• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Pfftrug

Niall

en . '' Dat is waar. Niemand kan deze prachtjongen precies na tekenen ' ik gniffel even. 'zullen we gaan zwemmen?" ik kijk hem smekend aan.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

Niall gniffelt even 'Zullen we gaan zwemmen?'' vraagt hij smekend. '' Niall dat mag niet... denk ik . Wait ik bel de dokter wel even . '' zeg ik en ik bel de dokter om te vragen als Niall mag zwemmen . '' Oké we gaan zwemmen babe'' zeg ik als het mag van de dokter. Ik ben blij dat we zelf een overdekt zwembad hebben . Ik loop naar de kast en pak een zwembroek voor mij en Niall . Ik gooi er een naar Niall . Ik trek mijn kleren uit. Who cares ? Niall en ik hebben elkaar al zo vaak naakt gezien.. Ik doe mijn zwembroek aan en pak 2 handdoeken . '' Ready ?'' vraag ik

Niall

Niall dat mag niet... denk ik . Wait ik bel de dokter wel even . '' zegt hik en blij knik ik . '' Oké we gaan zwemmen babe'' ik juich vrolijk.
    Hij rent zo wat naar de kast en ik vang de zwe.broek we kleden ons om em vrolijk pak ik snel een bal uit de kast en een zwembad. Vraag me niet waarom maar hij was al opgeblazen. Als een kleuter ren ik naar ons zwembad die echt luxe was en spring op de zwembad in het water. In het water flikker ik er gelijk af en ga lachend kopje onder

Jim

Niall pakt vrolijk een zwembal .. Gek genoeg is hij al opgeblazen . Niall springt lachend door het huis en rent snel naar het zwembad . Als hij half kopje ondergaat begin ik te lachen . Ik ga van de glijbaan en beland in het water . Ik pak een opblaas bare strand lucht dinges en ga er op liggen . Niall zit vrolijk ze spelen als een kindje . Ik glimlach naar hem . Zijn wond was gelukkig weer dicht. De dokter zei dat Niall geen voeding meer nodig heeft. Ik ga lachend het water in . Ik kijk naar Niall die iets te doen zit met zijn bal . Als hij zich omdraait schiet de bal in mijn gezicht . Dit was geen opblaas bare bal..

Wacht ik snap het laatte stukje over de bal niet omdat ik telkens aan een andere bal denk dus help.md

[ Hahaha het iets zeg maar zo'n plastic bal . Zo'n voetbal ofzo hahah ]

Niall

Ik sprrl wat terwijl . Jim op zon bed zit. Ineens schiet de bal re ht in zn gezicht en geschrokke kjjk ik hem aan

Jim

Niall kijkt me geschrokken aan . Ik proef een ijzeren smaak in mijn mond. Ik ga met mijn vinger er langs heen en zie allemaal bloed op mijn vinger . Ik loop naar de bar en haal daar een doek vandaan . '' Auw'' zeg ik zachtjes . Ik ga zitten op de rand en kijk Niall aan .. '' Ga maar verder het was een ongelukje meer niet'' zeg ik tegen hem . Ik wil niet dat hij een schuld gevoel krijgt. Ik zie zijn ogen vochtig worden . Ik loop het zwembad in . '' Het geeft niet Niall het was maar een ongelukje'' zeg ik en ik troost hem

Niall

Ik kijk geschrokken naar Jim als ik bloed zie druppen. Bij de bar pakt hij een doek
    Auw'' zegt hij en gaat op de rand zutten Ga maar verder het was een ongelukje meer niet'' zegt hij. ik bijt op mijn lip tegen de tranen. jim ziet het blijkbaar en komt naar me roeHet geeft niet Niall het was maar een ongelukje'' troost hij mij en i k snik. " het soijt me echt" voorzichtig haal ik de doek omhoog en zie dat het dik word. Snel ren ik naar de bar en vul een theedoek vol ijs waarna ik deze op zijn lipnleg

Jim

" het spijt me echt" voorzichtig haalt hij de doek omhoog en ziet dat het dik word. Snel rent hij naar de bar en vult een theedoek vol ijs waarna hij deze op mijn lip legt. '' Kan iedereen over komen '' zeg ik . '' Ik heb zo vaak iets dus het maakt niet uit babe'' zeg ik met een glimlach . Ik ga weer op het lucht bed zitten en kijk naar Niall . '' Ga maar weer spelen Nialler. Mama kijkt wel naar jou'' zeg ik met een moeder stem . Ik begin te giechelen

Nall

. '' Kan iedereen over komen '' . '' Ik heb zo vaak iets dus het maakt niet uit babe'' zegt hij glimlachend. Hij ploft weer neer io de luchtbed. '' Ga maar weer spelen Nialler. Mama kijkt wel naar jou'' zegt hij moederlijk waardoor ik begin te lachen. Vrolijk ga ik twintig keer van de glijbanen af. E vermaak mezelf. Dat was iets wat ik goed, mezelf vermaken, tuurlijk was het leuk als je iets met zijn alle kon doen maar als dat niet kon dan moest je jezelf maar kunnen vermaken

Jim

Ik pakte mijn mobiel en keek op twitter. '' Niks.. '' zeg ik zachtjes . Dan kijk ik op Facebook .. '' Niks.. '' zeg ik weer. Ik kijk hoe Niall wel 20 keer van de glijbaan afgaat . Ik begin te lachen . '' Ik hou van je '' fluister ik . Ik kijk naar de klok en zie dat het al bijna eten's tijd is . '' Niall wat wil je zo eten ?'' vraag ik aan hem als hij boven aan de glijbaan staat.

Niall Horan.

Ik klim weer de trap op en zie Jim naar me kijken. 'Niall wat wil je zo eten?" ik denk na. 'NANDOOOOOOOOS' grijnzend kijk ik hem aan. 'Offff Mac of KFC' grijnzend kijk ik hem aan. of we laten chinees komen' stel ik voor. Grijnzend glijd ik hard naar beneden en rol me op zodat ik hard in het water kom en Jim nat maak. Lachend duik ik onder en zwem naar Jim en haal een hand door mijn haren

Jim

'NANDOOOOOOOOS' grijnzend kijkt hij me aan. 'Offff Mac of KFC' grijnzend kijk ik hem aan. of we laten chinees komen' zegt hij . Ik denk na . '' We gaan naar Nandoooooooooos.. '' zeg ik . Ik pak Niall's hand vast en trek hem op het luchtbed . Ik leg mijn mobiel op de bar en ik ga boven Niall hangen . '' Hi Boo'' zeg ik met een grote grijns .

[seks op de luchtbed en dan plons
    Niall Horan

'' We gaan naar Nandoooooooooos.. '' zegt hij. Hij trekt mij op het luchtbed en gaat boven mij hangen '' Hi Boo'' grijnzend kijkt hij me aan en ik glimlach. 'Haay BooBoo' glimlach ik tevreden