• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    oke help me ik word gek. Ik kan punt en comma en dat is het. ik weet heo ik het normaal zou doen maar als ik erop klik krijg ik dat blakje helemaal niet HELP

    Niall

    hij krijgt het door en begint te alchen . Ik roep net ook maar wat. stel i hem gerust en gniffel zachtjes. ´sorry schatje dat was gemeen maar dat verdiende je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Hoezo dat verdiende ik ?'' ik sprong het bed uit. '' Auw.. '' zei ik weer. '' Ik slaap wel op de bank'' zei ik en ik pakte een deken uit de kast en liep moeilijk naar beneden . Ik ging op de bank liggen samen met Kristella. Langzaam viel ik in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    ´Hoezo dat verdiende ik=` hij springt omhoog en slaakt een kreetje. ´Ik slaap wel op de bank´hij pakt een deken en gaat weg. Met grote ogen kijk ik hem na. Jemig Niall je was er wel goed in om hem te kwetsen elke keer, dvalt mee dat hij nog niet gillend weg gerend is van je. Ik open twitter en kijk door wat tweets en lees ook wat haat berichten waardoor ik me alleen maar verdrietiger voel. Ik ren naar de hoek van mijn kamer en pak mijn gitaar en begin liggen wat te pingelen om me te kalmeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik werd midden in de nacht wakker en liep zachtjes en pijnlijk naar de keuken . Ik pak wat te drinken en ga op de bank zitten . Ik glimlach als Kristella nog lekker slaapt. Waarom kwetst hij me best wel vaak ? Is er iets mis met me ofzo ? Ik pak een briefje en schrijf iets op . Lieve Niall ik slaap deze nacht even bij Zayn... Ik kom om 12 uur weer .. Jim. Ik loop naar de kast en pak wat kleren . Ik pak mijn mobiel en loop naar de auto waar ik hem start en weg rij naar Zayn. Niet veel later slaap ik daar lekker op de bank


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Drammaaaaa xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ¨pff ik vreet elke dag alleen een hele komkommer op. ahhahaha omg ik heb twee paginas en die staan er in het klein erop en ik zie zo de letters die ik typ

    Niall Horan.

    Ik hoor de deur dichtgaan en slnel sta ik op Lieve Niall ik slaap deze nacht even bij Zayn... Ik kom om 12 uur weer .. Jim. lees ik. Tranen branden in mijn ogen, wat een eikel was ik ook. Verdomme, ik verpestte alleen alleen maar. Huilend laat ik me op de bank zakken en ik voel de drang voor een snee te maken weer. Ik dacht na, wie kon ik bellen? Louis ? nee die zat met zijn vriendin, zoals iedereen. Dan maar Zayn. ´bel me aub´ sms ik Zayn. Ik weet dat al sik iets korts stuur dat er dan meestal wel wat is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Bel me aub'stond er in het smsje wat ik kreeg van Niall . Ik belde hem op . '' Wat is er Nialler ?'' vraag ik . Jim was gekwetst en hij mocht van mij wel even hier slapen . Ik keek naar Jim die gewoon aan het slapen was.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ¨wil je foto van mijn gala zien dan moe t j ff in het grote galajurken topic kijken

    Niall Horan

    ´wat is er Nialler´ klinkt gelijk de stem van Zayn als hij gebeld heeft. ´J/jim is bij jou, ik weet niet wat ik fout gedaan heb ik ik ben bang Zayn wat als hij nou weg gaat´ ratel ik huilend vol stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    ´J/jim is bij jou, ik weet niet wat ik fout gedaan heb ik ik ben bang Zayn wat als hij nou weg gaat´ ratelt Niall . '' Hij zei dat jij een vervelende opmerking zei.. Dus laat ik hem bij mij slapen. Maak je geen zorgen Niall , Jim is morgen gewoon weer thuis'' zeg ik tegen hem '' En waag het niet om je zelf te gaan snijden !'' zeg ik streng .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Hij zei dat jij een vervelende opmerking zei.. Dus laat ik hem bij mij slapen. Maak je geen zorgen Niall , Jim is morgen gewoon weer thuis'' Ik bijt op mijn lip. ´Maar ik meende het niet, het was om hem te plagen´ fluister ik gebroken '' En waag het niet om je zelf te gaan snijden !'' ´Ik doe mijn best Zayn ik doe mijn best, mag ik je bellen als ik denk dat het echt niet meer lukt=` fluiste rik vragend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    . ´Maar ik meende het niet, het was om hem te plagen´ fluistert hij gebroken . ´Ik doe mijn best Zayn ik doe mijn best, mag ik je bellen als ik denk dat het echt niet meer lukt?` fluistert hij vragend. '' Ik kom wel naar jou toe Niall . Dan weet ik zeker dat je niet snijd . Tot zo'' zei ik en ik hing op . Ik stapte in mijn auto en reed naar Niall . Ik had de sleutel van hun huis dus ik kon naar binnen. k zag Niall huilend op de bank zitten . Ik ging naast hem zitten en trok hem in een knuffel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik kom wel naar jou toe Niall . Dan weet ik zeker dat je niet snijd . Tot zo'' zegt hij en hangt op. Gebroken staar ik voor me uit terwijl ik blijf huilen. Al snel was hij binnen en trekt mij in een knuffel. Ik begin weer hard te huilen ´straks straks is hij boos of wilt hij me nooit meer zien wat moet ik dan=´ snik ik overstuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    ´straks straks is hij boos of wilt hij me nooit meer zien wat moet ik dan?´ snikt hij overstuur. '' Hij is vast niet boos.. Alleen een beetje verdrietig meer niet Niall . Natuurlijk wil hij jou nog wel zien anders heeft hij jou toch niet ten huwelijk gevraagt ?'' zeg ik tegen Niall . Ik loop naar de keuken en maak chocomelk voor ons.

    Die nacht heb ik bij Niall geslapen en hem in het oog gehouden . Ik ging weer naar huis toen ik de auto van Jim zag .

    Jim Horan

    Ik liep naar binnen en durfde niks tegen Niall te zeggen . Straks was hij boos op mij . Ik ging bang op de bank zitten en staarde voor me uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Hij is vast niet boos.. Alleen een beetje verdrietig meer niet Niall . Natuurlijk wil hij jou nog wel zien anders heeft hij jou toch niet ten huwelijk gevraagt ?'' bedenklijk knik ik. Zayn maakte Chocolademelk die ik op dronk en naar bed ging. Ik had Zayn gesmeekt om bij mij te komen liggen zodat ik het gevoel had dat er nog iemadn was voor me. Helemaal tegen hem aangekropen zoal sik wel eens deed als ik me eenzaam voelde of een slechte droom had gehad val ik in een onrustige slaap.

    Toen ik wakker werd was het bed naast me leeg. Ik pak een badjas, te lui om aan te kleden, en knoop hem dicht. In de spiegel zie ik er bleek, veel wallen met rode ogen. Zuchtend loop ik naar beneden en zie Jim op de bank. Als een een of andere debiel ren ik naar hem toe en sla mijn armen stevig om hem heen. ´sorry soorry sorry alsjeblieft ben neit boos op me alsjeblieft het spijt me zo erg!` roep ik hard ratelend van angst dat hij weg zou gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als een debiel rent Niall naar me toe en slaat zijn armen stevig om mij heen. ´sorry soorry sorry alsjeblieft ben neit boos op me alsjeblieft het spijt me zo erg!` roept hij ratelend . Ik begin te huilen . '' H..He..Het spppijtt mij ooook Niiaallll '' snik ik . '' Ik had gewwwwooon moeten blijven''zeg ik . Ik verstop mijn gezicht in zijn nek. Ik geef hem een kus.. '' Please .. Ga niet bij me weg'' zeg ik . En ik geef hem weer een kus. '' Het spijt me echt heel erg'' zeg ik tegen hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik