• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan.

Hij begint weer te stoten en hard kreun. Heel mijn lichaam shake't terwijl ik klaar kom en ik biljf kreunen. Hij maakt me los en pakt een vage dildo. Hij helpt mij goed zitten en ik kreun als dat ding in me komt. Ik zie dat hij hem er ook in gestoken heeft en ik begin hard te kreunen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

Na 2 uur gespeeld te hebben met die shit was ik moe en uitgeput . Ik stap onder de douch en maak mezelf helemaal schoon . Ik kan voor 2 weken niet zitten dat weet ik nu al . Ik droogde mezelf af . Ik ging op bed liggen en keek naar Niall . '' Best sex ever '' zeg ik grijnzend

Niall Horan.

Na dik twee uur met elkaar en de spullen gespeeld te hebben waren we aardig moe. We douchen en maken ons schoon en ploffen neer op het bed. 'Best sex ever' grijnst hij en ik knik. 'Dat was het zeker Jim' ik kus hem en lig vermoeid naast hem neer 'goeie workout'

Jim Horan

'' Haha inderdaad.. Straks als we wakker worden zijn we heel erg gespierd'' glimlach ik en ik barst in lachen uit. '' Morgen liggen we alleen maar in bed omdat we spier pijn hebben '' glimlach ik

Niall

'' Haha inderdaad.. Straks als we wakker worden zijn we heel erg gespierd''Ik schiet in de lacht. '' Morgen liggen we alleen maar in bed omdat we spier pijn hebben '' 'wie weet, hik heb het er voor over' mompel ik

Jim

'wie weet, hik heb het er voor over' mompelt hij . Ik glimlach en geef hem een kusje . '' hmm ik ga gewoon een camera in joun kleedkamer hangen als je op tour bent. Dan heb ik een goede seks film . Glimlach ik en ik draai me om

Niall horan.

hmm ik ga gewoon een camera in joun kleedkamer hangen als je op tour bent. Dan heb ik een goede seks film . Ik schiet in de lach. 'Mhhhh of ik neem jou gewoon mee en dan heb ik gewoon seks' grijnzend steek ik mijn tong uit

Jim

'Mhhhh of ik neem jou gewoon mee en dan heb ik gewoon seks' zegt hij . '' Dat is een goed idee'' glimlach ik en ik geef een kus . '' Wat zullen de jongens dan wel niet denken ?'' lach ik

[ughhhhh ik zit weer eens in een dipje-_- morgen ga ik om kwart voor 10 weg. Mijn broer rijd namelijk ons naar het zwembad en haal ons ook weer op (handig een broer die net zijn rijbewijs heeft=) flink misbruik van maken omdat hij het leuk vind om met mij te rijden, binnne kort hem trakteren op ijs als we met de auto weg gaanXD]

Niall Horan.

'Dat is een goed idee'ik glimlach 'pff ik ben gewoon een en al goed' lachend kus ik hem terug. 'Wat zullen de jongens dan wel niet denken?" lacht hij. 'Je wilt echt niet weten hoevaak ik de onsmakkelijke geluiden van Harry Styles aka meneer Pervert en de vrolijke paringsgeluiden van Lou en Li en dan niet te vergeten onze luidruchtige Zayn geloof me' zeg ik lachend

Jim Horan

Je wilt echt niet weten hoevaak ik de onsmakkelijke geluiden van Harry Styles aka meneer Pervert en de vrolijke paringsgeluiden van Lou en Li en dan niet te vergeten onze luidruchtige Zayn geloof me' zegt hij lachend. Hmm dat brengt me op een idee... '' hebben jullie nooit iets gedaan met elkaar ofzo ?'' vraag ik aan hem.. '' Wat dacht je van een Gangbang ?'' vraag ik aan hem en ik barst weer in lachen uit. '' Ik denk altijd dat jullie na elke show shower sex ofzo hebben '' bloos ik

[ hahahahaa ]

[OGMOGMOGMOGMOGMOMOGMOGMGOMGOGMOGMGOGMOGMOGMGOGMOGMGOGMOGMOGMOGMOGMGOGMGOMGOMGMOGMGOMOGMGOMOGMOMOMGOMGMOGMGOGMGO

Niall Horan

'' hebben jullie nooit iets gedaan met elkaar ofzo ?''vraagt hij en ik kijk hem aan.. '' Wat dacht je van een Gangbang ?'' hij begint weer telachen '' Ik denk altijd dat jullie na elke show shower sex ofzo hebben ''Ik knik. 'Dat is ook zo eigenlijk' ik lat mijn wangen blozen door aan vage dingen te denken. ' Meestal hebben we het gewoon in het hotel in iemand zijn kamer en soms, niet verder vertellen dan krijgen we problemen met de pers en die shit, soms doet Josh de drummer mee en het is heeerlijk' zeg ik.

Jim

'Dat is ook zo eigenlijk'zegt hij . ik kijk hem verbaasd aan . ' Meestal hebben we het gewoon in het hotel in iemand zijn kamer en soms, niet verder vertellen dan krijgen we problemen met de pers en die shit, soms doet Josh de drummer mee en het is heeerlijk' zegt hij .. '' ow... '' zegt ik .. mijn hart brak bijna. Niall heeft dus gewoon seks terwijl hij met mij heeft ? '' En.. W.. Wat doen jullie dan zoal ?'' vraag ik hem zachtjes..

[lag q er bij jou ook uit====== mijn lees tekens falen

Niall Horan.

´Ow´ zegt hij ´en WWat doen jullie dan zoal´ Ik begin keihard te lachen. ´D-dacht je dat nou echt?´ lachend kijk ik hem aan. ´nee joh gekkerd, die geluiden is als de vriendinnen er zijn of Hazz hoge nood heeft tuurlijk niet´ hard lachend grijp ik naar mijn buik.

Jim

. ´D-dacht je dat nou echt?´ lacht hij .. Ik knik. ´nee joh gekkerd, die geluiden is als de vriendinnen er zijn of Hazz hoge nood heeft tuurlijk niet´ zegt hij . Ik begin mee te lachen . '' Hihihih''

[ Ja ]