• Hee hee!

    Ik ben dus begonnen met het schrijven van een verhaal, maar een leuke cover is natuurlijk wel gepast ;)
    Hier gaat het over:

    Time Discovers Truth
    Jarenlang heersten de mensen over de aarde, maar zodra de koning stierf, brak de chaos uit. Wezens uit allerlei werelden zagen hún kans om uit hun donkere vestigingen te ontsnappen en de macht te grijpen.
    De mensen waren zwakker en gingen ondergronds. Aangezien de mensen minder oud worden dan de demonen, elven en andere wezens, was er al snel een minderheid in vergelijking met de anderen.
    De mensen kregen door dat ze langzaam maar zeker de underdog waren en er kwamen steeds meer overlopers, die bijvoorbeeld naar de elven gingen. Hierdoor ontstonden er ook halfbloeden, die vrijwel overal niet echt geaccepteerd werden.
    Hier gaat het over Avery Alexandra. Haar hele leven is ze getraind om te strijden en het is dan ook geen verassing dat zij de taak van de overleden legeraanvoerder overneemt.
    Dit blijkt echter moeilijker te zijn dan gedacht, wanneer er vriendschappen, liefde, verraad en geheimen boven water komen.


    Je kan dus stellen dat het een beetje futuristisch is allemaal. Het liefst een langwerpig plaatje, maar dat hoeft niet perse. Ik ben niet érg veeleisend, maar ik zou het heel erg gaaf vinden als jullie wat zouden willen proberen!

    xx- Romée


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Wat voor foto's wil je, hoeveel en wat wil je als titel?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet het niet echt, maar ken je de cover van het boek 'Verwelken'? Een beetje in die sfeer. Ik ben erg slecht in covers

    De titel - als het kan - in lettertype: BankGothic Md BT (Of een andere futuristische)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman