• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    We gaan aan het raam zitten en gelijk komt Arwin. 'Ahh Niall, Is dit die jongen waar jij altijd over praat' ik knik en word rood. 'Hebben julllie al besloten?" We knikken. 'Ik wil patat en uhmmm kipppenpootjes' hij kijkt naar mij. 'Arwin dit is Jim en Jim dit is Arwin, inmiddels een goede vriend van me. Doe mij maar het gebruikelike' glimlach ik. 'Arwin en ik zin erg goed bevriend omdat ik hier best vaak ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Arwin dit is Jim en Jim dit is Arwin, inmiddels een goede vriend van me. Doe mij maar het gebruikelike' glimlacht Niall . '' Jim '' zeg ik en ik schud de hand met Arwin . Ik glimlacht vriendelijk . '' Komt eraan '' zegt hij en hij loopt weer terug naar de keuken. 'Arwin en ik zin erg goed bevriend omdat ik hier best vaak ben'zegt Niall . Ik knik . '' Vandaar dat je altijd best wel laat thuis komt als je een optreden hebt gehad. Oooo nu weet ik je geheim... Je eet hier elke dag en als je thuis komt eet je ook gewoon het eten wat ik heb besteld of heb gemaakt'' zeg ik tegen hem '' Geeft niet hoor zou ik ook doen ahahh'' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    . '' Vandaar dat je altijd best wel laat thuis komt als je een optreden hebt gehad. Oooo nu weet ik je geheim... Je eet hier elke dag en als je thuis komt eet je ook gewoon het eten wat ik heb besteld of heb gemaakt'' '' Geeft niet hoor zou ik ook doen ahahh'' grijnzend kijk ik hem aan. 'oeh betrapt wat jammer ik gniffel even. Al snel kwam Arwin terug. Hij zette het bord friet en kippenpootjes neer bij JIm en liep terug. Vervolgens kwam hij met vier borden vol eten terug. Hij zet de vier borden en de extra frieten neer en gimlach. 'eetsmakkelijk heren' ik glimlach vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'oeh betrapt wat jammer'gniffelt Niall even . Ik glimlach . Al snel kwam Arwin terug. Hij zette het bord friet en kippenpootjes neer bij mij en liep terug. Vervolgens kwam hij met vier borden vol eten terug. Hij zet de vier borden en de extra frieten neer en gimlacht. 'eetsmakkelijk heren' Niall glimlacht vrolijk. Ik kijk verbaasd naar de borden . ik dacht echt dat het maar heel weinig was en Niall daarom zoveel menu's nam .. Maar dit is echt super veel! Ik glimlach en begin te eten . '' Dus .. Niall .. Welke taart wil je eigenlijk op onze bruiloft ?'' vraag ik aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie zijn gezicht en grijns. Ik begin vrolijk te eten '' Dus .. Niall .. Welke taart wil je eigenlijk op onze bruiloft ?' Ik haal mijn schouders op 'Iets wat we beide leuk en lekker vinden. Oehh Oeh dan mag je toch taarten e nhapjes zelf proeven' zeg ik met glunderende ogen. Wetend dat ze voor mijn beroemdheid extra gingen uitsloven. Grijnzend kijk ik Jim aan. 'Laten we eerst de locatie gaan vinden en dan pas de rest lijkt me. en de ring natuurlijk'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Iets wat we beide leuk en lekker vinden. Oehh Oeh dan mag je toch taarten e nhapjes zelf proeven' zegt hij . Ik knik 'Laten we eerst de locatie gaan vinden en dan pas de rest lijkt me. en de ring natuurlijk' zegt hij met volle mond. '' De ringen hebben we al .. Ik moet morgen alleen nog even door geven wat er in moet staan '' zeg ik'' Het zijn de ringen die Zayn liet zien'' zei ik . ik hoop dat Niall ze ook mooi vind.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    De ringen hebben we al .. Ik moet morgen alleen nog even door geven wat er in moet staan '' zeg ik'' Het zijn de ringen die Zayn liet zien'' 'hihi dat is waar helemlaa vergeten dan moeten we het ontwerp laten zien aan iemand zodat die xe kan maken' glimlachend knaag ik verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik laat mijn bord staan . Ik heb nog niet eens de helft op en ik zit nu al vol . Ik geef het aan Niall . '' Eet maar lekker op Boo'' zeg ik en ik glimlach. Ik kijk even op twitter. Dan krijg ik opeens een smsje van iemand . Hey Jim ! It's me Greg ! Ik wil even zeggen dat je echt van harte welkom bent in de familie Horan x G Ik glimlach en leg mijn telefoon weer weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uk kink JIm aan. 'ik ben toch trots op je lifie' hij had vanmiddag ook meegesnoept en pixza op. Al beelte snel is alles opgegeten. Ik betaal en neem hem mee baar een parjje eaar ik ijsjes koop voor ons. 'welke smaak wil je??'

    +Juul ik ga na t eten douhen en film kyken dus dan weet je dat ik reaeer als pa en ma douhe zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik zou eigenlijk betalen maar goed.. Hij nam me mee naar het park en vroeg daar welke smaak ik wou . '' 1 bolletje chocola en 1 bolletje aardbei'' zei ik tegen Niall . Als hij zo graag ijs wilt waarom koopt hij dan gewoon niet de hele kraam ? Niall houd van ijs


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Miall

    Ik betel onze ijsjes en we faan zitten aan een veekje waar we ze opeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik glimlach naar Niall en ik kijk naar de eenden die lekker zitten te zwemmen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mag ik je zo een pb stiren auv het gaat me echt niet meer goed nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja natuurlijk mag dat babe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hthanks ik pb je zo, onze dakgoot rookte dus half pleintje kwam kijken

    Niall

    Glimlachend kijk ik in de rond en zie een klein meisje naar me wijzen met een kaal hoofd. Glimlachend loop ik naar het meisje en kniel neer. " halo prachtige dame wat is je naam?" Ze kijkt me blij aan en houdt zich duidelijk ik. " delilah" fluisterd ze en ik glimlach. Ze vraagt verlegen voor een handtekening en foto. Vlak voor ze weer terug gaat pak ik de pet van mijn hoofd." Let jij goed op mijn pet princes?" Glimlachend knikt ze en ik zet hem op haar uoofd. Ik geef haar een kusje en zwaai nog even waarna ik terug loop naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan