• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Dat staat hier . Kijk maar '' zeg ik en ik geef hem mijn mobiel . Ik bekijk Niall van top tot teen . Mijn ogen blijven hangen bij zijn boxer. Ik voel mijn Jimmy groeien en ik ga snel op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " dat staat hier kijk maar" ik neem zijn mobiel en lees het. " wat is dit" ik pak snel mijn mobiel van tafel en. Kijk op twitter. Daar lees ik berichtjes dat het neter voor ons is om te scheiden en ik slaak een zucht. ' guys dit alles is niet waar, helemaal niets. Jim en ik zijn nog steeds super gelukkig samen en we hebben geen ruzie. Geloof nooit een roddel voor het bevestigd is door de persoon' tweet ik. " waar slaat dit op. Ik kijk naar de site en zie dat je roddels kunt door spreiden. Sel druk ik erop en begin te thpen. " ik weet niet waarom of war dan ook maar er is niets van waar. Jim en ik zijn gelukkig samen dus haal dit gauw van internet of ik klaag je aan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht.. Ik loop naar boven en ik trek wat nettere kleren aan . Ik loop naar de spiegel en ik doe mijn haar in model . Ik trek nieuwe schoenen aan en ik loop naar beneden . Ik sla mijn armen om hem heen . '' Waarom zeggen ze zoiets ? Waarom haten ze ons ?'' snik ik . Wat hebben wij verkeerd gedaan ?

    Onbekend Persoon

    " ik weet niet waarom of war dan ook maar er is niets van waar. Jim en ik zijn gelukkig samen dus haal dit gauw van internet of ik klaag je aan" kreeg ik van Niall . ik grijns . Tijd voor nog een roddel . Vandaag zijn Jim en Niall vertrokken van het festival . Meerdere mensen hebben gezien en gezegd ze daar ook hevige ruzie's hadden na de seks die ze hebben gehad. Niall heeft Jim een blauw oog geslagen en Jim heeft Niall een bloedneus geslagen . Liam Payne was er bij . Liam Payne : We hadden een gewoon gezellig gefeest en daarna waren ze een beetje dronken dus ze hadden seks. Niall werd boos omdat Jim niet meer verder wou en hij naar de wc ging . Toen begon er weer een gevecht . Ik glimlach breed en ik druk weer op verzenden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jim begint te snikken en ik trek hem in mijn armen. Waarom zeggen ze zoiets ? Waarom haten ze ons ?'' snikt hij. " ze zijn jaloersop oms geluk, ze kunnen er niet tegen" chagerijnig kijk ik of het al weg is maar er is juist een díng erbij gekomen. Boos stuur ik die gast weer een mailtje. " jij bent dus echt gek. No way dat wij uit elkaar zouden gaan door jou gelul wij weten allemaal dat je dit ligt. Dat weet Louis, Liam, Zayn, Harry, Zayn, Jim, de Directioners en ik. Dus stop met liegen en de rest erbij betrekken. Serieus wat is jou pronleem" ik laat het express niet zien aan Jim. " ze zijn onderweg" lieg ik soepel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onbekend Persoon

    Ik grijns weer als ik een Mailtje krijg . Dit Mailtje kan ik veranderen

    to :


    From : Nialler@Gmail.com
    Subject : -

    Ja het is waar . Jim en ik hebben flinke ruzie . We haten elkaar zelfs ! Wij zijn officieel uit elkaar ! Hier zijn een paar foto's van de klappen die Jim mij heeft gegeven ! Ik voegde er een paar plaatjes bij die echt heeeeeeel echt leken en ik zet het weer op het internet . Ik word hier nog eens voor betaald ook ! Hahaha ik hou van dit leven

    Jim Horan

    '' Ze moeten stoppen met ons te pesten '' snik ik . Ik haaat ze ! WAAROM ?! WAAAAAAAAAAAROM !!!!!!!!?????????????


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " ze moeten stoppem ons te pesten" ik knik. " maar zolang wij en de jongens en Paul enzo het weten wat de waarheid is is dat goed. Wij weten het en alleen de echte fans zullen over blijven glimlach ik. " kom we gaan lekker even tv kijken en alle ellende van de rest van de wereld bekijken op het nieuws" ik zet Jim op de bank en zet het nieuws aan en leg een dekentje om ons heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " kom we gaan lekker even tv kijken en alle ellende van de rest van de wereld bekijken op het nieuws" zegt Niall ik knik . Samen kijken we een soort van ShowNieuws achtig iets. En raad eens wie er in het nieuws is ? Wij dus . Tranen verlaten mijn ogen...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaak een gefrustreerde kreet als wij weer het onderwerp worden. " vandaag hebben we een anonieme tipover de breuk tussen Niall Horan en Jim Hendrikson. Deze avond zijn er berichtjes opgedoken over vele geruzie die de twee bandleden Louis Tomlinson en Liam Payne bevestigde en nu hebben we het bewijs. Er komt een mailtje met mijn emailadress erboven in beeld. Ik lees vluchtig de tekst en mijn ogen worden groot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk verbaasd naar het scherm . '' Dus jij doet ook al mee aan die roddels ? ben ik dan zo slecht voor je Niall ? Sla ik je ?!'' roep ik boos . Ik gooi de deken van me af en ik stamp naar boven. Ik ren naar de logeer kamer waar ik me huilend op het bed laat zakken , Ik pak de wekker en ik smijt hem tegen de muur aan . Daarna vliegt er ook een glas door de kamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Verstijfd wacht ik op Jim. Dit was dus echt gewoon een gigantische naai streek. . '' Dus jij doet ook al mee aan die roddels ? ben ik dan zo slecht voor je Niall ? Sla ik je ?!'' roept hij boos en. Hoor van alles in de kamer slaapkamer rond vliege. Ik ren er heen en open de deur en kijk kort naar de scherven en stop Jim met glaen gooien." Den k je echt dat ik dat zou doen, Jim ik hou van je, we gaan trouwe n ik heb zon gast gemailt dat hij moest stoppen meer niet." Roep ik wanhopig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ." Den k je echt dat ik dat zou doen, Jim ik hou van je, we gaan trouwe n ik heb zon gast gemailt dat hij moest stoppen meer niet." roept hij wanhopig . '' Ja ik zie echt dat jij er in hebt gezet dat hij moet ophouden . Niall ik zie toch dat het echt is ?! Ik ben niet blind ! Dat is joun email ! Joun privé email nog wel ! Niemand kan dat vervalsen niemand Niall ... '' snik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ." Den k je echt dat ik dat zou doen, Jim ik hou van je, we gaan trouwe n ik heb zon gast gemailt dat hij moest stoppen meer niet." roept hij wanhopig . '' Ja ik zie echt dat jij er in hebt gezet dat hij moet ophouden . Niall ik zie toch dat het echt is ?! Ik ben niet blind ! Dat is joun email ! Joun privé email nog wel ! Niemand kan dat vervalsen niemand Niall ... ' ik kijk hem ongelovig aan " Jim misschien heeft hij alleen het emailadres gebruikt dat kan toch dan kun je alles veranderen. Ik zweer je dat ik hetniet gestuurd heb, Jim kom op je gelooft me toch wel we zijn verloofd kom op zeg we gaan een kind krijgen. Ik weet echt wel dat ik genoeg min punten heb maar komop Jim. En leg alsjeblieft dat glas neer voor je je zelf verwond" hope.oos kijk ik hem smekend aan terwijl de tranen al branden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " Jim misschien heeft hij alleen het emailadres gebruikt dat kan toch dan kun je alles veranderen. Ik zweer je dat ik hetniet gestuurd heb, Jim kom op je gelooft me toch wel we zijn verloofd kom op zeg we gaan een kind krijgen. Ik weet echt wel dat ik genoeg min punten heb maar komop Jim. En leg alsjeblieft dat glas neer voor je je zelf verwond" zegt Niall . Ik kijk hem aan en ik zet het glas weg . '' Het spijt me Niall .. Maar waarom moeten ze nou weer roddels over ons verspreiden ? Dit gebeurt nooit zomaar . Er moet iemand zijn die ons uit elkaar wil hebben . En dan heb ik het niet over de gene die de roddels schrijft '' zeg ik . Ik veeg de opkomende tranen van Niall weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Het spijt me Niall .. Maar waarom moeten ze nou weer roddels over ons verspreiden ? Dit gebeurt nooit zomaar . Er moet iemand zijn die ons uit elkaar wil hebben . En dan heb ik het niet over de gene die de roddels schrijft '' zegt hij en mijn ogen vergroten. ' w w eacht ijj denkt dat ik weg wil van jou? Nee no way no way Jim. Als dat zo was had k nee gezegd toen je me vroeg' angstig kijk ik hem aan was dit onze ruzie, ging het tot hier en niet verder? Scheiden hier onze wegen?" Denk aan James, je kunt me niet alleen laten we zouden samen voor James gaan zorgen dus jij moet er ook voor zorgen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . ' w w eacht ijj denkt dat ik weg wil van jou? Nee no way no way Jim. Als dat zo was had k nee gezegd toen je me vroeg' angstig kijkt hij me aan . '' Wa... '' ik kon mijn zin niet afmaken . " Denk aan James, je kunt me niet alleen laten we zouden samen voor James gaan zorgen dus jij moet er ook voor zorgen" zegt hij . '' Dus als ik je niet vertrouwde had je Nee gezegt ? Fijn weet ik dat ook weer. Als het zo zit he dan wil ik niet eens meer met je trouwen ! Klootzak !'' zeg ik en ik sla de deur dicht . Ik zei toch niet dat Niall die roddels verspreid ? Ik bedoel dat het iemand moet zijn die met de jongens samen werkt . Idk Paul ofzo of Simon weet ik veel . Ik stormde de trap af en ik ging boos op de bank zitten .


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik