• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Hahahahha ik zie het al voor me xd ]

    Jim

    '' Haay BooBoo'' zegt hij terug . Ik grijns weer . Ik bijt zachtjes in zijn oorlel . Ik zet een dikke zuigzoen in zijn nek en ik begin te giechelen . Ik laat mijn handen over zijn lichaam gaan . '' I want you'' fluister ik in zijn oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hij bijt in mijn oorlel en ik kreun zacht. Een zuigzoen word gezet op mijn nek en giechelt. Ik voel zijn handen over mijn nek en ik kreun weer. 'I want you' fluisterd hij en ik grijns. 'take me than' grijnzend voel ik Little Niall groeien en zoen hem terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'take me than' grijnzend voel ik Little Niall tegen mij aan kloppen en Niall zoent mij terug. Ik glimlach en ik stop de zoen . Ik doe langzaam zijn zwembroek uit en zie Little Nialler .. Nou ja eigenlijk Huge Nialler vier overeind staan . Ik grijns en neem het topje in mijn mond. Ik begin eraan te zuigen . Niet veel later neem ik ook zijn lid in mijn mond . Ik hoor hoe Niall kreunt . Ik begin te lachen en ik trek Niall af


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    nIall HOran
    Hij glimlacht en stopt doe zoen. Langzaam doe thij mijn zwembroek omlaag en uit waardoor mijn Little Niall omhoog springt. Hij grijnst en neemt het topje in zijn mond waardoor ik hard begin te kreunen. Hij begint te zuigen en ik begin steeds harder te kreunen. Hij neemt de lid ook in zijn mond en hoor hem lachen om mijn gekreun en hij begint me af te terkken. Mijn hart gaat te keer van genot.Mijn lichaam trilt en ik kreun hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ohooooo mag geen seks voor t huwleijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Oepsie xd Ze hebben dan nu 3 keer seks voor het huwelijk gehad xd ]

    Jim Horan

    Niall begint te kreunen en te schreeuw . Zijn hele lichaam trilt . Dat is een teken dat hij bijna klaar komt. Net als hij wil spuiten laat ik Nialler los. Ik begin gemeen te grijnzen . '' Mwuhahah'' lach ik . Ik kon het niet laten en liet Niall toch spuiten . Wel 5 stralen zaten nu op mijn gezicht . Ik begon te glimlachen . Ik haalde het van mijn gezicht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [hahaha

    Niall Horan.

    Hijgend en trillend voel ik alles ommlaag gaan. Vlak voor ik klaar kom stopt hij. Gemeen grijnst en lacht hij en zielig kijk ik hem aan terwijl ik nog steeds aan het hijgen ben. Hij ging verder en al snel kwam ik klaar. Het droop van zijn gezicht op mijn benen. Hij glimlacht en haalt het eraf waarna ik de rollen omdraai. 'Dus mijn zustertje is stout geweest hmm' zeg ik grijnzend en kras met mijn nagels ove rzijn lengte. Naja nagels.... van alle stress en zenuwen had ik alles eraf gebeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall draait de rollen om . 'Dus mijn zustertje is stout geweest hmm' zegt hij grijnzend en krast met zijn nagels over mijn lengte. '' Yeahh I'm a bad Girll'' zeg ik met een glimlach . Ik geef hem een kus. Ik kreun terwijl Niall mijn zijn nagel over mijn lengte gaat . '' Just do it'' zeg ik tegen hem en ik kijk hem aan . '' Show me what you got'' zeg ik met een grote grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Yeahh I'm a bad Girll''Hij begint te kreunen. '' Just do it'' zegt hij en kijkt me aan. '' Show me what you got'' gemeen grijnst hij. 'you sure?" hij knikt en hard lachend kiep ik het luchtbed om. Hardlachend kijk ik hem aan als hij boven komt. 'jij zei show me what you got' grijns ik gemeen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . 'you sure?" ik knik en hard lachend kiept hij het luchtbed om. Hardlachend kijkt hij me aan als ik boven komt. 'jij zei show me what you got' grijnst hij gemeen. '' HORAN !'' schreeuwde ik boos. '' Vanavond na het eten mag je geen tv kijken . Je krijgt huisarrest. geen toetje de komende week .. En geen Nando's vandaag'' zeg ik . ik loop het zwembad uit met een grote grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' HORAN !'' schreeuwt hij boos en ik krimp in elkaar. '' Vanavond na het eten mag je geen tv kijken . Je krijgt huisarrest. geen toetje de komende week .. En geen Nando's vandaag'' Hij stampt weg en gekwetst kijk ik hem na. Was dit nou serieuS? HIj meende dit toch niet. Lipbijtend ga ik huit het water en droog me af en stilletjes ga ik naar boven. Zonder Jim te zien ga ik naar de badkamer die ik op slot doe e nstap onder de douche terwijl mijn tranen begonnen te stromen. Straks was hij echt boos geworden en was ik de lul


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor Niall zachtjes snikkend naar boven gaan . Het was niet mijn bedoeling dat hij ging huilen . Ik hoorde de douch aan gaan . Ik probeerde de badkamer in te gaan maar hij was op slot. '' Niall ik ben niet echt boos . '' zeg ik tegen hem . '' Don't cry babe'' zeg ik . Ik had niet zo hard moeten schreeuwen want daar door lijkt het net alsof ik echt boos ben . '' I'm sorry '' zeg ik tegen hem . Ik hoop dat hij over een paar seconden de deur open doet . Pleasee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik hoor voetstappen en de deurklink gaat een paar keer omlaag. '' Niall ik ben niet echt boos . '' zegt de stem van Jim '' Don't cry babe'' Ik bijt op mijn lip, hij leek het te menen '' I'm sorry ' Ik stap onder de douche vandaan en sla een handdoek om. Met een behuild gezicht en druppende haren open ik de deur. 'sorry' fluister ik en laat me in zijn armen vallen terwijl ik nat ben. 'ga je mee onder de douche??" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam gaat de deur open . Met een behuild gezicht en druppende haren kijkt hij me aan . 'Sorry'fluistert hij en hij laat zich zelf in mijn armen vallen . '' Het is niet joun schuld Niall. Ik had niet zo extreem moeten schreeuwen '' zeg ik . Het boeit me niks dat hij nat is . 'Ga je mee onder de douche ??'' vraagt hij zacht . Ik knik . Ik doe mijn zwembroek uit en stap samen met Niall onder de douche. Ik kijk hem aan en geef hem een kus. '' We gaan wel naar Nando's hoor'' zeg ik met een glimlach . Ik doe de shampoo in zijn haar en masseer het over zijn hoofdhuid


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Het is niet joun schuld Niall. Ik had niet zo extreem moeten schreeuwen '' zegt hij. Hij knikt op de vraag of hij ook komt douchen en trekt zijn zwembroek uit. '' We gaan wel naar Nando's hoor'' Ik glimlach en voel zijn lippen weer waarna zijn handen in mijn haar gaan. 'IK dacht dat je echt boos was' mompel ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan