• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    ik knik . '' Dat is wel leuk ja . Maar dat kunnen we beter doen als hij een paar maanden oud is . '' glimlach ik en ik geef James en klein kusje op zijn hoofdje. '' Hij is zo schattig ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik. "Ik vind het zo zielig voor Jasmine kunnen we niet iets leuks voor haar doen, volgens mij heeft ze het niet zo breed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maar ze kan niet anders Niall .. Ze wilt haar school afmaken.. '' zeg ik zachtjes. ik heb mijn diploma gehaald trouwens ! Ik glimlach naar Niall . '' Misschien moeten we haar even met rust laten . Het is niet makkelijk om je kind weg te geven''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik zuchtend " maar als ze jarig is wil ik wel een feest voor haar teven en als ze geldproblemen krijgt wil ik haar helpen" zeg ik eigenwijs. " ik weet dat ze het moeilijk heeft maar ik wil haar helpen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' ik weet het Niall . Maar het komt wel goed'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en wieg James zachtjes heen en weer. Ik druk zachtjes een kusje op zijn hoofdje en zie zijn armpjes en voetjes heen en weer spartelen waardoor ik glimlach. Als zijn flesje op is leg ik een doekje op mijn schouder en leg hem over mijn schouder zodat hij een boer kan laten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het ziet er zo schattig uit. '' Ahww hij moet een boertje laten '' grinnik ik . Nadat ik dat gezegt had liet hij geen boertje maar een BOER ! Ik begon hard te lachen . '' Je lijkt precies op je vader '''grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen om James zijn harde boer en leg hem weer in mijn armen en zie hem glimlachen. " kijk dan hij lacht" roep ik uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Duuh hij lacht omdat hij jou grappig vind '' glimlach ik . Hij heeft mooie blauw/groene ogen . Precies een mix van die van ons


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin weer te lachen." Pff ik ben gewoon grappig" ik zie James nieuwsgierig naar me kijken en til hem een beetje op en voel zijn handje mijn vinger pakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kijk hij houd van je babe '' glimlach ik . Ik pak mijn mobiel en ik maak snel een foto van de hand en de vinger . '' Die komt op onze kamer te hangen '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uk glimlach even ' papa houd ook van jou kleine Horan' ik drul een kusje op zijn bol en geef hem aan Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Glimlachend neem ik James over . Opeens kotst hij over me heen .. Ik trek een vies gezicht en ik loop naar boven om hem een nieuw rompertje aan te trekken. Zelf trek ik ook een nieuw shirt aan en ik maak zijn mondje schoon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even als James kotst en help hem wat schoon te maken. Twitter stind vol van de bruiloft en James. Ik was blij dat James lekker in zijn kamertje kan enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kom Niall we gaan hem in bad doen '' zeg ik giechelend en ik pak het bad . ik doe er lauw water in zodat hij niet verbrand . '' Jij mag hem wassen '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik