• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim

Opeens loopt Niall weg. Ik kijk hem aan . Hij knielt voor een meisje neer . Ze praten . En opeens geeft Niall zijn pet weg. Ik glimlach. '' Niall ? Waarom geef je in vredesnaam zo'n dure pet weg ?'' vraag ik aan hem . Ik kijk hem serieus aan . Ik kijk naar de vogels . Opeens wijst er een jongetje naar me . '' Kom zo weer '' zeg ik en ik loop naar het jongetje . '' Hallo daar!'' zeg ik vrolijk . '' Hoe heet jij ?'' vraag ik . '' Jim.. '' zegt hij . '' Nou dat is toevallig ik heet ook Jim '' zeg ik . Hij begint te blozen . '' Jij bent toch het vriendje van Niall ?'' vraagt hij . Ik knik . '' Jullie zijn zo schattig samen'' zegt hij . '' Ahww dankje wel !'' zeg ik . '' Wil jij iets voor me doen ?'' vraag ik . Hij knikt . '' Wil jij misschien heel goed op mijn pet passen ?'' vraag ik . Hij knikt . Ik zet hem op zijn hoofd . '' dankje !'' zegt hij en hij slaat zijn kleine kinder armpjes om mij heen . We maken samen nog even een foto en hij loopt huppelend weg. Ik loop weer naar Niall

Niall

" Niall ? Waarom geef je in vredesnaam zo'n dure pet weg ?'' vraagt hij. " ze had een kaal hoofd en ze was fan dus vond ik het wel leuk om haar een pet te geven. 'Km zo weer" zeft hij een gaat naar een klein jongetje en zie hem vervolgens hetzelfde doen en gniffel. " dat je mensende mooiste dag ban hn leven kunt geven door er te zijn of mensen de mooiste herinnering voor hun dood of ze juist helpt met genezen dat is gewoon apart. En dat je iemand bij iemand zo bij is met een pet wat voor mijngewoon een pet is" leg ik hem uit

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

" dat je mensen de mooiste dag ban hun leven kunt geven door er te zijn of mensen de mooiste herinnering voor hun dood of ze juist helpt met genezen dat is gewoon apart. En dat je iemand bij iemand zo bij is met een pet wat voor mijn gewoon een pet is" legt hij me uit . Ik knik . '' Dat jongetje van daar net had maar 1 been'' zeg ik tegen hem . Hij zat in een rolstoel..

Niall

" dat jongetje van net had maar een been" ik knik. " wat gaan we doen?" Vragend kijk ik hem aan

Jim

'' Geen idee babe .. IK HEB EEN IDEE !! We gaan naar het ziekenhuis. En we gaan naar de kinderafdeling om zieke kindjes te bezoeken '' zeg ik vrolijk

Niall

Geen idee babe .. IK HEB EEN IDEE !! We gaan naar het ziekenhuis. En we gaan naar de kinderafdeling om zieke kindjes te bezoeken " ik glimlach en knik. " dat gaan we doen" glimlachend trek ik hem omhoog en kijk voor de ziekenhuis en ziehem. , lets go"

[ Eten maken xd ]

Jim . Ik loop naar de auto en stap in . '' Gassen Niall !!'' zeg ik vol plezier. Ik kijk vrolijk voor me uit . Niet veel later zijn we bij het ziekenhuis en vragen we waar de kinder afdeling is

Niall

" gassen Nialler" ik gniffel even en zet de gas erin. Al snel zijn we er en vragen naar de kinder afdeling. " sorry het is geen bezoekuur." Ik kijk aar de vrouw. " mevrouw we zijn hier niet voor iemand maar ik zou graag met mijn verloofde fans van One Direction willen zien om hun op te vrolijk" leg ik uit. Ze knikt en neemt ons mee. Ze geeft een lijst mee voor de namen en leeftijden

Jim

mevrouw we zijn hier niet voor iemand maar ik zou graag met mijn verloofde fans van One Direction willen zien om hun op te vrolijk" zegt Niall . De vrouw knikt en geeft ons een lijst met namen . We beginnen bij de A . Allie kamer 1 . Samen lopen we naar de kamer. We klopen en horen een klein meisje binnen roepen . Ze kijkt verbaasd als ze Niall en mij ziet

Niall

We lopen de kamer van Allie binnen en het meisje kijkt met grote ogen naar ons toe. Glimlachend loop ik naar haar. " halo Allie" zeg ik vrolijk. Dit was het lievelingsgedeelte van mijn werk

Jim

Ik keek glimlachend toe hoe Niall met Allie zat te praten . Ik begon te praten met de ouders over wat Allie heeft. Ze heeft een spierziekte . '' Ik leef echt met jullie mee'' zei ik tegen de ouders. '' Wat een vreselijk verhaal . En wat lijkt het me vreselijk om uw kind zo te moeten zien. '' zeg ik . Ik geef ze een knuffel . '' Dankje wel '' zeggen ze . Ik glimlach . Ik haal iets uit de tas. '' Kijk Allie . Niall en Jim hebben een knuffel voor jou'' zei ik en ik hield een mooie teddy beer in mijn handen . Ze glunderde helemaal . '' Deze is voor jou'' zei ik en ik gaf haar de beer

Niall

Ik kijk glimlachend naar Allie die verteld wat voor een fan ze is. " wij gaan er van door Allie houd je sterk" ik knuffel haar en geef een ekus op haar voorhoofd. We zwaaien waarna we naar het volgende kindje gaan. Lilly. Op haar deur stond dat ze een onbekende ziekte had en we gaan binen. " ohh my ohh my god" met meg ogen kijkt ze naar ons

Jim

Ik begin te glimlachen als ik Lilly zie . Net zoals bij Allie praat ik met de ouders. Ze zeiden dat ze nog niet wisten wat voor een ziekte ze had . '' het lijkt me echt vreselijk om uw kind zo te zien lijden .. Maar gelukkig blijft ze vrolijk '' zeg ik . De moeder knikt en krijgt tranen in haar ogen . Ik omhels haar. '' Het komt allemaal goed mevrouw'' zeg ik . Ze glimlacht. Net zoals bij Allie krijgt Lilly ook een Knuffel dier van ons. Lilly glundert en wil een knuffel van me . Ik omhels haar. '' Veel geluk !'' zeg ik en ik druk een kus op haar wang

Niall

Glimlachend klets ik wat met het meisje en geef hij ook een knuffel en een kus. M geeft weer een knuffel en we nemen afscheid vrolijk stappen we verder

Jim

Niet veel later waren Niall en ik klaar. Ik gaf Niall een knuffel . '' Jij hebt ze echt blij gemaakt'' zeg ik met een glimlach