• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Waaarom moet je nou weer rennen Horan ? Straks zinkt dit ding nog !'' z ik grijnns ' als dit zinkt geloof me dan moet er een boom tegen vallen.' wat moet ik met een doosje" hij kijkt naa de ring en ik schuif hem verzichtig om zijn vinger. Ik zoe hem bangig kijken ' jIm wat is er?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Ik ben gewoon bang dat we zinken meer niet.. '' zeg ik . Ik ben gewoon helemaal overstuur sinds die film Titanic.. '' Don't worry'' zeg ik tegen hem . Ik kijk Niall aan en probeer te glimlachen . Niet dat het lukt want ik ben nog steeds chagrijnig. Ik weet niet hoe dat komt . Misschien door gisteren ofzo ? Ik geef Niall voorzichtig een kus en loop naar de bank


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik ben gewoon bang dat we zinken meer niet.. '' zegt hij. ' jim in een kano kun je er uit vallen als je een boot wilt laten zinken moet er echt iets heel erhs zijn. Dat gebeurd niet. Kom ik ga jou leren varen het is super leuk' ?zg ik. Ik wou hem niet bang hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    ' Jim in een kano kun je er uit vallen als je een boot wilt laten zinken moet er echt iets heel ergs zijn. Dat gebeurd niet. Kom ik ga jou leren varen het is super leuk' zegt hij . Ik knik en loop naar het stuur. '' Wat moet ik doen ? Werkt het precies zoals een auto?'' vraag ik aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Wat moet ik doen ? Werkt het precies zoals een auto?'' ik knik ' eigenlijk wel dit is voor en achteruit en dat was het' ik glimlach en leg zijn handen op het sutur en ga achter hem staan. Zie jw je vaart' zeg ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als Niall zijn handen op de mijne leg voelt het net alsof mijn handen in brand staan . ik voel zijn warme adem in mijn nek . Het enigste wat ik nu kan doen is genieten .. Toch ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Glimlachend starten we de moter en beginnen weer te varen. ' over een kwartier zijn we op bestemming"grijns ik naar hem. Her zou in een bos met stenen strand omdat hij niet van strandzand hiel. Daar zou een romantische lunch staan. Greg had me met veel plezier willen helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Over een kwartier zijn we op de bestemming'' grijnst Niall naar mij . ik kijk hem raar aan en loop dan naar binnen . Ik loop naar de keuken en gek genoeg zit alles vol met eten en drinken . Is dit een winkel ofzo ? Ik grinnik en pak wat drinken . Ik loop naar buiten en geef Niall het glas


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij loopt naar binnen en im ben blij dat hij minder bang is. Hij komt teruf met een glas en ik bedank hem en neem een slokje. 'we zijn er bijna'meld ik hem. Ik vaar wat zachter aangezien we niet echt meer op het grote kanaal zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    ik grijns en ga op een stoel zitten . Ik keek naar het water en zag vissen . 'ksstttt'' zei ik tegen ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik schiet in de lach als hij de vissen wegjaagt. Ik zie een hartjesballon aan een struikhangen en dat was de herkenningspunt. Ik laat de boot stoppem.en behendig meer ik hem aan. 'meneer Horan wilt u met mij lunchen ?' vraag ik hem en steek mijn hand uit om hem van de loopding te helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik zie hartjes ballonnen aan een struik hangen . '' Huh ?'' zeg ik verbaasd. Weer een verassing? Niall laat de boot stoppen . '' Meneer Horan wilt u met mij lunchen ?'' vraagt hij deftig en hij steekt zijn hand uit om mij van dat loop ding te helpen. Ik glimlach en knik . We lopen een stukje door het bos. Wat niet zo'n succes was want ik zag een spin en begon gillend heen en weer te rennen . Ik liep toch maar verder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Rustig.of.naja niet rustig lopen we naar de plek. Er staat een tafel mef fruit broodjes en noem maar op. Galant achuif ik een stoel naar achteren voor ik hem aanschuif. Ik steek snel een duim op naar greg die ik gezien had.en hij vaat weg. 'pak waar je zin in hebt' glimlavh ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als we bij de plek zijn zien ik een tafel met fruit, broodjes , drinken echt alles gewoon . Ik ga zitten op de stoel en glimlach '' Pak waar je zin aan hebt'' zegt Niall . Ik knik en begin te eten . '' Bedankt Niall'' zeg ik en ik geef hem een kus . Ik hou van mijn man


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hij knikt en pakt wat eten. 'Bedankt NIall' zegt hij en ik glimlach door zijn kus. 'Ik vond dat jij ook eens wat verdiende dus ja' glimlachend begin ik ook met eten. 'Weetje dat we nu officieel in Ierland zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan