• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    '' Je bent hier zelf naar toe gegaan hoor. Ik heb niks gedaan '' zeg ik . '' Je slaapt al 3 nachten niet meer bij mij '' zeg ik tegen Niall en ik kijk naar de grond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wifiii

    Niall

    '' Je bent hier zelf naar toe gegaan hoor. Ik heb niks gedaan '' zeg ik . '' Je slaapt al 3 nachten niet meer bij mij ''  uk jijk hem lipbijtend aan. 'sorry dhat. Ow wacht dus ik slaapwandel dus' mijn ogen worden groot. De jongens zeiden het wel eens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'sorry dhat. Ow wacht dus ik slaapwandel dus ?'' vraagt hij verbaasd. '' Blijkbaar'' zeg ik en ik loop naar de keuken . Ik maak een ontbijtje voor ons en ga aan tafel zitten . ''BOO ETEN !!'' schreeuw ik vanuit de keuken .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'blijkbaarBOO eten"roept huj en ik ga naar de keuken en glumlachend schyif ik aan. 'dit ruikt heerlijk. Zin om vanmdidag met ons boothe een stuk te gaan varen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Dit ruikt heerlijk ! Zin om vanmiddag met onze boot een stukje te gaan varen ?'' vraagt hij . Ik knik . Ik eet mijn eitje op en leg het bord in de vaatwasmachine . Ik drink mij chocomelk ook op en die spoel ik om en droog ik af . Ik kijk naar Niall die gewoon nog zit te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Met een grote glimlah ge iet ik van het eten en was en ruim alles netjes op. 'het was overheerlijk. Ga jij lekker ruste dan ha ik wat spullwtjes pakken. Als we ovver een uur vertrekken is het half tien em dan hebben we tot drie uurde tijd' mompel ik. Ik pak schone kleding zwembroeken handdoeken en eten en drinken in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'het was overheerlijk. Ga jij lekker ruste dan ha ik wat spullwtjes pakken. Als we ovver een uur vertrekken is het half tien em dan hebben we tot drie uurde tijd' mompelt hij . '' Tot drie uur de tijd ? Moet je dat ding weer terug geven ofzo ? Je had die boot toch gekocht ?'' vraag ik aan hem . Ik ga op de bank zitten . pff. Ik loop naar de douche en ga douchen . Dan trek ik schone kleren aan doe mijn haar in model en pak een zonnebril . Ik doe mijn slippers aan en ga weer op de bank zitten . Ik kijk naar de tv die nog aanstaat . Ik doe hem uit en pak mijn mobiel uit het zwembad. Ik kijk hoeveel berichten ik heb en beantwoord ze allemaal


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Tot drie uur de tijd ? Moet je dat ding weer terug geven ofzo ? Je had die boot toch gekocht ?'' uk gniffel
    'om vier uur moeten we naar het ziekenhuis zodat het slangetje eruit kan' ik glimlach lief. 'ik ben klaar. Ik kleed ne gauw om' ik loop naar de slaapkamer waar ik eem korte broek en tanktop aan doe
    Wat hij niet wist is dat ik een verassing op boot Jim had klaar liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'om vier uur moeten we naar het ziekenhuis zodat het slangetje eruit kan' hij glimlacht lief . '' Ow ja dat is waar ook.'zeg ik tegen hem. 'ik ben klaar. Ik kleed ne gauw om' zegt hij . Ik knik . Waarom wil Niall opeens gaan varen ? Ze hebben voorspelt dat het niet zulk goed vaar weer is.. Maar ja . Ik glimlach als ik mijn gespierde Niall zie binnen wandelen . Ik glunder en ik kijk weer op mijn mobiel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Miall

    Hik knikt en glimlachend kijk ik hem aan. ' klaar vior?' hij knikt en glimlahend pak ik zijn hand. Met de auto rijden we naar de haven en ik zoek de boot. ' dat is hem' ik wijs de boot aan. Jim stond met sierlijke letters en een hartje erop geshteven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Klaar voor ?'' vraagt hij . Ik schud mijn hoofd. '' Ik ben bloed chagrijnig..'' zeg ik. Glimlachend pakt Niall mijn hand en rijden we naar de haven . Gedver wat een lucht! ''Niall het stinkt hier..Kunnen we niet terug?'' vraag ik zeurderig. Ik schud zijn hoofd. '' Dat is hem '' zegt Niall en hij wijst een boot aan . Ik moest eerst kijken over welke boot hij het nou had. Toen zag ik opeens mijn naam met een hartje. '' Ahww dankje Niall'' zeg ik en ik geef hem een kus. Het is een grote boot. Ik loop naar binnen en krijg direct het gevoel alsof we om kieperen . '' WHAA !!'' gil ik en ik ga heel rustig op de bank zitten die er staat . Tis wel mooi hier..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Ik ben bloed chagrijnig..'' n . Gedver wat een lucht! ''Niall het stinkt hier..Kunnen we niet terug?'' zeurt hij en ik gniffel. '' Ahww dankje Niall'' zegt hij en gaat maat binnen ' WHAA !!'' grijnzend laay ik hem om hoog komen. ' kom we varen weg en dan lat ik je ee verassing zien" ik wist al waar we heen zouden gaan. Aan dek strt ik de moter en voorzihtig varen we weg. Na ren poos gevaren te hebben lef ik hem even stil.. :gam aar de slaapkamer zoeken' er zousen kaarsen branden en rozenblaadjes in hartjesvorm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    ' kom we varen weg en dan laat ik je een verassing zien" zegt hij . Ik zei niks want ik durfde niks te doen straks kieperen we nog om . '' Ga maar de slaapkamer zoeken '' zegt Niall . '' Waarom ?'' vraag ik . Waarom moet ik in vredesnaam een slaapkamer zoeken ? Niall weet toch waar alles is dan hoef ik dat toch niet te weten . Maar goed. Ik liep voorzichtig naar de deuren . Ik opende de deur en zag een kamer met kaarsen en rozenblaadjes in een hartjes vorm . Ik deed de deur weer dicht. '' De seks kamer'' mompelde ik in mezelf en ik ging naar de andere kamers. Ook niet bijzonder. Ik ging weer terug naar de 'Seks kamer' Zou dit onze slaapkamer zijn ? Het zag er wel leuk uit. Maar waarom legt hij rozenblaadjes op bed neer ? Ik loop weer voorzichtig naar Niall en geef hem een kus. '' Sweet heart'' zei ik . Waarom deed Niall opeens zo romantisch ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nialll

    'waarom?" ik grijns geheimzinnig. 'sweetheart' ik glimlach. Ik kijk of hij het gevonden heeft. ' wacht je hebt het waarschijnlijk niet gezien .' ik ren naar de slaapkamer en pak het doosje. Daarna loop ik twrug rn geef het doosje. ' het is een ring voor jou. Ik wou je ook wat geven rot aan ons huwelijk' zg ik hevend blozend

    Up all night kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Wacht je hebt het waarschijnlijk niet gezien '' zegt hij en hij rent naar de slaapkamer.. '' Waaarom moet je nou weer rennen Horan ? Straks zinkt dit ding nog !'' zeg ik bang . Niall geeft mij opeens een doosje . '' Wat moet ik met een doosje ?'' zeg ik . Ik doe hem open en zie dat er een ring in zit.. '' Het is een ring voor jou. Ik wou je ook wat geven voor ons Huwelijk'' zegt hij blozend. Ik kijk hem aan en geef hem een kus. Ik doe de ring om en kijk er na. '' Ik hou van je '' zeg ik . Ik ga naar buiten en ik zie dat de boot stil ligt . Ik word steeds banger


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik