging er een belletje rinkelen. Zijn ogen werden groot en kon zichzelf wel op het hoofd slaan, voor de tweede keer vandaag. "Oh, het spijt me zo, Vic! Ik wist niet dat je was gevallen. Ik dacht dat ik je op de zetel had geduwd. Oh Merlijns baard, het spijt me verschrikkelijk." Teddy boog door zijn knieën om Vics enkel te bekijken. Die zat wat dik en Teddy's schuldgevoel werd met de seconde groter. "Zo kan je niet lopen. Laat mij maar." Hij plaatste zijn ene hand onder haar knieën en zijn andere hand op haar rug en bracht Vic terug naar de coupé, waar Cat en Fred nog steeds zaten. Er was een derde persoon bijgekomen, die Teddy vaag herkende als Lucy. "Zullen we een andere coupé zoeken?"


    kindness is never a burden.

    Mortensio Duran James Holmes \\ Klassenoudste Hufflepuf.

    Een beetje afwezig had ik naar buiten gekeken tot ik roos haar stem hoorde, of iemand haar hutkoffer wou pakken. Rustig stond ik op, en haalde zonder enige moeite de hutkoffer uit het rek. Waarna ik die aan haar aan rijkte. "Alsjeblieft. Roos." zei ik vriendelijk en ging weer zitten. Omkleden hoefde ik niet meer te doen, dat had ik al gedaan. Eigenlijk wist ik nog steeds niet goed waarom ze mij als klassenoudste van hufflepuf hadden gekozen. Ik was totaal niet als de andere, mijn ouders waren Slytherin's geweest. Eigenlijk mijn hele famillie, en ik had al genoeg schande over mijn famillie af geroepen door in hufflepuf ingedeeld te worden. Maar zelfs dat was nog niet genoeg geweest, ik was een buitenbeentje, omdat ik altijd blij was. "Ik zie jullie zeker niet meer de rest van het jaar." Zei ik zacht, Verlegen en haast bang.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    Ik kijk op als Holmes opstaat. Hij pakt mijn hutkoffer moeiteloos uit het rek en geeft hem aan mij. 'Alsjeblieft. Roos.' zegt hij en gaat weer zitten.
    Vervolgens rommel ik in mijn koffer totdat ik een zwarte mantel te pakken heb. Ik trek mijn vest uit, prop dat ik de koffer en trek mijn gewaad aan. Ik ga weer zitten en kijk naar de personen in de coupé. Hugo zit met zijn neus tegen het raam, Albus kijkt de andere kant op en Holmes... Hij heeft een uitdrukking op zijn gezicht die ik niet meteen kan plaatsen.
    'Ik zie jullie zeker niet meer de rest van het jaar.' zegt hij dan zacht. Hij klinkt verdrietig. Ik klop hem onhandig op zijn arm. Geen idee waarom ik dit doe.
    'Wat is er dan?' vraag ik met mijn meest zorgzame stem. Ik bedenk me hoe apart dit eruit zou moeten zien. Een net dertienjarig meisje probeert een op zijn minst zestienjarige te troosten. Ik zend Albus een help-me-blik en kijk dan weer naar Holmes.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 16:34 ]


    -

    -Je hebt mijn stille hint begrepen (prinsessenhouding) *O*-
    Victoire Weasley.
    Eerst snapte hij niet waarom, maar toen werden zijn ogen groot. "Oh, het spijt me zo, Vic! Ik wist niet dat je was gevallen. Ik dacht dat ik je op de zetel had geduwd. Oh Merlijns baard, het spijt me verschrikkelijk." Teddy bekeek mijn enkel. "Zo kan je niet lopen, laat mij maar." Hij tilde me op in de prinsessenhouding, en mijn wangen kleurden weer lichtelijk rood. "Het geeft niet." Hij liep met me naar de coupe, waar nu al drie mensen zaten. Ik bedacht me nu dat Fred en Lucy mij in deze houding met Teddy zagen. Maar op het moment kon het me niks schelen. "Zullen we een andere coupe zoeken?" Ik knikte, en sloeg mijn armen om mijn nek, en dat was niet alleen voor ondersteuning. Mijn ogen haakten in de zijne, en ik vond het erg moeilijk om weg te kijken van zijn prachtige, groene ogen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin | Huffelpuf | Zevende.
    Het was een hele opgave op een lege coupé te zoeken, aangezien de trein al was vertrokken en alle eerstejaars tot laatstejaars de coupés in beslag hadden genomen. Victoire had haar armen een tijdje geleden om Teddy's nek geslagen en Teddy begon haar gewicht te voelen in zijn pap-armpjes. Het was niet dat Vic zwaar was of zo, integendeel. Teddy had gewoon geen spieren. Toen hij voorbij een coupé liep, waarin niemand zat maar waar er wel een hutkoffer instond, stopte hij en opende de deur. Hij zette Vic voorzichtig neer op de bank, waardoor haar gezicht heel erg dicht bij de zijne kwam. Teddy vond haar blik en even bleef hij haar aanstaren, waarna hij zijn blik afwendde en tegenover Vic op de bank plaatsnam. "Hoe uh- gaat het met je enkel?"


    kindness is never a burden.

    {Ideas --> Fortunatis
    Ik post snel wat}


    Tijd voor koffie.

    Victoire Weasley.
    Nergens waren lege coupe's te vinden. Uiteindelijk vonden we toch eentje, waar alleen een hutkoffer stond die iemand waarschijnlijk had laten staan om naar zijn vrienden te gaan. Toen Teddy me neer zette kwam zijn gezicht erg dichtbij de mijne. Mijn blik schoot zonder dat ik het wilde snel naar zijn lippen. Zoals ik wel kon verwachten zette hij me gewoon neer en ging zitten op de stoel tegenover me. Ik verwachtte veel te veel. Het was alleen ik die Teddy leuk vond. Houdt dat in gedachten, Victoire. "Hoe uh-gaat het met je enkel?" Ik keek ernaar. "Nu alweer wat beter." Ik keek hem weer aan, en ik raakte gefascineerd door de typische trekjes in zijn gezicht. De speelse blik in zijn ogen, de piekende blauwe haren en de scheve glimlach die bijna altijd op zijn gezicht te vinden was. Daar voelde ik me door aangetrokken. Ik voelde me zo... raar. Van alle jongens in heel Hogwarts hadden mijn gedachten Teddy Lupin uitgekozen, die praktisch een neef- nee, bijna een broer voor me was.

    -Zo, een beetje aangepast. Anders rukt Victoire voor je het weet zijn ogen nog uit zijn kassen van bewondering.-

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mortensio Duran James Holmes \\ Klassenoudste Hufflepuf.

    Haast geschrokken kijk ik op. "Oh gewoon, de lessen zijn nog saaier in de laatste jaren dan ze ooit waren, je mag geen ongein trappen en al dat gezeur." Zucht ik zacht. Ik voelde me haast ongelukkig nu ik me bedacht dat ik terug ging naar een jaar elende, goede cijfers en boze ouders. " Het is gewoon een beetje ingewikkeld, Roos. Iedereen uit mijn famillie zat in Slytherin, ik ben de eerste volbloed daar uit de familie die dat niet ziet. Ik ben zeg maar het zwarte schaap." Ik keek haar met een zwak glimlachje aan. "Maar genoeg over mij.-" Zei ik snel. " Ik hoop dat ik jullie eens betrap in de gangen." Ik greens. "Niet dat ik dan straf zou geven of zo hoor." Ik grinnikte zacht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Scorpius Hyperion Malfoy

    Ze blijft een tijdlang stil tot ze vraagt wat mijn beste vakken waren. Aan één ding ergerde ik me echt dood en dat liet ik merken ook. Mijn gezicht vertrok. "Noem. Me. Niet. Scorpie," grom ik tegen haar met opeen geklemde kaken. Ik kan er niet tegen als ze me zo noemen. Zo voel ik me klein of een troetelbeest wat ik totaal niet ben. Ik herstel mezelf en geef haar antwoord op haar vraag. "Toverdranken, Bezweringen en Verweer tegen zwarte kunsten jij?" vraag ik direct en resoluut. Ik kan veel verdragen, maar als ze me Scorpie gaan noemen, dan vil ik iedereen in de buurt zowat levend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maerwynn Dacre

    Ik grinnik door zijn reactie op Scorpie. 'Sorry ik plaagde je maar, mag dat niet? Het spijt me als je nu boos bent.' Hij vertelt wat zijn beste vakken zijn en vraagt welke die van mij zijn.
    'Transfiguratie en Bezweringen. Jij wilt me zeker niet bijles geven voor Verweer tegen de zwarte kunsten? ik ben daar echt heel erg slecht in, tenminste als je niet boos op me bent' vraag ik en ik probeer zo lief mogelijk te glimlachen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:51 ]

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre

    Ik grinnik door zijn reactie op Scorpie. 'Sorry ik plaagde je maar, mag dat niet? Het spijt me als je nu boos bent.' Hij vertelt wat zijn beste vakken zijn en vraagt welke die van mij zijn.
    'Transfiguratie en Bezweringen. Jij wilt me zeker niet bijles geven voor Verweer tegen de zwarte kunsten? ik ben daar echt heel erg slecht in' vraag ik en ik probeer zo lief mogelijk te glimlachen.


    Scorpius Hyperion Malfoy


    "Sorry ik plaagde je maar," zegt ze dan verontschuldigend. Ik geef haar een waarschuwende blik en grom dan. "Transfiguratie en bezweringen, Jij wilt me zeker niet bijles geven voor Verweer tegen de zwarte kunsten? ik ben daar echt heel erg slecht in," vraagt ze dan. Ik houdt mijn hoofd schuin en denk na terwijl ze lief naar me glimlacht. "Jij ben zo een stereotype Slytherin, maar ik zal het overwegen op voorwaarde dat je me nooit meer Scorpie noemt, en je doet wat ik zeg. Je moet ook rekening houden dat ik een jaar jonger ben, dus ik een klein beetje achtersta," zeg ik dan. Mijn vader is ooit een kei geweest in zwarte kunsten, ik in het verweer ervan, perfecte tegenpolen, maar ik oefende wel veel met hem.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maerwynn Dacre
    Mijn blik verandert even in verdrietig als hij zegt dat ik een stereotype Slytherin ben het is misschien wel zo, maar hij weet de reden niet waarom het zo is.
    'Weet je he? Sommige mensen hebben het geleerd om een stereotype Slytherin te zijn om gemeen te zijn mensen te kwetsen en dat soort dingen, sommige doen het gewoon voor hun lol, om plezier te maken. Andere, andere doen het misschien door iets anders, misschien zijn ze onzeker en willen ze het wegwerken om andere zich minder te laten voelen en diegene te pesten.' Ik haal even diep adem. 'Diegene hebben spijt, maar durven geen sorry te zeggen, ook omdat ze het misschien dan weer doen, ze willen wel hulp, iemand die kan laten zien dat het niet nodig is om onzeker te zijn. Dus hou op over dat Stereotype Slytherin als je de reden niet weet. Maar bedankt dat je er over na wilt denken, en ik zal alles doen wat je zegt, ook al zit je een klas lager.' ik zucht even en ontspan me weer.