• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall

Gimlachend kijk ik hem aan. " het was leuk omze zo blij te zien" zeg ik hem en grijns. " je bent echt lief met die knuffels'

Film kyken

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

'' Ja ik gaf ze die knuffels omdat ze daar tegen kunnen praten als er iets is of als ze net weer een onderzoek hadden . '' zeg ik . Ik pak de hand van Niall en we lopen weer naar de auto

Niall

'' Ja ik gaf ze die knuffels omdat ze daar tegen kunnen praten als er iets is of als ze net weer een onderzoek hadden ' ik glimlach even. Ik geef hem de sluetel aangezien ik erg moe was van alles en ik had het gevoel dat uk elk moment als een blok in slaap kon vallen

Jim

Ik pakte de sleutel en startte de auto . Niall zag er moe uit dus ging ik maar rijden . Onderweg zag ik dat Niall al in slaap gevallen was. Ik tilde hem uit de auto toen we thuis waren . Ik leg hem op bed neer en kleed hem voorzichtig uit. Ik trok zelf ook mijn kleren uit en viel ook in slaap

Niall

Halverwege viel ik uiteindelijk in slaap en ik dommelde.in. Vaag merk ik dar iemand me uitkleed en op bed ligt. Ik smak wat met mijn lippen

Jim

Ik hoor iemand smaken met zijn lippen en ik begin te lachen . In mijn slaap . Ik droom over de trouwerij van Niall en mij

Niall

Ik beweeg mijn armen en beneb vaag heen en weer

Jim

Ik voel hoe iemand vaag zijn benen heen en weer beweegt . '' Don't''giechel ik weer in mijn slaap . Nu droom ik weer over iets anders
    '' ow ja Niall ! Dieper , harder !'' schreeuw ik . Niall stoot steeds harder en dieper in me . Als hij in me klaar komt begin ik te lachen . Hij neemt mijn lengte in mijn mond waar door ik hard begin te schreeuwen

Niall

Ik boor allemaal veschreeuw en zucht irriteert. Ik sta op eb koop naar de bank wasr ik verder slaap.

Jim

Als ik wakker word voel ik dat ik op de vloer lig. '' Auw'zeg ik als ik op wil staan . Gek genoeg ligt Niall weer niet in zijn bed. Ik keek op de wekker hoe laat het is. Half 9 . Ik loop naar beneden en zie Niall daar liggen . '' Waarom slaap je niet meer bij mij ?'' mompel ik tegen mezelf. Schreeuw ik in mijn slaap ofzo ? Of snurk ik te hard ? Ik loop met duizenden vragen in mijn hoofd naar de douche en zet hem aan

Niall

Vaag hoor ik wat maar ik slaap verder nooit geweten dat ik aan slaapwandelen deed want zijn geschreeuw was ib mujn slaap dus wie weet droomse ik het

Jim

Ik pakte een toetje en at het op

Haha ik ga shoppsn

Niall

Ik kruwn hqrd en draai me om waarna ik met een pujnlijke klap beland. Versxhrikt open ik mijj ogen en kijk rond

Jim

Opeens hoor ik een harde klap. Ik keek wie het was en zag dat Niall op de grond lag. Ik liep naar hem toe . '' Gaat het wel babe ?'' vraag ik

Niall

'gaat het wel babe' ik knik en kijk niet begrijpend maar de bank. 'heb jij me hier gelefd ofwat" ik vraag kort over mijn bips heen en kijk weer niet snappend naar de bank. Ik was er niet naar toe hegaan