• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    'Ik zweer je, tijdens de tour heb ik er wel eens gekeken omdat iedereen had een vriendin maar ik was niet iemand die een meisje voor de behoeftes zou pakken. Dus ik ben heel braaf' zegt Niall . Ik begin te lachen. Niall begint te lachen als de film speelt. Hij gaat languit naast mij leggen met zijn hoofd op mijn borst. Uit het niets scheurt Niall lachend mijn boxer kapot. '' Oehww mijn Nialler is horny'' zeg ik met een grijns. Niall speelt wat met Jimmy terwijl ik gewoon aandachtig naar de film kijk . De film was best saai . Terwijl Niall met Jimmy bezig was pakte ik mijn mobiel en maakte ik een foto . '' Komt op twitter '' grijns ik . Niet dat ik dat echt ga doen . Want dan heb je het management weer voor je deur staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    'oehhww mijn nialler is horny' grinnikend kijk ik hem aan. Hij maakt een foto 'komt op twitter' ik gniffel alsof hij dat zou doen. Dan zouden we bergen problemen krijgen. Langzaam lsuit ik mijn mond om zijn eikel en begin hem met diepe lanhe, langzame halen te pijpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als Niall mijn lengte in zijn mond neemt adem ik heel diep uit. Ik sluit mijn ogen en begin te kreunen . Waarom is Niall hier zo goed in ? Opeens hoor ik de harde kreunen van de tv waar door ik begin te lachen . Ik voel dat ik bijna klaar kom en span mijn lichaam samen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Hij begint hard te kreunen waardoor hij me nog meer geil maakt. KReunen verlaten niet alleen Jim maar ook de tv. Hij lacht wat en ik voel dat hij bijna komt en stop grijnzend. 'Och wat jammer nou hé' grijnzend kijk ik hem aan.

    [ heeft hij een roze stoffen handboeien gekocht? XD kun je leuke dingen mee. ahhh toe doen u nu ie zo horny is hahahahhahaha ik ben nmamelijk benieuwd hoe jij dat gaat typen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahahahahh Tjah... Daar kun je inderdaad hele leuke dingen mee doen ]

    Jim Horan

    Net als ik klaar wil komen stop Niall grijnzend. 'Och wat jammer nou hé' zegt hij met een grote grijns. Ik kijk hem geil aan en begin hem te zoenen . Nu scheur ik ook Niall's boxer kapot . En ik begin te lachen '' Kan hij nog groter worden ? Hij lijkt wel lang nek'' zeg ik met een grijns en ik stop zijn lengte weer in mijn mond.Ik ga met mijn kont op zijn heupen zitten en stop zijn lengte in mijn anus haha . Ik kreun

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:21 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ervaring?? hahahahahah stiekem is dit echt heeeeel genant nu lijkt het alsof ik heel veel ervaring heb maar dat heb ik nietXD

    Niall HOran.

    Geil kijkt Jim me aan en begin me te zoenen. Hij schuurt mijn boxer kapot en begint te lachen 'Kan hij nog groter worden? HIj lijkt wel lang nek' ik gniffel even en begin weer hard te kreunen door zijn mond. Hij zet zich neer op mijn heupen en ik glij in hem. Vol plezier beginnen we wild heen en weer te gaan. 'dit kan ik echt vijftig kern' mompel ik en begin hard te kreunen. Al snel kom ik klaar en grijnzend kijk ik Jim droog aan die nu weer net niet klaar kwam .

    [ wat ik eerst las is, Ik stopte zijn lengte in Zijn anus. Ik dacht whuttt hoe kan dat wat voor n lengte heb je dan0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hahahah.. Btw ik heb nog helemaal geen ervaring xd ]

    Jim

    . 'dit kan ik echt vijftig kern' mompelt hij en ik begin ook hard te kreunen . Al snel komt Niall al weer klaar en grijnzend kijkt hij mij droog aan . Ik was weer niet klaargekomen .. '' Damn'' zeg ik . Ik besloot me zelf maar af te gaan trekken . Naar een paar seconden kwamen er 6 stralen sperma op mijn buik terecht . Ik begon te lachen en maakte het schoon . '' heb ik al altijd gewild .. Soms toen je mij nog niet kende zocht ik gewoon op google een sexy plaatje van je en trok me daar bij af . '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'damn' zegt hij zuchtend en begint zich zelf af te trekken terwijl ik hem uitlach. '' heb ik al altijd gewild .. Soms toen je mij nog niet kende zocht ik gewoon op google een sexy plaatje van je en trok me daar bij af . ' iK gniffel 'dirty Jim' lachend lop ik naar de badkamer voor een handdoek als ik nog wat tassen zie liggen. Vrolijk loop ik terug met de tassen. Ik keek er niet in, wie weet waren het wel kado's ofzo. 'You liar.. is het kleding??" grijnzend geef ik hem de tas. 'Laat het zien' vrolijk veeg ik zijn buik af en veeg bij mij ook alles schoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'dirty Jim' zegt hij . Als hij naar de badkamer loopt wil ik hem tegen houden maar ik ben te laat... 'You liar.. is het kleding??" grijnzend geeft hij mij de tas. 'Laat het zien' vrolijk veegt hij mijn buik af en veegt bij zich zelf ook alles schoon.. '' Uh.... '' zeg ik . Ik hield de zak op zijn kop en van alles viel eruit . Didlo's condoom's handboeien , opblaas pop, echt van alles. '' Voor ons als we ons is een keer vervelen of als jij op tour bent'' bloos ik .. Ik word steeds roder en roder. Man je kunt mij zo in een winkel leggen bij de tomaten . Niemand die het verschil ziet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hij wordt echt super rood. 'Uhh' zegt hij en houd de zak op zijn kop. Mijn ogen worden even groot bij het aanzicht van condooms, handboeien met bond, dildo's, oplaaspop met gat erin en allerlei sekszooi. '' Voor ons als we ons is een keer vervelen of als jij op tour bent'' Ik barst in lachen uit. 'Het is wat akward but why don't we try it?" grijns ik geil. Jup geile Horan is aanwezig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall barst in lachen uit waar door ik nog roder.. 'Het is wat akward but why don't we try it?" grijnst hij geil. Ik glimlach . '' Maar we hebben net nog seks gehad Nialler'' grijns ik . '' Ach waarom ook niet'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Maar we hebben net nog seks gehad Nialler''grijnst hij waarna hij al weer gelijk toe geeft. '' Ach waarom ook niet'' Tsja seks met mij was gewoon lekker. Nee oke dan niet, een jongen had gewoon behnoeftes en da met liefde erbij maakte het alleen leuker. 'Ik bied me aan als vrijwilleger' grijns ik. Ik was toch stiekem best benieuwd hoe dat allemaal werkte en hoe dat nou zou voelen. Afwachtend kijk ikh em aan. 'je mag doen wat je wilt' grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . 'Ik bied me aan als vrijwilleger' grijnst hij.'' uhh . Ik weet ook niet hoe het werkt maar ja '' giechel ik 'je mag doen wat je wilt' grinnikt hij Ik pak de handboeien en maak Niall vast aan het bed. Hij ligt nu gespreid op bed wat mij laat lachen . Ik pak een dildo en stop het in zijn kont. xd . Ik begin te glimlachen als ik hem zie genieten . '' Beter dan die van mij ?'' vraag ik aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' uhh . Ik weet ook niet hoe het werkt maar ja '' ik gniffel. Hij maakt mij vast aan het bed en gespreid kijk ik hem grijnzend en afwachtend aan. Dit was stiekem best opwindend, machteloos moeten toe kijken en voelen wat hij ging schouwen en zeker omdat ik niet wist wat hij allemaal gekocht had. fWie weet wel een halve seksshop. Hij stop langzaam een dildo in mijn kont en ik kreun door het gevoel. ' Beter dan die van mij?" ik schud. 'Nee maar wel lekker' kreun ik zacht. Afwachtend kijk ik hem aan. 'Na pak je kans je kunt doen met me wat je wilt' gilmlach ik. Ik had het gevoel dat hij niet goed durfde. 'als het pijn doet of zo zeg ik het echt wel Jim, doe maar gewoon' moedig ik hem aan en kijk hem geil aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Nee maar wel lekker' kreunt hij zacht. Ik glimlach. 'Na pak je kans je kunt doen met me wat je wilt' glimlacht hij . Ik durfde eigenlijk niet maar ja.. . 'als het pijn doet of zo zeg ik het echt wel Jim, doe maar gewoon'moedigt hij me geil aan . Ik glimlach en stoot weer in hem . Ik ging steeds harder en sneller . Het zweet drupte van mijn hele lichaam zo hard en snel ging ik . Als ik uit hem kom glimlach ik geil . Dan kijk ik wat ik nog meer had gekocht. Ik heb gewoon maar wat van de rekken gepakt. Ik maak Niall los en pak een dubbelzijdige dildo Ik zorgde er voor dat Niall in een goede positie ging zitten en stak hem in zijn kont . Ik stak de andere kant in mijn kont en kreunde hard


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik