• story's
    onbekende personen (: ?


    Dance like nobody's watching'

    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?


    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    ‘Bente,’ Rianne pakt met haar vrije hand de mijne vast. ‘Je kunt nog altijd weg daar. Je kunt je nog altijd bedenken. Het is nog niet te laat.’
    Ik trek mijn hand los, hardhandiger dan bedoeld. Zuchtend schud ik mijn hoofd. ‘Zelfs als ik dat zou willen, zou het niet kunnen.’
    ‘Waarom niet?’ vraagt mijn moeder wanhopig. ‘We missen je, Bente.’
    Ik krijg steeds meer moeite met slikken. ‘Omdat ik vermoord word als ik wegga.’




    ‘Sorry dat ik je teleurgesteld heb, mam,’ zeg ik. ‘Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.’
    ‘Helemaal geen spijt?’ vraagt ze stomverbaasd.
    ‘Nee,’ zeg ik beslist en ik meen het. Ik heb er geen spijt van, hoe stom de keuze ook was. ‘Ik zou het zo overdoen.'





    [x] Maybe its time to change
    [x] 2045 || Amsterdam
    [x] Begonnen: 10/08/2013





    Onbekende personen || Actie || Science Fiction || Drama || Romantiek || Young Adult

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 12:48 ]


    Take risks and conquer your fears.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    Xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    If bad things are happening ...
    If on a wall a text is written in blood ...
    If the world is in darkness
    And escape is impossible ...
    Then say goodbye as we dance with the devil tonight ...



    16+
    Onbekende personen
    Nederlands geschreven en gesproken

    http://www.quizlet.nl/stories/120520/as-deep-as-the-depths-of-hell/


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe