• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Niall word dan toch 20, ik weet neit wleke leeftijd ik hem gegeven heb kun jij dat bekijken voor me

    Niall HOran
    '' Nog wel wat dagen Niall . 14 denk ik ofzo''Vrolijk knik ik ' Ja in de avond komen de jongens en dan GANGBANG TIME !!'roept hij lachend en ik barst ook in lsachen uit. '' Hahah wat zullen de buren wel niet denken ? Wait hebben we wel buren?'' hij loopt op zijn sokken naar buiten en komt met vieze sokken terug. Lachend gooi ik hem eenschoon paar toe. 'hier'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahaha Niall word gewoon 20 oki ? Jim is gewoon wat jonger . ]

    Jim Horan
    '' Thanks '' zeg ik . Ik gooi de anderen in de was en kruip tegen Niall aan . '' Niall wil je me iets beloven ?'' vraag ik aan hem . '' Wil je me beloven dat je me nooit in de steek laat en altijd van me blijft houden ?'' vraag ik en ik kijk hem voorzichtig aan . Ik ga recht op zitten zodat ik hem beter kan zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [sgoed

    NIall Horan

    'thanks' ik glimlach en voel hem tegen me aan krupen. 'Niall wil je me iets belvoen?" hij kijkt me aan en ik knik. 'wil je me beloven dat je me nooit in de steek laat en altijd van me blijft houden' Hij kijkt me voorzichtig aan. 'Tuurlijk, voor altijd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Tuurlijk, voor altijd' zegt hij . Ik giechel . '' Omg.. Eigenlijk ben ik illegaal bezig.. Ik ben 17 you know.. En ik mag dus eigenlijk volgend jaar pas seks hebben. '' grinnik ik . '' I'm a badboyy'' zeg ik stoer en ik geef Niall een kus. Ik loop naar de badkamer en laat het bad vol lopen . '' Jij en ik ,bad, naakt '' zeg ik met een grijns en ik pak zijn hand en loop naar het bad die vol is . Ik doe de kraan uit en kleed me uit. Ik stap in het bad en help Niall met zijn broek en boxer. '' Hihihi you're helper is here !'' zeg ik met een grijns . Ik druk op een knopje zodat er lichtjes in het bad zijn.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    '' Omg.. Eigenlijk ben ik illegaal bezig.. Ik ben 17 you know.. En ik mag dus eigenlijk volgend jaar pas seks hebben. '' grinnik ik . '' I'm a badboyy' ik begin hard ik begin hard te lachen en ik kijk hem aan. 'Jij en ik bad naakt' grijnst hij en ik volg hem. hij helpt me zonder vragen alles uit tedoen. 'hjihi youre helper is here' grijnst hij. ik volg hem het warme bad in en hij doet de lichtjes aan. ik nestel me tegen zijn borst en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jij Horan

    Niall nestelt zich tegen mijn borst. Ik doe het andere licht uit zodat je alleen maar het licht van het bad ziet. '' Ik hou van je '' zeg ik en ik druk een kus op zijn kruin . '' Wat wil je hebben voor je verjaardag ?'' vraag ik aan hem . Ik pak wat drinken en geef een glas aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'ik hou van je' mompelt hij
    '' Wat wil je hebben voor je verjaardag ?'' ik haal mijn schouders op. 'mij maakt het niets uit als jij maar bij me bent' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'mij maakt het niets uit als jij maar bij me bent' glimlacht hij. Ik bloos. '' Maar wat wil je nou hebben Niall . Denk goed na .. Wil je een televisie ? Of een nieuwe laptop ? Of eten ? Of een tablet ?'' vraag ik aan hem . '' Hmm .. of wil je iets hebben wat op joun lijstje staat na het trouwen ? Ik bedoel dus . Je wou eerst met me trouwen en wat wou je toen ook al weer? Damn ik weet het niet meer '' grijns ik . Natuurlijk weet ik het wel . Een kind. Ik wil zo graag een kindje . Ik werk niet dus ik kan gewoon op het kindje letten . Dat ga ik vragen voor mijn verjaardag als Niall geen kind wil voor zijn verjaardag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Maar wat wil je nou hebben Niall . Denk goed na .. Wil je een televisie ? Of een nieuwe laptop ? Of eten ? Of een tablet ?'' Hmm .. of wil je iets hebben wat op joun lijstje staat na het trouwen ? Ik bedoel dus . Je wou eerst met me trouwen en wat wou je toen ook al weer? Damn ik weet het niet meer '' ik dacht na 'een kind Jim maar dat is geen kado, tuurlijk het is speciaal maar het is iets wat je samen moet beslissen en een moet uit zoeken als het ware. Ik weet het echt niet liefie ik hoef niets' mompel ik 'ik wil gewoon dat mijn familie en alle vrienden bij elkaar zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'een kind Jim maar dat is geen kado, tuurlijk het is speciaal maar het is iets wat je samen moet beslissen en een moet uit zoeken als het ware. Ik weet het echt niet liefie ik hoef niets' mompelt hij nog al geiriteerd 'ik wil gewoon dat mijn familie en alle vrienden bij elkaar zijn'zegt hij . Ik zucht . '' Voor mij is een kind wel een kado. '' zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar heen . '' moet ik al je twitter en Facebook vrienden uitnodigen ?'' vraag ik stom. Ja hij wou toch dat ALLE vrienden van hem bij elkaar zijn ? '' Sorry... '' zeg ik . Opeens schiet mij iets te binnen ! Niall vond mijn kleding toch altijd zo mooi ? Waarom koop ik dan geen kleding voor hem ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ik ga even aan de overkant komkomer halen zodat ik vganavond kom kommer kan eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Oki ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [mama had al gehaald

    Voor mij is een kind wel een kado. '' Ik schud mijn hoofd. 'het is wel een kado maar dat zijn zaken die je niet kado doet liefie' . '' moet ik al je twitter en Facebook vrienden uitnodigen ?'' '' Sorry... '' zegt hij gelijk. 'nee dan komen Directioners ook. Gewoon familie, de lads, wat crewleden waarme eik het goed vinden kan, styliste met Lux natuurlijk, Paul ehm wat oude vrienden uit Ierland.' mompel ik zacht. Genieten dsluit ik mijn oogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'het is wel een kado maar dat zijn zaken die je niet kado doet liefie' zegt hij . '' Een kind is het mooiste geschenk wat er is . En volgens mij een een geschenk het zelfde als een kado '' zeg ik . 'nee dan komen Directioners ook. Gewoon familie, de lads, wat crewleden waarme eik het goed vinden kan, styliste met Lux natuurlijk, Paul ehm wat oude vrienden uit Ierland.' zegt hij. '' Een stripper , een hoer .. '' maak ik zijn zin af . '' Nahh de hoer laten we wel weg en die stripper ook . '' zeg ik . '' Ik ben namelijk de stripper '' zeg ik . Niall denkt zeker dat ik een geintje maak . Maar ik meen het bloed serieus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    '' Een kind is het mooiste geschenk wat er is . En volgens mij een een geschenk het zelfde als een kado '' ik gniffel door zijn koppigheid 'dat is waar maar je snapt ook wel wat ik bedoel?" ik kijk hem even aan. 'Een stripper, een hoer. Nahhh de hoer laten we wel weg en die stripper ook. Ik ben namelijk de stripper' Ik begin hard te lachen. 'Ik zou neiet eens een stripper willen alleen jou zou ik willen' lglimalch ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan