• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete David Johnson
    Ethan zegt dat hij geen idee heeft van of dit iedereen moet zijn dus ik haal mijn schouders maar op.
    Ik zie hem ergens over twijfelen waarop ik een wenkbrauw op haal maar uiteindelijk vraagt hij me waarom ik hier ben. Ik denk snel na, wat moet ik zeggen?
    'Ik ben homo en durf er niet voor uit te komen?' nee. Dan kan ik het wel vergeten hier.. iedereen zal me vies vinden en niemand zal nog bij me in de buurt willen zijn.
    "Ik heb last van faalangst" mompel ik uiteindelijk maar. Het is niet helemaal gelogen.. ik heb last van faalangst, maar dat alleen maar als het over het 'uit de kast komen' gaat..

    Laurinda Pearl
    'Oké. Andere vraag, Je favoriet eten?' Favoriet, ik hield van zo veel. In tegenstelling tot sommige anderen was ik een heel erg makkelijke eter.. "eehm... ik lust zo veel.. Ik heb niet echt een favoriet geloof ik. Jij?"
    En ik kijk toe hoe het meisje naast me haar haren los maakt en er een vlecht in maakt. Mijn haartjes hingen gewoon altijd los. Ik had zelf een hekel aan dat getrek in mijn haren de hele tijd. Alles zakte uit en moest 10 keer opnieuw gedaan worden. Nee geef mij maar lekker simpel.


    Dena Fields

    'Ik ook!' riep ik verbaasd uit. 'Dat is zo vet!' Op dat momenten kwam mevrouw Sharp binnen. 'We gaan zo, gaan jullie je langzaam klaar maken?' We stemden alle twee in en direct verdween ze weer. Ik keek Laurinda even aan. Ik wist niet of zij nog iets moest doen of niet. Ik was in ieder geval klaar. Dus dat was wel fijn. 'Dus, ik ben klaar. Moet jij nog iets doen?' Ik liep naar het raam en keek naar buiten. Het raam keek uit op de achterkant, maar toch zag ik dat mevrouw Sharp met het hondje weg liep. Het was zo'n schattig hondje! 'Laat maar, ze gaat de hond uitlaten. We hebben nog zo'n tien minuten,' gokte ik en liep naar de deur. 'Zullen we naar onderen gaan, kijken of de rest de groepen al weet.'

    Ethan Brooks

    'Ik heb last van faalangst,' mompelde Pete kleintjes en direct trof mij dat als een speer. Niet iedereen hier was agressiev of gewelddadig, maar er waren ook mensen die net zoals mij last hadden van onzekerheid of iets. 'Faalangst,' herhaalde ik. 'Wat vervelend.' Het klonk niet sarcastisch. Eerder medelevend. Ik hupte van mijn ene been op het andere en ik wide mijn backpack af doen, maar dan zouden ze juist naar onderen komen. Dus ik besloot hem op te houden. Ach, zo zwaar hij toch niet.

    Anna Sharp [> Vooral voor Abigail en Loki, evt ook voor James.]

    Ik hield van de kou -daarom stond het huis hier- maar ik was toch blij om weer de warmte van het huis te voelen. Ik opende de deur en het hondje rende direct naar binnen. Ik glimlach verscheen op mijn gezicht. Het hondje voelde zich hier nu al thuis en hoeveel baasjes er ook waren, hij hield van ze allemaal. Ik deed mijn snowboots uit en liet ze op de deurmat staan. In de kamer hadden zich al meerdere mensen verzameld. 'Dat is mooi,' liet ik hen weten en glimlachte breed naar hen. 'Ik ga even de rest halen,' deelde ik hen mede. Ik wilde net op de deur van Abigail kloppen toen ik zag dat de naam was doorgekrast. "James Yaser" stond er nu in een mooi handschrift. Ik sloot mijn ogen even en keek toen naar de andere kant. "Abigail Pierce" stond daar op de deur. Ik klopte op Abigails' deur -waar nu James op stond- maar niemand deed open. Ik wendde me tot James' deur -waar nu Abigail op stond-. De deur ging open ik zag de twee nieuwe eigenaren er waren: Abigail en Loki. 'Abigail,' begon ik. 'Sinds wanneer slaap jij hier?' Ik voelde dat ik nu al kwaad begon te worden, maar ik kon het nog vrij goed overschaduwen door rust.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik verveel me dus ga me nagels maar lakken :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Denise Kate Parks
    Hij zegt dat hij hier is voor psychische problemen en ik knik zachtjes.
    Dan zegt hij vergeten te zijn zich voor te stellen waarna hij zich voorstelt,
    ''Ik ben Bradley, maar je mag me ook gewoon Brad noemen" zegt hij dan.
    "Oke.. ik ben Denise" zeg ik dan maar zacht, het is wel zo netjes je voor te stellen als een ander dat ook doet.. toch?
    ''Ik probeer je niet te intimideren of te kwetsen oke?'' zegt hij na een korte stilte. Kort kijk ik op naar hem, hij kijkt ook naar de grond. Een zwak glimlachje verschijnt en verdwijnt ook meteen weer op mijn gezicht.
    "Ik.. het is niet jou schuld" mompel ik zacht "Ik heb nogal.. problemen met vertrouwen'' zeg ik vervolgens bijna onhoorbaar. Ik ga hem niet vertellen dat ik jongens en mannen niet vertrouw, dan gaat hij helemaal vragen waarom en datsoort dingen.. ik heb geen zin hem te moeten vertellen dat mijn vader me zes jaren lang heeft verkracht en aangerand en mijn moeder vermoord heeft.. en dat hij over een paar maanden voorwaardelijk vrij komt.. Daar ben ik echt bang voor, wat als hij me gaat opzoeken? Straks vind hij me.. dan kunnen ze voor mij al een graf gaan graven en een kist kopen, dat weet ik zeker. ik ben echt bang voor mijn vader.. Bij de gedachte dat mijn vader binnenkort vrij komt springen de tranen in mijn ogen, verwoed probeer ik ze te verbergen..


    Bradley Miles
    'Oke... Ik ben Denise' zei ze zacht. 'Mooie naam' zei ik vriendelijk. Ze keek me even aan, een zwak glimlachje kwam op haar gezicht en verdween vervolgens ook weer. 'Ik... Het is niet jouw schuld' mompelde ze zacht. 'Ik heb nogal... problemen met vertrouwen' zei ze vervolgens. Het was bijna onhoorbaar. Het bleef een tijdje stil en ik begon me ongemakkelijk te voelen. Zeker toen ik zag dat er tranen in haar ogen stonden. Ik kreeg er een brok in mijn keel van. 'Als er wat is, dan wil ik er wel voor je zijn, oké? Ik help graag en ik vind het vervelend als je verdrietig bent. Meisjes als jij zouden niet moeten huilen' probeerde ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen. Ik vond haar eigenlijk nu al wel aardig, ze kwam vriendelijk over en ik merkte gewoon dat ze probeerde open te zijn. Het was ook te merken dat ze dat moeilijk vond. Des te meer respect kreeg ik voor haar. 'Ik zit hier trouwens met een depressie als je het wilt weten' mompelde ik. 'En ik ben verslaafd aan roken' voegde ik half onhoorbaar aan toe.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:15 ]


    26 - 02 - '16

    Denise Kate Parks
    Hij zegt dat ik een mooie naam heb waardoor een klein glimlachje mijn lippen siert. Maar die glimlach is al snel weg als ik me realiseer dat James precies hetzelfde had gezegt toen ik hem ontmoette.. Hij lijkt niet op James.. maar dat ze niet op elkaar lijken maakt niets uit, ze zullen vast wel hetzelfde zijn. Alle jongens zijn immers hetzelfde.
    ''Als er wat is, dan wil ik er wel voor je zijn, oké? Ik help graag en ik vind het vervelend als je verdrietig bent. Meisjes als jij zouden niet moeten huilen'' zegt Brad waarna ik hem kort aan kijk en op mijn lip bijt.
    "Ik ben gewoon bang.." piep ik angstig. Ik praat zo zacht dat het er bijna piepent uit komt..
    ''Ik zit hier trouwens met een depressie als je het wilt weten.. En ik ben verslaafd aan" verteld hij me waarop ik hem opnieuw kort aan kijk.. James rookte ook.. Ik zei toch dat alle jongens hetzelfde zijn? Een flits van onrust raast door mijn ogen, wat als hij echt precies zoals James is..?


    Aww c:
    Justin Timberlake is een aardige beroemdheid c:
    Zie je ook niet vaak c:
    Echt zo lief wat hij heeft gedaan c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik verveel me dus ga me nagels maar lakken :')


    [Je kunt reageren met Pete. :"D]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Daniel Johnson
    Hij zei dat Faalangst vervelend is en ik knik zuchtend.
    "Yup.." Zeker de reden waarom ik het heb.. voeg ik er in stilte aan toe.
    "Maar goed. Nu een vrolijker onderwerp" vervolg ik met een glimlach. Ik heb geen zin meer om over problemen te praten.


    Sorry, geen inspiratie :l

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 17:33 ]


    Little do you know

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte toen ze me quasi-boos aankeek. Ik wreef zacht over haar schouders. "Zielig ding. Anders gaan we straks wel touwtje springen ofzo." Ik had echt geen idee wat zij leuk zou vinden om voor fysieks te doen. Zelf was ik niet zo van de fysieke inspanning. Sommige dingen intereseerde me wel van sommige sporten, maar meer was het ook echt niet. Ik liet mijn handen van haar schouders terug langs mijn zij vallen toen ik de deur achter me open hoorde gaan en de stem van mevrouw Sharp hoorde. Ik draaide me simpelweg om en keek haar onschuldig aan. "Abby en ik wilden de eerste nacht allebei niet alleen slapen en omdat James niet kwam opdagen sliep ze hier. Dat is heel erg bevallen, dus na wat overleg met James hebben we geruild." legde ik de situatie simpelweg uit. Ze hoefde niet te weten wat er gebeurt was. Dit zou hopelijk genoeg zijn om haar woede, die overduidelijk onder het oppervlak lag, te kalmeren.

    John Hunter Bell
    Ik zag hoe hij in zat met het probleem van zijn kamergenoot. "Komt wel goed. Je krijgt er vast een aardig iemand voor terug." probeerde ik hem gerust te stellen. Nog geen seconde of wat later kwam mevrouw Sharp om de hoek zetten met de mededeling dat we zo gingen. Ik liep achter hem aan en pakte mijn kisten die ik rustig aan deed. Deed ik het niet rustig dan ging het soms mis, of zaten ze te los en vlogen ze onder het lopen uit. Toen ze vast zaten haalde ik mijn gevoerde leren jas van de kapstok en trok die aan. Ik glimlachte bij zijn woorden en keek omlaag naar de puppy die rond onze benen danste. "iemand is vrolijk, maar ik denk dat jij binnen moet blijven, puppy." zei ik tegen het malle ding. Toen keek ik naar James. "Ik ben ook benieuwt. ik krijg er nog twee, dus wie weet." Dena was een fijne kamergenoot, maar ik had geen idee hoe de anderen zouden zijn.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    "Zielig ding. Anders gaan we straks wel touwtje springen ofzo." en ik schiet in de lach. Zie je mij al touwtje springen? Net zodra ik een opmerking wil maken staat mevrouw Sharp in de deuropening. 'Abigail, Sinds wanneer slaap jij hier?' En ik wist dat ze kwaad was.
    Hoe erg mensen ook kunnen toneel spelen met mijn ervaring weet ik bijna altijd wel wanneer iemand boos is maar voor ik haar kon antwoorden had Loki de situatie al ongeveer uitgelegd het het leek me beter om me daarbij aan te sluiten. Waarschijnlijk zou er een grote ruzie ontstaan als ik nu tegen haar in zou gaan. En geloof ik , ik ga altijd tegen de mensen in. "Inderdaad, en aangezien ik toch geen kamergenoot had hoefden we ons daar verder geen zorgen om te maken. We hebben met James gepraat en die vond het goed om op mijn kamer te liggen en ik hier."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I am BOOOORed :c
    Le me want to Ar Pie Dzjee:c


    Little do you know

    [Psst, Nathalie. Laurinda? Thnx.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl

    'Ik ook!' Dat is zo vet!' 'We gaan zo, gaan jullie je langzaam klaar maken?' Mevrouw Sharp. Ik stem even in. "Dat moeten we samen doen een keer!"
    'Dus, ik ben klaar. Moet jij nog iets doen?' Waarna ze richting het raam loopt. ! 'Laat maar, ze gaat de hond uitlaten. We hebben nog zo'n tien minuten,' "Aha: 'Zullen we naar onderen gaan, kijken of de rest de groepen al weet.'
    Ik knik en loop achte rhaar aan naar beneden. "Maar ik denk dat we de groepen daar bij de skilift pas te horen krijgen.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [ Oja, Angel of te wel Faisean heeft een hele week een complete ban ;)... again]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Denise Kate Parks
    Hij zegt dat ik een mooie naam heb waardoor een klein glimlachje mijn lippen siert. Maar die glimlach is al snel weg als ik me realiseer dat James precies hetzelfde had gezegt toen ik hem ontmoette.. Hij lijkt niet op James.. maar dat ze niet op elkaar lijken maakt niets uit, ze zullen vast wel hetzelfde zijn. Alle jongens zijn immers hetzelfde.
    ''Als er wat is, dan wil ik er wel voor je zijn, oké? Ik help graag en ik vind het vervelend als je verdrietig bent. Meisjes als jij zouden niet moeten huilen'' zegt Brad waarna ik hem kort aan kijk en op mijn lip bijt.
    "Ik ben gewoon bang.." piep ik angstig. Ik praat zo zacht dat het er bijna piepent uit komt..
    ''Ik zit hier trouwens met een depressie als je het wilt weten.. En ik ben verslaafd aan" verteld hij me waarop ik hem opnieuw kort aan kijk.. James rookte ook.. Ik zei toch dat alle jongens hetzelfde zijn? Een flits van onrust raast door mijn ogen, wat als hij echt precies zoals James is..?



    Bradley Miles
    'Ik ben gewoon bang..' zei ze zacht, het klonk bijna als gepiep. Een flits van onrust raasde door haar ogen toen ik haar vertelde dat ik rookte en depressief was. 'Heb ik iets verkeerd gezegd?' vroeg ik zacht. Ik voelde ineens getril in mijn broekzak. Ik viste mijn mobiel eruit en keek. Ik zag dat ik een sms'je had. Hij was van mijn moeder. 'Ik heb een nieuwe vriend, als je terugkomt kan je hem ontmoeten. Veel succes tijdens je opvang' Met een strak gezicht staarde ik er naar. Ik fronste even. Ik voelde dat er tranen in mijn ogen brandden, want voor mijn idee herhaalde het verleden zich gewoon. Een traan drupte via mijn langs mijn wang op het schermpje van mijn mobiel. Ik veegde het er snel af en stopt de mobiel weg in mijn broekzak. Ik zuchtte zacht en bleef naar de grond staren.


    26 - 02 - '16

    Appelboompje schreef:
    [ Oja, Angel of te wel Faisean heeft een hele week een complete ban ;)... again]


    {Alweer? O.o}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    [ Oja, Angel of te wel Faisean heeft een hele week een complete ban ;)... again]


    [Waarom eigenlijk?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt