• -

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 9:51 ]

    Iemand zoeken die zij niet kent of niet bij kan..? bijvoorbeeld: niet iemand op school?
    of gewoon niet zo snel verliefd worden (':


    It's high noon.

    Huh, het is toch geen ramp dat hij bij haar langskomt? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LogitG27 schreef:
    Iemand zoeken die zij niet kent of niet bij kan..? bijvoorbeeld: niet iemand op school?
    of gewoon niet zo snel verliefd worden (':


    Ik ben niet snel verliefd, ik vind de jongen die mij leuk vind niet echt leuk, maar het gaat me erom dat de aandacht die iemand mij geeft, zij het gelijk ook wil xd

    Macabre schreef:
    Huh, het is toch geen ramp dat hij bij haar langskomt? :'D


    Jawel op een andere manier. Ik heb de gesprekken van ze gelezen en er stonden niet echt normale dingen in

    Praat er eens met haar over, misschien beseft ze niet eens dat jij die jongens leuk vindt.
    Daarbij draait het leven niet alleen om jongens, hoor. Je bent zestien, wees blij dat je single bent en geniet ervan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Praat er eens met haar over, misschien beseft ze niet eens dat jij die jongens leuk vindt.
    Daarbij draait het leven niet alleen om jongens, hoor. Je bent zestien, wees blij dat je single bent en geniet ervan.


    Oke zal ik doen

    Je kunt beter duidelijk zijn tegen haar. Anders vreet je jezelf helemaal op van binnen en dat is niet goed voor vriendschap. Daarbij weet zij dan niet precies hoe jij je voelt. Duidelijkheid is het beste. Dan wordt ze misschien maar boos. Altijd beter dan zo doormodderen totdat het hoogtepunt bereikt is en je het helemaal niet meer goed kunt maken.


    Hamartia

    Waarschijnlijk heeft ze niet door hoe dat voelt voor jou en is ze nogal onzeker.
    Als ze jou dan hoort praten over die jongen denkt ze dat hij aardig en gaat ze zelf zo met hun praten.

    Praat er met haar over. Als ze een vriendin is snapt ze het en zal ze het vast willen veranderen voor je (:


    wat was dit ookalweer