• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Horan

'IK dacht dat je echt boos was' mompelt Niall zachtjes . '' Ik ben nooit boos op je Niall . Daar ben je veel te schattig voor'' zeg ik met een glimlach . Ik pak de douche kop en doe Niall's hoofd iets naar achter zodat ik de shampoo kan weg spoelen . '' Weet je wat ? Jij krijgt straks een dubbel menu'' zeg ik tegen Niall

NIall Horan

'' Ik ben nooit boos op je Niall . Daar ben je veel te schattig voor'' Ik glimlach blozend. 'waarom vind iedereen me schattig ik snap het nog steeds niet' zeg ik niet begrijpend. Hij doet mijn hoofd naar achteren en spoelt de shampoo zorgvuldig weg en ik sluit mijn ogen en geniet . '' Weet je wat ? Jij krijgt straks een dubbel menu'' Ik begin te grijnzen. 'Normaal bestel ik gewoon vier menu's voor mezelf maar ik ben echt een vreetzak. Vandaag al heel veel gedronken, sonde voeding, een pizza, snoep, popcorn' ik gniffel even

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

'waarom vind iedereen me schattig ik snap het nog steeds niet' zegt Niall . '' Je hebt gewoon een schattig gezicht babe'' zeg ik met een glimlach. 'Normaal bestel ik gewoon vier menu's voor mezelf maar ik ben echt een vreetzak. Vandaag al heel veel gedronken, sonde voeding, een pizza, snoep, popcorn'zegt hij . '' 4 !!'' zeg ik verbaasd ? Niall doet dat nooit bij mij. Ik denk als hij aleen is ofzo dat hij dat dan besteld. Maar Niall en ik zijn ook nog maar 1 keer uit eten geweest . Wat best wel raar is want de andere jongens gaan veel vaker met hun vriendin uit eten . '' Nou dat krijg je van mij 5 menu's '' grijns ik

fNiall

. '' Je hebt gewoon een schattig gezicht babe'' Ik bloos nog harder 'wat is er schattig aan' klaag ik. ik begreep het echt niet. '4!!' verbaasd kijkt hij me aan en verlegen knik ik. 'Noudat krijg je van mij 5 menu's' grijnst hij en ik glimlach. 'gaat er makkelijk in hoor' gniffel ik

Jim Hoeran xd omg sorry Horan*

'Wat is er schattig aan ?'' vraagt hij . Ik draai Niall zachtjes om . '' Als eerste je mooie ogen, daarna je schattige neus'' en ik druk een kusje op zijn neus. '' Je mooie wangen . En je prachtige lieve kleine mond'' zeg ik en ik plant mijn lippen op de zijne. 'Gaat er makkelijk in hoor'' zegt hij over de 5 menu's , '' Dat dacht ik al . Ik vraag me af hoe jij zo mooi slank blijft. Ik ben na 1 hapje al weer te dik en jij blijft naar 10000000000 happen nog zo dun !'' zeg ik met een glimlach

NIall Horan.

Hij draait me zachtjes om en ik glimlach. 'Als eerste je mooie ogen, daarna je schattige neus' ik gniffel als ik zijn lippen kort op mijn neus voel. 'Je mooie wangen, en je prachtige lieve kleine mond' hij kust me en ik word alleen maar roder, roder en roder van de complimenten. 'Dacht ik al. Ik vraag me af hoe jij zo mooi slank blijft. Ik ben na 1 hapje al weer te dik en jij blijft naar 10000000 happen nog zo dun' glimlacht hij en ik bloos weer. 'Jij bent echt niet dik Jim. Geloof me als je aan de dikke kant zou zijn had ik je dat echt wel op een lieve manier gezegd maar je bent niet dik. Jij kunt ook eten wat je wilt maar je ziet het zelf niet' fluister ik zacht in zijn oor. Ik draai de douche uit en geef ons beide een lichtblauwe handdoek aan. Al snel ben ik afgedroogd en loop ik vrolijk naar de slaapkamer. Ik vis er een wit shirt met een gekleurde streepjes zakje op mijn borst en doe een gebleekte spijkerbroek en een keer grijzige VANS

Jim Horan

'Jij bent echt niet dik Jim. Geloof me als je aan de dikke kant zou zijn had ik je dat echt wel op een lieve manier gezegd maar je bent niet dik. Jij kunt ook eten wat je wilt maar je ziet het zelf niet' fluistert hij zacht in mijn oor. Ik pak de handdoek van Niall aan en droog me af. Als ik de kamer binnen kom zie ik dat Niall al weer aan gekleed is . '' Hoe doe jij dat zo snel ?'' vraag ik met een glimlach . Ik pak een wit shirt met een v-hals en trek hem aan . Daar onder trek ik een geruite boxer aan . Ik doe een lichte spijkerbroek met kleine scheuren er in bij de knieën aan . Ik pak mijn Adidas schoenen en trek ze aan . Ik doe mijn ketting om die ik ooit van mijn moeder heb gekregen en stop hem onder mijn shirt zodat hij niet goed zichtbaar is . Ik loop naar Niall en geef hem een kus . '' Je ziet er prachtig uit '' zeg ik met een knipoog

Niall Horan.

'hoe doe jij dat zo snel' vraagt Jim glimlachend als ik terug kom en ik gniffel. 'dat heet Magic Power honey' ik gniffel even. 'Je ziet er prachtig uit ' knipoogt hij en ik word weer rood. 'Jij ook lief, jij ook' glimlach ik en druk een kus op zijn kin. Hij was nog altijd wat groter dan mij, maar ik was de kleine Ier. Ik spuit flink wat deo onder mijn oksels en doe wat after shave op als ik me gescheerd heb. en ik doe snel mijn haren goed

Jim Horan

Omdat Niall best wel klein was geeft hij me altijd een kus op de kin . Ik ben maar 4 centimeter groter maar toch . '' Vergassing'' zeg ik als ik de badkamer binnen kom . '' Kuch'' kuch ik . Ik pak mijn deo en spuit wat op bij mezelf. Ik pak mijn scheer apparaat en scheer mijn kin haren weg. Niet dat er nog veel zaten maar het moet gewoon weg . Ik kijk naar Niall en glimlach . Ik doe mijn haar goed en pak mijn beanie.

Niall Horan.

'vergassing' kucht hij als hij de badkamer in komt en ik gniffel. Hij spuit ook deo, scheert zichzelf en glimlach. 'waarom beanie je haar is zo leuk" mopper ik zielig naar hem

Jim Horan

'' Omdat straks anders mijn haar door de wat gaat babe '' zeg ik . Ik knuffel hem en storm dan de trap af. En raad eens .. Ik viel wel weer hoor . '' Niks aan de hand !!'' zeg ik weer vrolijk

Niall

'' Omdat straks anders mijn haar door de wat gaat babe '' ik gniffel kort. we lopen de trap af en hij valt weer ' Niks aan de hand !!'' Ik schiet onbewust iin de lach. 'sorry maar je flikkert altijd van de trap'

Jim

Niall schiet onbewust in de lach . '' Sorry maar jij flikkert altijd van de trap '' zegt hij lachend. '' Ik heb dat altijd alleen maar met deze trap'' zeg ik . Ik stamp op de trap . '' What's wrong with me you stupid thing !'' zeg ik boos tegen de trap . Ik glimlach naar Niall. We nemen afscheid van Kristella en we stapen in de auto .

Niall Horan

'' Ik heb dat altijd alleen maar met deze trap'' hij stampt op de trap en ik gniffel zacht. . '' What's wrong with me you stupid thing !'' Kristella komt nieuwsgierig kijken, snel nemen we afscheid en stappen we in de auto. Eindelijk mag ik een keer rijden van hem. Morgen zouden eindelijk die slangetjes uit mijn neus gehaald worden. Ik parkeer hem snel op mijn vaste plek en stap uiten doe de deur van Jim ook open

Jim Horan

Niall houd de deur voor me open en ik loop naar binnen . Ik pak zijn hand vast en samen gaan we aan een leuk tafeltje zitten bij het raam . '' Ahhh Niall !!'' hoor ik iemand opeens roepen . Een man van ongeveer 35 jaar oud kwam naar ons toe gelopen . '' is dit die jongen waar jij altijd over praat ?'' vraagt hij met een accent . Ik begin te giechelen . '' Hebben jullie al besloten ?'' vraagt hij . Ik knik . '' Ik wil patat en uhmmm.. Kippenpootjes .. '' zeg ik . De man knikt en schrijft het op