• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bradley Miles
    Ik zag dat haar hele houding veranderde, was ik dan zo'n eng persoon? Zo intimiderend? 'Hey..' zei ze met enigszins moeite. Ze wriemelde aan de zoom van haar grijze leren jack en keek daar ook naar. Ik wriemelde even aan de tunnel die in mijn oor zat. Ik had inmiddels al vijf milimeter gestreched en was van plan om nog veel verder te gaan. 'Is er iets?' vroeg ik vriendelijk. Ik bleef maar wriemelen aan de tunnel die mijn oor zat, dat deed ik zo'n beetje altijd als ik me ongemakkelijk begon te voelen. Ik had namelijk het idee dat ik iets fout had gedaan, waardoor haar hele houding was veranderd en ze me niet eens meer aankeek. Maar ergens kon ik het wel begrijpen, misschien had iemand haar wel iets aangedaan waardoor ze zo onzeker was. Er heerste een ongemakkelijke stilte. 'Waarvoor ben jij eigenlijk hier?' vroeg ik. 'Als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor' zei ik er snel achteraan.


    26 - 02 - '16

    Denise Kate Parks
    Hij vraagt of er iets is waarop ik mijn schouders op haal. 'Ja, jij bent er' klinkt zo arrogant.. en dan zal hij vast boos worden om me vervolgens te slaan of erger..
    Na een korte tijd van stilte vraagt hij waarom ik hier ben, en voor ik mijn mond kan open doen praat hij al weer verder: ''Als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor''
    Ik schud mijn hoofd om vervolgens mijn mond te openen "Ik ben hier voor mijn angsten.." mompel ik nogaltijd naar de zoom van mijn jack kijkend. Ik ben bang voor welke emotie ik in zijn ogen zal zien.. daarom kijk ik jongens en mannen nooit aan. Nooit.. ik vertrouw ze ook niet meer, niet na James.. ik dacht dat hij anders was, maar blijkbaar zijn ze allemaal precies hetzelfde..
    Welke angsten ik heb ga ik hem niet vertellen.. hij zal me uitlachen.. dat weet ik zeker.


    Little do you know

    Scimmia wend Miuccia


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    Denise Kate Parks
    Hij vraagt of er iets is waarop ik mijn schouders op haal. 'Ja, jij bent er' klinkt zo arrogant.. en dan zal hij vast boos worden om me vervolgens te slaan of erger..
    Na een korte tijd van stilte vraagt hij waarom ik hier ben, en voor ik mijn mond kan open doen praat hij al weer verder: ''Als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor''
    Ik schud mijn hoofd om vervolgens mijn mond te openen "Ik ben hier voor mijn angsten.." mompel ik nogaltijd naar de zoom van mijn jack kijkend. Ik ben bang voor welke emotie ik in zijn ogen zal zien.. daarom kijk ik jongens en mannen nooit aan. Nooit.. ik vertrouw ze ook niet meer, niet na James.. ik dacht dat hij anders was, maar blijkbaar zijn ze allemaal precies hetzelfde..
    Welke angsten ik heb ga ik hem niet vertellen.. hij zal me uitlachen.. dat weet ik zeker.


    Bradley Miles
    Ineens haalde ze schouders op, ik had geen idee waarom ze het deed. Maar dat deed ik ook zo vaak. Ik beet even op mijn lip en kreeg weer de neiging om een sigaret te pakken en op te steken. Maar ik deed het niet. 'Ik ben hier voor mijn angsten' mompelde ze vervolgens. Ik knikte. 'Ik ben hier voor mijn psychische probleem' mompelde ik bijna onhoorbaar. 'Ik had me trouwens helemaal vergeten voor te stellen' zei ik daarna. 'Ik ben Bradley, maar je mag me ook gewoon Brad noemen' probeerde ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen. Opnieuw kreeg ik de neiging om in mijn zakken te graaien, ik moest echt moeite doen om me te beheersen. Ik staarde even naar de grond en probeerde aan iets anders te denken dan roken. Iets wat mij vrij moeilijk af ging. 'Ik probeer je niet te intimideren of te kwetsen oke?' zei ik zomaar uit het niets waarna ik weer naar de grond staarde.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 12:22 ]


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Bradley Miles
    'Ja, jij bent er' zei ze nadat ze haar schouders ophaalde. Eigenlijk kwetste het me wel, aangezien ik mijn best deed niet intimiderend over te komen. Ik beet even op mijn lip en kreeg weer de neiging om een sigaret te pakken en op te steken. Maar ik deed het niet. 'Ik ben hier voor mijn angsten' mompelde ze vervolgens. Ik knikte. 'Ik ben hier voor mijn psychische probleem' mompelde ik bijna onhoorbaar. 'Ik had me trouwens helemaal vergeten voor te stellen' zei ik daarna. 'Ik ben Bradley, maar je mag me ook gewoon Brad noemen' probeerde ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen. Opnieuw kreeg ik de neiging om in mijn zakken te graaien, ik moest echt moeite doen om me te beheersen. Ik staarde even naar de grond en probeerde aan iets anders te denken dan roken.


    Neeeeee, dat zei ze niet D:
    Ze dacht het, ik doe voor denken één komma, voor praten twee.. c:
    Dus ze zei het niet ^^
    Ze wilde hem niet kwetsen of arrogant overkomen dus ze zei het niet :Y)


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Neeeeee, dat zei ze niet D:
    Ze dacht het, ik doe voor denken één komma, voor praten twee.. c:
    Dus ze zei het niet ^^
    Ze wilde hem niet kwetsen of arrogant overkomen dus ze zei het niet :Y)


    Oeps. Sorry, ik slaap nog half D:
    Ik ga het onmiddellijk aanpassen


    26 - 02 - '16

    I changed it. (;


    26 - 02 - '16

    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce
    "Je hebt al een extra trui aan. Niet zo mokken. Kom, dan passen we de bordjes aan voor het te laat is." Loki zet me naast me neer en ik loop achter hem aan richting de deur en zie hoe hij James zijn naam doorkrast. . 'Spel maar." "A b i g a i l P i e r c e ." Noem ik het grinnikend letter voor letter op. Dat je dat niet zelf kon bedenken Loki toch. Hij had ook gewoon Abby neer kunnen zetten... Ach ja.
    He wacht eens even, nu waren mijn armpjes vrij! Dat betekende dat ik straks weer kon flapperen. Mijn energie moest er gewoon uit en dat ging niet gebeuren met zo'n saaie wandeling heen en weer naar de skilift. Mijn energie moest ik kwijt op een leuke manier.


    Loki Laufreyson
    In mijn nette handschrift, ja dat had ik ook, schreef ik netjes de letters die ze opnoemde. Daarna liep ik naar de andere deur, kraste Abby's naam door en schreef netjes James Yaser op de deur. Toen ik terugliep en de stift wat ronddraaide tussen mijn vingers zag ik Abby weer flapperen in mijn trui. Die was echt druk. "Bewaar nou wat energie, want je kan er donder op zeggen dat we weer onze eigen weg naar het huis mogen gaan vinden." zei ik met een zucht. Ik tilde haar van mijn bed en met haar beide benen op de grond. "Zullen we naar beneden gaan? Dan kan jij je jas aan trekken enzo." Ik trok de ritsjes van mijn laarzen nog iets verder dicht en keek naar het kleine meisje in de veels te grote trui. Ze zag er even aandoenlijk uit als een katje in een trui. Heel schattig dus.


    Bowties were never Cooler

    Adamo schreef:

    [Sorry, ik heb echt bijna geen tijd meer de laatste tijd om te schrijven pf --']

    Ella Eve Montgomery.

    Ik knikte, "Ik wil ook ontbijten," stelde ik vast, "En ik heb ook geen vrienden nu ik er zo over nadenk, wauw, daar moet ik echt iets aan doen." Ik stond op van mijn bed en opende de deur opnieuw om weer achterom te kijken naar Lizzy, "Ik gok dat je meegaat, tenzij je hier op mijn coole kamer wil blijven met de coolste kamergenoot ever." Ik keek de kamer voor een kort moment rond waarna ik mijn schouders ophaalde, "Althans, ik hoop dat ik een coole kamergenoot krijg." Ik knikte waarna ik iets verder de gang en liep en even op de gang keek. Volgens mij was de meerderheid van de mensen al lang beneden.
    "Zullen we dan maar, want tenzij jij mijn maag wilt horen brullen als een zeekoe die bevalt, moeten we hier niet blijven staan."


    "Nou ja, ik wil wel mee gaan. Maar ik durf niet echt." bekende ik haar. "En ik hoop ook voor je dat je een kamergenoot krijgt." Ik wachtte op haar zodat zij als eerste de kamer uit ging zodat ik achter haar kon schuilen. Ik wist nu zeker dat ik haar vertrouwde. Ik zou haar niet in de gaten houden. Als ik weer op mijn kamer was zou ik mijn boekje verscheuren en verbranden. Als ik dat zou durven.
    "Ik lig bij volgens mij bij Delilah op de kamer, kamer 5. Ik heb nog niet zo veel van haar gemerkt. Ik heb tot nu toe alleen nog maar gitaar gespeeld, gehuild en geslapen." Ik lachte gespannen, niet dat het erg grappig was.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte bij zijn wilde plannen. "Jij bent optimistisch." zei ik nongalant voor ik mijn beker koffie leeg dronk en ging met mijn hand door mijn puppykrullen. Zelfs de puppy had niet zulke krullen als ik. Ik keek naar hem toen hij het over kamers had. "Met Dena op kamer 1." zei ik. "En jij?" Hij had wat gezegt over wisselen en lastig, maar ik wist nogsteeds niet op welke kamer hij lag. Nou goed. Hij begon opeens met het uitkramen van wilde plannen buiten. Was het daar niet een beetje koud voor? Er liep hier een freak rond die daar geen last van bleek te hebben, maar voor normale zielen was het toch echt heel koud buiten. Ik knikte toen hij over pokeren begon. Tja, ik kon pokeren, van Hunter en een paar van mijn vrienden geleerd. Ik was er alleen niet super goed in en telde onbewust kaarten. Opeens was daar mevrouw Sharp die zei dat we zo weg gingen. Ik glimlachte en sprong direct op. "Kom. Hoe sneller we klaar zijn, hoe eerder we wat kunnen doen." ik liep naar de kapstok en begon tussen de schoenen mijn laarzen te zoeken. Toen ik ze eenmaal gevonden had nam ik ze mee naar de bank om ze daar aan te trekken. Het waren van die legerkisten, dus het kostte altijd wat moeite om ze aan te doen, maar dan waren ze wel water dicht.


    "Ik slaap nu op kamer 3, omdat Loki, per sé bij Abigail wilde slapen. Dus ja, ik dacht, doe maar aardig en ik ben gaan ruilen. Ik vraag me nu eigenlijk af of het wel mag van de leiding." zei ik. Als je over de duivel praat, trap je hem op zijn staart. Op dat moment kwam mevr. Sharp de kamer binnen met de mededeling dat we zo gingen vertrekken. John en ik sprongen op en deden onze schoenen aan, ik had rode snowboots die goed bij me pasten en lekker warm waren. Ik deed mijn ski-jack aan en zei tegen John: "Zo, nu kunnen we er weer tegenaan. Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe gasten en wie er bij mij op de kamer komt slapen."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    Loki schrijft mijn naam op de deur en loopt daarna weg waarschijnlijk om James zijn naam op de andere deur te zette. "Bewaar nou wat energie, want je kan er donder op zeggen dat we weer onze eigen weg naar het huis mogen gaan vinden." En hij tilt me van het bed af zodat ik met beide benen op de grond sta. "Zullen we naar beneden gaan? Dan kan jij je jas aan trekken enzo." Mijn armen sla ik over elkaar en ik kijk hem nep boos aan " Ik wil mijn energie op een leuke manier kwijt niet door die zoektocht naar het huis." Dat was koud en nat en ik zou de terugweg moeten doen zonder Loki waarschijnlijk. Dat betekende een groep vreemde mensen. En ik was de vorige keer de leider geweest dus ik kijk er niet van op dat het nu weer zo zou zijn.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:27 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oeh, zal ik Sharp zo op Loki en James afsturen met hun kamerwisseling? :'D]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Denise Kate Parks
    Hij zegt dat hij hier is voor psychische problemen en ik knik zachtjes.
    Dan zegt hij vergeten te zijn zich voor te stellen waarna hij zich voorstelt,
    ''Ik ben Bradley, maar je mag me ook gewoon Brad noemen" zegt hij dan.
    "Oke.. ik ben Denise" zeg ik dan maar zacht, het is wel zo netjes je voor te stellen als een ander dat ook doet.. toch?
    ''Ik probeer je niet te intimideren of te kwetsen oke?'' zegt hij na een korte stilte. Kort kijk ik op naar hem, hij kijkt ook naar de grond. Een zwak glimlachje verschijnt en verdwijnt ook meteen weer op mijn gezicht.
    "Ik.. het is niet jou schuld" mompel ik zacht "Ik heb nogal.. problemen met vertrouwen'' zeg ik vervolgens bijna onhoorbaar. Ik ga hem niet vertellen dat ik jongens en mannen niet vertrouw, dan gaat hij helemaal vragen waarom en datsoort dingen.. ik heb geen zin hem te moeten vertellen dat mijn vader me zes jaren lang heeft verkracht en aangerand en mijn moeder vermoord heeft.. en dat hij over een paar maanden voorwaardelijk vrij komt.. Daar ben ik echt bang voor, wat als hij me gaat opzoeken? Straks vind hij me.. dan kunnen ze voor mij al een graf gaan graven en een kist kopen, dat weet ik zeker. ik ben echt bang voor mijn vader.. Bij de gedachte dat mijn vader binnenkort vrij komt springen de tranen in mijn ogen, verwoed probeer ik ze te verbergen..

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 13:05 ]


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    [Oeh, zal ik Sharp zo op Loki en James afsturen met hun kamerwisseling? :'D]


    Dat is wel grappig, ja... Doe dat. Als KiliOfDurin dat ook wilt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    en waar is abby gebleven?? o.O en ik? o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign